Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 55 takich materiałów
    MG ZR 160 VVC – 4 rok ze mną. Drugi silnik, kolejna skrzynia. 
Jakoś nie mam chęci na zamianę na inną markę. Plany są wielkie na modyfikacje.
    4 rok ze mną. Drugi silnik, kolejna skrzynia.
    Jakoś nie mam chęci na zamianę na inną markę. Plany są wielkie na modyfikacje.
    3 sierpnia 2019, 16:24 przez ~asde | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Pasja w Kadrze

    16 marca 2018, 14:29 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    MG ZR 160 – Kupując samochód szukałem takiego, który sprawia sporo frajdy, a przy tym jest stosunkowo tani i rzadki na Polskich ulicach - wszystkie te cechy spełnia MG ZR. Prezentowany model ZR160 wyróżnia się silnikiem o pojemności 1.8 litra, który dodatkowo wyposażono w system zmiennych faz rozrządu (VVC). Dysponuje on mocą 160km/174Nm, co przekłada się na niecałe 8s do 100km. Dodając nieco obniżone i utwardzone zawieszenie i kubełkowe fotele daje to sporo frajdy.
    Kupując samochód szukałem takiego, który sprawia sporo frajdy, a przy tym jest stosunkowo tani i rzadki na Polskich ulicach - wszystkie te cechy spełnia MG ZR. Prezentowany model ZR160 wyróżnia się silnikiem o pojemności 1.8 litra, który dodatkowo wyposażono w system zmiennych faz rozrządu (VVC). Dysponuje on mocą 160km/174Nm, co przekłada się na niecałe 8s do 100km. Dodając nieco obniżone i utwardzone zawieszenie i kubełkowe fotele daje to sporo frajdy.
    4 listopada 2017, 20:22 przez ~Szymon | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    27 lipca 2017, 19:45 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mitsubishi Eterna ZR-4 – Jak wiadomo, Japończycy potrafili mieszać z kilkoma modelami jednego samochodu, tworząc całkiem nowe, jednak bliźniacze modele. Mitsubishi Eterna, to jeden z takich przykładów. Bliźniak Galanta. Więc generalnie po co osobny model? Otóż w niektórych generacjach, japoński Galant i Eterna oferowane były w różnych typach nadwozia, sprzedawane w różnych sklepach (niektóre były ekskluzywne, więc być może pozycjonowały dany model). W przypadku szóstej generacji Galanta (1987-1992r.), w Japonii dostępny był tylko jako sedan, natomiast model Eterna (1988-1992r.) dorzucał nadwozie liftback.
Mitsubishi Eterna dostępny jest w ciekawej wersji, z turbodoładowanym silnikiem 4G63, o mocy 240 KM (po zmianach) i napędem na cztery koła. W przypadku Galanta, jest to jak wiadomo VR-4, natomiast dla Eterna, taka wersja nosi oznaczenie ZR-4. Pod koniec lat 80, modele w tej wersji były jednymi z najszybszych, japońskich samochodów z napędem na cztery koła.
    Jak wiadomo, Japończycy potrafili mieszać z kilkoma modelami jednego samochodu, tworząc całkiem nowe, jednak bliźniacze modele. Mitsubishi Eterna, to jeden z takich przykładów. Bliźniak Galanta. Więc generalnie po co osobny model? Otóż w niektórych generacjach, japoński Galant i Eterna oferowane były w różnych typach nadwozia, sprzedawane w różnych sklepach (niektóre były ekskluzywne, więc być może pozycjonowały dany model). W przypadku szóstej generacji Galanta (1987-1992r.), w Japonii dostępny był tylko jako sedan, natomiast model Eterna (1988-1992r.) dorzucał nadwozie liftback.
    Mitsubishi Eterna dostępny jest w ciekawej wersji, z turbodoładowanym silnikiem 4G63, o mocy 240 KM (po zmianach) i napędem na cztery koła. W przypadku Galanta, jest to jak wiadomo VR-4, natomiast dla Eterna, taka wersja nosi oznaczenie ZR-4. Pod koniec lat 80, modele w tej wersji były jednymi z najszybszych, japońskich samochodów z napędem na cztery koła.