Szukaj
Znalazłem 74 takie materiały
BMW M4 CSL
Silnik: 3.0 R6
Skrzynia: AT ZF 8B (torque converter)
Moc: 550KM
Moment: 650Nm
Napęd: RWD (FR)
Masa: 1625kg
0-100 w 3.7s
Vmax: 307km/h
Koła: 19/20"
Opony: Michelin Pilot Sport 4S (opcjonalnie CUP 2 R)
Czas na Ringu: 7:20min (na CUP 2 R)
Populacja: 1000 sztuk
Cena: 900 000zł plus
Silnik: 4.0 NA (wolnossak!)
Layout: RR (RWD | silnik z tyłu)
Moc: 510KM
Moment: 470Nm
Skrzynia: PDK
0-100 w 3.9s (3.4s)
0-200 w 11.9 (10,8s)
Vmax: 320km/h
Masa: 1418kg
Koła: 20/21”
Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2
Rozmiar: 255mm F i 315mm R
Cena bazy: 927 000zł
Cena tego: 1 170 000zł
Opcje:
GT Silver Metalic
Zbiornik 90L
Ceramika hamulec
Lift twarzy
Lekkie szyby
Kubły
Bołz
Silnik: 4.0
Doładowanie: brak | NA
Cylindry: 6 bokser
Layout: MR (silnik centralnie | napęd na tył)
Moc: 500KM
Moment: 450Nm
Max obroty: 9000rpm
0-100 w 3.26s
0-200 w 10,6s
100-200 w 7.3s
Vmax: 315km/h
Masa: 1415kg
Koła: 20”
Skrzynia: PDK 7B
Bak: 90L
Bagażniki: dwa
Koła: 20” kute alu
Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2
Cena: od 731 000zł brutto
Testowany: 963 000zł brutto
Opcje: Weissach, lift przodu, PCCB, wypełnienie fotela wymienialne
S P E C K A:
Kolor: Kyalami Grün
Silnik: 2,5 litra
Turbo: tak
Gary: 5
Moc: 400PS
Moment: 500Nm
0-100 w 3.8s
Vmax: 290km/h
Hamulce: ceramika
Koła: 265 | 30 | R19 | przód
Opony: Michelin Pilot Alpin 5 (zima)
Ceny: od 292 400 zł brutto
Testowany: ok 420 000 zł brutto
Nuburgring: 7:40,748
Shark Blue (+18 000zł)
Cena: od 865 000zł brutto (testowany: 1 100 000)
Silnik: 4.0 typu bokser NA!!!!
Cylindry: 6
Moc: 510KM@8400rpm
Moment: 470Nm@6100rpm
Vmax: 320 km/h
0-100 w 3.4s (manual + 0,5s)
0-200 w 10,8s (manual + 1s)
Koła: 20” F i 21” R
Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2
Wymiary: 4,5m/1,85m/1,28m
Masa własna: 1435kg (Manual -17kg)
Zbiornik Paliwa: 64 litry (90 litrów opcjonalnie za 1k)
Bagażnik: 132L
Zawias: podwójna wahacze poprzeczne z przodu i wielowahacz z tyłu
Układ kierowniczy - elektromechaniczny
Tylna oś skrętna
Adaptacyjne zawiesznie niższe 20mm od standardowej Carrery
Hamulce: opcjonalnie ceramika (408mm z przodu)
Fotele kubełkowe (+27 000zł)
Silnik: V6 120 stopni (hybryda)
Pojemnosc: 2992cc (Twin Turbo)
MOC: 830PS TOTAL
CV z Litra: 221CV/litr
ICE Power: 663CV
ELECTRIC POWER: 167CV
Moment: 740NM
Redline: 8500rpm
Zasięg na prądzie: 25km
Pojemność baterii: 7.45 kWh
0-100 w 2.9s
0-200 w 7,3s
Vmax: ponad 330km/h
Hamowanie: 200- 0 na odcinku 107m
Czas na torze Fiorano: 1:21s
Wymiary: 4565/1958/1187
Masa (DRY): 1470kg
Rozkład masy: 40F / 60R
Pojemność zbiornika: 65 Litrow
Skrzynia: F1 DCT 8B
Koła: 245/35 ZR20 i 305/35 ZR20
Opony: Michelin Pilot Sport 4S
Hamulce: 40cm z przodu (karbon ceramika)
350 kg docisku aero
Ceny: od 270k EURO
Konkurencja: McLaren Artura
2021 Porsche Panamera Turbo S (lift)
Silnik: 4.0 V8
Turbo: tak (nawet 2)
Napęd: na 4 koła
Moc: 630KM
Moment: 820Nm
Hybryda: NIE
Skrzynia: 8B PorszeDopelKuplungsGetribe
Zawias: adaptacyjny, trzykomorowy
Hamulce: PCCB (standard)
Tylna skrętna oś: TAK
Vmax: 315km/h
O-1OO: 3.1s (2.9s podobno real)
O-2OO: 11.2s
Bak: 90L
Koła: 21” SportDesign
Opony: zimowe, 325/30/R21 (tył)
Masa: 2080kg (sucha)
Burmester 3D: TAK (opcjonalny)
Cena: od 879 000zł bruto (ten: 1 097 000zł brutto)