Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Amotive

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 12 grudnia 2017 - 21:42
    Ostatnio: 29 marca 2018 - 9:52
    O sobie:

    http://amotive.pl/

    • Materiałów na głównej: 87 z 87
    • Punktów za materiały: 585
    • Komentarzy: 8
    • Punktów za komentarze: 0
     
    Chevrolet Impala – Klasyczne, amerykańskie linie.
Amotive.pl
    Klasyczne, amerykańskie linie.
    Amotive.pl
    Filtr powietrza – Niby takie proste ale jakie ważne.
Amotive.pl
    Niby takie proste ale jakie ważne.
    Amotive.pl
    29 stycznia 2018, 23:09 przez Amotive (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Pixabay

    Toyota Corolla E90 – Synonim niezawodności.
Produkowana od 1987 szósta generacja Corolli już z przednim napędem.
Amotive.pl
    Synonim niezawodności.
    Produkowana od 1987 szósta generacja Corolli już z przednim napędem.
    Amotive.pl
    Silnik v8 – Pierwszy opatentowany w 1905 przez Francuza Léona Levavasseura oczywiście w branży lotniczej. Pierwowzór jak wiadomo różnił się od silników stosowanych dzisiaj w samochodach, głównie kątem rozwarcia pomiędzy 
cylindrami. Obecnie w większości silników tego typu stosuje się kat rozwarcia 90 stopni. Kolejność zapłonów najczęściej jest określana przez producenta.
Amotive.pl
    Pierwszy opatentowany w 1905 przez Francuza Léona Levavasseura oczywiście w branży lotniczej. Pierwowzór jak wiadomo różnił się od silników stosowanych dzisiaj w samochodach, głównie kątem rozwarcia pomiędzy
    cylindrami. Obecnie w większości silników tego typu stosuje się kat rozwarcia 90 stopni. Kolejność zapłonów najczęściej jest określana przez producenta.
    Amotive.pl
    Peugeot 205 Gti – Produkowany w latach 1983-1998 francuski hatchback szczególnie w tej sportowej odmianie potrafił dostarczyć sporo emocji.
Wersja 1.9 Gti osiągała 100 km/h po 7,8 sekundy.
Jeszcze ciekawsze były wersje Turbo, z których najmocniejsza rozpędzała to małe auto w 3,3 sekundy do setki.
Amotive.pl
    Produkowany w latach 1983-1998 francuski hatchback szczególnie w tej sportowej odmianie potrafił dostarczyć sporo emocji.
    Wersja 1.9 Gti osiągała 100 km/h po 7,8 sekundy.
    Jeszcze ciekawsze były wersje Turbo, z których najmocniejsza rozpędzała to małe auto w 3,3 sekundy do setki.
    Amotive.pl
    Bmw E38 740i – Czarna jeszcze ładniejsza
Jest tu ktoś kto nie zna tego auta? Myślę że tu sporo tych samochodów. 
1994 przypadł na wypust nowej 7 serii. Różniła się od poprzednika e32 przede wszystkim stylistycznie, była mocno odświeżona, już w nowym stylu. 
Pojawiło się dużo więcej opcji wyposażenia, również podstawowego. W ofercie dostępne były benzynowe jednostki 2.8 R6, 3.0 V8, 3.5 V8, 4.0 V8, 4.4 V8, 5.4 V12. 
Diesli niewiele, 2.5 R6, 2.9 R6 i 3.9 V8.
Produkcję zakończono w 2001 ustępując futurystycznej generacji e65. 
Osobiście uważam, że to jedna z ostatnich klasycznie utrzymanych BMW, później było dużo więcej innowacji i nowoczesności niekiedy na siłę. 

Amotive.pl
    Czarna jeszcze ładniejsza
    Jest tu ktoś kto nie zna tego auta? Myślę że tu sporo tych samochodów.
    1994 przypadł na wypust nowej 7 serii. Różniła się od poprzednika e32 przede wszystkim stylistycznie, była mocno odświeżona, już w nowym stylu.
    Pojawiło się dużo więcej opcji wyposażenia, również podstawowego. W ofercie dostępne były benzynowe jednostki 2.8 R6, 3.0 V8, 3.5 V8, 4.0 V8, 4.4 V8, 5.4 V12.
    Diesli niewiele, 2.5 R6, 2.9 R6 i 3.9 V8.
    Produkcję zakończono w 2001 ustępując futurystycznej generacji e65.
    Osobiście uważam, że to jedna z ostatnich klasycznie utrzymanych BMW, później było dużo więcej innowacji i nowoczesności niekiedy na siłę.

    Amotive.pl
    Dużo prawdy – Ostatnio pojawił się tu interesujący wpis.
Autor trafnie zauważył, że ten portal dużo stracił na popularności, również ze względu na dodawanie treści bezpośrednio z internetu. Dużo w tym racji, sam pamiętam okres tego portalu, kiedy miał on wymiar społeczności skupionej wokół motoryzacji.
Dlatego, może warto się postarać jako twórcy contentu, aby miał on wartość użytkową. Warto byłoby się też czegoś dowiedzieć o samochodach udostępnianych z internetu. Chociaż zdjęcia swojego autorstwa dalej powinny tutaj być podstawą.
Ta wrzutka ma dla mnie szczególną wartość, auto na obrazku było moim pierwszym. Dało mi dużo straconych nerwów, nauki i zabawy. Do tej pory trochę go żałuję, bo niestety nie miało szansy dobrze skończyć...
Amotive.pl
    Ostatnio pojawił się tu interesujący wpis.
    Autor trafnie zauważył, że ten portal dużo stracił na popularności, również ze względu na dodawanie treści bezpośrednio z internetu. Dużo w tym racji, sam pamiętam okres tego portalu, kiedy miał on wymiar społeczności skupionej wokół motoryzacji.
    Dlatego, może warto się postarać jako twórcy contentu, aby miał on wartość użytkową. Warto byłoby się też czegoś dowiedzieć o samochodach udostępnianych z internetu. Chociaż zdjęcia swojego autorstwa dalej powinny tutaj być podstawą.
    Ta wrzutka ma dla mnie szczególną wartość, auto na obrazku było moim pierwszym. Dało mi dużo straconych nerwów, nauki i zabawy. Do tej pory trochę go żałuję, bo niestety nie miało szansy dobrze skończyć...
    Amotive.pl
    Porsche 911 – Ponadczasowa sylwetka i osiągi.
    Ponadczasowa sylwetka i osiągi.