Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Top materiałów

    
    Polonez – Polonez 2.5 turbo. Biała Podlaska Drag race 1/4
(YT- 12.09 PERFORMANCE)
    Polonez 2.5 turbo. Biała Podlaska Drag race 1/4
    (YT- 12.09 PERFORMANCE)
    16 czerwca 2018, 19:44 przez 45CF (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Prywatne
    Tak jak to było powiedziane na filmie. Ludzie zapominają, że należy kontrolować autopilota, bo teraz jest tak: Jak Ty prowadzisz - kontrolujesz to co się dzieje na drodze, a jak prowadzi autopilot powierzasz mu prowadzenie pojazdu i przestajesz kontrolować sytuację na drodze...
    16 czerwca 2018, 17:40 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pokaz kaskaderów STREETS OWNERS który odbył się w Otmuchowie
    16 czerwca 2018, 14:05 przez MAMUCIMANIAK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z cyklu: Genialne wnętrza - Renault 25 – Samochód z segmentu E wyprodukowany przez Renault. Silniki benzynowe od 2.0 do 2.8 o mocach od 104 do 208 KM. Przy czym najmocniejsze silniki to były 2.5 turbo  o mocach 185 i 204 KM. Samochód z tym mocniejszym silnikiem w topowej wersjo Baccara do setki przyspieszał w 7.4 sekundy i osiągał prędkość maksymalną 233 km/h. W samochodzie zastosowano także silniki Diesla o pojemności o pojemności 2.1 litra. Wolnossący o mocy 65 KM i z turbosprężarką o mocy 86 KM. Jednak na osiągi auta z tymi silnikami spuśćmy zasłonę milczenia. Tak będzie lepiej dla wszystkich. Samochód z topowymi silnikami i w wersji wyposażenia Baccara był oficjalną limuzyną francuskiego rządu i absolutnie nic nie miało do rzeczy to, że Renault jest przedsiębiorstwem państwowym. Tak przynajmniej tłumaczył rząd Francji, że to nie miało nic do rzeczy. Ale widząc wnętrze tego pojazdu (na zdjęciu wersja Baccara właśnie) raczej się rządzącym nie dziwię, że wybrali to auto jako rządowe. Bo we Francji mieli do wyboru albo już mocno podstarzałego CX, albo wychodzącego z produkcji jeszcze bardziej podstarzałego Peugeota 604. Mówimy tu o połowie lat 80...
    Samochód z segmentu E wyprodukowany przez Renault. Silniki benzynowe od 2.0 do 2.8 o mocach od 104 do 208 KM. Przy czym najmocniejsze silniki to były 2.5 turbo o mocach 185 i 204 KM. Samochód z tym mocniejszym silnikiem w topowej wersjo Baccara do setki przyspieszał w 7.4 sekundy i osiągał prędkość maksymalną 233 km/h. W samochodzie zastosowano także silniki Diesla o pojemności o pojemności 2.1 litra. Wolnossący o mocy 65 KM i z turbosprężarką o mocy 86 KM. Jednak na osiągi auta z tymi silnikami spuśćmy zasłonę milczenia. Tak będzie lepiej dla wszystkich. Samochód z topowymi silnikami i w wersji wyposażenia Baccara był oficjalną limuzyną francuskiego rządu i absolutnie nic nie miało do rzeczy to, że Renault jest przedsiębiorstwem państwowym. Tak przynajmniej tłumaczył rząd Francji, że to nie miało nic do rzeczy. Ale widząc wnętrze tego pojazdu (na zdjęciu wersja Baccara właśnie) raczej się rządzącym nie dziwię, że wybrali to auto jako rządowe. Bo we Francji mieli do wyboru albo już mocno podstarzałego CX, albo wychodzącego z produkcji jeszcze bardziej podstarzałego Peugeota 604. Mówimy tu o połowie lat 80...
    16 czerwca 2018, 13:13 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jazda na torze jest fajną sprawa i dająca dużo frajdy ale naprawdę trzeba być czujnym bo może się czasem to źle skończyć. Zapraszam na kolejny odcinek gdzie M3 zabrałem na tor.
    16 czerwca 2018, 9:45 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: felixiada
    Lincoln Town Car –
    15 czerwca 2018, 23:52 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj