Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 47 takich materiałów
    Moje BMW E36 Touring – Moje BMW z silnikiem M52B25 2.5 Vanos 170KM. Więcej z zdjęć na Fanpage link w źródle, zapraszam.
    Moje BMW z silnikiem M52B25 2.5 Vanos 170KM. Więcej z zdjęć na Fanpage link w źródle, zapraszam.
    E36 M50B25 Non Vanos – Wygląd zewnętrzny prawie skończony. Na wiosnę dojdą jeszcze ringi i Styling 44 17" w czarnym macie z e46.
    Wygląd zewnętrzny prawie skończony. Na wiosnę dojdą jeszcze ringi i Styling 44 17" w czarnym macie z e46.
    25 grudnia 2015, 11:53 przez adam014 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Mój pierwszy i wymarzony wóz – Niedawno, bo 27.07.2015r. stałem się właścicielem wymarzonego i ukochanego BMW e34. Ponad 2,5 roku szukałem odpowiedniego modelu, wreszcie znalazłem, choć do ideału mu daleko, co będę starał się sukcesywnie zmieniać.

A teraz o BMW:
Silnik M50B25 bez Vanosa oczywiście. 
Środek w skórze z 7er, klima, elektryka, boczne tylne rolety.
Auto stoi na 225/60/16, felgi z e46, które będę zmieniał na BBSy.
Lusterka mam już oryginalne, tylko muszę założyć, bo te są porażką.
Silnik ma nastukane skromne 388720 na dzień dzisiejszy, więc nie jest źle. Powiem tak - jak trzeba to zbiera się jak powinna.  Tylne szyby przyciemnione, z atestem.
Aaa i Visco do wymiany, ale o dziwo silnik się nie grzeje, temperatura w normie. 
Co o niej sądzicie?
    Niedawno, bo 27.07.2015r. stałem się właścicielem wymarzonego i ukochanego BMW e34. Ponad 2,5 roku szukałem odpowiedniego modelu, wreszcie znalazłem, choć do ideału mu daleko, co będę starał się sukcesywnie zmieniać.

    A teraz o BMW:
    Silnik M50B25 bez Vanosa oczywiście.
    Środek w skórze z 7er, klima, elektryka, boczne tylne rolety.
    Auto stoi na 225/60/16, felgi z e46, które będę zmieniał na BBSy.
    Lusterka mam już oryginalne, tylko muszę założyć, bo te są porażką.
    Silnik ma nastukane skromne 388720 na dzień dzisiejszy, więc nie jest źle. Powiem tak - jak trzeba to zbiera się jak powinna. Tylne szyby przyciemnione, z atestem.
    Aaa i Visco do wymiany, ale o dziwo silnik się nie grzeje, temperatura w normie.
    Co o niej sądzicie?
    Powrót z majówki – Troszkę brudna ale parę kilometrów zrobiła.
    Troszkę brudna ale parę kilometrów zrobiła.
    2 maja 2015, 22:41 przez Hokeyteam (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Vanos – Jest to dwustopniowa regulacja faz rozrządu firmy BMW.
Składa się z:
zawór elektromagnetyczny
wałek przesuwny
skośne koło zębate, powodujące obrót wałka rozrządu
układ uruchamiający
element regulacyjny
Zasada działania:
Elektroniczne urządzenie sterujące, wykorzystując sygnał z czujników obciążenia i prędkości obrotowej silnika, określa sygnał sterujący wykonawczego układu hydraulicznego. Sygnał sterujący ustala położenie zaworu elektromagnetycznego umożliwiające przepływ oleju do układu uruchamiającego. Siła pochodząca od ciśnienia oleju powoduje przesunięcie wałka połączonego z elementem regulacyjnym, który znajduje się w piaście koła łańcuchowego napędu wałka rozrządu. Ten zmienia swoje położenie kątowe, powodując zmianę faz rozrządu (w tym przypadku zaworu dolotowego). W zakresie niskich prędkości element regulacyjny obraca wałkiem rozrządu, zmniejszając kąt początku otwarcia zaworów dolotowych. W średnim zakresie prędkości obrotowych, powyżej określonej wartości, element regulacyjny obraca wałek rozrządu w kierunku wcześniejszego otwarcia zaworów dolotowych. Po przekroczeniu pewnej prędkości obrotowej element regulacyjny ustawia wałek rozrządu ponownie w położeniu późniejszego otwarcia zaworów dolotowych.
    Jest to dwustopniowa regulacja faz rozrządu firmy BMW.
    Składa się z:
    zawór elektromagnetyczny
    wałek przesuwny
    skośne koło zębate, powodujące obrót wałka rozrządu
    układ uruchamiający
    element regulacyjny
    Zasada działania:
    Elektroniczne urządzenie sterujące, wykorzystując sygnał z czujników obciążenia i prędkości obrotowej silnika, określa sygnał sterujący wykonawczego układu hydraulicznego. Sygnał sterujący ustala położenie zaworu elektromagnetycznego umożliwiające przepływ oleju do układu uruchamiającego. Siła pochodząca od ciśnienia oleju powoduje przesunięcie wałka połączonego z elementem regulacyjnym, który znajduje się w piaście koła łańcuchowego napędu wałka rozrządu. Ten zmienia swoje położenie kątowe, powodując zmianę faz rozrządu (w tym przypadku zaworu dolotowego). W zakresie niskich prędkości element regulacyjny obraca wałkiem rozrządu, zmniejszając kąt początku otwarcia zaworów dolotowych. W średnim zakresie prędkości obrotowych, powyżej określonej wartości, element regulacyjny obraca wałek rozrządu w kierunku wcześniejszego otwarcia zaworów dolotowych. Po przekroczeniu pewnej prędkości obrotowej element regulacyjny ustawia wałek rozrządu ponownie w położeniu późniejszego otwarcia zaworów dolotowych.
    Fapper – Masz Vanos i się ciesz.
    Masz Vanos i się ciesz.
    E36 – BMW E36 2.5 VANOS
    BMW E36 2.5 VANOS
    E36 w letnim klimacie – W oczekiwaniu na lato!
    W oczekiwaniu na lato!
    Spot MK Łódzkiego i gości – W Łódzkiem mieliśmy dziś spot, ale nie taki zwykły. Zaszczycili nas goście z Wrocławia i Radomia. Czyli: ML, Folley, Ja i Gawryjol, Ekler, Vanos i Snupi. Dziękujemy!!!!
    W Łódzkiem mieliśmy dziś spot, ale nie taki zwykły. Zaszczycili nas goście z Wrocławia i Radomia. Czyli: ML, Folley, Ja i Gawryjol, Ekler, Vanos i Snupi. Dziękujemy!!!!