Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 681 takich materiałów
    Słabe te Monster Trucki
    8 lutego 2023, 15:54 przez ktostakija (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube

    Drogowcy nie są zaskoczeni 10-dniowymi opadami śniegu, bo nie ma drogowców. Opony z kolcami i przyjemna pogoda w Tampere / Vuores / Hervanta
    19 grudnia 2022, 23:49 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes Benz w124 200D – Zima zima, śniegu ni ma
    Zima zima, śniegu ni ma
    18 grudnia 2022, 16:22 przez adris997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Prywatne

    Dawno nie było nic z motocyklami, zima na całego... więc by nieco umilić i osłodzić Wam oczekiwanie na wiosnę, przygotowaliśmy kolejny materiał z Ducati w roli głównej!

    Tym razem jednak zamiast skupiać się na szczegółach konstrukcji, osiągach i tym jak jeździ... opowiem Wam jak z perspektywy posiadacza Panigale V4 wygląda życie z tym motocyklem.

    Dowiecie się co po trzech sezonach z tym sprzętem cenię w nim najbardziej, co najmocniej mnie w wkurza i irytuje?!
    Przy okazji opowiem Wam skąd wzięła się tak fatalna opinia na temat awaryjności motocykli Ducati?
    Ile w tym prawdy i czy faktycznie koszty utrzymania są tak astronomiczne w porównaniu do japońskiej konkurencji?
    6 grudnia 2022, 18:15 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    3 grudnia 2022, 6:50 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Supra 500+ znowu jest czerwona! Zleciała okleina, a wleciało skrzydło i przedni splitter. Obie rzeczy są z carbonu i obie zrobiliśmy sami. Drugich takich nie ma na całym świecie. Samo zaprojektowanie i wykonanie splittera zajęło – uwaga – 250 roboczogodzin! Czemu to taki czasochłonny proces? Bo postawiliśmy na najwyższą jakość, wyjątkowy rodzaj carbonu, a przede wszystkim odwzorowaliśmy w 100 proc. fabryczne, oryginalne mocowania. Dzięki temu wszystko pasuje idealnie i jest plug & play. Każdy da radę zamontować to sam, przy użyciu najprostszych narzędzi.

    PS: Jeżeli chcielibyście zamówić takie skrzydło lub splitter do swojej Supry, napiszcie do Łukasza na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse
    16. Pakiet aero: Caroseria Carbon

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    30 listopada 2022, 14:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj