Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 87 takich materiałów
    Nie chcesz spotkać go na drodze. Mercedes z silnikiem om606 dmuchany ogromną sprężarką, wtrysk nitro i skrzynia 8HP czynią z niego mocnego fajtera.
    2 kwietnia 2023, 10:25 przez ~Widzkanalu | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Red Turbo Channel

    W tym odcinku Paweł z firmy Alex przybliża nam zagadnienie instalacji LPG do samochodów z wtryskiem bezpośrednim
    1 kwietnia 2023, 2:02 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wsadziliśmy całą przepustnicę z Honda CBR250 zamiast gaźnika Fiata 126p, a następnie wzięliśmy Fiacika na hamownię, żeby porównać wykresy!
    26 grudnia 2022, 11:45 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Posłuchajcie tego - dobry masaż przepony ze śmiechu gwarantowany. Bo tam naprawdę niewąskie stwierdzenia lecą. Wytrysk paliwa, układ dwóch krzywek, lewy wtrysk, silnik siłowy, odlewy cylindrów i bloku cylindrów, korki do silnika, klasyczny czterokołowiec (o silniku), sprawność cieplna benzyny, połączenie z kołami za pomocą różnych części i wiele innych kwiatków...
    14 października 2022, 12:12 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak zmodyfikować gaźnik do Fiata 126p? Dzisiaj odpowiadamy na to pytanie!
    10 października 2022, 12:06 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Citroen SM – Luksusowy samochód sportowy klasy GT produkowany przez francuską markę Citroen, we współpracy z włoskim Maserati w latach 1970-1975. Samochód oficjalnie zaprezentowano podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w 1970 roku. W tym też roku pierwsze egzemplarze trafiły na rynek. Wersja dla USA wyposażona była w automatyczną skrzynię biegów Borg Warner 35. Pierwsze wersje wyposażone były w trzy sprzężone gaźniki Weber, zostały one zastąpione w następnym roku przez elektroniczny wtrysk BOSCH D-JETRONIC. Najmocniejszym dostępnym silnikiem było trzylitrowe V6, które generuje moc maksymalną 192 KM i moment obrotowy 253,5 Nm. Z tym silnikiem SM osiąga prędkość maksymalną 225 km/h. Z produkcji samochodu zrezygnowano w 1975 roku, z powodu kryzysu paliwowego. Powstało 12,920 egzemplarzy SM, z tego 2400 na rynek amerykański.
    Luksusowy samochód sportowy klasy GT produkowany przez francuską markę Citroen, we współpracy z włoskim Maserati w latach 1970-1975. Samochód oficjalnie zaprezentowano podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w 1970 roku. W tym też roku pierwsze egzemplarze trafiły na rynek. Wersja dla USA wyposażona była w automatyczną skrzynię biegów Borg Warner 35. Pierwsze wersje wyposażone były w trzy sprzężone gaźniki Weber, zostały one zastąpione w następnym roku przez elektroniczny wtrysk BOSCH D-JETRONIC. Najmocniejszym dostępnym silnikiem było trzylitrowe V6, które generuje moc maksymalną 192 KM i moment obrotowy 253,5 Nm. Z tym silnikiem SM osiąga prędkość maksymalną 225 km/h. Z produkcji samochodu zrezygnowano w 1975 roku, z powodu kryzysu paliwowego. Powstało 12,920 egzemplarzy SM, z tego 2400 na rynek amerykański.
    Mercedes-Benz 300 SL Gullwing – Pierwszą generację Mercedesa SL zaprezentowano po raz pierwszy w lutym 1954 roku podczas salonu motoryzacyjnego International Motor Sports Show w Nowym Jorku. Samochód otrzymał kod fabryczny W198 dla wersji coupe i W121 dla odmiany roadster. Samochód był lepiej znany pod nazwą 300 SL Gullwing. Pierwowzorem 300 SL był wprowadzony dwa lata wcześniej sportowy Mercedes 300 S, z którego przejęto nowoczesny silnik wyposażony we wtrysk paliwa oraz przestrzenną ramę o skomplikowanej konstrukcji, którą spawano z rurek o niewielkiej średnicy. Mimo nie najlepszej sytuacji finansowej, w 1954 roku Mercedes postanowił wprowadzić do produkcji seryjną wersję tego samochodu. 300 SL początkowo był uznawany za auto sportowe. Brał udział w wyścigach na torze w Le Mans, Norymberdze i Carrera Panamericana Mexico. Samochód wyposażony jest w podnoszone do góry drzwi oraz płaską karoserię z podkreślonymi wcięciami. Drzwi o niezwykłej w latach 50. konstrukcji, otwierające się do góry razem z fragmentami dachu, kształtem przypominające nieco skrzydło, zapewniły mu po angielsku potoczną nazwę Gullwing, która przylgnęła historycznie do tego modelu. Powodem zastosowania takiego rozwiązania nie były wcale względy natury estetycznej. Aby zapewnić odpowiednią sztywność nadwozia, samochód miał bardzo wysokie progi i zastosowanie klasycznie otwieranych drzwi przestało wchodzić w rachubę – konstruktorzy zdecydowali się zatem na drzwi otwierane do góry. Gullwing napędzany jest przez sześciocylindrowy silnik M186 o pojemności 3 l. Silnik generuje moc 220 KM i moment obrotowy 275 Nm dzięki czemu samochód przyspiesza do 100 km/h w 8,8 sekund i osiąga prędkość maksymalną 260 km/h. Wyprodukowano łącznie 3258 egzemplarzy.
    Pierwszą generację Mercedesa SL zaprezentowano po raz pierwszy w lutym 1954 roku podczas salonu motoryzacyjnego International Motor Sports Show w Nowym Jorku. Samochód otrzymał kod fabryczny W198 dla wersji coupe i W121 dla odmiany roadster. Samochód był lepiej znany pod nazwą 300 SL Gullwing. Pierwowzorem 300 SL był wprowadzony dwa lata wcześniej sportowy Mercedes 300 S, z którego przejęto nowoczesny silnik wyposażony we wtrysk paliwa oraz przestrzenną ramę o skomplikowanej konstrukcji, którą spawano z rurek o niewielkiej średnicy. Mimo nie najlepszej sytuacji finansowej, w 1954 roku Mercedes postanowił wprowadzić do produkcji seryjną wersję tego samochodu. 300 SL początkowo był uznawany za auto sportowe. Brał udział w wyścigach na torze w Le Mans, Norymberdze i Carrera Panamericana Mexico. Samochód wyposażony jest w podnoszone do góry drzwi oraz płaską karoserię z podkreślonymi wcięciami. Drzwi o niezwykłej w latach 50. konstrukcji, otwierające się do góry razem z fragmentami dachu, kształtem przypominające nieco skrzydło, zapewniły mu po angielsku potoczną nazwę Gullwing, która przylgnęła historycznie do tego modelu. Powodem zastosowania takiego rozwiązania nie były wcale względy natury estetycznej. Aby zapewnić odpowiednią sztywność nadwozia, samochód miał bardzo wysokie progi i zastosowanie klasycznie otwieranych drzwi przestało wchodzić w rachubę – konstruktorzy zdecydowali się zatem na drzwi otwierane do góry. Gullwing napędzany jest przez sześciocylindrowy silnik M186 o pojemności 3 l. Silnik generuje moc 220 KM i moment obrotowy 275 Nm dzięki czemu samochód przyspiesza do 100 km/h w 8,8 sekund i osiąga prędkość maksymalną 260 km/h. Wyprodukowano łącznie 3258 egzemplarzy.