Profil użytkownika
BazarVag
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 2 stycznia 2015 - 19:35 |
Ostatnio: | 25 kwietnia 2015 - 8:00 |
O sobie: |
Zapraszamy na nasz blog o wszelkich modelach VAG. |
- Materiałów na głównej: 41 z 103 (62 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 4061
- Komentarzy: 5
- Punktów za komentarze: 1
zarchiwizowany
Pewnie nie jeden z Was już widział Vento Coupe. Sporo osób już podejmowało się cięcia i spawania. Ten projekt jest inny. Nie sprowadza się jedynie do wizualnych modyfikacji. Chłopaki poszli dalej. Zajęli się modyfikacjami silnika, zawieszenia, większym turbo i zamontowali deskę rozdzielczą od… Golfa Mk4. Wszystko o dziwo trzyma się kupy.
MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
SILNIK: 1.3 NZ.
MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.