Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 342 takie materiały
    2008 Dodge Viper SRT-10 ACR – Samochód sportowy produkowany pod amerykańską marką Dodge w latach 1991–2017. Chrysler rozpoczął prace nad Viperem pod koniec 80. Nadwozie samochodu zaprojektował Tom Gale. Premiera Vipera odbyła się w 1991 roku. Czwarta generacja Vipera (ZB II) została zaprezentowana po raz pierwszy na North American International Auto Show w 2007 roku. SRT-10 ACR (American Club Racer) to torowa wersja czwartej generacji Vipera. Intencją było stworzenie szybkiego, zwinnego i lekkiego pojazdu, który będzie dopuszczony do ruchu drogowego. Przedni splitter z włókna węglowego, przednie kanapy i regulowane tylne skrzydło z włókna węglowego sprawiły, że samochód lepiej pokonywał zakręty i generował siłę docisku 454 kg przy prędkości 240 km/h. Zastosowanie włókna węglowego wraz z minimalistycznym wnętrzem spowodowały, że SRT-10 ACR jest o 36 kg lżejszy od standardowego SRT-10. Samochód napędzany jest przez 8,4-litrowe V10 o mocy 600 KM oraz momencie obrotowym 759 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 296 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 3,8 sekundy.
    Samochód sportowy produkowany pod amerykańską marką Dodge w latach 1991–2017. Chrysler rozpoczął prace nad Viperem pod koniec 80. Nadwozie samochodu zaprojektował Tom Gale. Premiera Vipera odbyła się w 1991 roku. Czwarta generacja Vipera (ZB II) została zaprezentowana po raz pierwszy na North American International Auto Show w 2007 roku. SRT-10 ACR (American Club Racer) to torowa wersja czwartej generacji Vipera. Intencją było stworzenie szybkiego, zwinnego i lekkiego pojazdu, który będzie dopuszczony do ruchu drogowego. Przedni splitter z włókna węglowego, przednie kanapy i regulowane tylne skrzydło z włókna węglowego sprawiły, że samochód lepiej pokonywał zakręty i generował siłę docisku 454 kg przy prędkości 240 km/h. Zastosowanie włókna węglowego wraz z minimalistycznym wnętrzem spowodowały, że SRT-10 ACR jest o 36 kg lżejszy od standardowego SRT-10. Samochód napędzany jest przez 8,4-litrowe V10 o mocy 600 KM oraz momencie obrotowym 759 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 296 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 3,8 sekundy.
    Dodge Durango SRT –
    22 sierpnia 2022, 20:33 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jeep Grand Cherokee SRT –
    22 sierpnia 2022, 20:47 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge Ram SRT-10 – Samochód osobowy typu pickup klasy aut pełnowymiarowych produkowany pod amerykańską marką Dodge w latach 1981-2010. Dodge Ram zadebiutował w marcu 1981 roku jako następca dla Dodge D-Series, będąc de facto głęboko zmodernizowanym modelem trzeciej generacji. Dodge Ram trzeciej generacji został zaprezentowany po raz pierwszy latem 2001 roku podczas wystawy samochodowej w Chicago. Trzecia generacja Rama, choć pod kątem stylistycznym w dużym stopniu odtworzyła koncepcje i proporcje nadwozia znane z poprzednika, była zbudowanym od podstaw zupełnie nowym samochodem. W 2004 roku przedstawiono sportową odmianę Dodge Ram SRT-10, której produkcja trwała do 2006 roku. Do napędu użyto pochodzącego z Dodgea Vipera silnika V10 o pojemności 8,3 l. Silnik ten wytwarza moc 517 KM i moment obrotowy 712 Nm. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 6-biegową manualną bądź 4-biegową automatyczną skrzynię biegów. Ram SRT-10 osiąga prędkość maksymalną 246 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 4,9 sekund.
    Samochód osobowy typu pickup klasy aut pełnowymiarowych produkowany pod amerykańską marką Dodge w latach 1981-2010. Dodge Ram zadebiutował w marcu 1981 roku jako następca dla Dodge D-Series, będąc de facto głęboko zmodernizowanym modelem trzeciej generacji. Dodge Ram trzeciej generacji został zaprezentowany po raz pierwszy latem 2001 roku podczas wystawy samochodowej w Chicago. Trzecia generacja Rama, choć pod kątem stylistycznym w dużym stopniu odtworzyła koncepcje i proporcje nadwozia znane z poprzednika, była zbudowanym od podstaw zupełnie nowym samochodem. W 2004 roku przedstawiono sportową odmianę Dodge Ram SRT-10, której produkcja trwała do 2006 roku. Do napędu użyto pochodzącego z Dodgea Vipera silnika V10 o pojemności 8,3 l. Silnik ten wytwarza moc 517 KM i moment obrotowy 712 Nm. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 6-biegową manualną bądź 4-biegową automatyczną skrzynię biegów. Ram SRT-10 osiąga prędkość maksymalną 246 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 4,9 sekund.
    Dodge Durango SRT Hellcat – Samochód osobowy typu SUV klasy wyższej produkowany przez amerykańską marką Dodge od 1997 roku. Trzecią i najnowszą generację Durango zaprezentowano po dwuletniej przerwie w 2010 roku. Po raz pierwszy Durango nie został skonstruowany w oparciu o ramową konstrukcję dzieloną z pickupem Dodge Dakota, lecz na samonośnej płycie podłogowej dzieloną z m.in. pokrewnym Jeepem Grand Cherokee. Przy okazji drugiej restylizacji, w lipcu 2020 roku Dodge poszerzył gamę trzeciej generacji Durango o jeszcze bardziej wyczynowy wariant SRT Hellcat. Poza zmianami wizualnymi podyktowanymi restylizacji obejmującej wygląd zewnętrzny i wewnętrzny, samochód w tej topowej odtąd wersji zyskał mocniejszy układ napędowy z silnikiem V8 o pojemności 6,2 l o mocy 720 KM i momencie obrotowym 874 Nm, co pozwala na przyspieszenie 0-100 km/h w 3,5 sekundy oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej 289 km/h.
    Samochód osobowy typu SUV klasy wyższej produkowany przez amerykańską marką Dodge od 1997 roku. Trzecią i najnowszą generację Durango zaprezentowano po dwuletniej przerwie w 2010 roku. Po raz pierwszy Durango nie został skonstruowany w oparciu o ramową konstrukcję dzieloną z pickupem Dodge Dakota, lecz na samonośnej płycie podłogowej dzieloną z m.in. pokrewnym Jeepem Grand Cherokee. Przy okazji drugiej restylizacji, w lipcu 2020 roku Dodge poszerzył gamę trzeciej generacji Durango o jeszcze bardziej wyczynowy wariant SRT Hellcat. Poza zmianami wizualnymi podyktowanymi restylizacji obejmującej wygląd zewnętrzny i wewnętrzny, samochód w tej topowej odtąd wersji zyskał mocniejszy układ napędowy z silnikiem V8 o pojemności 6,2 l o mocy 720 KM i momencie obrotowym 874 Nm, co pozwala na przyspieszenie 0-100 km/h w 3,5 sekundy oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej 289 km/h.
    22 czerwca 2022, 20:57 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj