Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 31 takich materiałów
    Pękające śruby w Peugeot 308 II – Przedsiębiorca Peugeot Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Peugeot 308 II może dojść do pękania śrub mocujących wahacze przedniego zawieszenia, co może spowodować problemy w panowaniu nad pojazdem.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 191 pojazdów. Lista numerów VIN w załączniku.

Przedsiębiorca powiadomił właścicieli samochodów objętych akcją o konieczności zgłoszenia się do autoryzowanych serwisów Peugeot w celu wymiany śrub.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Peugeot Polska Sp. z o.o. (adres: Al. Krakowska 206, 02-219 Warszawa; tel. 22 444 21 14).

UOKiK nie jest właściwy do udzielania szczegółowych informacji konsumentom odnośnie akcji ogłaszanych i prowadzonych przez przedsiębiorców.

Niniejsza informacja nie stanowi nakazu wycofania produktu z rynku ani nakazu odkupienia od konsumentów w rozumieniu ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, ale stanowi realizację obowiązków producenta, o której mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 2047). 

Przedsiębiorca, który uzyskał informację, że produkt wprowadzony przez niego na rynek nie jest bezpieczny powinien niezwłocznie powiadomić o tym Prezesa UOKiK. Niewykonanie tego obowiązku, zgodnie z art. 33a. ust. 1 pkt 1 ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, zagrożone jest karą pieniężną w wysokości do 100 000 zł.

UOKiK nie jest właściwy do udzielania szczegółowych informacji konsumentom odnośnie akcji ogłaszanych i prowadzonych przez przedsiębiorców.

Niniejsza informacja nie stanowi nakazu wycofania produktu z rynku ani nakazu odkupienia od konsumentów w rozumieniu ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, ale stanowi realizację obowiązków producenta, o której mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2015 r., poz. 322, ze zm.).

Przedsiębiorca, który uzyskał informację, że produkt wprowadzony przez niego na rynek nie jest bezpieczny powinien niezwłocznie powiadomić o tym Prezesa UOKiK. Niewykonanie tego obowiązku, zgodnie z art. 33a. ust. 1 pkt 1 ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, zagrożone jest karą pieniężną w wysokości do 100 000 zł.

W Źródle lista VIN aut, które podlegają akcji serwisowej.
    Przedsiębiorca Peugeot Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Peugeot 308 II może dojść do pękania śrub mocujących wahacze przedniego zawieszenia, co może spowodować problemy w panowaniu nad pojazdem.

    Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 191 pojazdów. Lista numerów VIN w załączniku.

    Przedsiębiorca powiadomił właścicieli samochodów objętych akcją o konieczności zgłoszenia się do autoryzowanych serwisów Peugeot w celu wymiany śrub.

    Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Peugeot Polska Sp. z o.o. (adres: Al. Krakowska 206, 02-219 Warszawa; tel. 22 444 21 14).

    UOKiK nie jest właściwy do udzielania szczegółowych informacji konsumentom odnośnie akcji ogłaszanych i prowadzonych przez przedsiębiorców.

    Niniejsza informacja nie stanowi nakazu wycofania produktu z rynku ani nakazu odkupienia od konsumentów w rozumieniu ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, ale stanowi realizację obowiązków producenta, o której mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 2047).

    Przedsiębiorca, który uzyskał informację, że produkt wprowadzony przez niego na rynek nie jest bezpieczny powinien niezwłocznie powiadomić o tym Prezesa UOKiK. Niewykonanie tego obowiązku, zgodnie z art. 33a. ust. 1 pkt 1 ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, zagrożone jest karą pieniężną w wysokości do 100 000 zł.

    UOKiK nie jest właściwy do udzielania szczegółowych informacji konsumentom odnośnie akcji ogłaszanych i prowadzonych przez przedsiębiorców.

    Niniejsza informacja nie stanowi nakazu wycofania produktu z rynku ani nakazu odkupienia od konsumentów w rozumieniu ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, ale stanowi realizację obowiązków producenta, o której mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2015 r., poz. 322, ze zm.).

    Przedsiębiorca, który uzyskał informację, że produkt wprowadzony przez niego na rynek nie jest bezpieczny powinien niezwłocznie powiadomić o tym Prezesa UOKiK. Niewykonanie tego obowiązku, zgodnie z art. 33a. ust. 1 pkt 1 ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, zagrożone jest karą pieniężną w wysokości do 100 000 zł.

    W Źródle lista VIN aut, które podlegają akcji serwisowej.
    JACCS Honda  Civic EG6 SiR-II – Mały potwór

Nadwozie:
Całkowita długość x szerokość x wysokość: 4070 x 1695 x 1350 mm
Rozstaw osi: 2570mm
Tor (przód/tył ): 1475/1465mm
Zawieszenie (przód i tył): Podwójne wahacze
Skrzynia biegów: 5-biegowa MT
Masa pojazdu: 810 kg lub więcej (ze sterownikami)
Hamulce (przód i tył): hydrauliczne tarczowe wentylowane
SILNIK:
Model: B16A
czterocylindrowy DOHC 16 zaworów
Pojemność: 1595cc
Średnica cylindra x Skok (mm): 81.0 x 77.4mm
Maksymalna moc wyjściowa: Więcej niż 230ps / 8500rpm
Maksymalny moment obrotowy: 19,5 kg - m / 8000rpm

*W żródle filmik jak to jeździ
    Mały potwór

    Nadwozie:
    Całkowita długość x szerokość x wysokość: 4070 x 1695 x 1350 mm
    Rozstaw osi: 2570mm
    Tor (przód/tył ): 1475/1465mm
    Zawieszenie (przód i tył): Podwójne wahacze
    Skrzynia biegów: 5-biegowa MT
    Masa pojazdu: 810 kg lub więcej (ze sterownikami)
    Hamulce (przód i tył): hydrauliczne tarczowe wentylowane
    SILNIK:
    Model: B16A
    czterocylindrowy DOHC 16 zaworów
    Pojemność: 1595cc
    Średnica cylindra x Skok (mm): 81.0 x 77.4mm
    Maksymalna moc wyjściowa: Więcej niż 230ps / 8500rpm
    Maksymalny moment obrotowy: 19,5 kg - m / 8000rpm

    *W żródle filmik jak to jeździ
    RS6 Avant by Pako – Motor o pojemności 4,2 v8 Biturbo, filtry K&N program Kreator Mocy, ściągnięty kaganiec dzięki czemu rozwija moc 476 KM. Zawieszenie także nie jest seryjne - Gwint KW Varian 3 INOX, regulowane Wahacze SPC Performance a to wszystko to tylko szczyt góry lodowej, w porównaniu z tym co zostało zmienione w tej Audi. Więcej o projekcie w źródle.
    Motor o pojemności 4,2 v8 Biturbo, filtry K&N program Kreator Mocy, ściągnięty kaganiec dzięki czemu rozwija moc 476 KM. Zawieszenie także nie jest seryjne - Gwint KW Varian 3 INOX, regulowane Wahacze SPC Performance a to wszystko to tylko szczyt góry lodowej, w porównaniu z tym co zostało zmienione w tej Audi. Więcej o projekcie w źródle.
    Siemanko

    Chciałbym pochwalić się Obecnie Najmocniejszym Fiatem Uno Turbo Mk1 1,4T 8V W Polsce

    Jako baza posłużył 3-drzwiowy Fiat Uno z 1983 roku w dość opłakanym stanie, który znaczną część życia spędził rdzewiejąc w krzakach.
    W 2008 roku przyszedł w końcu czas na reanimację zakrojoną na szerszą skalę. Na pierwszy ogień poszła blacharka i tak po kilku miesiącach dłubania, w maju 2009 udało się zakończyć pierwszy etap odbudowy. Następny w kolejności był silnik, niestety seryjne 0,9 o zabójczej mocy 45KM nie napawało optymizmem. Auto zostało uruchomione z kupionym okazyjnie seryjnym silnikiem 1.4 N/A, który był tylko etapem przejściowym na czas poszukiwania jednostki z Uno Turbo. W drugiej połowie 2010r. po wstępnym skompletowaniu gratów potrzebnych do wspomnianego wcześniej swapa motor doczekał się remontu i przy okazji na małej kuracji wzmacniającej był to STAGE 1 na chwilę obecną Doczekał się STAGE 2 Zapraszam do Lektury

    Marka i Model: Fiat Uno Mk I 1.4 Turbo '83r.

