Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    BazarVag

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 2 stycznia 2015 - 19:35
    Ostatnio: 25 kwietnia 2015 - 8:00
    O sobie:

    Zapraszamy na nasz blog o wszelkich modelach VAG.
    www.bazarvag.wordpress.com

    • Materiałów na głównej: 41 z 103 (62 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 4061
    • Komentarzy: 5
    • Punktów za komentarze: 1
     
    Volkswagen Cross Coupe GTE – Volkswagen zaprezentował nowego SUV’a – Cross Coupe GTE. Tym samym wypełnim segment średnich SUV’ów w którym ma sporą konkurencję jak Ford Explorer czy Honda Pilot. Auto wyposażone w 276 konny silnik VR6 FSi i dwa silniki elektryczne (54 i 114 konne).

Więcej zdjęć w źródle.
    Volkswagen zaprezentował nowego SUV’a – Cross Coupe GTE. Tym samym wypełnim segment średnich SUV’ów w którym ma sporą konkurencję jak Ford Explorer czy Honda Pilot. Auto wyposażone w 276 konny silnik VR6 FSi i dwa silniki elektryczne (54 i 114 konne).

    Więcej zdjęć w źródle.
    Project Vento Coupe Turbo – Więcej w źródle.
Pewnie nie jeden z Was już widział Vento Coupe. Sporo osób już podejmowało się cięcia i spawania. Ten projekt jest inny. Nie sprowadza się jedynie do wizualnych modyfikacji. Chłopaki poszli dalej. Zajęli się modyfikacjami silnika, zawieszenia, większym turbo i zamontowali deskę rozdzielczą od… Golfa Mk4. Wszystko o dziwo trzyma się kupy.
    Więcej w źródle.
    Pewnie nie jeden z Was już widział Vento Coupe. Sporo osób już podejmowało się cięcia i spawania. Ten projekt jest inny. Nie sprowadza się jedynie do wizualnych modyfikacji. Chłopaki poszli dalej. Zajęli się modyfikacjami silnika, zawieszenia, większym turbo i zamontowali deskę rozdzielczą od… Golfa Mk4. Wszystko o dziwo trzyma się kupy.
    Golf MK2 – Westmoreland Edition by piter. – Szerszy opis w źródle.
MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
SILNIK: 1.3 NZ.
MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.
    Szerszy opis w źródle.
    MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
    SILNIK: 1.3 NZ.
    MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
    ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
    UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
    KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
    NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
    WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
    AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.