Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 110 takich materiałów
    Mx-5 2016 VT – Nową Mx-5 w takiej wersji z chęcią bym przytulił.
    Nową Mx-5 w takiej wersji z chęcią bym przytulił.
    5 września 2014, 19:01 przez Greg311 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    TopGear Polska

    Nissan Almera n16 – Kolega nie miał pomysłu na swoją Almerę wiec mnie poprosił male VT.
    Kolega nie miał pomysłu na swoją Almerę wiec mnie poprosił male VT.
    31 sierpnia 2014, 14:42 przez horigoshi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Nissan GT-R – Zawsze chciałem spróbować VT. Za każdym razem, jak szybko do tego podchodziłem, tak szybko wyłączałem program i zajmowałem się czym innym, dzisiaj przysiadłem na dłużej i o to jest moja pierwsza próba. Czy moje zmiany pozostawiają posmak programu graficznego, czy jednak jest niczym prawdziwy? 
Proszę o szczere komentarze i opinie.
    Zawsze chciałem spróbować VT. Za każdym razem, jak szybko do tego podchodziłem, tak szybko wyłączałem program i zajmowałem się czym innym, dzisiaj przysiadłem na dłużej i o to jest moja pierwsza próba. Czy moje zmiany pozostawiają posmak programu graficznego, czy jednak jest niczym prawdziwy?
    Proszę o szczere komentarze i opinie.
    Front Corsy – [VT] Przód mojej corsy, zostało tylko wygładzić zderzak i ewentualnie zmienić lampy.
    [VT] Przód mojej corsy, zostało tylko wygładzić zderzak i ewentualnie zmienić lampy.
    6 sierpnia 2014, 17:29 przez raf02 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Przekroje samochodów "Nissan 300ZX Z32 TwinTurbo (1989)" – SILNIK
pojemność skokowa:  2960cm3
moc:  280KM
moment obr.:  371Nm
układ silnika, liczba cylindrów:  widlasty, 6
położenie silnika:  przód
ustawienie silnika:  podłużne
średnica x skok tłoka:  87.00mm x 83.00mm
typ:  DOHC - podwójny wałek rozrządu w głowicy
stopień sprężania:  8.50:1

OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h:  5.9s
prędkość maksymalna:  250 km/h (ograniczona elektronicznie)
stosunek mocy do masy:  0.178 KM/kg

ZAWIESZENIE
napęd:  na koła tylne
hamulce przód / tył:  tarczowe wentylowane / tarczowe
skrzynia biegów:  liczba biegów: 5, skrzynia biegów: manualna

WYMIARY i WAGI
długość:  4525 mm
szerokość:  1800 mm
wysokość:  1255 mm
rozstaw osi:  2570 mm
prześwit:  130 mm
masa:  1550 kg

CIEKAWOSTKI
-Przednie reflektory 300ZX wykorzystane były w Lamborghini Diablo VT (1999).
-Nissan 300ZX był laureatem amerykańskiego pisma motoryzacyjnego "Car and Driver".
-Tym samym Nissanem jeździł Jerzy Kiler (Cezary Pazura) w filmie "Kiler"
-300ZX mimo dopracowanego układu jezdnego, mocnego widlastego silnika V6, zaawansowanej techniki i niezawodności nie odniósł takiego sukcesu jak np. Nissan Skyline lub Nissan 200SX. Najlepiej sprzedawał się w USA.
    SILNIK
    pojemność skokowa: 2960cm3
    moc: 280KM
    moment obr.: 371Nm
    układ silnika, liczba cylindrów: widlasty, 6
    położenie silnika: przód
    ustawienie silnika: podłużne
    średnica x skok tłoka: 87.00mm x 83.00mm
    typ: DOHC - podwójny wałek rozrządu w głowicy
    stopień sprężania: 8.50:1

    OSIĄGI
    przyspieszenie 0-100 km/h: 5.9s
    prędkość maksymalna: 250 km/h (ograniczona elektronicznie)
    stosunek mocy do masy: 0.178 KM/kg

    ZAWIESZENIE
    napęd: na koła tylne
    hamulce przód / tył: tarczowe wentylowane / tarczowe
    skrzynia biegów: liczba biegów: 5, skrzynia biegów: manualna

    WYMIARY i WAGI
    długość: 4525 mm
    szerokość: 1800 mm
    wysokość: 1255 mm
    rozstaw osi: 2570 mm
    prześwit: 130 mm
    masa: 1550 kg

    CIEKAWOSTKI
    -Przednie reflektory 300ZX wykorzystane były w Lamborghini Diablo VT (1999).
    -Nissan 300ZX był laureatem amerykańskiego pisma motoryzacyjnego "Car and Driver".
    -Tym samym Nissanem jeździł Jerzy Kiler (Cezary Pazura) w filmie "Kiler"
    -300ZX mimo dopracowanego układu jezdnego, mocnego widlastego silnika V6, zaawansowanej techniki i niezawodności nie odniósł takiego sukcesu jak np. Nissan Skyline lub Nissan 200SX. Najlepiej sprzedawał się w USA.
    3 sierpnia 2014, 16:26 przez kubiisz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Laguna I - Virtual Tuning Quick – Może i bazę zgapiłem, ale nic po za tym. Błędów jest więcej niż włosów na głowie mam. Jak zobaczyłem, że ktoś tu wstawił swoje VT tej laguny stwierdziłem, że mogę coś z nią spróbować. Przednie koło zobaczyłem już po zapisaniu i nie chciało mi się poprawiać. Pierwsze VT od 3 lat.
    Może i bazę zgapiłem, ale nic po za tym. Błędów jest więcej niż włosów na głowie mam. Jak zobaczyłem, że ktoś tu wstawił swoje VT tej laguny stwierdziłem, że mogę coś z nią spróbować. Przednie koło zobaczyłem już po zapisaniu i nie chciało mi się poprawiać. Pierwsze VT od 3 lat.
    1999 Lamborghini Diablo VT - Ciekawe wnętrza #24 – Cudowny widok, któż z nas nie chciałby zasiąść w takim wnętrzu?
    Cudowny widok, któż z nas nie chciałby zasiąść w takim wnętrzu?
    3 czerwca 2014, 0:14 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    netcarshow.com

    Lamborghini Diablo VT –
    10 maja 2014, 10:03 przez SKON1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Lamborghini Diablo Roadster Prototype – Na Salonie samochodowym w Genewie w 1992 roku firma Lamborghini zaprezentowała prototyp odkrytego Diablo. Na prawdę odkrytego, nie miał ani dachu a z przedniej szyby została tylko owiewka. Z tyłu "wyrosły" dość masywne pałąki i zostały zmienione wloty powietrza, które potem znalazły się w Diablo VT ( czyli z napędem na cztery koła).Zmiany zaszły także wewnątrz samochodu. Przede wszystkim przebudowano panel zegarów a całość wykończono piękną skórką. Lusterko wsteczne powędrowało na szczyt przedniej owiewki.Za siedzeniami znajdowała się V12 z Diablo (5,7l, 492KM), ale Lamborghini nie zdradziło czy ten prototyp miał napęd na tylne czy na wszystkie koła ( Diablo VT weszło do produkcji rok później). W wprzeciwięństie od Aventadora J (pomysł podobny), ten Diablo znajduje się w Muzeum Lamborghini, ale firma tunerska Koenig oferowała Diablo podobnego do prototypu. Pojazd należy prowadzić w kasku.
    Na Salonie samochodowym w Genewie w 1992 roku firma Lamborghini zaprezentowała prototyp odkrytego Diablo. Na prawdę odkrytego, nie miał ani dachu a z przedniej szyby została tylko owiewka. Z tyłu "wyrosły" dość masywne pałąki i zostały zmienione wloty powietrza, które potem znalazły się w Diablo VT ( czyli z napędem na cztery koła).Zmiany zaszły także wewnątrz samochodu. Przede wszystkim przebudowano panel zegarów a całość wykończono piękną skórką. Lusterko wsteczne powędrowało na szczyt przedniej owiewki.Za siedzeniami znajdowała się V12 z Diablo (5,7l, 492KM), ale Lamborghini nie zdradziło czy ten prototyp miał napęd na tylne czy na wszystkie koła ( Diablo VT weszło do produkcji rok później). W wprzeciwięństie od Aventadora J (pomysł podobny), ten Diablo znajduje się w Muzeum Lamborghini, ale firma tunerska Koenig oferowała Diablo podobnego do prototypu. Pojazd należy prowadzić w kasku.
    3 maja 2014, 15:32 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    zdjęcia własne, tekst częściowo

    Civic mistrza IAcoskiego – mistrza IAcoskiego. Obeznani w VT wiedza o kogo chodzi
    Mistrza IAcoskiego. Obeznani w VT wiedza o kogo chodzi
    7 lutego 2014, 13:55 przez horigoshi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj