Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 128 takich materiałów
    Oczy – Najważniejsze są oczy. Musi mieć oczy, które przejrzą na wskroś 
i zobaczą ukryte w kimś dobro.
20% anioła. 80% diablicy. Musi stać twardo na ziemi. I nie bać się odrobiny smaru silnikowego pod paznokciami.

To oko widzi tylko dobre rzeczy!
    Najważniejsze są oczy. Musi mieć oczy, które przejrzą na wskroś
    i zobaczą ukryte w kimś dobro.
    20% anioła. 80% diablicy. Musi stać twardo na ziemi. I nie bać się odrobiny smaru silnikowego pod paznokciami.

    To oko widzi tylko dobre rzeczy!
    9 września 2013, 19:15 przez ~Tony | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Pytanie do jeżdżących na glebie – A więc chciałbym posadzić na ziemi swoje auto, jednak mam kilka wątpliwości, dlatego chciałbym usłyszeć opinie osób, które w taki sposób poruszają się po naszym kraju. Mianowicie, czy da się jeździć takim autem na codzień? I jak maksymalnie nisko, aby zachować spokój przy niewielkich podjazdach czy góreczkach.
Dzięki bardzo!
    A więc chciałbym posadzić na ziemi swoje auto, jednak mam kilka wątpliwości, dlatego chciałbym usłyszeć opinie osób, które w taki sposób poruszają się po naszym kraju. Mianowicie, czy da się jeździć takim autem na codzień? I jak maksymalnie nisko, aby zachować spokój przy niewielkich podjazdach czy góreczkach.
    Dzięki bardzo!
    7 września 2013, 17:19 przez Majki2103 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (18)
    Biedne te samochody – stoją, marnują się, niektóre zarośnięte do ziemi, do drzew
    Stoją, marnują się, niektóre zarośnięte do ziemi, do drzew
    4 września 2013, 8:47 przez Dasteri (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Bloodhound SSC – pojazd napędzany silnikiem odrzutowym. Niedługo stanie do próby bicia rekordu prędkości na ziemi. Cel to około 1000 mph (+-1600 km/h). Jak sądzicie uda im sie?
    Pojazd napędzany silnikiem odrzutowym. Niedługo stanie do próby bicia rekordu prędkości na ziemi. Cel to około 1000 mph (+-1600 km/h). Jak sądzicie uda im sie?
    18 sierpnia 2013, 18:25 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cmentarz samochodów Japonia #6 – Nietypowo Ford Mustang na japońskiej ziemi
    Nietypowo Ford Mustang na japońskiej ziemi
    10 sierpnia 2013, 12:29 przez FrxTx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Standardowy regał warsztatowy – tłok, alternator, uszczelka pod głowice, rozrusznik, choinka ze skrzyni biegów i trochę stalowych felg na ziemi.
    Tłok, alternator, uszczelka pod głowice, rozrusznik, choinka ze skrzyni biegów i trochę stalowych felg na ziemi.
    24 lipca 2013, 19:26 przez vectraman80 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Z cyklu zapomniane Koncepty. – Na targach motoryzacyjnych w Turynie w 1970 roku wszystkie oczy były zwrócone w kierunku Lancii Stratos Zero. Twórcą pojazdu był Marcello Gandini z włoskiego studia projektowego Bertone. Jednym z głównych zamierzeń było stworzenie jak najniższego modelu. W tym celu wykorzystano specjalne podwozie typu monocoque oraz nowe zawieszenie. W efekcie, Lancia Stratos Zero odstaje jedynie 84 cm ponad powierzchnię ziemi. Po salonie samochodowym w Turynie zainteresowanie modelem nie słabło. Bardzo często pojawiał w magazynach na całym świecie, dlatego też kilka miesięcy później zapadła decyzja o tym, by powstała wersja produkcyjna. Seryjny pojazd zadebiutował w 1971 roku na targach w Turynie i przypominał prototyp już tylko w nazwie. Producent zrezygnował z nietypowej stylistyki na rzecz bardziej konwencjonalnego wyglądu. Model wyposażono w silnik V6 Ferrari i dostosowano do rajdów. Odniósł 17 światowych oraz 50 europejskich zwycięstw. Koncepcyjny model Stratos Zero należał do Bertone do 2011 roku, kiedy to został sprzedany na aukcji za ok. 3 mln zł.
    Na targach motoryzacyjnych w Turynie w 1970 roku wszystkie oczy były zwrócone w kierunku Lancii Stratos Zero. Twórcą pojazdu był Marcello Gandini z włoskiego studia projektowego Bertone. Jednym z głównych zamierzeń było stworzenie jak najniższego modelu. W tym celu wykorzystano specjalne podwozie typu monocoque oraz nowe zawieszenie. W efekcie, Lancia Stratos Zero odstaje jedynie 84 cm ponad powierzchnię ziemi. Po salonie samochodowym w Turynie zainteresowanie modelem nie słabło. Bardzo często pojawiał w magazynach na całym świecie, dlatego też kilka miesięcy później zapadła decyzja o tym, by powstała wersja produkcyjna. Seryjny pojazd zadebiutował w 1971 roku na targach w Turynie i przypominał prototyp już tylko w nazwie. Producent zrezygnował z nietypowej stylistyki na rzecz bardziej konwencjonalnego wyglądu. Model wyposażono w silnik V6 Ferrari i dostosowano do rajdów. Odniósł 17 światowych oraz 50 europejskich zwycięstw. Koncepcyjny model Stratos Zero należał do Bertone do 2011 roku, kiedy to został sprzedany na aukcji za ok. 3 mln zł.
    21 lipca 2013, 12:07 przez pietras413 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Szkoda Chlopaka – Potworna tragedia w Częstochowie. 16-letni przyjaciele z gimnazjum roztrzaskali się na drodze na motorze Yamaha. Jeden z chłopców, Jakub Ż. dostał maszynę na zakończenie roku szkolnego. Za dobre oceny. Zaledwie dwa dni poźniej stracił na niej życie. Razem ze swoim kolegą

 

    W piątek zakończył się rok szkolny. Jakub był szczęśliwy. Dostał od rodziców wymarzoną Yamahę w nagrodę za dobre oceny na świadectwie. Tak przynajmniej mówią ludzie, którzy go znali. Chłopak pomoć szalał z zachwytu. Był pasjonatem motocykli. Białą yamahą pochwalił się przed kolegami wystawiając jej fotki na portalach społecznościowych. Ten sport był jego pasją. Niestety doprowadził go do śmierci. Nie tylko jego. Wraz z Jakubem zginął jego serdeczny kolega. Dramat rozegrał się w niedzielę, czyli raptem dwa dni po zakończeniu szkoły. Podczas skrętu w lewo na ul. Przejazdowej w Częstochowie Yamaha, która prowadził Jakub zderzyła się ze skręcającym też w lewo fiatem Punto. Siła uderzenia wyrzuciła chłopców z maszyny. Widok leżących na ziemi ich ciał był przerażający. W ciężkim stanie trafili o szpitala. – Niedługo po przybyciu kierujący motorem zmarł, jego pasażer mimo wysiłków lekarzy zmarł kilka godzin później – oznajmiła Joanna Lazar, rzecznik policji w Częstochowie. Dlaczego doszło do tej tragedii? Ze wstępnych informacji wynika, ze motocykl mógł chcieć szybko wyprzedzić samochód. Pewne na razie jest jednak to, że tegoroczni gimnazjaliści nie mieli żadnych uprawnień do prowadzenia motocykla, jakim jest yamaha. Biały ścigacz o dużej pojemności silnika potrafi rozwinąć niesamowitą prędkość. 16-latek nie powinien siedzieć za jego kierownicą! Policja ustala kto pozwolił nieletnim wsiąść na motocykl. – Życia tym chłopcom nic nie wróci, ale trzeba się zastanowić, czy to nie rodzice pozwalają swoim pociechom na wiele, dając im różne drogie prezenty za dobre świadectwa – mówią sąsiedzi chłopców. – Ta tragedia powinna dać wielu osobom do myślenia. Motocykl Yamaha – to pojazd zwany ścigaczem , jest lekki, ale bardzo mocny, posiada ok. 130 koni mechanicznych, może rozwijać zawrotną prędkość. Dlatego używany jest do ścigania się na zawodach motocyklowych. Aby nim kierować trzeba mieć co najmniej 20 lat.Teraz Pewnie Jezdzi Na Swojej Yamaha Po Niebieskich Drogach W Niebie.
    Potworna tragedia w Częstochowie. 16-letni przyjaciele z gimnazjum roztrzaskali się na drodze na motorze Yamaha. Jeden z chłopców, Jakub Ż. dostał maszynę na zakończenie roku szkolnego. Za dobre oceny. Zaledwie dwa dni poźniej stracił na niej życie. Razem ze swoim kolegą



    W piątek zakończył się rok szkolny. Jakub był szczęśliwy. Dostał od rodziców wymarzoną Yamahę w nagrodę za dobre oceny na świadectwie. Tak przynajmniej mówią ludzie, którzy go znali. Chłopak pomoć szalał z zachwytu. Był pasjonatem motocykli. Białą yamahą pochwalił się przed kolegami wystawiając jej fotki na portalach społecznościowych. Ten sport był jego pasją. Niestety doprowadził go do śmierci. Nie tylko jego. Wraz z Jakubem zginął jego serdeczny kolega. Dramat rozegrał się w niedzielę, czyli raptem dwa dni po zakończeniu szkoły. Podczas skrętu w lewo na ul. Przejazdowej w Częstochowie Yamaha, która prowadził Jakub zderzyła się ze skręcającym też w lewo fiatem Punto. Siła uderzenia wyrzuciła chłopców z maszyny. Widok leżących na ziemi ich ciał był przerażający. W ciężkim stanie trafili o szpitala. – Niedługo po przybyciu kierujący motorem zmarł, jego pasażer mimo wysiłków lekarzy zmarł kilka godzin później – oznajmiła Joanna Lazar, rzecznik policji w Częstochowie. Dlaczego doszło do tej tragedii? Ze wstępnych informacji wynika, ze motocykl mógł chcieć szybko wyprzedzić samochód. Pewne na razie jest jednak to, że tegoroczni gimnazjaliści nie mieli żadnych uprawnień do prowadzenia motocykla, jakim jest yamaha. Biały ścigacz o dużej pojemności silnika potrafi rozwinąć niesamowitą prędkość. 16-latek nie powinien siedzieć za jego kierownicą! Policja ustala kto pozwolił nieletnim wsiąść na motocykl. – Życia tym chłopcom nic nie wróci, ale trzeba się zastanowić, czy to nie rodzice pozwalają swoim pociechom na wiele, dając im różne drogie prezenty za dobre świadectwa – mówią sąsiedzi chłopców. – Ta tragedia powinna dać wielu osobom do myślenia. Motocykl Yamaha – to pojazd zwany ścigaczem , jest lekki, ale bardzo mocny, posiada ok. 130 koni mechanicznych, może rozwijać zawrotną prędkość. Dlatego używany jest do ścigania się na zawodach motocyklowych. Aby nim kierować trzeba mieć co najmniej 20 lat.Teraz Pewnie Jezdzi Na Swojej Yamaha Po Niebieskich Drogach W Niebie.
    4 lipca 2013, 16:04 przez RycpaC (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (18)
    2 Rajd Ziemi Wałeckiej 3/4 – Kierowca Ttego Subaru wygrał pierwszy odcinek
    Kierowca Ttego Subaru wygrał pierwszy odcinek
    25 maja 2013, 1:05 przez CosmoZwa (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    2 Rajd Ziemi Wałeckiej 2/4 – Zdjęcia Z Rajdu Ziemi Wałeckiej.
    Zdjęcia Z Rajdu Ziemi Wałeckiej.
    25 maja 2013, 1:02 przez CosmoZwa (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne