Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 237 takich materiałów
    Jaguar XE SV Project 8 –
    21 sierpnia 2022, 19:27 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mat miał w rękach każdą wersję Aventadora, od oryginalnego wydania z 2011 roku, aż po zupełnie nowy, ultra rzadki Aventador Ultimae!

    W tym filmie rozejrzy się po każdym z samochodów i powie wam wszystko, co powinniście wiedzieć o tych niesamowitych maszynach. Będziesz miał okazję dowiedzieć się wszystkiego, co musisz wiedzieć, od tego, jakie silniki są obudowane przez ich moc. Zwiedzisz również każdą z kabin i oczywiście, co najważniejsze, dowiesz się, jak to jest startować każdym z tych szalejących byków!

    Pytanie tylko, którą wybierze jako swoją ulubioną? Oczywiście, jest tylko jeden sposób, aby się o tym przekonać - trzymaj się z Matem podczas tego zupełnie nowego testu!
    23 lipca 2022, 11:50 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Diablo SV – Supersamochód produkowany przez włoską markę Lamborghini w latach 1991–2000. Lamborghini wprowadziło Diablo w zastępstwie dla starzejącego Countacha. Diablo trafiło do sprzedaży 21 stycznia 1990. W tym samym roku Diablo było mianowane tytułem najszybszego samochodu świata po co osiągnięciu prędkości 329 km/h. Odebrał go swojemu największemu rywalowi Ferrari F40 i dzierżył go od 1990 do 1991 roku. W latach 1995-2000 produkowany był model SV. Podobnie jak w modelu VT, tak i tutaj zmiany były głównie kosmetyczne. Minimalnie zmieniono kształt nadwozia, zamontowano nowe koła oraz większe hamulce. Moc 5,7-litrowego V12 wzrosła do 510 KM w porównaniu z podstawowym modelem o mocy 492 KM. Zrezygnowano z napędu na cztery koła, zmieniony kokpit SV przejął od wersji VT. W 1999 roku w SV użyto lamp, które się nie chowają, lampy te pochodziły z Nissana 300ZX.
    Supersamochód produkowany przez włoską markę Lamborghini w latach 1991–2000. Lamborghini wprowadziło Diablo w zastępstwie dla starzejącego Countacha. Diablo trafiło do sprzedaży 21 stycznia 1990. W tym samym roku Diablo było mianowane tytułem najszybszego samochodu świata po co osiągnięciu prędkości 329 km/h. Odebrał go swojemu największemu rywalowi Ferrari F40 i dzierżył go od 1990 do 1991 roku. W latach 1995-2000 produkowany był model SV. Podobnie jak w modelu VT, tak i tutaj zmiany były głównie kosmetyczne. Minimalnie zmieniono kształt nadwozia, zamontowano nowe koła oraz większe hamulce. Moc 5,7-litrowego V12 wzrosła do 510 KM w porównaniu z podstawowym modelem o mocy 492 KM. Zrezygnowano z napędu na cztery koła, zmieniony kokpit SV przejął od wersji VT. W 1999 roku w SV użyto lamp, które się nie chowają, lampy te pochodziły z Nissana 300ZX.
    Jaguar XE SV Project 8 – Samochód osobowy klasy średniej produkowany przez brytyjską marką Jaguar od 2015 roku. Został po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowany jako samochód koncepcyjny podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 2014 roku. Wersja produkcyjna pojazdu zaprezentowana została oficjalnie po raz pierwszy w październiku 2014 roku podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu. Stylistycznie pojazd nawiązuje do większego modelu XF. est to pierwszy w historii marki pojazd oraz pierwszy model w segmencie klasy średniej, który otrzymał aluminiowy szkielet nadwozia wykonany z wysokowytrzymałego stopu aluminium serii 6000 oraz RC 5754, czyli stopu aluminium powstałego głównie z odzyskanego materiału. SV Project 8 to specjalna limitowana wersja XE, która zadebiutowała na Goodwood Festival of Speed ​​w 2017 roku. Jaguar XE został zmodyfikowany przez zespół Special Vehicle Operations. SV Project 8 napędzany jest pięciolitrowym V8 ze sprężarką, który generuje moc 592 KM, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 322 km/h i przyspieszenia do 60 mil na godzinę w 3,3 sekundy.
    Samochód osobowy klasy średniej produkowany przez brytyjską marką Jaguar od 2015 roku. Został po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowany jako samochód koncepcyjny podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 2014 roku. Wersja produkcyjna pojazdu zaprezentowana została oficjalnie po raz pierwszy w październiku 2014 roku podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu. Stylistycznie pojazd nawiązuje do większego modelu XF. est to pierwszy w historii marki pojazd oraz pierwszy model w segmencie klasy średniej, który otrzymał aluminiowy szkielet nadwozia wykonany z wysokowytrzymałego stopu aluminium serii 6000 oraz RC 5754, czyli stopu aluminium powstałego głównie z odzyskanego materiału. SV Project 8 to specjalna limitowana wersja XE, która zadebiutowała na Goodwood Festival of Speed ​​w 2017 roku. Jaguar XE został zmodyfikowany przez zespół Special Vehicle Operations. SV Project 8 napędzany jest pięciolitrowym V8 ze sprężarką, który generuje moc 592 KM, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 322 km/h i przyspieszenia do 60 mil na godzinę w 3,3 sekundy.
    25 kwietnia 2022, 22:33 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Murcielago LP670-4 SV – Supersamochód klasy wyższej produkowany przez włoską markę Lamborghini w latach 2001-2010. Pierwszy raz publicznie został pokazany we wrześniu 2001. Był pierwszym samochodem całkowicie wyprodukowanym po kupnie Lamborghini przez koncern Audi w 1998 roku. Od 2001 roku wyprodukowano 8 różnych wersji samochodu nie licząc limitowanej produkcji Reventona. LP670-4 SV to limitowana seria nosząca tradycyjne oznaczenie SV - Super Veloce, co po włosku oznacza "super szybki". W nowym modelu zwiększono moc silnik V12 o pojemności 6,5 l wytwarza 670 KM. Zredukowano masę o 100 kg dzięki czemu auto zyskało na prowadzeniu, zmieniono przedni i tylny dyfuzor, dodano spojler. LP670-4 SV osiąga prędkość maksymalną 347 km/h i osiąga 100 km/h w 3,2 sekundy. W tym modelu możliwe jest zamontowanie tradycyjnej skrzyni manualnej jako opcjonalne wyposażenie, a także zamówienie pakietu Aero-Pack ze zmienionym spojlerem, jednak ta opcja zmniejsza prędkość maksymalną do 337 km/h.
    Supersamochód klasy wyższej produkowany przez włoską markę Lamborghini w latach 2001-2010. Pierwszy raz publicznie został pokazany we wrześniu 2001. Był pierwszym samochodem całkowicie wyprodukowanym po kupnie Lamborghini przez koncern Audi w 1998 roku. Od 2001 roku wyprodukowano 8 różnych wersji samochodu nie licząc limitowanej produkcji Reventona. LP670-4 SV to limitowana seria nosząca tradycyjne oznaczenie SV - Super Veloce, co po włosku oznacza "super szybki". W nowym modelu zwiększono moc silnik V12 o pojemności 6,5 l wytwarza 670 KM. Zredukowano masę o 100 kg dzięki czemu auto zyskało na prowadzeniu, zmieniono przedni i tylny dyfuzor, dodano spojler. LP670-4 SV osiąga prędkość maksymalną 347 km/h i osiąga 100 km/h w 3,2 sekundy. W tym modelu możliwe jest zamontowanie tradycyjnej skrzyni manualnej jako opcjonalne wyposażenie, a także zamówienie pakietu Aero-Pack ze zmienionym spojlerem, jednak ta opcja zmniejsza prędkość maksymalną do 337 km/h.
    Lamborghini Diablo GTR – Supersamochód produkowany przez włoskie Lamborghini w latach 1991-2000. Firma Lamborghini wprowadziła model Diablo w zastępstwie dla starzejącego się modelu Countach. Auto trafiło do sprzedaży 21 stycznia 1990. Diablo w 1990 był mianowany tytułem najszybszego samochodu świata, gdy samochód osiągnął prędkość 329 km/h. Odebrał go swojemu największemu rywalowi Ferrari F40 i dzierżył go od 1990 do 1991. Ciekawostką jest to, że zdołał poprawić rekord tylko o 1 km/h. W 1991 tytuł ten odebrało Bugatti EB110. GT to limitowana seria Diablo. Posiadała zmodernizowany silnik V12 o pojemności 6 l oraz mocy 575 KM. Samochód osiągał prędkość maksymalną 338 km/h oraz 100 km/h w 3,4 sekundy. Powiększono hamulce oraz zastosowano lepsze, mocniejsze zawieszenie. Wprowadzono również szereg zmian mechanicznych. Auto charakteryzowało się agresywniejszymi kształtami oraz szerszymi oponami w porównaniu z Diablo SV. Powstały tylko 83 sztuki, oficjalnie wszystkie zostały sprzedane w Europie. W skład modeli GT wchodziły najmocniejsze i najrzadsze wersje. GT1 wyprodukowana tylko w 1 sztuce, gdyż nie było chętnych na taki drogi pojazd poza tym posiadał on wyścigowy układ wydechowy, bardziej ucywilizowane GT2 również sprzedany w 1 egzemplarzu. Wersja GTR była najbardziej ucywilizowaną wersją z rodziny GT 1/GT2.
    Supersamochód produkowany przez włoskie Lamborghini w latach 1991-2000. Firma Lamborghini wprowadziła model Diablo w zastępstwie dla starzejącego się modelu Countach. Auto trafiło do sprzedaży 21 stycznia 1990. Diablo w 1990 był mianowany tytułem najszybszego samochodu świata, gdy samochód osiągnął prędkość 329 km/h. Odebrał go swojemu największemu rywalowi Ferrari F40 i dzierżył go od 1990 do 1991. Ciekawostką jest to, że zdołał poprawić rekord tylko o 1 km/h. W 1991 tytuł ten odebrało Bugatti EB110. GT to limitowana seria Diablo. Posiadała zmodernizowany silnik V12 o pojemności 6 l oraz mocy 575 KM. Samochód osiągał prędkość maksymalną 338 km/h oraz 100 km/h w 3,4 sekundy. Powiększono hamulce oraz zastosowano lepsze, mocniejsze zawieszenie. Wprowadzono również szereg zmian mechanicznych. Auto charakteryzowało się agresywniejszymi kształtami oraz szerszymi oponami w porównaniu z Diablo SV. Powstały tylko 83 sztuki, oficjalnie wszystkie zostały sprzedane w Europie. W skład modeli GT wchodziły najmocniejsze i najrzadsze wersje. GT1 wyprodukowana tylko w 1 sztuce, gdyż nie było chętnych na taki drogi pojazd poza tym posiadał on wyścigowy układ wydechowy, bardziej ucywilizowane GT2 również sprzedany w 1 egzemplarzu. Wersja GTR była najbardziej ucywilizowaną wersją z rodziny GT 1/GT2.
    Jaguar XE SV Project 8 –
    23 stycznia 2022, 21:09 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj