Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Bradomfast

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 12 maja 2013 - 14:02
    Ostatnio: 22 kwietnia 2016 - 16:35
    O sobie:

    Uwielbiam samochody Muscle jak i pojazdy lat 1960/70. Mają w sobie pewną magię, te kształty karoserii, zarówno piękne wnętrza i brak elektroniki czy wspomagaczy to mój raj. Wielkim fanem JDM nie jestem, kojarzę tylko te popularniejsze modele, lecz pięknym japońcem nie pogardzę popieścić oka.
    V8 w crossplane to dla mnie poezja brzmienia dla groteski nie znoszę dźwięku flatplane, według mnie piszczą i pracują jak odkurzacze.

    • Materiałów na głównej: 12 z 18 (6 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 244
    • Komentarzy: 774
    • Punktów za komentarze: 797
     
    Opel Calibra – I taki tuning to ja rozumiem, nie to co dzisiaj mamy tylko gwint i BBSy. A jednak da się zrobić ładnie Calibrę nie wieśniacząc jej. Pomarańcz z czernią miodzio.
    I taki tuning to ja rozumiem, nie to co dzisiaj mamy tylko gwint i BBSy. A jednak da się zrobić ładnie Calibrę nie wieśniacząc jej. Pomarańcz z czernią miodzio.
    Opel Hellcat – A takiego Opel Dodge Hellcat widzieliście?
    A takiego Opel Dodge Hellcat widzieliście?
    zarchiwizowany
    Vectra C – Ja rozumiem, tuning i te sprawy, sam wolę tuning samochodów z lat 90/00 niż dzisiejszą modę na tuning. Lecz co to kur*a jest?
    Ja rozumiem, tuning i te sprawy, sam wolę tuning samochodów z lat 90/00 niż dzisiejszą modę na tuning. Lecz co to kur*a jest?
    Camaro IROC-Z – Szkoda iż motoryzacja zapomniała o Tym modelu, dla mnie to drugi najpiękniejszy Camaro zaraz po drugiej generacji.
Rozsądne silniki w jakie został wyposażony to V8 5.7L 225KM, 5.0 212KM oraz V6 3.1L, mniejszych pojemności podawać nie będę, gdyż kto to widział aby w amerykańcu mieć rzędową czwórkę, toć to kaszaloty nie silniki.
W porównaniu do innych amerykańskich pojazdów akurat ten dobrze trzyma się drogi, w końcu zamontowali zawieszenie na sprężynach a nie tych żałosnych piórach znanych z poprzednich gracji.  Ma spalanie w miarę rozsądne w porównaniu do innych amerykańskich V8, 15-18l na setkę to niewiele patrząc na inne żarłacze, pali tyle ile powinien palić sportowy wózek, no może trochę za mało lecz przymknijmy na to oko. Co prawda dużo rumaków pod maską w nim się nie mieści, lecz jak przystało na Amerykańskie V8 nadrabia momentem obrotowym, podobno moment obrotowy V8 z za oceanu jest nieskończenie wielki, cóż powątpiewam w tą legendę, lecz jedno jest pewne mało co może się równać na prostej z amerykańskimi wozami. One wręcz miażdżą człowieka o fotel. Może i szybko nie pojedziesz, lecz na zakrętach siły nie zabraknie aby samochód zarzucić bokiem bez szarpania za ręczny czy strzału ze sprzęgła. Po wyjściu z zakrętu i tak zostawisz wszystkich w tyle więc nie ma się czym martwić. Opony zutylizowane podczas pokonywanego zakrętu się wymieni później, kto by się tym martwił. Sam pojazd niewiele warzy, waga wynosi od 1400 do 1525 kg zależnie od jednostki napędowej.
W tym materiale to raczej na tyle z ciekawostek. Kiedyś może pojawi się coś więcej.
Te pojazdy albo się kocha lub nienawidzi, nigdy nie są nijakie. Jednego co Europa jak i Azja może pozazdrościć USA to pomysłowości na piękne nadwozia i wielkie V ósemki pod maską, te potwory potrafią wiele znieść nim korba im wystrzeli bokiem, silniki w sam raz nadają się na długa jazdę na pełnym gazie o ile w pobliżu jest stacja paliw.
    Szkoda iż motoryzacja zapomniała o Tym modelu, dla mnie to drugi najpiękniejszy Camaro zaraz po drugiej generacji.
    Rozsądne silniki w jakie został wyposażony to V8 5.7L 225KM, 5.0 212KM oraz V6 3.1L, mniejszych pojemności podawać nie będę, gdyż kto to widział aby w amerykańcu mieć rzędową czwórkę, toć to kaszaloty nie silniki.
    W porównaniu do innych amerykańskich pojazdów akurat ten dobrze trzyma się drogi, w końcu zamontowali zawieszenie na sprężynach a nie tych żałosnych piórach znanych z poprzednich gracji. Ma spalanie w miarę rozsądne w porównaniu do innych amerykańskich V8, 15-18l na setkę to niewiele patrząc na inne żarłacze, pali tyle ile powinien palić sportowy wózek, no może trochę za mało lecz przymknijmy na to oko. Co prawda dużo rumaków pod maską w nim się nie mieści, lecz jak przystało na Amerykańskie V8 nadrabia momentem obrotowym, podobno moment obrotowy V8 z za oceanu jest nieskończenie wielki, cóż powątpiewam w tą legendę, lecz jedno jest pewne mało co może się równać na prostej z amerykańskimi wozami. One wręcz miażdżą człowieka o fotel. Może i szybko nie pojedziesz, lecz na zakrętach siły nie zabraknie aby samochód zarzucić bokiem bez szarpania za ręczny czy strzału ze sprzęgła. Po wyjściu z zakrętu i tak zostawisz wszystkich w tyle więc nie ma się czym martwić. Opony zutylizowane podczas pokonywanego zakrętu się wymieni później, kto by się tym martwił. Sam pojazd niewiele warzy, waga wynosi od 1400 do 1525 kg zależnie od jednostki napędowej.
    W tym materiale to raczej na tyle z ciekawostek. Kiedyś może pojawi się coś więcej.
    Te pojazdy albo się kocha lub nienawidzi, nigdy nie są nijakie. Jednego co Europa jak i Azja może pozazdrościć USA to pomysłowości na piękne nadwozia i wielkie V ósemki pod maską, te potwory potrafią wiele znieść nim korba im wystrzeli bokiem, silniki w sam raz nadają się na długa jazdę na pełnym gazie o ile w pobliżu jest stacja paliw.
    No ale ma znaczek ///M  Power – No ale jak to znaczek MPower nie dodaje mocy?! Nawet wagę pojazdu obniżyłem wybierając precyzyjnie samochód trzymający się na piance montażowej zamiast blachy!
Waga niższa jest, znaczek MPower jest, Podtlenek LPG w 1.6 jest. Nic tylko pod klubem ryczeć lornetkami i kapora upalać!

Nie no nic do BMW nie mam a nawet szacunku . Nie no żartuję, sam myślałem nad zakupem E36 czy E34 . Lecz tak się złożyło przeglądając oferty motoryzacyjne iż trafiłem na Camaro IROC-Z i się zakochałem w toporności tego pojazdu trudno serce nie sługa .
    No ale jak to znaczek MPower nie dodaje mocy?! Nawet wagę pojazdu obniżyłem wybierając precyzyjnie samochód trzymający się na piance montażowej zamiast blachy!
    Waga niższa jest, znaczek MPower jest, Podtlenek LPG w 1.6 jest. Nic tylko pod klubem ryczeć lornetkami i kapora upalać!

    Nie no nic do BMW nie mam a nawet szacunku . Nie no żartuję, sam myślałem nad zakupem E36 czy E34 . Lecz tak się złożyło przeglądając oferty motoryzacyjne iż trafiłem na Camaro IROC-Z i się zakochałem w toporności tego pojazdu trudno serce nie sługa .
    R32@Honda Vtec Type R GTI SuperBee HEMI :) – To ja czekam za połączeniem nowego mustanga z multiplą! Coś wyczuwam iż oba pojazdy będą do siebie doskonale pasować!

Hit roku się szykuje! Jak i podbój targów Genewie!

Mirek no! Szykuj w wreszcie ta spawarka i szpachla! Ołto samo się nie posłodo! Nowiuteńkie bodykity przyszły z alledrogo!

(Ta wieśniacza pisownia tak celowo :)).
    To ja czekam za połączeniem nowego mustanga z multiplą! Coś wyczuwam iż oba pojazdy będą do siebie doskonale pasować!

    Hit roku się szykuje! Jak i podbój targów Genewie!

    Mirek no! Szykuj w wreszcie ta spawarka i szpachla! Ołto samo się nie posłodo! Nowiuteńkie bodykity przyszły z alledrogo!

    (Ta wieśniacza pisownia tak celowo :)).
    zarchiwizowany
    A to tako maszyna! – Jakoś tak dzisiaj wzięło mnie na szyderczy humor motoryzacyjny :).

Jak wyszukam zdjęcie zgniłego Gulfa II czy merasia również wrzucę!
    Jakoś tak dzisiaj wzięło mnie na szyderczy humor motoryzacyjny :).

    Jak wyszukam zdjęcie zgniłego Gulfa II czy merasia również wrzucę!
    Parę ciekawych informacji na temat Toyota AE86, dla pasjonatów motoryzacji japońskiej pewnie ciekawostki dobrze znane, lecz pewnie i tak czegoś się dowiesz. Co prawda z Japończykami mi nie po drodze, lecz dzięki takim materiałom, można się dowiedzieć czym konkurencja może się poszczycić, może i kiedyś przekonam się do tych pojazdów.
    Camaro to takie zwierze co zjada Mustangi na śniadanie.
    W dzisiejszym materiale Twórca opowiada o wersji Camaro z wyścigowym silnikiem wziętym wprost z Corvette i na jego potrzeby nieco ulepszonym. Więcej informacji w filmie.

    Jedno jest pewne, to iż konflikt fanów co jest lepsze Camaro vs Mustang nigdy się nie skończy. Fani Mustanga jeszcze nie zrozumieli iż Mustang nie ma szans a z czym? Oczywiście z Camaro.
    25 lutego 2016, 17:24 przez Bradomfast (PW) | Do ulubionych | Skomentuj