Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 7 takich materiałów
    ZZZ –
    30 października 2016, 13:53 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Z32 –
    15 października 2016, 10:04 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    VG30DETT – Silnik, który jako pierwszy w Japonii dobił do 280 KM w 1989 roku (kilka miesięcy przed RB26DETT). Od niego zaczął obowiązywać limit mocy japońskich silników, jeśli ktoś chciałby poczytać co konkretnie do tego doprowadziło, zapraszam do poczytania na blogu:
https://staryjaponiec.blogspot.com/2013/11/282-japonska-motoryzacja-to-03-limit.html
    Silnik, który jako pierwszy w Japonii dobił do 280 KM w 1989 roku (kilka miesięcy przed RB26DETT). Od niego zaczął obowiązywać limit mocy japońskich silników, jeśli ktoś chciałby poczytać co konkretnie do tego doprowadziło, zapraszam do poczytania na blogu:
    https://staryjaponiec.blogspot.com/2013/11/282-japonska-motoryzacja-to-03-limit.html
    Nissan MID4 II Concept – Sportowy prototyp Nissana z 1987 roku. Posiadał napęd na cztery koła, system czterech kół skrętnych HICAS, oraz centralnie umieszczony silnik VG30DETT, produkujący 330 koni. Niestety auto nigdy nie weszło do produkcji, ale za to dało początek modelowi 300ZX Z32. Pewne jego rozwiązania zastosowano także w Skyline GT-R.
    Sportowy prototyp Nissana z 1987 roku. Posiadał napęd na cztery koła, system czterech kół skrętnych HICAS, oraz centralnie umieszczony silnik VG30DETT, produkujący 330 koni. Niestety auto nigdy nie weszło do produkcji, ale za to dało początek modelowi 300ZX Z32. Pewne jego rozwiązania zastosowano także w Skyline GT-R.
    17 stycznia 2015, 20:28 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)

    1