Szukaj
Znalazłem 172 takie materiały
Na podstawie zdjęć w internecie można z dużym prawdopodobieństwem zgadywać, że to Ferrari ma nadwozie typu Targa.
Dział Projektów Specjalnych Ferrari jest otwarty tylko dla najbardziej lojalnych klientów włoskiej marki i do tej pory stworzyły sześć innych samochodów, które znamy:
-SP1 oparty na F430
-P540 Superfast Aperta oparty na 599
-612 GTS Pavesi oparty na 599
-Superamerica 45 oparty na 599
-SP12 EC oparty na 458
-SP Arya oparty na 599
-SP FFX oparty na FF
Mała ciekawostka: Beta Spider nie był budowany bezpośrednio w Lancii. Normalne karoserię Beta Coupe były wysyłane do Zagato, które odpowiednio je modyfikowal. nastepnie wracały do Lancii do montażu części mechanicznych (pod tym względem wersjka Coupe i Spider się nie różniły). Jedyny ślad tej pielgrzymki jest litera "Z", od Zagato który znajduje się przy lewym nadkole.
Toyota Supra mkIV, to sportowy samochód osobowy zaliczany do segmentu G. To czwarta generacja tego modelu, którego produkcję przedprodukcyjną rozpoczęto w 1992 roku. Seryjny montaż rozpoczęto następnego roku. Stylistyka w porównaniu do poprzednika była całkowicie zmieniona. Kształty stały się bardziej opływowe, zaokrąglone, zrezygnowano także z chowanych reflektorów. Supra mkIV występowała początkowo jako 2-drzwiowe Coupe. W 1994 roku przedstawiono wersję nadwoziową typu targa. Na rynku japońskim pod maską montowano silnik R6 3,0 l 2JZ-GE o mocy 223 KM oraz wersję turbodoładowaną 2JZ-GTE o mocy 280 KM. Odmiana eksportowa oferowała jeszcze mocniejszy silnik o mocy 324 KM. W czwartej generacji montowano 6-biegową skrzynię manualną V16x, 5-biegową skrzynię W58 oraz 4-biegowy automat A340E. Eksport zakończono w 1998 roku, a produkcję w rodzimej Japonii kilka lat później, w 2002 roku. Toyota nie przedstawiła następcy.
Lata produkcji 1992 - 2002
Nadwozia coupe
Silniki 3.0 i 24V (224KM)
3.0 i 24V T-turbo (330KM)
3.0 i 24V Turbo (280KM)
Skrzynie biegów manualna
automatyczna
Rozstaw osi (mm) 2550
Długość (mm) 4515
Szerokość (mm) 1811
Wysokość (mm) 1265-1275.