Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 192 takie materiały
    Dnia 28.03.2023 zima - wiosną znów zaskoczyła kierowców na oblodzonym wzniesieniu drogi gminnej.
    Karetka pogotowia ratunkowego miała problemy z ruszeniem i wpadła w poślizg.
    Na szczęście po chwili ruszyli na pomoc inni kierowcy , którzy wspólnymi siłami pomogli wypchać karetkę tak, by mogła ruszyć dalej w drogę i nieść pomoc innym.
    Czy służby drogowe znów zawiodły kierowców?
    powiat myślenicki
    29 marca 2023, 23:56 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rolls-Royce Phantom Coupe – Phantom to samochód osobowy klasy dużych aut luksusowych produkowany pod brytyjską marką Rolls-Royce w latach 1925–1991 oraz ponownie od 2003 roku. Wiosną 2003 roku Rolls-Royce przywrócił do użytku nazwę Phantom po najdłuższej w historii modelu, 13-letniej przerwie. Phantom siódmej generacji to pierwszy model wprowadzony na rynek po przejęciu firmy Rolls-Royce przez koncern BMW. Do napędu nowego Phantoma użyto silnika V12 o pojemności 6,75 l. Moc przenoszona była na koła tylne poprzez 6 biegową automatyczną skrzynię biegów ZF. W 2008 roku rozpoczęła się produkcja wersji Phantom Coupe. Wersja ta jest rozwinięciem siódmej generacji Phantoma, z niego został zapożyczony 6,75-litrowy silnik V12, który generuje moc maksymalną 460 KM i moment obrotowy 720 Nm. Moc przenoszona jest na koła tylne poprzez 6-biegową automatyczną skrzynię biegów. Phantom Coupe osiąga prędkość maksymalną 250 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 5,8 sekund. Produkcja tego modelu trwała do 2017 roku.
    Phantom to samochód osobowy klasy dużych aut luksusowych produkowany pod brytyjską marką Rolls-Royce w latach 1925–1991 oraz ponownie od 2003 roku. Wiosną 2003 roku Rolls-Royce przywrócił do użytku nazwę Phantom po najdłuższej w historii modelu, 13-letniej przerwie. Phantom siódmej generacji to pierwszy model wprowadzony na rynek po przejęciu firmy Rolls-Royce przez koncern BMW. Do napędu nowego Phantoma użyto silnika V12 o pojemności 6,75 l. Moc przenoszona była na koła tylne poprzez 6 biegową automatyczną skrzynię biegów ZF. W 2008 roku rozpoczęła się produkcja wersji Phantom Coupe. Wersja ta jest rozwinięciem siódmej generacji Phantoma, z niego został zapożyczony 6,75-litrowy silnik V12, który generuje moc maksymalną 460 KM i moment obrotowy 720 Nm. Moc przenoszona jest na koła tylne poprzez 6-biegową automatyczną skrzynię biegów. Phantom Coupe osiąga prędkość maksymalną 250 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 5,8 sekund. Produkcja tego modelu trwała do 2017 roku.
    Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe – Samochód osobowy klasy dużych aut luksusowych produkowany pod brytyjską marką Rolls-Royce w latach 1925–1991 oraz ponownie od 2003 roku. Od 2017 roku produkowana jest najnowsza ósma generacja modelu. Siódma generacja Phantoma została zaprezentowana po raz pierwszy wiosną 2003 roku po najdłuższej w historii modelu, 13-letniej przerwie w produkcji modelu. Phantom siódmej generacji to pierwszy model wprowadzony na rynek po przejęciu firmy Rolls-Royce przez koncern BMW. W styczniu 2007 roku Drophead Coupe to 2-drzwiowy kabriolet, który jest rozwinięciem siódmej generacji modelu Phantom. Został z niego zapożyczony silnik V12 o pojemności 6,75 l, który generuje moc 460 KM i moment obrotowy 720 Nm. Moc ta przenoszona jest na koła tylne poprzez 6-biegową automatyczną skrzynię biegów. Przyspieszenie 0-100 km/h trwa 5,9 s, a prędkość maksymalna wynosi 240 km/h.
    Samochód osobowy klasy dużych aut luksusowych produkowany pod brytyjską marką Rolls-Royce w latach 1925–1991 oraz ponownie od 2003 roku. Od 2017 roku produkowana jest najnowsza ósma generacja modelu. Siódma generacja Phantoma została zaprezentowana po raz pierwszy wiosną 2003 roku po najdłuższej w historii modelu, 13-letniej przerwie w produkcji modelu. Phantom siódmej generacji to pierwszy model wprowadzony na rynek po przejęciu firmy Rolls-Royce przez koncern BMW. W styczniu 2007 roku Drophead Coupe to 2-drzwiowy kabriolet, który jest rozwinięciem siódmej generacji modelu Phantom. Został z niego zapożyczony silnik V12 o pojemności 6,75 l, który generuje moc 460 KM i moment obrotowy 720 Nm. Moc ta przenoszona jest na koła tylne poprzez 6-biegową automatyczną skrzynię biegów. Przyspieszenie 0-100 km/h trwa 5,9 s, a prędkość maksymalna wynosi 240 km/h.
    18 kwietnia 2022, 20:00 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-AMG E63 S – Klasa E to samochód osobowy klasy wyższej produkowany przez niemiecką Mercedes-Benz od 1993 roku. Piąta i najnowsza generacja modelu zadebiutowała po raz pierwszy w styczniu 2016 roku na Detroit Auto Show. Wersja sedan otrzymała kod fabryczny W213, odmiana kombi S213, a podwyższona All Terrain V213. Stylistycznie nawiązuje on w dużym stopniu do droższego modelu W222. Rozpoczęcie sprzedaży miało miejsce wiosną 2016 roku. Według Mercedesa cały proces opracowania auta zajął ponad 48 miesięcy. W tym czasie zostało wyprodukowane 1200 prototypów które przejechały ponad 12 milionów kilometrów w najcięższych warunkach pogodowych, poczynając od temperatur poniżej zera i w śniegu, aż po najgorętsze pustynie świata. Prototypy samochodu przeszły przez ponad 10 tysięcy testów autonomicznego hamowania oraz 5 tysięcy zmian pasa ruchu bez udziału kierowcy. Nad nową E klasą pracowało zaś ponad 1200 inżynierów z całego świata. Na szczycie oferty znajduje się wersja E63 AMG S z ośmiocylindrowym Twin-turbo o mocy 612 KM i momentem obrotowym 850 Nm. W tej wersji samochód osiąga ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 3,4 s.
    Klasa E to samochód osobowy klasy wyższej produkowany przez niemiecką Mercedes-Benz od 1993 roku. Piąta i najnowsza generacja modelu zadebiutowała po raz pierwszy w styczniu 2016 roku na Detroit Auto Show. Wersja sedan otrzymała kod fabryczny W213, odmiana kombi S213, a podwyższona All Terrain V213. Stylistycznie nawiązuje on w dużym stopniu do droższego modelu W222. Rozpoczęcie sprzedaży miało miejsce wiosną 2016 roku. Według Mercedesa cały proces opracowania auta zajął ponad 48 miesięcy. W tym czasie zostało wyprodukowane 1200 prototypów które przejechały ponad 12 milionów kilometrów w najcięższych warunkach pogodowych, poczynając od temperatur poniżej zera i w śniegu, aż po najgorętsze pustynie świata. Prototypy samochodu przeszły przez ponad 10 tysięcy testów autonomicznego hamowania oraz 5 tysięcy zmian pasa ruchu bez udziału kierowcy. Nad nową E klasą pracowało zaś ponad 1200 inżynierów z całego świata. Na szczycie oferty znajduje się wersja E63 AMG S z ośmiocylindrowym Twin-turbo o mocy 612 KM i momentem obrotowym 850 Nm. W tej wersji samochód osiąga ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 3,4 s.
    Alfa Romeo Brera – Samochód sportowy produkowany przez włoską markę Alfa Romeo w latach 2005–2010. Pojazd po raz pierwszy zaprezentowano jako samochód koncepcyjny w 2002 roku. Wiosną 2005 roku zaprezentowano podczas targów motoryzacyjnych w Genewie wersję seryjną pojazdu, który został zaprojektowany przez Giorgetto Giugiaro z firmy Italdesign. Pojazd produkowany był w fabryce firmy Pininfarina w San Giorgio Canavese koło Turynu na zlecenie firmy Alfa Romeo. Paletę silnikową początkowo stanowiły dwie benzynowe jednostki z bezpośrednim wtryskiem paliwa: 2.2 JTS o mocy 185 KM, i 3.2 JTS o mocy 260 KM. Najmocniejsza wersja silnikowa występowała jedynie z napędem na obie osie – jako wersja Q4, która posiadała silnik V6 o pojemności 3,2 l, co pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej 244 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 6,8 sekund. Planowano wytwarzanie do 20 tys. sztuk modeli Brera rocznie. Najwyższy poziom produkcji Brery zanotowano w 2006 roku, gdy powstało 8248 sztuk. W 2010 roku zakończono produkcję modelu przy ilości 21786 wyprodukowanych egzemplarzy.
    Samochód sportowy produkowany przez włoską markę Alfa Romeo w latach 2005–2010. Pojazd po raz pierwszy zaprezentowano jako samochód koncepcyjny w 2002 roku. Wiosną 2005 roku zaprezentowano podczas targów motoryzacyjnych w Genewie wersję seryjną pojazdu, który został zaprojektowany przez Giorgetto Giugiaro z firmy Italdesign. Pojazd produkowany był w fabryce firmy Pininfarina w San Giorgio Canavese koło Turynu na zlecenie firmy Alfa Romeo. Paletę silnikową początkowo stanowiły dwie benzynowe jednostki z bezpośrednim wtryskiem paliwa: 2.2 JTS o mocy 185 KM, i 3.2 JTS o mocy 260 KM. Najmocniejsza wersja silnikowa występowała jedynie z napędem na obie osie – jako wersja Q4, która posiadała silnik V6 o pojemności 3,2 l, co pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej 244 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 6,8 sekund. Planowano wytwarzanie do 20 tys. sztuk modeli Brera rocznie. Najwyższy poziom produkcji Brery zanotowano w 2006 roku, gdy powstało 8248 sztuk. W 2010 roku zakończono produkcję modelu przy ilości 21786 wyprodukowanych egzemplarzy.
    Jak zadbać o auto po zimie? Co należy sprawdzić lub wymienić? – Wiosna to radosny czas dla wszystkich z nas. Słoneczna pogoda, przyjemne warunki, chęć wyrwania się z domu i zabrania rodziny na wycieczkę sprzyja podróżom. Jednak zanim wsiądziemy do samochodu i zaczniemy przemierzać okoliczne drogi warto sprawdzić stan naszego pojazdu. Zima, trudne warunki drogowe, śnieg, sól, wilgoć i niskie temperatury mogą doprowadzić do zniszczenia wielu ważnych z punktu widzenia bezpieczeństwa jazdy układów i systemów.
Wymiana opon z zimowych na letnie
Dla wielu kierowców przygotowanie samochodu do sezonu letnie sprowadza się do zmiany opon z zimowych na letnie. Mimo, że jest to tylko jeden z elementów tej układanki, to warto skupić się na tej procedurze. W momencie, gdy temperatury na zewnątrz zaczynają sięgać kilkunastu stopni jesteśmy zobowiązani do zmiany opon na letnie. Te, przeznaczone do jazdy zimą znacznie tracą swoje właściwości. Wysoka temperatura sprawia, że miękka mieszanka pracuje znacznie głośniej, ściera się w szybkim tempie, a dodatkowo nie jest w stanie zapewnić nam takiego trzymania w zakrętach jak opony letnie. Dodatkowo dochodzi problem prawidłowego odprowadzania wody. Jeśli wiemy, że najprawdopodobniej tej wiosny nie zaskoczy nas już zima, a temperatury podskoczą do wartości rzędu kilkunastu stopni to warto zmienić opony na letnie.
Zawieszenie, hamulce, podwozie – sprawdzamy stan po zimie
Z pewnością każdy z nas dobrze wie, które układy są najbardziej obciążone zimą. Możemy do nich zaliczyć hamulce oraz zawieszenie. Warto tutaj również pamiętać o podwoziu, które jest bardzo narażone na degradację i uszkodzenia. Właśnie dlatego przy pierwszym wiosennym przeglądzie warto skupić się na tych podzespołach. Jeśli znajdziemy charakterystyczne dla zimy uszkodzenia to powinniśmy jak najszybciej je usunąć. W innym wypadku szybko postępująca korozja czy uszkodzenia elementów gumowych mogą dać o sobie znać w znacznie bardziej przykry sposób.
Niezależnie od tego jakich części do swojego samochodu aktualnie potrzebujecie to zachęcamy Was do sprawdzenia oferty iParts.pl, czyli jednego z największych sklepów internetowych oferujących doskonałej jakości części zamienne do samochodów wielu popularnych marek.
Jak zadbać o lakier i wnętrze samochodu po zimie?
Po zimie należy zadbać nie tylko o formę mechaniczną naszego samochodu. Kto z nas nie lubi, gdy lakier jego samochodu błyszczy na słońcu, a wnętrze wyróżnia się czystością i świeżością. Każda podróż staje się znacznie bardziej przyjemna, co z kolei zachęca nas do wyjazdów i odkrywania nowych terenów. Po zimie nasz samochód zasługuje na bardzo dokładną pielęgnację. W tym celu należy starannie, z zachowaniem wszelkich autodetailingowych zasad oczyścić zarówno wnętrze, jak i nadwozie naszego pojazdu. W tym celu nieodzownym elementem naszej pracy stają się oczywiście specjalistyczne kosmetyki samochodowe. Warto jednak pamiętać, że zimowe zanieczyszczenia bardzo mocno trzymają się powierzchni lakieru, przez co dopiero mycie ręczne przyniesie oczekiwany przez nas skutek.
Wierzymy, że powyższe porady będą dla Państwa przydatne, a tak zadbane samochody dostarczą Wam wielu niezapomnianych chwil i wspaniałych wypraw.

    Wiosna to radosny czas dla wszystkich z nas. Słoneczna pogoda, przyjemne warunki, chęć wyrwania się z domu i zabrania rodziny na wycieczkę sprzyja podróżom. Jednak zanim wsiądziemy do samochodu i zaczniemy przemierzać okoliczne drogi warto sprawdzić stan naszego pojazdu. Zima, trudne warunki drogowe, śnieg, sól, wilgoć i niskie temperatury mogą doprowadzić do zniszczenia wielu ważnych z punktu widzenia bezpieczeństwa jazdy układów i systemów.

    Wymiana opon z zimowych na letnie

    Dla wielu kierowców przygotowanie samochodu do sezonu letnie sprowadza się do zmiany opon z zimowych na letnie. Mimo, że jest to tylko jeden z elementów tej układanki, to warto skupić się na tej procedurze. W momencie, gdy temperatury na zewnątrz zaczynają sięgać kilkunastu stopni jesteśmy zobowiązani do zmiany opon na letnie. Te, przeznaczone do jazdy zimą znacznie tracą swoje właściwości. Wysoka temperatura sprawia, że miękka mieszanka pracuje znacznie głośniej, ściera się w szybkim tempie, a dodatkowo nie jest w stanie zapewnić nam takiego trzymania w zakrętach jak opony letnie. Dodatkowo dochodzi problem prawidłowego odprowadzania wody. Jeśli wiemy, że najprawdopodobniej tej wiosny nie zaskoczy nas już zima, a temperatury podskoczą do wartości rzędu kilkunastu stopni to warto zmienić opony na letnie.

    Zawieszenie, hamulce, podwozie – sprawdzamy stan po zimie

    Z pewnością każdy z nas dobrze wie, które układy są najbardziej obciążone zimą. Możemy do nich zaliczyć hamulce oraz zawieszenie. Warto tutaj również pamiętać o podwoziu, które jest bardzo narażone na degradację i uszkodzenia. Właśnie dlatego przy pierwszym wiosennym przeglądzie warto skupić się na tych podzespołach. Jeśli znajdziemy charakterystyczne dla zimy uszkodzenia to powinniśmy jak najszybciej je usunąć. W innym wypadku szybko postępująca korozja czy uszkodzenia elementów gumowych mogą dać o sobie znać w znacznie bardziej przykry sposób.

    Niezależnie od tego jakich części do swojego samochodu aktualnie potrzebujecie to zachęcamy Was do sprawdzenia oferty iParts.pl, czyli jednego z największych sklepów internetowych oferujących doskonałej jakości części zamienne do samochodów wielu popularnych marek.

    Jak zadbać o lakier i wnętrze samochodu po zimie?

    Po zimie należy zadbać nie tylko o formę mechaniczną naszego samochodu. Kto z nas nie lubi, gdy lakier jego samochodu błyszczy na słońcu, a wnętrze wyróżnia się czystością i świeżością. Każda podróż staje się znacznie bardziej przyjemna, co z kolei zachęca nas do wyjazdów i odkrywania nowych terenów. Po zimie nasz samochód zasługuje na bardzo dokładną pielęgnację. W tym celu należy starannie, z zachowaniem wszelkich autodetailingowych zasad oczyścić zarówno wnętrze, jak i nadwozie naszego pojazdu. W tym celu nieodzownym elementem naszej pracy stają się oczywiście specjalistyczne kosmetyki samochodowe. Warto jednak pamiętać, że zimowe zanieczyszczenia bardzo mocno trzymają się powierzchni lakieru, przez co dopiero mycie ręczne przyniesie oczekiwany przez nas skutek.

    Wierzymy, że powyższe porady będą dla Państwa przydatne, a tak zadbane samochody dostarczą Wam wielu niezapomnianych chwil i wspaniałych wypraw.

    29 maja 2020, 13:43 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    Nie wszędzie przyszła już wiosna –
    29 marca 2020, 11:12 przez kaamil04 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.facebook.com/KCPfotografia

    Kalendarzowa wiosna ;-) –
    23 marca 2020, 18:23 przez AR159bs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Idzie wiosna –
    22 marca 2019, 17:45 przez Adambmx1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne