Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 661 takich materiałów
    Kumulacja porażek w pierwszej części sezonu i powrót do gry na Torze Poznań podczas Track Masters oraz VTEC Cup Poland.

    BECOMING to pierwszy w Polsce film dokumentalny o wyścigach. O kierowcy pełnym pasji przechodzącym trudną ścieżkę prowadzącą do świata prawdziwego motorsportu. Michał bierze udział w swoim pierwszym profesjonalnym sezonie w 7 wyścigach długodystansowych w Polsce, Czechach i USA oraz 3 rundach Track Masters - Central Europe Time Attack Cup.
    1 stycznia 2023, 18:53 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dziwny smak świata rywalizacji, jaki przyszło mi poznać na 2 rundzie Amatorskiego Pucharu w Wyścigach Długodystansowych na Torze Poznań podczas Tor Poznań Track Day.

    BECOMING to pierwszy w Polsce film dokumentalny o wyścigach. O kierowcy pełnym pasji przechodzącym trudną ścieżkę prowadzącą do świata prawdziwego motorsportu. Michał bierze udział w swoim pierwszym profesjonalnym sezonie w 7 wyścigach długodystansowych w Polsce, Czechach i USA oraz 3 rundach Track Masters - Central Europe Time Attack Cup.
    12 stycznia 2023, 17:23 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój debiut w WSMP za kierownicą Mini Cooper S R53 na Torze Poznań.

    BECOMING to pierwszy w Polsce film dokumentalny o wyścigach. O kierowcy pełnym pasji przechodzącym trudną ścieżkę prowadzącą do świata prawdziwego motorsportu. Michał bierze udział w swoim pierwszym profesjonalnym sezonie w 7 wyścigach długodystansowych w Polsce, Czechach i USA oraz 3 rundach Track Masters - Central Europe Time Attack Cup.
    29 grudnia 2022, 11:36 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Trzy Wyścigi endurance w 3 weekendy po sobie. Willow Springs, Tor Poznań i WSMP.

    BECOMING to pierwszy w Polsce film dokumentalny o wyścigach. O kierowcy pełnym pasji przechodzącym trudną ścieżkę prowadzącą do świata prawdziwego motorsportu. Michał bierze udział w swoim pierwszym profesjonalnym sezonie w 7 wyścigach długodystansowych w Polsce, Czechach i USA oraz 3 rundach Track Masters - Central Europe Time Attack Cup.
    26 grudnia 2022, 11:46 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nasza przygoda w sezonie zaczęła się od jednego z najszybszych torów wyścigowych w Europie - Automotodrom Brno - Masarykuv okruh, na pierwszej rundzie Track Masters.

    BECOMING to pierwszy w Polsce film dokumentalny o wyścigach. O kierowcy pełnym pasji przechodzącym trudną ścieżkę prowadzącą do świata prawdziwego motorsportu. Michał bierze udział w swoim pierwszym profesjonalnym sezonie w 7 wyścigach długodystansowych w Polsce, Czechach i USA oraz 3 rundach Track Masters - Central Europe Time Attack Cup.
    18 grudnia 2022, 12:52 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Czy wiedzieliście, że Peugeot jeszcze w latach 90. eksportował swoje samochody do USA? Był zarazem ostatnim francuskim producentem który sprzedawał tam swoje auta. Dziś pokażemy wam specjalną wersję popularnej 405 Mi 16
    11 grudnia 2022, 20:51 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Normalnie pościg jak w USA.

    10 października po godz. 19, policjanci z Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Radomiu, na jednej z ulic Radomia, zauważyli pojazd bmw, którego kierujący nie zastosował się do znaków drogowych. Policjanci podali sygnał kierującemu do zatrzymania używając sygnałów świetlnych i dźwiękowych policyjnego radiowozu, pomimo tego kierujący nie reagował na wydawane polecenia i zaczął uciekać. Do pościgu za bmw dołączyły się kolejne policyjne patrole. Na ulicy Suchej funkcjonariusze Samodzielnego Pododdziału Prewencji w Radomiu zauważyli jadące bmw, które próbowali zatrzymać. Uciekinier zderzył się z radiowozem, w którym znajdowało się 7 funkcjonariuszy. Kierujący bmw, 19-latek został zatrzymany. Okazało się, że jest pod wpływem alkoholu, badanie wykazało 0,7 promila w organizmie.

    W trakcie wykonywania dalszych czynności, policjanci ustalili, że kierujący posiada czynny sądowy zakaz prowadzenia pojazdów. Zatrzymany został również 21-letni pasażer bmw, przy którym funkcjonariusze znaleźli środki odurzające. W wyniku tego zdarzenia, 19-latek oraz 5 funkcjonariuszy z Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji w Radomiu potrzebowało pomocy medycznej. Wszyscy poszkodowani po przeprowadzonych badaniach zostali wypisani ze szpitala.

    19-letni kierujący za popełnione przestępstwa w tym niezatrzymanie się do kontroli drogowej odpowie przed sądem.

    Źródło: KWP Radom
    12 października 2022, 1:10 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Koenigsegg CCX – Hipersamochód produkowany w latach 2006-2010 przez szwedzką markę Koenigsegg. CC w nazwie oznacza Competition Coupe, natomiast X odnosci się do dziesięciu lat modelu CC, którego pierwszy prototyp powstał w 1996 roku. Szwedzka marka chciała wejść na rynek USA, poprzednie modele nie spełniały jednak norm bezpieczeństwa tam obowiązujących, w dodatku na bardzo chłonnym dla supersamochodów rynku Kalifornii CCR nie mógł się pojawić ze względu na niespełnianie norm emisji spalin. Z tego względu Koenigsegg poczynił znaczne zmiany w konstrukcji nadwozia, zarówno pod względem sztywności, jak i aerodynamiki. Zmianom uległy układy dolotowy i wydechowy powietrza, a także silnik, w którym Koenigsegg po raz pierwszy zastosował blok swojej konstrukcji, a nie sprowadzany z USA blok Forda. Mimo, że moc silnika pozostała na 806 KM prędkość maksymalna zwiększyła się do 394 km/h oraz przyspieszenie 0-100 km/h zmniejszyło się z 3,8 sekundy do 3,4 sekundy.
    Hipersamochód produkowany w latach 2006-2010 przez szwedzką markę Koenigsegg. CC w nazwie oznacza Competition Coupe, natomiast X odnosci się do dziesięciu lat modelu CC, którego pierwszy prototyp powstał w 1996 roku. Szwedzka marka chciała wejść na rynek USA, poprzednie modele nie spełniały jednak norm bezpieczeństwa tam obowiązujących, w dodatku na bardzo chłonnym dla supersamochodów rynku Kalifornii CCR nie mógł się pojawić ze względu na niespełnianie norm emisji spalin. Z tego względu Koenigsegg poczynił znaczne zmiany w konstrukcji nadwozia, zarówno pod względem sztywności, jak i aerodynamiki. Zmianom uległy układy dolotowy i wydechowy powietrza, a także silnik, w którym Koenigsegg po raz pierwszy zastosował blok swojej konstrukcji, a nie sprowadzany z USA blok Forda. Mimo, że moc silnika pozostała na 806 KM prędkość maksymalna zwiększyła się do 394 km/h oraz przyspieszenie 0-100 km/h zmniejszyło się z 3,8 sekundy do 3,4 sekundy.