Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 5 takich materiałów
    Samochody Elvisa Presleya #5 – #5 Stutz Bearcat
Presley otrzymał pierwszy zbudowany egzemplarz w prezencie i nie ominął żadnej z trzech kolejnych generacji. Pierwszego Stutza, który w wielu detalach różnił się od późniejszych seryjnych egzemplarzy roztrzaskał w wypadku. Mimo to auto zostało pieczołowicie odbudowane.
    #5 Stutz Bearcat
    Presley otrzymał pierwszy zbudowany egzemplarz w prezencie i nie ominął żadnej z trzech kolejnych generacji. Pierwszego Stutza, który w wielu detalach różnił się od późniejszych seryjnych egzemplarzy roztrzaskał w wypadku. Mimo to auto zostało pieczołowicie odbudowane.
    13 czerwca 2014, 16:51 przez piotr3101 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1929 Cord L29 - Charseria samochodów wyjątkowych – Jest to kolejne z serii opisywanych przeze mnie wyjątkowych aut. Dlaczego wyjątkowe? Poczytaj i oceń.

Samochód produkowany w latach 1929 - 1932 w USA. Jego produkcja została przerwana z powodu Wielkiego Kryzysu i kłopotów finansowych firmy po sprzedaniu 4400 sztuk samochodu. Kierowca samochodu otrzymywał dość bogato wyposażoną deskę rozdzielczą. Były tam: wskaźnik temperatury, manometr, wskaźnik ciśnienia oleju, prędkościomierz, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik poziomu oleju i amperomierz. Tak więc kierowca mógł się poczuć niemalże jak pilot myśliwca. Samochód napędzany był silnikiem o pojemności 4934 ccm, mocy 125 koni mechanicznych. Prędkość maksymalna nie zachwycała nawet wtedy (130 km/h) zwłaszcza, że z ceną 3000 dolarów plasował się on jako konkurencja dla takich ówczesnych tuzów jak Marmon, Lincoln, Packard, Franklin, Stutz, Chrysler. Samochód występował jako limuzyna, Coupe i kabriolet. Jednak jest jedna rzecz, która wyróżniała go spośród konkurencji. Był to pierwszy na świecie seryjnie produkowany samochód z przednim napędem. Samochód był dziełem inżyniera Carla Van Ranst'a i projektanta Alexisa de Sakhnoffsky'ego. Dzięki takiemu przeniesieniu napędu oraz mostowi hamulcowemu de Diona samochód mógł być zdecydowanie niższy od konkurencji. Jeśli idzie o konkursy - samochód ten wygrywał je seryjnie zarówno w Europie, jak i w USA. W swoich latach był okrzyknięty jako najpiękniejszy samochód świata. Ile z tej urody pozostało do dziś? Zapraszam do oglądania zdjęć.

Inne samochody z serii: Klik
    Jest to kolejne z serii opisywanych przeze mnie wyjątkowych aut. Dlaczego wyjątkowe? Poczytaj i oceń.

    Samochód produkowany w latach 1929 - 1932 w USA. Jego produkcja została przerwana z powodu Wielkiego Kryzysu i kłopotów finansowych firmy po sprzedaniu 4400 sztuk samochodu. Kierowca samochodu otrzymywał dość bogato wyposażoną deskę rozdzielczą. Były tam: wskaźnik temperatury, manometr, wskaźnik ciśnienia oleju, prędkościomierz, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik poziomu oleju i amperomierz. Tak więc kierowca mógł się poczuć niemalże jak pilot myśliwca. Samochód napędzany był silnikiem o pojemności 4934 ccm, mocy 125 koni mechanicznych. Prędkość maksymalna nie zachwycała nawet wtedy (130 km/h) zwłaszcza, że z ceną 3000 dolarów plasował się on jako konkurencja dla takich ówczesnych tuzów jak Marmon, Lincoln, Packard, Franklin, Stutz, Chrysler. Samochód występował jako limuzyna, Coupe i kabriolet. Jednak jest jedna rzecz, która wyróżniała go spośród konkurencji. Był to pierwszy na świecie seryjnie produkowany samochód z przednim napędem. Samochód był dziełem inżyniera Carla Van Ranst'a i projektanta Alexisa de Sakhnoffsky'ego. Dzięki takiemu przeniesieniu napędu oraz mostowi hamulcowemu de Diona samochód mógł być zdecydowanie niższy od konkurencji. Jeśli idzie o konkursy - samochód ten wygrywał je seryjnie zarówno w Europie, jak i w USA. W swoich latach był okrzyknięty jako najpiękniejszy samochód świata. Ile z tej urody pozostało do dziś? Zapraszam do oglądania zdjęć.

    Inne samochody z serii: Klik
    30 stycznia 2013, 15:15 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1