Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Cherry

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 5 maja 2013 - 12:55
    Ostatnio: 21 czerwca 2016 - 13:33
    O sobie:

    Z lwem na przedzie przez świat :D

    • Materiałów na głównej: 12 z 13 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 870
    • Komentarzy: 174
    • Punktów za komentarze: 181
     
    Z serii: jak wszyscy to i ja: Peugeot 308 – Po tragicznej śmierci poprzedniej 307 musiałem kupić inne auto, wybór padł na 308. Silnik 1.6 HDi daje radę i jest bardzo oszczędny.
    Po tragicznej śmierci poprzedniej 307 musiałem kupić inne auto, wybór padł na 308. Silnik 1.6 HDi daje radę i jest bardzo oszczędny.
    10 kwietnia 2016, 23:19 przez Cherry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Jak wszyscy to i ja: Peugoet 307 – Miało być BMW E36 ale okazji nie można marnować.
Silnik 2.0HDi 16v 136km w takim małym autku daje radę.
    Miało być BMW E36 ale okazji nie można marnować.
    Silnik 2.0HDi 16v 136km w takim małym autku daje radę.
    30 sierpnia 2014, 17:34 przez Cherry (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Wiesmann GT MF5 – Wiesmann GT MF5 nie jest klasycznym wytworem garażowych producentów, którzy umieszczają w nadwoziu swojego pomysłu jakieś stare, tanie mechanizmy. To nie jest jeden z tych lekkich kit-carów z podwoziem Forda i silnikiem Chevroleta V8 z lat 60. Nie składasz go w garażu w tajemnicy przed żoną i sąsiadami. Wręcz przeciwnie. To cholernie dopracowany, porządny, niemiecki, nowoczesny, solidny kawał sportowego wozu. (opis z autokult.pl)

Dane techniczne:
Silnik 5.0l V10 z BMW(S85B50)
Moc 507KM
Moment obrotowy 520Nm
0-100km/h 3.9s
V-max 310km/h
śr spalnie koło 15l/100km
    Wiesmann GT MF5 nie jest klasycznym wytworem garażowych producentów, którzy umieszczają w nadwoziu swojego pomysłu jakieś stare, tanie mechanizmy. To nie jest jeden z tych lekkich kit-carów z podwoziem Forda i silnikiem Chevroleta V8 z lat 60. Nie składasz go w garażu w tajemnicy przed żoną i sąsiadami. Wręcz przeciwnie. To cholernie dopracowany, porządny, niemiecki, nowoczesny, solidny kawał sportowego wozu. (opis z autokult.pl)

    Dane techniczne:
    Silnik 5.0l V10 z BMW(S85B50)
    Moc 507KM
    Moment obrotowy 520Nm
    0-100km/h 3.9s
    V-max 310km/h
    śr spalnie koło 15l/100km
    2 maja 2014, 0:07 przez Cherry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Nie ważny czym, ważne jak!
    20 grudnia 2013, 14:21 przez Cherry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    3 grudnia 2013, 19:41 przez Cherry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Alpina B10 Bi-Turbo – Samochód zaprezentowany w 1989r. "be dziesiątka"  była uznawana nieoficjalnie jako najszybszy sedan w latach 1989-1996r. Głównymi rywalami tego autka była takie samochody jak Lotus Omega, BMW M5 E34, Mercedes 500E, Audi RS2.
Alpina B10 Bi-Turbo bazowała na modelu BMW E34 535i (M30B35), Alpina po za pakietem dokładek, felg i emblematów wyposażyła silnik w dwie równoległe turbo sprężarki Garrett T25 w rezultacie moc i moment obrotowy diametralnie wrosły. Niestety model jest bardzo rzadkim okazem, gdyż wyprodukowano zaledwie 507 sztuk(swoją drogą BMW E60 M5 posiada moc 507 koni mechanicznych).

liczba cylidrów - 6R
pojemność - 3430cm³
moc maksymalna kW/KM - 265/360
maksymalny momnent obrotowy Nm - 520
przyśpieszenie 0-100km/h - 5.6s
prędkość maksymalna - około 290km/h
    Samochód zaprezentowany w 1989r. "be dziesiątka" była uznawana nieoficjalnie jako najszybszy sedan w latach 1989-1996r. Głównymi rywalami tego autka była takie samochody jak Lotus Omega, BMW M5 E34, Mercedes 500E, Audi RS2.
    Alpina B10 Bi-Turbo bazowała na modelu BMW E34 535i (M30B35), Alpina po za pakietem dokładek, felg i emblematów wyposażyła silnik w dwie równoległe turbo sprężarki Garrett T25 w rezultacie moc i moment obrotowy diametralnie wrosły. Niestety model jest bardzo rzadkim okazem, gdyż wyprodukowano zaledwie 507 sztuk(swoją drogą BMW E60 M5 posiada moc 507 koni mechanicznych).

    liczba cylidrów - 6R
    pojemność - 3430cm³
    moc maksymalna kW/KM - 265/360
    maksymalny momnent obrotowy Nm - 520
    przyśpieszenie 0-100km/h - 5.6s
    prędkość maksymalna - około 290km/h
    9 sierpnia 2013, 15:26 przez Cherry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Alpina B8 4.6 – "be ósmeka" bazowała na modelu BMW e36 328i, produkowana była w latach 1995-1998. Jednostka napędowa pochodziła z modelu e39 540i(M62B44), alpina trochę zmodyfikowała silnik uzyskując większą pojemność, moc oraz momnent obrotowy.

liczba cylidrów - 8 w układzie V
pojemność - 4619cm³
moc maksymalna kW/KM - 245/333
maksymalny momnent obrotowy Nm - 470
przyśpieszenie 0-100km/h - 5.6s
prędkość maksymalna - ponad 280km/h

Jak wstawka się spodoba opisze więcej modeli Alpiny
    "be ósmeka" bazowała na modelu BMW e36 328i, produkowana była w latach 1995-1998. Jednostka napędowa pochodziła z modelu e39 540i(M62B44), alpina trochę zmodyfikowała silnik uzyskując większą pojemność, moc oraz momnent obrotowy.

    liczba cylidrów - 8 w układzie V
    pojemność - 4619cm³
    moc maksymalna kW/KM - 245/333
    maksymalny momnent obrotowy Nm - 470
    przyśpieszenie 0-100km/h - 5.6s
    prędkość maksymalna - ponad 280km/h

    Jak wstawka się spodoba opisze więcej modeli Alpiny
    7 sierpnia 2013, 19:49 przez Cherry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Alpina B3 3.3 – a w tle E36 Touring
    A w tle E36 Touring
    5 sierpnia 2013, 11:16 przez Cherry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Duecik – BMW E46 i BMW E30
    BMW E46 i BMW E30
    BMW E21 – Ma w sobie to coś co przyciąga
    Ma w sobie to coś co przyciąga
    10 lipca 2013, 10:48 przez Cherry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj