Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 172 takie materiały
    Przez 20 lat Porsche Targa oferowane było z dużym szyberdachem zamiast brezentowego dachu targa i z kultowym pałąkiem. W generacji 991 Porsche powróciło do korzeni w sferze designu, ale dodało skomplikowany mechanizm otwierania dachu. Mechanizm ten jest nie tylko skomplikowany, ale też czyni samochód bardzo seksownym. Gdzieś z tyłu muskuły pręży wolnossący 6-cylindrowy silnik o pojemności 3,8 litra. Ale czy to wszystko uzasadnia duże podbicie i tak już wysokiej ceny?
    12 września 2014, 18:45 przez ~AdamMPower | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/garazotwarty

    Porsche 911 Targa –
    21 sierpnia 2014, 14:46 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 911 Targa 4S – Według mnie, najładniejsza wersja generacji 991.
    Według mnie, najładniejsza wersja generacji 991.
    VW T1 – Piękna T1, rok produkcji '59 spotkana w Niemczech. Felgi od Porsche. Zawieszenie na hydraulice. W tle Porsche 911 Targa i mój Dux.
    Piękna T1, rok produkcji '59 spotkana w Niemczech. Felgi od Porsche. Zawieszenie na hydraulice. W tle Porsche 911 Targa i mój Dux.
    20 lipca 2014, 16:43 przez Dux92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    911 Targa –
    18 lipca 2014, 16:41 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    911 Targa –
    3 lipca 2014, 16:32 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari SP America – Najnowsze jednorazowe dzieło Ferrari opracowane przez dział Projektów Specjalnych zostało ujawnione w trakcie dostawy do jego właściciela. Żadne oficjalne informacje na temat samochodu nie zostały jeszcze opublikowane, ale wiemy, że samochód oparty jest na F12 Berlinetta i nazywa się SP America.

Na podstawie zdjęć w internecie można z dużym prawdopodobieństwem zgadywać, że to Ferrari ma nadwozie typu Targa.

Dział Projektów Specjalnych Ferrari jest otwarty tylko dla najbardziej lojalnych klientów włoskiej marki i do tej pory stworzyły sześć innych samochodów, które znamy:
-SP1 oparty na F430
-P540 Superfast Aperta oparty na 599
-612 GTS Pavesi oparty na 599
-Superamerica 45 oparty na 599
-SP12 EC oparty na 458
-SP Arya oparty na 599
-SP FFX oparty na FF
    Najnowsze jednorazowe dzieło Ferrari opracowane przez dział Projektów Specjalnych zostało ujawnione w trakcie dostawy do jego właściciela. Żadne oficjalne informacje na temat samochodu nie zostały jeszcze opublikowane, ale wiemy, że samochód oparty jest na F12 Berlinetta i nazywa się SP America.

    Na podstawie zdjęć w internecie można z dużym prawdopodobieństwem zgadywać, że to Ferrari ma nadwozie typu Targa.

    Dział Projektów Specjalnych Ferrari jest otwarty tylko dla najbardziej lojalnych klientów włoskiej marki i do tej pory stworzyły sześć innych samochodów, które znamy:
    -SP1 oparty na F430
    -P540 Superfast Aperta oparty na 599
    -612 GTS Pavesi oparty na 599
    -Superamerica 45 oparty na 599
    -SP12 EC oparty na 458
    -SP Arya oparty na 599
    -SP FFX oparty na FF
    Lancia Beta (β) 1.6 Spyder – nawet jeśli nazywa się Spider, ma nadwozie typu "targa". 
Mała ciekawostka: Beta Spider nie był budowany bezpośrednio w Lancii. Normalne karoserię Beta Coupe były wysyłane do Zagato, które odpowiednio je modyfikowal. nastepnie wracały do Lancii do montażu części mechanicznych (pod tym względem wersjka Coupe i Spider się nie różniły). Jedyny ślad tej pielgrzymki jest litera "Z", od Zagato który znajduje się przy lewym nadkole.
    Nawet jeśli nazywa się Spider, ma nadwozie typu "targa".
    Mała ciekawostka: Beta Spider nie był budowany bezpośrednio w Lancii. Normalne karoserię Beta Coupe były wysyłane do Zagato, które odpowiednio je modyfikowal. nastepnie wracały do Lancii do montażu części mechanicznych (pod tym względem wersjka Coupe i Spider się nie różniły). Jedyny ślad tej pielgrzymki jest litera "Z", od Zagato który znajduje się przy lewym nadkole.
    6 czerwca 2014, 17:02 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Kultowe samochody – TOYOTA Supra mkIV

Toyota Supra mkIV, to sportowy samochód osobowy zaliczany do segmentu G. To czwarta generacja tego modelu, którego produkcję przedprodukcyjną rozpoczęto w 1992 roku. Seryjny montaż rozpoczęto następnego roku. Stylistyka w porównaniu do poprzednika była całkowicie zmieniona. Kształty stały się bardziej opływowe, zaokrąglone, zrezygnowano także z chowanych reflektorów. Supra mkIV występowała początkowo jako 2-drzwiowe Coupe. W 1994 roku przedstawiono wersję nadwoziową typu targa. Na rynku japońskim pod maską montowano silnik R6 3,0 l 2JZ-GE o mocy 223 KM oraz wersję turbodoładowaną 2JZ-GTE o mocy 280 KM. Odmiana eksportowa oferowała jeszcze mocniejszy silnik o mocy 324 KM. W czwartej generacji montowano 6-biegową skrzynię manualną V16x, 5-biegową skrzynię W58 oraz 4-biegowy automat A340E. Eksport zakończono w 1998 roku, a produkcję w rodzimej Japonii kilka lat później, w 2002 roku. Toyota nie przedstawiła następcy.

Lata produkcji 1992 - 2002
Nadwozia coupe
Silniki 3.0 i 24V (224KM)	
3.0 i 24V T-turbo (330KM)	
3.0 i 24V Turbo (280KM)
Skrzynie biegów manualna	
automatyczna
Rozstaw osi (mm) 2550
Długość (mm) 4515
Szerokość (mm) 1811
Wysokość (mm) 1265-1275.
    TOYOTA Supra mkIV

    Toyota Supra mkIV, to sportowy samochód osobowy zaliczany do segmentu G. To czwarta generacja tego modelu, którego produkcję przedprodukcyjną rozpoczęto w 1992 roku. Seryjny montaż rozpoczęto następnego roku. Stylistyka w porównaniu do poprzednika była całkowicie zmieniona. Kształty stały się bardziej opływowe, zaokrąglone, zrezygnowano także z chowanych reflektorów. Supra mkIV występowała początkowo jako 2-drzwiowe Coupe. W 1994 roku przedstawiono wersję nadwoziową typu targa. Na rynku japońskim pod maską montowano silnik R6 3,0 l 2JZ-GE o mocy 223 KM oraz wersję turbodoładowaną 2JZ-GTE o mocy 280 KM. Odmiana eksportowa oferowała jeszcze mocniejszy silnik o mocy 324 KM. W czwartej generacji montowano 6-biegową skrzynię manualną V16x, 5-biegową skrzynię W58 oraz 4-biegowy automat A340E. Eksport zakończono w 1998 roku, a produkcję w rodzimej Japonii kilka lat później, w 2002 roku. Toyota nie przedstawiła następcy.

    Lata produkcji 1992 - 2002
    Nadwozia coupe
    Silniki 3.0 i 24V (224KM)
    3.0 i 24V T-turbo (330KM)
    3.0 i 24V Turbo (280KM)
    Skrzynie biegów manualna
    automatyczna
    Rozstaw osi (mm) 2550
    Długość (mm) 4515
    Szerokość (mm) 1811
    Wysokość (mm) 1265-1275.
    2 czerwca 2014, 19:42 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)