Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 1000 takich materiałów
    Wieje tu ostatnio pustkami – To wrzucam wakacyjne zdjęcie motura z elektrownią wodną w Żarnowcu w tle.
    To wrzucam wakacyjne zdjęcie motura z elektrownią wodną w Żarnowcu w tle.
    ...czasami bywa i tak – Ujęcie z kamery, która była w środku rajdówki, ale opuściła ją razem z szybą i okazała obraz z zewnątrz.
    Ujęcie z kamery, która była w środku rajdówki, ale opuściła ją razem z szybą i okazała obraz z zewnątrz.
    Niedzielny spot – Tak się bawi Polska młodzież!  Zielony Caro+ mój, Caro (pod maską też Rover) i A4 kolegów.  Zdjęcie autorstwa kolegi.
    Tak się bawi Polska młodzież! Zielony Caro+ mój, Caro (pod maską też Rover) i A4 kolegów. Zdjęcie autorstwa kolegi.
    Audi 80 b2 – Amatorsko bawię się w przerabianie zdjęć  oryginalne zdjęcie w źródle, jak wam się podoba?
    Amatorsko bawię się w przerabianie zdjęć oryginalne zdjęcie w źródle, jak wam się podoba?
    Polski prototyp Junak B23 – Znaleziony pod stertą śmieci w Szczecinie prototyp. Junaki należące do serii B były pojazdami
o charakterze towarowym (tak jak np. B20 z seryjnej produkcji). Za jego napęd
odpowiada silnik z motocykla Junak.
Moment obrotowy przekazywany jest
za pomocą wału na tylne koła.
Prototyp wyposażony w skrzynię ładunkową
oraz częściowo zabudowaną kabinę dla
kierowcy i pasażera był konstruowany
z myślą o przedsiębiorcach, którzy
potrzebowali przewozić niewielkie gabaryty.
Był używany do przewożenia
ładunków na terenie fabryki Polmo.
    Znaleziony pod stertą śmieci w Szczecinie prototyp. Junaki należące do serii B były pojazdami
    o charakterze towarowym (tak jak np. B20 z seryjnej produkcji). Za jego napęd
    odpowiada silnik z motocykla Junak.
    Moment obrotowy przekazywany jest
    za pomocą wału na tylne koła.
    Prototyp wyposażony w skrzynię ładunkową
    oraz częściowo zabudowaną kabinę dla
    kierowcy i pasażera był konstruowany
    z myślą o przedsiębiorcach, którzy
    potrzebowali przewozić niewielkie gabaryty.
    Był używany do przewożenia
    ładunków na terenie fabryki Polmo.
    18 lutego 2013, 0:23 przez PatrykMfst (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Napęd AWD co się pod nim kryje – Kolejny pod lupę idzie napęd na cztery koła (AWD, z ang. All Wheel Drive)
Jest to napęd na wszystkie osie pojazdu, ale istnieją dwa rodzaje takiego napędu.  W pojazdach dwuosiowych napęd AWD może mieć dynamiczny podział mocy napędu na poszczególne osie włącznie z całkowitym umieszczeniem mocy na jednej konkretnej osi.

Napęd 4×4 ma natomiast stały rozkład siły na wszystkie 4 koła. Użycie napędu 4WD może się w pewnych wypadkach nie opłacać, gdyż zwiększa on zapotrzebowanie na paliwo. Dlatego w małych oszczędnych autach stosuje się napęd tylko na jedną oś (zazwyczaj przednią). Samochody z napędem na wszystkie koła posiadają olbrzymi potencjał przyczepności. Na suchym asfalcie radzą sobie one porównywalnie do samochodów z napędem tylnym – z tą jednak różnicą, że nie wymagają od kierowcy tak dużych umiejętności co te drugie – o tyle w przypadku złych warunków drogowych takich jak: deszcz, śnieg, błoto, piasek nie mają sobie równych. W ich przypadku moc dzielona jest pomiędzy poszczególnymi kołami tak, aby zminimalizować ich uślizg, a więc w złych warunkach atmosferycznych auta te prowadzą się nieporównywalnie lepiej niż samochody FWD i RWD.
    Kolejny pod lupę idzie napęd na cztery koła (AWD, z ang. All Wheel Drive)
    Jest to napęd na wszystkie osie pojazdu, ale istnieją dwa rodzaje takiego napędu. W pojazdach dwuosiowych napęd AWD może mieć dynamiczny podział mocy napędu na poszczególne osie włącznie z całkowitym umieszczeniem mocy na jednej konkretnej osi.

    Napęd 4×4 ma natomiast stały rozkład siły na wszystkie 4 koła. Użycie napędu 4WD może się w pewnych wypadkach nie opłacać, gdyż zwiększa on zapotrzebowanie na paliwo. Dlatego w małych oszczędnych autach stosuje się napęd tylko na jedną oś (zazwyczaj przednią). Samochody z napędem na wszystkie koła posiadają olbrzymi potencjał przyczepności. Na suchym asfalcie radzą sobie one porównywalnie do samochodów z napędem tylnym – z tą jednak różnicą, że nie wymagają od kierowcy tak dużych umiejętności co te drugie – o tyle w przypadku złych warunków drogowych takich jak: deszcz, śnieg, błoto, piasek nie mają sobie równych. W ich przypadku moc dzielona jest pomiędzy poszczególnymi kołami tak, aby zminimalizować ich uślizg, a więc w złych warunkach atmosferycznych auta te prowadzą się nieporównywalnie lepiej niż samochody FWD i RWD.
    17 lutego 2013, 18:34 przez gonzo10 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Tak powinien wyglądać mkIII "Wlepka" –
    20 lutego 2013, 18:30 przez Shineray (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Tak Polak sprowadza samochody –
    19 lutego 2013, 20:24 przez wnucek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)