Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 54 takie materiały
    Film o wspomaganiu elektrycznym kierownicy
    5 czerwca 2023, 18:43 przez ~Motozynier | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube

    Citroen CX GTi Turbo 2 – Samochód osobowy klasy wyższej-średniej, produkowany przez firmę Citroen w latach 1974–1991. Wersje nadwoziowe obejmowały czterodrzwiowy fastback, pięciodrzwiowe kombi, produkowane także w siedmioosobowej wersji Familiale oraz produkowaną na płycie podłogowej kombi wersję "dyplomatyczną" pod nazwami "Limousine" i "Prestige". Nazwa pojazdu pochodzi od współczynnika siły oporu aerodynamicznego, oznaczanego powszechnie Cx. Dla tego modelu współczynnik ten osiąga rekordową jak na ówczesne czasy wartość około 0,3. W samochodzie zastosowano nowatorskie wspomaganie kierownicy DIRAVI, użyte w po raz pierwszy w modelu SM. Charakterystycznym elementem było "zerowanie" pozycji kierownicy oraz zmienna siła wspomagania w zależności od prędkości. Samochód przeszedł lekki facelifting w 1985. Metalowe zderzaki zastąpiono plastikowymi, zmieniono lusterka oraz całkowicie odświeżono deskę rozdzielczą. Najmocniejszą wersją CX jest GTi Turbo 2 z czterocylindrowym silnikiem o pojemności 2,5 l, który wytwarza moc 168 KM i pozwalał na osiągnięcie prędkości maksymalnej 208 km/h. W 1989 roku pojawił się Citroen XM, który zastąpił limuzynę, lecz kombi produkowano jeszcze przez dwa lata.
    Samochód osobowy klasy wyższej-średniej, produkowany przez firmę Citroen w latach 1974–1991. Wersje nadwoziowe obejmowały czterodrzwiowy fastback, pięciodrzwiowe kombi, produkowane także w siedmioosobowej wersji Familiale oraz produkowaną na płycie podłogowej kombi wersję "dyplomatyczną" pod nazwami "Limousine" i "Prestige". Nazwa pojazdu pochodzi od współczynnika siły oporu aerodynamicznego, oznaczanego powszechnie Cx. Dla tego modelu współczynnik ten osiąga rekordową jak na ówczesne czasy wartość około 0,3. W samochodzie zastosowano nowatorskie wspomaganie kierownicy DIRAVI, użyte w po raz pierwszy w modelu SM. Charakterystycznym elementem było "zerowanie" pozycji kierownicy oraz zmienna siła wspomagania w zależności od prędkości. Samochód przeszedł lekki facelifting w 1985. Metalowe zderzaki zastąpiono plastikowymi, zmieniono lusterka oraz całkowicie odświeżono deskę rozdzielczą. Najmocniejszą wersją CX jest GTi Turbo 2 z czterocylindrowym silnikiem o pojemności 2,5 l, który wytwarza moc 168 KM i pozwalał na osiągnięcie prędkości maksymalnej 208 km/h. W 1989 roku pojawił się Citroen XM, który zastąpił limuzynę, lecz kombi produkowano jeszcze przez dwa lata.
    10 kwietnia 2022, 19:50 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Maserati Bora – Supersamochód produkowany przez włoską markę Maserati w latach 1971-1978. Bora to pierwsze w historii Maserati 2-osobowe coupe z centralnym silnikiem, jego nazwa nawiązuje rodzaju wiatry wiejącego znad wschodniego wybrzeża Adriatyku. Prototyp zaprojektowany przez Giorgetto Giugiaro był gotowy latem 1969, natomiast wersja produkcyjna została zaprezentowana w 1971 na salonie samochodowym w Genewie, a pierwsze auta trafiły do klientów przed końcem roku. Podwozie samonośne połączono z ramą pomocniczą wspierającą silnik i skrzynie biegów. Zawieszenie było w pełni niezależne. Szeroko wykorzystywano hydraulikę Citroena: wentylowane hamulce, sprzęgło, wspomaganie kierownicy, regulacja kolumny kierowniczej oraz fotela, podnoszone światła. Początkowo samochód napędzany był silnikiem V8 o pojemności 4,7 l, który wytwarzał moc 310 KM. Od 1974 pojemności silników wynosiła 4,9 l. Samochody z tym silnikiem sprzedawane na rynku amerykańskim miały moc 300 KM, a sprzedawane na rynku europejskim miały moc 330 KM. Prędkość maksymalna osiągana przez Borę to 280 km/h, a osiągnięcie 100 km/h zajmowało 6,5 sekundy.
    Supersamochód produkowany przez włoską markę Maserati w latach 1971-1978. Bora to pierwsze w historii Maserati 2-osobowe coupe z centralnym silnikiem, jego nazwa nawiązuje rodzaju wiatry wiejącego znad wschodniego wybrzeża Adriatyku. Prototyp zaprojektowany przez Giorgetto Giugiaro był gotowy latem 1969, natomiast wersja produkcyjna została zaprezentowana w 1971 na salonie samochodowym w Genewie, a pierwsze auta trafiły do klientów przed końcem roku. Podwozie samonośne połączono z ramą pomocniczą wspierającą silnik i skrzynie biegów. Zawieszenie było w pełni niezależne. Szeroko wykorzystywano hydraulikę Citroena: wentylowane hamulce, sprzęgło, wspomaganie kierownicy, regulacja kolumny kierowniczej oraz fotela, podnoszone światła. Początkowo samochód napędzany był silnikiem V8 o pojemności 4,7 l, który wytwarzał moc 310 KM. Od 1974 pojemności silników wynosiła 4,9 l. Samochody z tym silnikiem sprzedawane na rynku amerykańskim miały moc 300 KM, a sprzedawane na rynku europejskim miały moc 330 KM. Prędkość maksymalna osiągana przez Borę to 280 km/h, a osiągnięcie 100 km/h zajmowało 6,5 sekundy.
    6 lutego 2022, 23:59 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polonez Atu Plus po mojemu! – Polonez Atu Plus 1998r po kilku przeróbkach:
-wygłuszone całe wnętrze
-dołożony centralny zamek
-wspomaganie kierownicy na pompie elektrycznej z Opla
-zmienione hamulce z przodu na większe i wentylowane
-utwardzone zawieszenie poprzez zastosowanie 3piórowych resorów i mocniejszych sprężyn z przodu
-montaż silnika 1.9 TD z Citroena
-montaż mostu napędowego o najdłużsyzm przełożeniu stosowanym w Polonezach
-felgi 7Jx15 z oponami 195/50
-szklany, rozsuwany dach
    Polonez Atu Plus 1998r po kilku przeróbkach:
    -wygłuszone całe wnętrze
    -dołożony centralny zamek
    -wspomaganie kierownicy na pompie elektrycznej z Opla
    -zmienione hamulce z przodu na większe i wentylowane
    -utwardzone zawieszenie poprzez zastosowanie 3piórowych resorów i mocniejszych sprężyn z przodu
    -montaż silnika 1.9 TD z Citroena
    -montaż mostu napędowego o najdłużsyzm przełożeniu stosowanym w Polonezach
    -felgi 7Jx15 z oponami 195/50
    -szklany, rozsuwany dach
    Wspomaganie silnika sprężonym powietrzem.
    1 lutego 2017, 13:57 przez c4picass (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tak wygląda moje Seicento Abarth

    http://mklr.pl/285702/Moj-100KM-Sejek

    Dużo osób było zawiedzionych że nie pokazałem jak jeździ sejo więc jest vol. 2

    swap 1.4 16v 103Km 138Nm
    skrzynia 6–cio biegowa (14/57)
    kolektor wydechowy 4-1 by TRS
    cichy przelotowy wydech na jednej strumienicy
    ssący 1.2 16v
    przepustnica 1.2 16v
    silnik wystrojony na Ecumaster Det3
    faltdach, pełna elektryka, wspomaganie, abs itd.
    21 sierpnia 2016, 0:32 przez dawiddawidowski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Mój skromny, czerwony Golf 3 – Cześć Wszystkim! 
Jestem tutaj nowy i zacznę od wrzucenia mojego Golfa, którym się wożę. Przy okazji, chciałbym się Was zapytać co o nim sądzicie, co mógłbym w nim jeszcze ciekawego porobić. Pozdrawiam.
- 1993r. 
- el. szyby, domykane z kluczyka 
- el. lusterka
- el. szyberdach 
- regulacja wysokości świateł 
- regulowana kierownica 
- alarm 
- wspomaganie kierownicy 
- 2 poduszki powietrzne 
- miękka deska 
- tempomat 
- pojemność silnika 1.9 diesel bez turbiny 65KM
    Cześć Wszystkim!
    Jestem tutaj nowy i zacznę od wrzucenia mojego Golfa, którym się wożę. Przy okazji, chciałbym się Was zapytać co o nim sądzicie, co mógłbym w nim jeszcze ciekawego porobić. Pozdrawiam.
    - 1993r.
    - el. szyby, domykane z kluczyka
    - el. lusterka
    - el. szyberdach
    - regulacja wysokości świateł
    - regulowana kierownica
    - alarm
    - wspomaganie kierownicy
    - 2 poduszki powietrzne
    - miękka deska
    - tempomat
    - pojemność silnika 1.9 diesel bez turbiny 65KM
    Seat Leon 1M TS – Seat Leon TS 1.9 TDI ARL 150KM rocznik 2003r

Wyposażenie: 

- ABS, 
- Autoalarm, 
- Wspomaganie kierownicy, 
- Centralny zamek, 
- Klimatyzacja, 
- Poduszka powietrzna, 
- Elektryczne szyby, 
- Radio AURA CD (oryginalne),  
- Alufelgi, 
- Elektryczne lusterka + składanie, 
- Immobilizer, 
- Komputer pokładowy, 
- Kontrola trakcji, 
- fotele skóra + alcantara, 
- podgrzewane siedzenia, 
- spryskiwacze na reflektory, 
- elektryczne regulacje siedzeń, 
- tempomat,
- lusterko wsteczne fotochromatyczne
- czujnik deszczu
- automatyczna blokada drzwi w czasie jazdy
    Seat Leon TS 1.9 TDI ARL 150KM rocznik 2003r

    Wyposażenie:

    - ABS,
    - Autoalarm,
    - Wspomaganie kierownicy,
    - Centralny zamek,
    - Klimatyzacja,
    - Poduszka powietrzna,
    - Elektryczne szyby,
    - Radio AURA CD (oryginalne),
    - Alufelgi,
    - Elektryczne lusterka + składanie,
    - Immobilizer,
    - Komputer pokładowy,
    - Kontrola trakcji,
    - fotele skóra + alcantara,
    - podgrzewane siedzenia,
    - spryskiwacze na reflektory,
    - elektryczne regulacje siedzeń,
    - tempomat,
    - lusterko wsteczne fotochromatyczne
    - czujnik deszczu
    - automatyczna blokada drzwi w czasie jazdy
    14 listopada 2015, 15:29 przez DetVers (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własny