Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 512 takich materiałów
    W tym roku strzelaliśmy wydechami dla małego Stasia ❤️❤️
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    https://www.facebook.com/CTMORAG
    https://www.instagram.com/carsteammorag/

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    video by : @kopterduck7609
    https://www.facebook.com/KopterDuck
    https://www.Instagram.com/kopter_duck
    23 maja 2023, 23:20 przez ~szympek35 | Do ulubionych | Skomentuj
    Bolid F1 Alpine F1 Team w Polsce! Rozwiązania technologiczne robią na żywo piorunujące wrażenie. Wszystko pokazałem Wam z bliska. Wisienką na torcie jest rozmowa z szefem zespołu Otmarem Szafnauerem.
    23 kwietnia 2023, 2:23 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Torger Christian Toto Wolff. Kierowca wyścigowy, inwestor, dyrektor generalny i szef zespołu Mercedes F1, największy Polak rodak w historii Formuły 1. Jego pozycja w zespole Mercedes AMG Petronas Formula One Team jest jeszcze silniejsza, niż to brzmi, biorąc pod uwagę, że posiada on samodzielnie 33 procent udziałów w całym zespole. Istnieje spore zainteresowanie między innymi majątkiem Wolffa, który jest dosyć pokaźny. Nie da się dokładnie powiedzieć jakim majątkiem dysponuje austriacki biznesmen polskiego pochodzenia, jednak dużo źródeł podaję kwotę 580 milionów dolarów. W tym filmie przyjrzymy się historii Toto Wolffa w motorsporcie, i temu jak doszedł do takiego majątku.
    10 października 2022, 12:01 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lotus 49 – Samochód wyścigowy, zaprojektowany w 1967 roku przez Colina Chapmana i Maurice'a Philippe'a i skonstruowany przez Team Lotus. Samochód zawierał wiele rewolucyjnych rozwiązań, przyczynił się także do zdobycia czterech tytułów mistrza świata . Po nieudanym dla Lotusa sezonie 1966, w którym zespół eksperymentował między innymi z silnikiem BRM H16, Colin Chapman bardzo chciał znaleźć nowy silnik. Skontaktował się z Keithem Duckworthem, który wraz z Mikiem Costinem i Billem Brownem modyfikował silniki Forda dla niższych formuł wyścigowych. Duckworth wyjawił, że zaprojektowanie, zbudowanie i utrzymanie pięciu silników odpowiednich dla Formuły 1 silnika będzie kosztować około sto tysięcy funtów na sezon. Wybrano silnik V8, chociaż wielu zewnętrznych ekspertów uważało, że lepszym rozwiązaniem byłby silnik V12. Główne połączenie między silnikiem i podwoziem stanowiły dwie śruby rozmieszczone 9 cali od siebie na dole aluminiowego monocoque'u wraz z dodatkowymi połączeniami na wzmocnionych pokrywach rozrządu. Silnik był częścią nośną podwozia, co było możliwe dzięki jego zwartości oraz sztywności bloku. Moc maksymalna wynosiła 400 KM przez co Lotus 49 osiągał prędkość maksymalną 320 km/h. Lotus 49 był używany przez zespół przez cztery sezony w latach 1967-1970, stając się pierwszym samochodem Formuły 1 pomalowanym w barwy sponsora oraz ewoluując w wersję "B", wyposażoną w zintegrowane z nadwoziem spojlery – pierwsze takie rozwiązanie w Formule 1. W sezonie 1968 roku Graham Hill zdobył tytuł mistrza świata Formuły 1 w Lotusie 49, lecz Jim Clark zginął w wyścigu Formuły 2. W sezonie 1970 roku austriacki kierowca Jochen Rindt prowadząc Lotusa 49 wygrał Grand Prix Monako 1970, co przyczyniło się do zdobycia przez niego zwycięstwa sezonu 1970.
    Samochód wyścigowy, zaprojektowany w 1967 roku przez Colina Chapmana i Maurice'a Philippe'a i skonstruowany przez Team Lotus. Samochód zawierał wiele rewolucyjnych rozwiązań, przyczynił się także do zdobycia czterech tytułów mistrza świata . Po nieudanym dla Lotusa sezonie 1966, w którym zespół eksperymentował między innymi z silnikiem BRM H16, Colin Chapman bardzo chciał znaleźć nowy silnik. Skontaktował się z Keithem Duckworthem, który wraz z Mikiem Costinem i Billem Brownem modyfikował silniki Forda dla niższych formuł wyścigowych. Duckworth wyjawił, że zaprojektowanie, zbudowanie i utrzymanie pięciu silników odpowiednich dla Formuły 1 silnika będzie kosztować około sto tysięcy funtów na sezon. Wybrano silnik V8, chociaż wielu zewnętrznych ekspertów uważało, że lepszym rozwiązaniem byłby silnik V12. Główne połączenie między silnikiem i podwoziem stanowiły dwie śruby rozmieszczone 9 cali od siebie na dole aluminiowego monocoque'u wraz z dodatkowymi połączeniami na wzmocnionych pokrywach rozrządu. Silnik był częścią nośną podwozia, co było możliwe dzięki jego zwartości oraz sztywności bloku. Moc maksymalna wynosiła 400 KM przez co Lotus 49 osiągał prędkość maksymalną 320 km/h. Lotus 49 był używany przez zespół przez cztery sezony w latach 1967-1970, stając się pierwszym samochodem Formuły 1 pomalowanym w barwy sponsora oraz ewoluując w wersję "B", wyposażoną w zintegrowane z nadwoziem spojlery – pierwsze takie rozwiązanie w Formule 1. W sezonie 1968 roku Graham Hill zdobył tytuł mistrza świata Formuły 1 w Lotusie 49, lecz Jim Clark zginął w wyścigu Formuły 2. W sezonie 1970 roku austriacki kierowca Jochen Rindt prowadząc Lotusa 49 wygrał Grand Prix Monako 1970, co przyczyniło się do zdobycia przez niego zwycięstwa sezonu 1970.
    25 kwietnia 2022, 23:08 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Renault – Renault Mégane II został zaprezentowany po raz pierwszy w 2002 roku.

Pod koniec 2005 roku samochód przeszedł face lifting. Zmieniony został m.in. zderzak przedni i tylny, reflektory przednie, oraz lampy tylne. We wnętrzu zmieniono m.in. tarcze wskaźników, wyświetlacz automatycznej klimatyzacji. Wprowadzono poprawione silniki diesla 1.9 dCi otrzymał teraz 130 KM, wprowadzono także 150 KM jednostkę 2.0 dCi i 105 KM 1.5 dCi.

W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 2003 model zajął 1. pozycję[

Renault Mégane RS – silniki:
R4 2,0T (224 KM)
R4 2,0T Renault F1 Team R26 (230 KM)
R4 2,0T Renault F1 Team R26.R (230 KM)
    Renault Mégane II został zaprezentowany po raz pierwszy w 2002 roku.

    Pod koniec 2005 roku samochód przeszedł face lifting. Zmieniony został m.in. zderzak przedni i tylny, reflektory przednie, oraz lampy tylne. We wnętrzu zmieniono m.in. tarcze wskaźników, wyświetlacz automatycznej klimatyzacji. Wprowadzono poprawione silniki diesla 1.9 dCi otrzymał teraz 130 KM, wprowadzono także 150 KM jednostkę 2.0 dCi i 105 KM 1.5 dCi.

    W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 2003 model zajął 1. pozycję[

    Renault Mégane RS – silniki:
    R4 2,0T (224 KM)
    R4 2,0T Renault F1 Team R26 (230 KM)
    R4 2,0T Renault F1 Team R26.R (230 KM)
    Citroen Xsara WRC – Samochód rajdowy klasy WRC, którego pierwsza wersja (jeszcze bez homologacji FIA) debiutowała na rajdowych trasach w 2000 roku podczas Rajdu Lyon-Charbonniere we Francji. Jest to jeden z najbardziej utytułowanych samochodów rajdowych na świecie. W 2000 roku została zaprezentowana Xsara T4 FRC (French Rally Car), która ze względu na zbudowanie tej wersji jeszcze na bazie auta przed faceliftingiem, wyglądem bardziej przypominała Xsarę Kit Car. Przez cały sezon 2000 auto było poddawane testom, startując w mistrzostwach Francji. Starty w Rajdowych Mistrzostwach Świata nie były możliwe, gdyż auto nie posiadało jeszcze homologacji FIA. Na początku 2001 roku zadebiutowała Xsara ze zmienionym nadwoziem już w oficjalnej specyfikacji WRC. Prace rozwojowe trwały, auto w latach 2001–2002 było postrzegane jako nadające się głównie na asfaltowe trasy. Citroen chciał udowodnić, że tak nie jest startując w sezonie 2002 w takich rajdach jak Safari, Szwecji, czy Finlandii. Od 2003 roku Xsara WRC startowała w pełnym cyklu Rajdowych Mistrzostw Świata. W 2006 roku Citroen World Rally Team zawiesił swoje starty, w związku prowadzonymi pracami rozwojowymi nad nowym autem WRC – Citroenem C4 WRC. Jednak Xsara WRC w dalszym ciągu, w nieco rozwiniętej wersji, startowała w cyklu Mistrzostw Świata w barwach drużyny Kronos Total Citroen. W latach 2001-2006 Citroen Xsara ukończył 32 rajdy na 1. miejscu.
    Samochód rajdowy klasy WRC, którego pierwsza wersja (jeszcze bez homologacji FIA) debiutowała na rajdowych trasach w 2000 roku podczas Rajdu Lyon-Charbonniere we Francji. Jest to jeden z najbardziej utytułowanych samochodów rajdowych na świecie. W 2000 roku została zaprezentowana Xsara T4 FRC (French Rally Car), która ze względu na zbudowanie tej wersji jeszcze na bazie auta przed faceliftingiem, wyglądem bardziej przypominała Xsarę Kit Car. Przez cały sezon 2000 auto było poddawane testom, startując w mistrzostwach Francji. Starty w Rajdowych Mistrzostwach Świata nie były możliwe, gdyż auto nie posiadało jeszcze homologacji FIA. Na początku 2001 roku zadebiutowała Xsara ze zmienionym nadwoziem już w oficjalnej specyfikacji WRC. Prace rozwojowe trwały, auto w latach 2001–2002 było postrzegane jako nadające się głównie na asfaltowe trasy. Citroen chciał udowodnić, że tak nie jest startując w sezonie 2002 w takich rajdach jak Safari, Szwecji, czy Finlandii. Od 2003 roku Xsara WRC startowała w pełnym cyklu Rajdowych Mistrzostw Świata. W 2006 roku Citroen World Rally Team zawiesił swoje starty, w związku prowadzonymi pracami rozwojowymi nad nowym autem WRC – Citroenem C4 WRC. Jednak Xsara WRC w dalszym ciągu, w nieco rozwiniętej wersji, startowała w cyklu Mistrzostw Świata w barwach drużyny Kronos Total Citroen. W latach 2001-2006 Citroen Xsara ukończył 32 rajdy na 1. miejscu.
    16 kwietnia 2022, 20:42 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rolls-Royce Ghost – Samochód osobowy klasy luksusowej produkowany przez brytyjską markę Rolls-Royce od 2009 roku. Pierwsza generacja modelu została zaprezentowana po raz pierwszy w 2009 roku. Pojazd zadebiutował podczas targów  motoryzacyjnych we Frankfurcie we wrześniu 2009 roku. Konstrukcyjnie samochód oparto na płycie podłogowej BMW serii 7. W 2013 roku producent zaprezentował wersję Rolls-Royce Ghost Alpine Trial Centenary Collection. Specjalna edycja została zainspirowana historią. Nowy model nawiązuje do legendarnego Silver Ghosta, który brał udział w Austrian Alpine Trials w 1913 roku, kiedy zespół Rolls-Royce Works Team z Jamesem Radleyem za kierownicą wygrał mierzący blisko 3000 kilometrów wyścig wytrzymałościowy. 4 marca 2014 roku na salonie motoryzacyjnym w Genewie zaprezentowano zmodernizowaną wersję auta o nazwie Rolls Royce Ghost Series II. Pierwsza generacja samochodu posiada 6,6 litrowy silnik V12 DOHC Bi-turbo o mocy 570 KM. Samochód osiąga prędkość maksymalną 250 km/h i 100 km/h w 4,9 sekund. Druga generacja Ghosta została zaprezentowana w 2020 roku, w tym samym roku rozpoczęła się też produkcja. Druga generacja posiada silnik V12 Bi-turbo o pojemności 6,6 l, który generuje moc 563 KM.
    Samochód osobowy klasy luksusowej produkowany przez brytyjską markę Rolls-Royce od 2009 roku. Pierwsza generacja modelu została zaprezentowana po raz pierwszy w 2009 roku. Pojazd zadebiutował podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie we wrześniu 2009 roku. Konstrukcyjnie samochód oparto na płycie podłogowej BMW serii 7. W 2013 roku producent zaprezentował wersję Rolls-Royce Ghost Alpine Trial Centenary Collection. Specjalna edycja została zainspirowana historią. Nowy model nawiązuje do legendarnego Silver Ghosta, który brał udział w Austrian Alpine Trials w 1913 roku, kiedy zespół Rolls-Royce Works Team z Jamesem Radleyem za kierownicą wygrał mierzący blisko 3000 kilometrów wyścig wytrzymałościowy. 4 marca 2014 roku na salonie motoryzacyjnym w Genewie zaprezentowano zmodernizowaną wersję auta o nazwie Rolls Royce Ghost Series II. Pierwsza generacja samochodu posiada 6,6 litrowy silnik V12 DOHC Bi-turbo o mocy 570 KM. Samochód osiąga prędkość maksymalną 250 km/h i 100 km/h w 4,9 sekund. Druga generacja Ghosta została zaprezentowana w 2020 roku, w tym samym roku rozpoczęła się też produkcja. Druga generacja posiada silnik V12 Bi-turbo o pojemności 6,6 l, który generuje moc 563 KM.
    20 marca 2022, 13:30 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zapraszamy na nasze media społecznościowe :)
    FSO Power Drift Team
    20 marca 2022, 12:23 przez ~FsoPowerDriftTeam | Do ulubionych | Skomentuj