    Silnik:
    - Blok 146A2.000
    - Konwersja z 1301->1372 cm3
    - Układ korbowy Uno 1.4 N/A, nowe panewki, pierścienie
    - Wymieniony kompletny rozrząd, uszczelki, simmeringi,termostat, węże,kable, etc.
    - Świece NGK BCPR7ET
    - Głowica splanowana, dotarte zawory, nowe uszczelniacze
    - Wałek 280°/270°, 10,8/9,65mm - REWAR

    Układ Paliwowy
    -Pompa Zewnętrzna Walbro GSL 392 255l/h
    - Paliwo Shell V Power Nitro + Racing 100
    - Wtryski 385ccm

    Elektronika & Układ zasilania:
    - Seryjne UT Mk I (bez odcinki)
    - Akumulator Exide Premium w bagażniku
    - Ecumaster DET3 + Map Sensor 4b w trybie Fuel Implant

    Układ dolotowy:
    -Orurowanie custom z nierdzewki
    -Intercooler Forge
    - Filtr stożkowy plus dolot 3"
    -Łączniki silikonowe FMIC Performance
    -MBC ProPerfekt
    -BOV ProPerfekt Typ I
    -Przerobiony kolektor ssący (powiększone runnery + większa przepustnica)

    -

    Układ wydechowy:
    -Turbo KKK K16
    -Custom DP 2,78"
    -kolektor wydechowy Punto GT w bandażu termoizolacyjnym
    -Kpl. wydech z nierdzewki 2,37"
    -Tłumik końcowy Custom

    Układ chłodzenia:
    -Nowa chłodnica BEHR
    -Nowa pompa wody, termostat
    -Płyn chłodniczy G12+
    - Chłodnica Oleju Ori UnoTurbo

    Układ napędowy:
    -Skrzynia z UT Mk II (górne wybieranie)
    -Przegląd, nowe uszczelniacze
    -Sprzęgło 215mm z PGT
    -Olej Valvoline DuraBlend 75W90
    -Nowe przeguby Metelli

    Zawieszenie:
    -Amortyzatory OEM Magneti Marelli UnoTurbo
    -Rozpórka tylnych kielichów Wiechers
    - Rozpórka przednia Sparco
    - Klatka Bezpieczeństwa
    -Sprężyny progresywne Power Tech -60/-60mm
    -Nowe wahacze, łączniki, końcówki drążków,łożyska etc.
    -Felgi 15" Fiat Croma
    - Opony 195/50r15 BFGoodrich GForce Profiler

    Układ hamulcowy:
    -Przód z Punto GT Tarcze Brembo Max 258mm (wentylowane)
    -Tył z Punto GT 240mm tarcze nawiercane i nacinane
    -Przód i tył kompletne Zaciski i Jarzma z Punto GT
    -Przewody Ferodo
    -Płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1
    - Korektor Siły Hamowania

    Wnętrze:
    -OEM Look UT Mk I
    -Gałka zmiany biegów OMP
    - Kierownica Momo
    - Dodaktowe Wskaźniki Boost Auto Gauge
    & EGT Greddy
    - Fotele kubełkowe Mirco
    -Pasy szelkowe 4ro punktowe Sabelt

    Body Kit :
    -W trakcie

    Fabryczna Moc i Moment:
    105 KM @ 5750RPM
    146Nm @ 3200RPM

    STAGE 1
    144 Km @ 4600RPM
    230Nm @ 2988RPM

    STAGE2:
    256KM 311Nm
    Masa 800Kg

    Hamownia ->>> https://www.youtube.com/watch?v=a2WXBQhQ4uc

    Więcej zdjęć relacji z Prac Filmów Wykresów itp na oficjalnym Fun Page https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

    Pozdrawiam Adrian
    Stay Tuned!
    8 listopada 2014, 21:57 przez Abarth (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Projekt mojego Golfa II – 1990 rok wersja wyposażenia CL, seryjnie w silniku 1.6 PN czyli totalna bieda. 
Aktualnie:
-SILNIK: 2.0 16v 9a 136 PS i 180 Nm ,
-UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia AYK od Passata B3+hydrauliczne sprzęgło,
-UKŁAD HAMULCOWY: przód 256mm wentylowane, tył tarcze 226mm, klocki RoadHouse,korektor siły hamowania, całość zasilana pompą 22mm od B3 GT 16v,
-ZAWIESZENIE: przód: odmalowane wahacze+nowe tuleje, końcówki i sworznie Febi, dołożony stabilizator od Corrado G60, amortyzatory oryginalne od diesla+sprężyny czerwone około -60mm,
tył: belka ze stabilizatorem na nowych tulejach, amortyzatory podobnie jak z przodu.

Ogólnie samochód już jeździł, jednak jeszcze bardzo dużo pracy mnie czeka.
    1990 rok wersja wyposażenia CL, seryjnie w silniku 1.6 PN czyli totalna bieda.
    Aktualnie:
    -SILNIK: 2.0 16v 9a 136 PS i 180 Nm ,
    -UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia AYK od Passata B3+hydrauliczne sprzęgło,
    -UKŁAD HAMULCOWY: przód 256mm wentylowane, tył tarcze 226mm, klocki RoadHouse,korektor siły hamowania, całość zasilana pompą 22mm od B3 GT 16v,
    -ZAWIESZENIE: przód: odmalowane wahacze+nowe tuleje, końcówki i sworznie Febi, dołożony stabilizator od Corrado G60, amortyzatory oryginalne od diesla+sprężyny czerwone około -60mm,
    tył: belka ze stabilizatorem na nowych tulejach, amortyzatory podobnie jak z przodu.

    Ogólnie samochód już jeździł, jednak jeszcze bardzo dużo pracy mnie czeka.
    3 listopada 2014, 17:54 przez Badzajek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    40 lat minęło – Dla Alfy Romeo Alfetta GT. Ten model został zaprojektowany przez przez Giorgetto Giugiaro. W samochodzie zastosowano układ napędowy typu transaxle, sprzęgło oraz skrzynię biegów przeniesiono na tył samochodu, w pobliże tylnego mostu, co wpływało pozytywnie na rozkład masy na osie. W zawieszeniu przedniej osi wykorzystywano podwójne wahacze oraz drążki skrętne, z tyłu zaś oś de Dion.
Napęd przenoszony był na oś tylną poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów bądź też, opcjonalnie, przez 3-biegowy automat.
oprócz silników R4 i V8, był napędzany słynną jednostką V6 "Busso"
    Dla Alfy Romeo Alfetta GT. Ten model został zaprojektowany przez przez Giorgetto Giugiaro. W samochodzie zastosowano układ napędowy typu transaxle, sprzęgło oraz skrzynię biegów przeniesiono na tył samochodu, w pobliże tylnego mostu, co wpływało pozytywnie na rozkład masy na osie. W zawieszeniu przedniej osi wykorzystywano podwójne wahacze oraz drążki skrętne, z tyłu zaś oś de Dion.
    Napęd przenoszony był na oś tylną poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów bądź też, opcjonalnie, przez 3-biegowy automat.
    oprócz silników R4 i V8, był napędzany słynną jednostką V6 "Busso"
    21 października 2014, 16:26 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Fiat 126p FL 87-nowe życie – Komora prawie gotowa.
Zawieszenie tylne ukończone i tylne hamulce:
-nowe wahacze
-nowe tarcze kotwiczne
-kompletny układ hamulcowy nowy, łącznie z pedałami, pompą hamulcową i zbiorniczkiem
-nowe łożyska kół
-nowe sprężyny
-nowe odbojniki
-nowe przeguby wersja wzmocniona
Reszta podwozia:
-nowy zbiornik paliwa z wskaźnikiem
-nowe wszystkie linki i przelotki
-nowe przewody paliwowe + filtr
-wiązka odświeżona i umocowana
-cewka zapłonowa wypolerowana
Wszystkie śruby i nakrętki wkręcane na miedź spray( stąd te rudawe place)
Prace idą powoli gdyż poświęcam temu projektowi kilka godzin tygodniowo:(.
Każdy element jest tam gdzie powinien się znajdować i wszystko poskręcane tak jak należy- składam wiernie z książką bez pośpiechu.

Proszę nie zadawać pytań czy warto czy nie i że się nie opłaca. Stwierdziłem że warto uratować ten samochód, a że już kiedyś marzyłem by złożyć coś od podstaw to robię to zgodnie ze sztuką, a nie na sztukę.

Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, podpowiedzi bądź po prostu się to podoba to proszę o komentarze. 

Oczywiście będzie logo MOTOKILLER.pl,
koszulki już mam.
 Pozdrawiam MotoKillerów!
    Komora prawie gotowa.
    Zawieszenie tylne ukończone i tylne hamulce:
    -nowe wahacze
    -nowe tarcze kotwiczne
    -kompletny układ hamulcowy nowy, łącznie z pedałami, pompą hamulcową i zbiorniczkiem
    -nowe łożyska kół
    -nowe sprężyny
    -nowe odbojniki
    -nowe przeguby wersja wzmocniona
    Reszta podwozia:
    -nowy zbiornik paliwa z wskaźnikiem
    -nowe wszystkie linki i przelotki
    -nowe przewody paliwowe + filtr
    -wiązka odświeżona i umocowana
    -cewka zapłonowa wypolerowana
    Wszystkie śruby i nakrętki wkręcane na miedź spray( stąd te rudawe place)
    Prace idą powoli gdyż poświęcam temu projektowi kilka godzin tygodniowo:(.
    Każdy element jest tam gdzie powinien się znajdować i wszystko poskręcane tak jak należy- składam wiernie z książką bez pośpiechu.

    Proszę nie zadawać pytań czy warto czy nie i że się nie opłaca. Stwierdziłem że warto uratować ten samochód, a że już kiedyś marzyłem by złożyć coś od podstaw to robię to zgodnie ze sztuką, a nie na sztukę.

    Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, podpowiedzi bądź po prostu się to podoba to proszę o komentarze.

    Oczywiście będzie logo MOTOKILLER.pl,
    koszulki już mam.
    Pozdrawiam MotoKillerów!
    29 sierpnia 2014, 2:55 przez motokes (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: własne
    BMW E46 z ekipy WrocLOW – Trochę więcej informacji:
BMW E46 Sedan Lift 
M-Pakiet Shadow Line

ZAWIESZENIE: H&R -55mm
SILNIK: 3.0d 208 KM 417 Nm seria + virus 260KM & 528 Nm by bobik Jetronik.
Nowe węże od podciśnień, nowy elektrozawór. Turbo wymienione. Nowe podkładki i uszczelki pod kolektorem ssącym, wyczyszczony kolektor ssący, Usunięte klapki wirowe z kolektora. Zaślepiony mechanicznie i usunięty elektronicznie EGR. Usunięte wszystkie tłumiki + tłumik końcowy przelotowy RM Motors RM3. Filtr powietrza Pipercross. Nowy komplet sprzęgła + nowe kolo dwumasowe. Nowe wahacze ze sworzniami.
UKŁAD HAMULCOWY: Nowe tarcze hamulcowe Zimmermann z przodu i tyłu+ klocki Zimmermann, pierścienie dystansowe po 10mm, świeży płyn hamulcowy Motul 5.1.
NADWOZIE: Oryginalny M-Pakiet, ciemne szyby. Auto oklejone folią Blue Matt 3M, czarne nerki w macie. Oryginalne lampy xenon z czarnymi środkami, ringi LED SMD + ciemne kierunkowskazy, ciemne migacze i przyciemnione lampy tylne.
WNĘTRZE: M-Pakiet, alcantara.
KOŁA: LM 19/9,5
AUDIO: JVC 2 DIN wzmacniacz + tuba basowa.
    Trochę więcej informacji:
    BMW E46 Sedan Lift
    M-Pakiet Shadow Line

    ZAWIESZENIE: H&R -55mm
    SILNIK: 3.0d 208 KM 417 Nm seria + virus 260KM & 528 Nm by bobik Jetronik.
    Nowe węże od podciśnień, nowy elektrozawór. Turbo wymienione. Nowe podkładki i uszczelki pod kolektorem ssącym, wyczyszczony kolektor ssący, Usunięte klapki wirowe z kolektora. Zaślepiony mechanicznie i usunięty elektronicznie EGR. Usunięte wszystkie tłumiki + tłumik końcowy przelotowy RM Motors RM3. Filtr powietrza Pipercross. Nowy komplet sprzęgła + nowe kolo dwumasowe. Nowe wahacze ze sworzniami.
    UKŁAD HAMULCOWY: Nowe tarcze hamulcowe Zimmermann z przodu i tyłu+ klocki Zimmermann, pierścienie dystansowe po 10mm, świeży płyn hamulcowy Motul 5.1.
    NADWOZIE: Oryginalny M-Pakiet, ciemne szyby. Auto oklejone folią Blue Matt 3M, czarne nerki w macie. Oryginalne lampy xenon z czarnymi środkami, ringi LED SMD + ciemne kierunkowskazy, ciemne migacze i przyciemnione lampy tylne.
    WNĘTRZE: M-Pakiet, alcantara.
    KOŁA: LM 19/9,5
    AUDIO: JVC 2 DIN wzmacniacz + tuba basowa.
    9 kwietnia 2014, 13:17 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    A potem Bóg rzekł – "Niech stanie się gleba". I stało się, a samochód usiadł na maksymalnie skręconym gwincie, że aż zatrzeszczały wahacze.
    "Niech stanie się gleba". I stało się, a samochód usiadł na maksymalnie skręconym gwincie, że aż zatrzeszczały wahacze.
    6 lutego 2014, 16:53 przez BrainRabbit (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)