Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Charakterek

    Redaktor serwisu Turbowymiatacz
    Zamieszcza materiały od: 26 lipca 2011 - 0:00
    Ostatnio: 20 kwietnia 2024 - 0:01
    O sobie:

    http://www.charakterek.pl

    • Materiałów na głównej: 29943 z 30238 (273 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 203395
    • Komentarzy: 1712
    • Punktów za komentarze: 96
     
    Wideorejestrator chorzowskiej drogówki zarejestrował bardzo niebezpieczne zachowanie jednego z kierujących. Kierowca busa, chcąc samodzielnie zadbać o "porządek" na drodze, zatrzymał się na lewym pasie Drogowej Trasy Średnicowej, nieomal doprowadzając do zderzenia. Na szczęście na miejscu szybko znaleźli się policjanci.

    Agresja na drodze i chęć samodzielnego wymierzenia sprawiedliwości nie popłaca. Przekonał się o tym 35-letni mieszkaniec Zabrza. Mężczyzna, chcąc uniemożliwić dalszą jazdę kierowcy jadącemu za nim, zatrzymał swój samochód na łuku drogi na lewym pasie Drogowej Trasy Średnicowej. Swoim zachowaniem zmusił do zatrzymania się jadącego za nim kierowcy audi i do gwałtownej zmiany pasa ruchu kierowcę skody.

    Całe zajście zarejestrowała kamera wideorejestratora chorzowskiej drogówki. Policjanci zapobiegli dalszej eskalacji konfliktu, a po przejeździe w bezpieczne miejsce, przeprowadzili kontrolę drogową. Kierowcy, który sam chciał wymierzyć sprawiedliwość na drodze zatrzymano prawo jazdy. Za spowodowanie zagrożenia w ruchu drogowym, zabrzanin odpowie przed sądem. Grozi mu zakaz prowadzenia pojazdów oraz wysoka grzywna.

    Źródło: KWP Katowice
    18 kwietnia 2024, 23:47 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Murena była produkowana pod koniec lat 70-tych także pod nazwą Talbot Matra Murena. W modelu tym jednostki napędowe występowały w dwóch wariantach – 1.6 Litra (92 KM) oraz 2.2 Litra (120 KM). Prawdziwą gratką dla fanatyków szybszej jazdy była odmiana „S” dysponująca mocą aż 142 KM wykrzesaną z silnika wzmocnionego w dwa gaźniki Solex! Komora silnikowa ulokowana była między dosyć płaską przestrzenią bagażową a siedzeniami, identycznie jak w VW-Porsche 914. Właściwości jezdne tego wozu z napędem na tył były doskonałe jak na produkt tej klasy. Cechy te były często zachwalane w europejskich czasopismach motoryzacyjnych. Największe wrażenie robiły „chowane” reflektory przednie. Design zadziornego resoraka już po kilku dniach od premiery porównywano z największymi rywalami francuskiej konstrukcji – włoskiego Fiata X 1/9 oraz niemieckiego Porsche 924.
    18 kwietnia 2024, 23:51 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    18 kwietnia 2024, 20:56 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj