Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 105 takich materiałów
    Van'y – Alahambra i Galaxy.
    Alahambra i Galaxy.
    20 lutego 2014, 15:59 przez Kord (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Typowy VAN od Mercedesa – Samochód kojarzący się raczej z przewozem cebuli ma wnętrze jak klasa S, 16-głośnikowy system audio, kamerę 360 stopni, 7-calowy ekran i radar zapobiegający kolizjom.
    Samochód kojarzący się raczej z przewozem cebuli ma wnętrze jak klasa S, 16-głośnikowy system audio, kamerę 360 stopni, 7-calowy ekran i radar zapobiegający kolizjom.
    Bo Van nie musi byc nudny – Ford Galaxy
    Ford Galaxy
    5 lutego 2014, 19:48 przez krypta (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat Seicento Elettra – Od 1998 roku Fiat oferował wersję elektryczną Seicento - nosiła ona nazwę Elettra. Była to kontynuacja miejskich pojazdów Fiata z alternatywnym napędem (po modelach Panda Elettra i Cinquecento Elettra). Masa własna pojazdu wynosiła 1200 kg, ładowność 4 osoby + 40 kg bagażu w wersji osobowej lub 2 osoby i 160 kg w wersji van. Trójfazowy asynchroniczny silnik elektryczny o mocy maksymalnej 40 KM (30 kW) znajdował się nad tylną osią, pod bagażnikiem. Napęd przenoszony był na oś tylną. Pozwalał on na osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 100 km/h, przyspieszenie 0-50 km/h zajmowało mniej niż 8 sekund, zasięg pojazdu w ruchu miejskim wynosił co najmniej 80 km. Do magazynowania energii służyło 18 akumulatorów kwasowo-ołowiowych Exide o pojemności 60 Ah każdy i łącznej masie 390 kg. Umieszczone zostały one w dwóch oddzielonych od kabiny pasażerskiej przedziałach, pod maską silnika, w tunelu między fotelami i pod tylną kanapą. Czas pełnego ładowania wynosił około 8 godzin.
    Od 1998 roku Fiat oferował wersję elektryczną Seicento - nosiła ona nazwę Elettra. Była to kontynuacja miejskich pojazdów Fiata z alternatywnym napędem (po modelach Panda Elettra i Cinquecento Elettra). Masa własna pojazdu wynosiła 1200 kg, ładowność 4 osoby + 40 kg bagażu w wersji osobowej lub 2 osoby i 160 kg w wersji van. Trójfazowy asynchroniczny silnik elektryczny o mocy maksymalnej 40 KM (30 kW) znajdował się nad tylną osią, pod bagażnikiem. Napęd przenoszony był na oś tylną. Pozwalał on na osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 100 km/h, przyspieszenie 0-50 km/h zajmowało mniej niż 8 sekund, zasięg pojazdu w ruchu miejskim wynosił co najmniej 80 km. Do magazynowania energii służyło 18 akumulatorów kwasowo-ołowiowych Exide o pojemności 60 Ah każdy i łącznej masie 390 kg. Umieszczone zostały one w dwóch oddzielonych od kabiny pasażerskiej przedziałach, pod maską silnika, w tunelu między fotelami i pod tylną kanapą. Czas pełnego ładowania wynosił około 8 godzin.
    4 lutego 2014, 23:27 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.google.pl

    Opel Zafira B OPC – Zadziorny, rodzinny VAN
    Zadziorny, rodzinny VAN
    10 stycznia 2014, 16:30 przez wystero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Chyba jedna z zabawniejszych parodii reklamy ciężarówek, w której Van Damme robił szpagat będąc "rozdartym" pomiędzy dwa ciągniki siodłowe. Tym razem w roli głównej skutery (podobno wypożyczone).
    3 stycznia 2014, 14:49 przez raf19972025 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pierwszy van... – ...który Ci się podobał. Replika auta z "Drużyny A", kilka szczegółów się różni od oryginału.
    ...który Ci się podobał. Replika auta z "Drużyny A", kilka szczegółów się różni od oryginału.
    28 grudnia 2013, 10:14 przez hiroshima87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    19 grudnia 2013, 20:20 przez FAZZY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Wznawiają produkcję Fiata 126p! – Fiat 126p narodził się we Włoszech, produkowano go tam w latach 1972 – 1980. W Polsce samochodzik, będący obiektem pożądania naszych ojców i dziadków produkowano w latach 1973 – 2000.
Od czerwca zeszłego roku w firmie Great Wall Motor w Szanghaju ruszyła licencyjna produkcja Fiata 126p! Autko będzie nosiło nazwę Hung – Du 1.

- Ten samochód doskonale wpisuje się w nasz kraj – mówi Li Fung Chu, wiceprezes Great Wall Motors – jest małolitrażowy, nieduży, a spokojnie zabierze się do niego pięć osób. Poza tym jest tani w produkcji, co umożliwi nam stworzenie auta dla każdego Chińczyka.

Great Wall Motors zamierza produkować 400 000 „maluchów” rocznie. Jak podaje China Car Times – samochód ma być także eksportowany do wielu krajów. Co ze zmianami konstrukcyjnymi?

- Nie zamierzamy wiele w nim zmieniać – przyznaje Che Li, główny inżynier Great Wall Motors – samochód jest prawie doskonały. Być może za jakiś czas wprowadzimy w nim napęd elektryczny. Zmienimy tylko wysokość foteli i kierownicy. A jak na razie chcemy wprowadzić do produkcji kilka wersji Hung – Du 1.

Jak udało nam się dowiedzieć, w przygotowaniu są wersje – 4×4 (adresowana do mieszkańców górzystych części Chin), mini pick – up (o nośności 300kg ) i mini van ( przedłużony o 60 cm standardowy maluch z dospawaną powierzchnią ładunkową).
Co nas zszokowało – w przygotowaniu są również wersje militarne dla Chińskiej Armii!

- Samochód zostanie wyposażony w mocniejszy silnik, lekko opancerzony, a na dachu będzie miał zamocowaną obrotnicę z karabinem maszynowym 12.7mm lub granatnikiem automatycznym 40mm – mówi nam Sang Yo, ekspert militarny z portalu ChinaDefense.Com – powstanie w ten sposób lekki i bardzo tani w produkcji pojazd bojowy, którego możemy wyprodukować tysiące. To doskonały sprzęt dla wojsk aeromobilnych – pod jeden śmigłowiec można podwiesić osiem „maluchów”!

Jak udało nam się dowiedzieć, bojowy maluch będzie nosił nazwę Ha – hua, co oznacza „mały smok”.
    Fiat 126p narodził się we Włoszech, produkowano go tam w latach 1972 – 1980. W Polsce samochodzik, będący obiektem pożądania naszych ojców i dziadków produkowano w latach 1973 – 2000.
    Od czerwca zeszłego roku w firmie Great Wall Motor w Szanghaju ruszyła licencyjna produkcja Fiata 126p! Autko będzie nosiło nazwę Hung – Du 1.

    - Ten samochód doskonale wpisuje się w nasz kraj – mówi Li Fung Chu, wiceprezes Great Wall Motors – jest małolitrażowy, nieduży, a spokojnie zabierze się do niego pięć osób. Poza tym jest tani w produkcji, co umożliwi nam stworzenie auta dla każdego Chińczyka.

    Great Wall Motors zamierza produkować 400 000 „maluchów” rocznie. Jak podaje China Car Times – samochód ma być także eksportowany do wielu krajów. Co ze zmianami konstrukcyjnymi?

    - Nie zamierzamy wiele w nim zmieniać – przyznaje Che Li, główny inżynier Great Wall Motors – samochód jest prawie doskonały. Być może za jakiś czas wprowadzimy w nim napęd elektryczny. Zmienimy tylko wysokość foteli i kierownicy. A jak na razie chcemy wprowadzić do produkcji kilka wersji Hung – Du 1.

    Jak udało nam się dowiedzieć, w przygotowaniu są wersje – 4×4 (adresowana do mieszkańców górzystych części Chin), mini pick – up (o nośności 300kg ) i mini van ( przedłużony o 60 cm standardowy maluch z dospawaną powierzchnią ładunkową).
    Co nas zszokowało – w przygotowaniu są również wersje militarne dla Chińskiej Armii!

    - Samochód zostanie wyposażony w mocniejszy silnik, lekko opancerzony, a na dachu będzie miał zamocowaną obrotnicę z karabinem maszynowym 12.7mm lub granatnikiem automatycznym 40mm – mówi nam Sang Yo, ekspert militarny z portalu ChinaDefense.Com – powstanie w ten sposób lekki i bardzo tani w produkcji pojazd bojowy, którego możemy wyprodukować tysiące. To doskonały sprzęt dla wojsk aeromobilnych – pod jeden śmigłowiec można podwiesić osiem „maluchów”!

    Jak udało nam się dowiedzieć, bojowy maluch będzie nosił nazwę Ha – hua, co oznacza „mały smok”.
    11 grudnia 2013, 15:42 przez kuba1606 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Projekt mostu w Chinach – Architekci zaprojektowali aż 150-metrowy most, by ułatwić poruszanie się pieszym. Spacerujący będą mieli do dyspozycji aż 6,5 miliona metrów kwadratowych.

Most zostanie wykonany ze stali ułożonej w kształt wstęgi Möbiusa.Budowla w swojej konstrukcji ma nawiązywać do nieskończoności, z którą wstęga ta jest kojarzona- powiedział Michel Schreinemachers z biura projektowego Next.


Forma mostu ma także nawiązywać do tradycji w Chinach- powiedział John van de Water z biura projektowego Next.

Most będzie się składał z trzech oddzielnych tras nad rzeką Xiang Jiang. Jedna z nich będzie umieszczona 24 metry nad ziemią. Tam zostanie umieszczony taras widokowy, z którego będzie można oglądać nie tylko miasto, ale także pobliskie góry.

Cała konstrukcja będzie podświetlana w nocy, żeby można ją podziwiać nawet po zmroku. Most zostanie skończony w 2014 roku.
    Architekci zaprojektowali aż 150-metrowy most, by ułatwić poruszanie się pieszym. Spacerujący będą mieli do dyspozycji aż 6,5 miliona metrów kwadratowych.

    Most zostanie wykonany ze stali ułożonej w kształt wstęgi Möbiusa.Budowla w swojej konstrukcji ma nawiązywać do nieskończoności, z którą wstęga ta jest kojarzona- powiedział Michel Schreinemachers z biura projektowego Next.


    Forma mostu ma także nawiązywać do tradycji w Chinach- powiedział John van de Water z biura projektowego Next.

    Most będzie się składał z trzech oddzielnych tras nad rzeką Xiang Jiang. Jedna z nich będzie umieszczona 24 metry nad ziemią. Tam zostanie umieszczony taras widokowy, z którego będzie można oglądać nie tylko miasto, ale także pobliskie góry.

    Cała konstrukcja będzie podświetlana w nocy, żeby można ją podziwiać nawet po zmroku. Most zostanie skończony w 2014 roku.
    26 listopada 2013, 20:10 przez wolfpiotr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj