Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 81 takich materiałów
    Tym razem chodzi o Venoma GT w wersji bez dachu. Aktualny rekordzista, Bugatti Veyrona Grand Sport Vitesse osiągnął prędkość 408,8km/h, Hennessey Venom GT osiągnął 427,4 km/h. Celowo użyłem jednak w tytule słowa "twierdzi", ponieważ próba została przeprowadzona w sposób nieprawidłowy a certyfikat wystawiony przez producenta urządzeń pomiarowych; nie Księgę Rekordów Guinessa. O co chodzi z tym nieprawidłowym testem? Otóż Księga Rekordów Guinessa stawia sprawę jasno; przejazd musi odbyć się na tej samej trasie w dwóch przeciwnych kierunkach, a rekordem prędkości nie jest najszybszy z przejazdów, lecz średnia z obu. Dzięki temu można zminimalizować wpływ wiatru, pochylenia nawierzchni i innych czynników zewnętrznych. Hennessey po raz drugi ogłosił się "rekordzistą", chociaż ponownie przeprowadził test w tylko w jednym kierunku. A zachwytom i wyśmiewaniu fanów broniących słusznego rekordu Veyrona nie ma końca. Pod koniec filmu jest "flyby" gdzie w tle słychać silny dźwięk wiatru zanim samochód będzie w ogóle słyszalny. Poprzednia próba ustalenia rekordu przez Hennesseya nie powiodła się z dwóch powodów. Po pierwsze została przeprowadzona w jednym kierunku, tak jak na tym filmie, a dodatkowo wyprodukowano tylko 29 egzemplarzy, co nie kwalifikowało go jako samochód seryjny(minimum 30 wyprodukowanych sztuk).
    12 kwietnia 2016, 16:34 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge Viper Hennessey Venom 1000 –
    17 listopada 2015, 15:31 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Hennessey Venom GT –
    5 października 2014, 12:53 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Hennessey Venom GT –
    4 września 2014, 21:20 przez mcguzak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Hennessey Venom F5: 1400 KM, 466 km/h – liczby mówią same za siebie – Według zapewnień założyciela firmy Venom F5 ma rozpędzać się do 290 mph, czyli około 466 km/h. Będzie to możliwe dzięki ogromnemu silnikowi V8 o pojemności 7 litrów produkcji Chevroleta. Inżynierowie przewidują również, że dzięki zastosowaniu dwóch potężnych turbosprężarek moc wyniesie 1400 KM. Dodatkowo samochód będzie bardzo lekki, masa własna nie przekroczy 1300 kg. Jest to zasługa wykorzystania włókna węglowego i aluminium. Przy wielkich prędkościach bardzo duże znaczenie ma również aerodynamika. Konstruktorzy projektując nadwozie uzyskali lepszy współczynnik oporu powietrza, niż w modelu GT.  Hennessey Venom F5 może pochwalić się wynikiem na poziomie Cx=0,40.
    Według zapewnień założyciela firmy Venom F5 ma rozpędzać się do 290 mph, czyli około 466 km/h. Będzie to możliwe dzięki ogromnemu silnikowi V8 o pojemności 7 litrów produkcji Chevroleta. Inżynierowie przewidują również, że dzięki zastosowaniu dwóch potężnych turbosprężarek moc wyniesie 1400 KM. Dodatkowo samochód będzie bardzo lekki, masa własna nie przekroczy 1300 kg. Jest to zasługa wykorzystania włókna węglowego i aluminium. Przy wielkich prędkościach bardzo duże znaczenie ma również aerodynamika. Konstruktorzy projektując nadwozie uzyskali lepszy współczynnik oporu powietrza, niż w modelu GT. Hennessey Venom F5 może pochwalić się wynikiem na poziomie Cx=0,40.
    Hennessey Venom GT –
    10 marca 2014, 16:40 przez hubh (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Najszybsze auto świata! Pobiło Veyrona! – W połowie lutego, w Kennedy Space Center, na liczącym 3,2 mili pasie startowym wykorzystywanym jako lądowisko wahadłowców, będący owocem prac brytyjskich i amerykańskich inżynierów pojazd rozpędził się do rekordowej prędkości 435,31 km/h. Dla porównania, największa prędkość osiągnięta przez Bugatti Veyron Super Sport to 434,07 km/h.

Mimo lepszego rezultatu Hennessey Venom GT nie został oficjalnie uznany najszybszym seryjnie produkowanym autem na świecie. Samochód pokonał pas startowy tylko w jednym kierunku, by uznać rekord, auto musiałoby też pokonać go w drugą stronę.
Mimo tego, to właśnie Hennessey Venom GT może być uznawany za najszybsze "seryjnie" wytwarzane auto świata. W Bugatti fabrycznie montowany jest bowiem ogranicznik prędkości do 415 km/h, a firma Hennessey nie wyposażana swoich pojazdów w żadne elektroniczne "kagańce".

Hennessey Venom GT ma też na swoim koncie inny - tym razem jednak oficjalnie uznany przez Guinessa - rekord. W styczniu 2013 roku na lotnisku w Huodson auto osiągnęło prędkość 300 km/h w zaledwie 13,63 s od startu. Samochód oficjalnie uznano wówczas najszybciej przyspieszającym do 300 km/h autem na świecie.
    W połowie lutego, w Kennedy Space Center, na liczącym 3,2 mili pasie startowym wykorzystywanym jako lądowisko wahadłowców, będący owocem prac brytyjskich i amerykańskich inżynierów pojazd rozpędził się do rekordowej prędkości 435,31 km/h. Dla porównania, największa prędkość osiągnięta przez Bugatti Veyron Super Sport to 434,07 km/h.

    Mimo lepszego rezultatu Hennessey Venom GT nie został oficjalnie uznany najszybszym seryjnie produkowanym autem na świecie. Samochód pokonał pas startowy tylko w jednym kierunku, by uznać rekord, auto musiałoby też pokonać go w drugą stronę.
    Mimo tego, to właśnie Hennessey Venom GT może być uznawany za najszybsze "seryjnie" wytwarzane auto świata. W Bugatti fabrycznie montowany jest bowiem ogranicznik prędkości do 415 km/h, a firma Hennessey nie wyposażana swoich pojazdów w żadne elektroniczne "kagańce".

    Hennessey Venom GT ma też na swoim koncie inny - tym razem jednak oficjalnie uznany przez Guinessa - rekord. W styczniu 2013 roku na lotnisku w Huodson auto osiągnęło prędkość 300 km/h w zaledwie 13,63 s od startu. Samochód oficjalnie uznano wówczas najszybciej przyspieszającym do 300 km/h autem na świecie.
    Koenigsegg Agera One:1 – Stosunek mocy do masy 1:1, 1340KM.
Mówią że jest w stanie wyciągnąć ponad 440 km/h, to znaczy że rekord Hennesseya Venom GT prawdopodobnie nie będzie trwał długo
    Stosunek mocy do masy 1:1, 1340KM.
    Mówią że jest w stanie wyciągnąć ponad 440 km/h, to znaczy że rekord Hennesseya Venom GT prawdopodobnie nie będzie trwał długo
    28 lutego 2014, 16:42 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)