Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 13 takich materiałów
    Dzisiaj składamy shortblok do naszego GTR. Pierwszy raz widać też Dominika, naszego Tony'ego Starka.
    11 kwietnia 2020, 12:08 przez RACECITY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    RaceCity Tuning Kung Fu

    Najszybszy na świecie AWD Nissan GTR R35 – Czas przejazdu 1/4 mili - 6.93 i 196 MPH 
Silnik V38DETT ~ 2500 HP
    Czas przejazdu 1/4 mili - 6.93 i 196 MPH
    Silnik V38DETT ~ 2500 HP
    Z32 Swap VR38DETT – Silnik Z Nissana GTR zamontowany w Z32.... Połączenie idealne?
    Silnik Z Nissana GTR zamontowany w Z32.... Połączenie idealne?
    BenSopra Nissan RPS13 380SX – Jedyny taki na świecie. O tym projekcie ogólnie ostatnio jest głośno w świecie motoryzacji. Ogólnie projekt jest ciekawy, ale tak jak w wielu przypadkach tak i tu najciekawsze jest serce.
Jest to jednostka z Nissana GT-R. Tak jest - VR38DETT. Dokładnie to w sumie powinien to być Nissan 400SX, gdyż pojemność skokową zwiększono do 4 litrów. Cały silnik chodzi na podzespołach firmy Trust.
Silnik rozwija niebagatelną moc - aż 1100 koni mechanicznych. Taką moc zapewniają oczywiście solidne modyfikacje - 2 turbosprężarki Trust TD06-25G, zmodyfikowana głowica, oraz wydech, a także duże wtryskiwacze paliwa - 1000cm sześciennych. Oczywiście tych modyfikacji jest o wiele więcej, ale nie będę się rozpisywał, tylko załączę dla tych żądnych wiedzy w źródle obrazka link do artykułu.
Skrzynia biegów - 6-biegowa sekwencyjna.
Samochód nie jest jeszcze wykończony od zewnątrz, jest trochę poprawek aerodynamicznych do zrobienia
Najciekawsze jest jednak jego przeznaczenie. Powiem, że kiedy trzy miesiące temu pierwszy raz zetknąłem się ze zdjęciem tego Nissana, to pomyślałem, że na bank do driftu. Nic bardziej mylnego. Samochód jest budowany i projektowany do osiągania jak największych prędkości. Specjaliści z BenSopra odwalili kawał dobrej roboty. W najbliższym czasie - kilka dni do 2-3 tygodni - ma się odbyć próba możliwości tego potwora. Cel: jak najbliżej do 400km/h, a może nawet powyżej. No cóż ja będę na pewno śledził informacje na bieżąco i trzymał kciuki za jak najlepsze rezultaty i życzę powodzenia!
    Jedyny taki na świecie. O tym projekcie ogólnie ostatnio jest głośno w świecie motoryzacji. Ogólnie projekt jest ciekawy, ale tak jak w wielu przypadkach tak i tu najciekawsze jest serce.
    Jest to jednostka z Nissana GT-R. Tak jest - VR38DETT. Dokładnie to w sumie powinien to być Nissan 400SX, gdyż pojemność skokową zwiększono do 4 litrów. Cały silnik chodzi na podzespołach firmy Trust.
    Silnik rozwija niebagatelną moc - aż 1100 koni mechanicznych. Taką moc zapewniają oczywiście solidne modyfikacje - 2 turbosprężarki Trust TD06-25G, zmodyfikowana głowica, oraz wydech, a także duże wtryskiwacze paliwa - 1000cm sześciennych. Oczywiście tych modyfikacji jest o wiele więcej, ale nie będę się rozpisywał, tylko załączę dla tych żądnych wiedzy w źródle obrazka link do artykułu.
    Skrzynia biegów - 6-biegowa sekwencyjna.
    Samochód nie jest jeszcze wykończony od zewnątrz, jest trochę poprawek aerodynamicznych do zrobienia
    Najciekawsze jest jednak jego przeznaczenie. Powiem, że kiedy trzy miesiące temu pierwszy raz zetknąłem się ze zdjęciem tego Nissana, to pomyślałem, że na bank do driftu. Nic bardziej mylnego. Samochód jest budowany i projektowany do osiągania jak największych prędkości. Specjaliści z BenSopra odwalili kawał dobrej roboty. W najbliższym czasie - kilka dni do 2-3 tygodni - ma się odbyć próba możliwości tego potwora. Cel: jak najbliżej do 400km/h, a może nawet powyżej. No cóż ja będę na pewno śledził informacje na bieżąco i trzymał kciuki za jak najlepsze rezultaty i życzę powodzenia!
    GT-R – VR38DETT
    VR38DETT
    18 listopada 2012, 18:13 przez driftdoc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    DACIA DUSTER – z silnikiem VR38DETT
    Z silnikiem VR38DETT
    6 listopada 2012, 17:03 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nissan GT-R – Silniki 	3.8 VR38DETT twin-turbo V6 480–530 KM
Skrzynia biegów 	6-biegowa półautomatyczna
Rodzaj napędu 	AWD
    Silniki 3.8 VR38DETT twin-turbo V6 480–530 KM
    Skrzynia biegów 6-biegowa półautomatyczna
    Rodzaj napędu AWD
    27 maja 2012, 22:01 przez ~Server8RJA | Do ulubionych | Skomentuj