Szukaj
Znalazłem 43 takie materiały
VW przez cały czas jedzie prawidłowo. W momencie gdy na jezdni widoczne są znaki poziome informujące o kierunku jazdy postanowił zmienić pas, włączył kierunkowskaz do skrętu w lewo.
W tym momencie srebrny Ford przyspiesza, aby uniemożliwić wjazd kierującemu VW. Kierujący VW zmienia pas za Fordem
Kierujący Fordem bez powodu i można podejrzewać z zamiarem spowodowania kolizji "ostro hamuje".
Wszystko działo się w kwietniowy wieczór na jednej z dróg powiatu toruńskiego. Nerwowemu kierowcy białego opla corsy prawdopodobnie nie spodobało się to, że pojazd jadący przed nim (srebrny opel) porusza się zbyt wolno przez teren zabudowany (czym dawał znać światłami). W związku z czym, wyprzedził auto na pasach dla pieszych i zatrzymał się mu tuż „przed nosem". Wysiadł z samochodu i nerwowym krokiem ruszył w stronę kierowcy, który jechał prawidłowo, aby dać mu do zrozumienia, że jest „zawalidrogą”. Po krótkiej wymianie zdań, na odchodne kopnął w auto zgłaszającego i odjechał.
Policjanci „drogówki”, dzięki nagraniu z auta zgłaszającego, szybko dotarli do kierowcy opla, który nie miał nic na usprawiedliwienie swojego niekulturalnego zachowania na drodze. Za spowodowanie zagrożenia w ruchu drogowym, w obrębie przejścia dla pieszych, został ukarany grzywną w wysokości 2.000 zł oraz otrzymał 10 punktów karnych.
Biały - 1995 316i M42B18 swap - still in progress
Sprawca - srebrny Matiz (cechy szczególne : nalepka po prawej stronie tylnego światła) - wymusił pierwszeństwo i uciekł z miejsca zdarzenia.
Jeśli ktoś widział/nagrał matiza proszony jest o kontakt" napisał pan Adam. #AutemSzanujeZasady
Jeżeli ktoś z państwa ma jakieś wiadomości lub namiar na temat pojazdu. Prosimy o wiadomość na FB.
Skrzyżowanie ulic Mieszka I z ulicą Białowieska w Szczecinie. Kierowca Matiza wymusił pierwszeństwo na prawidło jadącym kierowcy Audi aby uniknąć zderzenia , zrobił unik który miał finał na pojeździe Skoda poruszającym się prawym pasem ruchu. Kierowca Matiza po wszystkim ominął pojazdy i pojechał w kierunku centrum Szczecina co można zauważyć na filmie. Posiada dużą naklejkę przy prawej lampie tylnej.
Niesamowita oszczędność toyoty gdzie na 90% powierzchni nie ma żadnego zabezpieczenia masą/konserwacją tylko goła blacha która skorodowała.
1. Czyszczenie resztek mas oraz rdzy do żywego metalu (srebrny połysk) gdzie wyszła dziura spawanie.
2. Odpylenie i przemycie zmywaczem sylikonowym powierzchni.
3. Podkład epoksydowy 2k Novol aplikowany pędzlem w 2 warstwach na wszystkie wyczyszczone elementy, natomiast w miejscach spawanych 3x.
4. Na epoksyd nałożona mastyka, czyli na całej powierzchni a w miejscach dodatkowo narażonych podwójna warstwa.
5. Czarna 'konserwacja' Trotona.
6. Wosk w progi, profile zamknięte, podłużnie oraz po całej powierzchni nadkola/błotników oraz podłogi.
Czas pracy ponad 100godz.
« poprzednia 1 2 3 4 5 następna »