Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 58 takich materiałów
    Corolla Levin / Sprinter Trueno AE86 – W 2013 roku mija dokładnie 30 lat, od premiery tych modeli Toyoty. W 1983 roku, generacja E80 (Corolla i Sprinter) pojawiła się na rynku, a w tym 3-drzwiowe modele, czyli AE85 (Hachi-Go) i AE86 (Hachi-Roku), pierwszy ukierunkowany był na oszczędność, natomiast drugi na sport. Z czasem model AE86 zaczął zyskiwać coraz większe uznanie i szacunek, lokalna (japońska) scena sportu samochodowego była nasycona tym modelem, od lig wyścigowych, rajdowych, poprzez gymkhana, a kończąc oczywiście na driftingu. W krajach gdzie popularność i ilość AE86 była mniejsza, stosunek ten był odpowiednio mniejszy. Tak czy inaczej, powoli zaczęło się to przeradzać w kult, napędzała to również ciekawość JDM, który kilkanaście lat temu zaczynał być popularyzowany, przelewały się tony informacji, zdjęć, filmów itp, przedstawiające ten samochód w klimatach, do których został stworzony.
Ale mimo wszystko, dzisiaj nie wszyscy łapią klimat tego samochodu. 
Jedni nie zwracają uwagi na ten model, ponieważ śledzą jedynie aktualności, słowo "Corolla" kojarzy im się z przednionapędowymi modelami, o których czytają dziś na onecie. 
Dla innych to nadal "tylko toyota" albo "tylko corolla", poza tym myślą, że jego popularność to wyłącznie "japońska bajka" (chodzi im o mangę i anime Initial D). 
Jednak istnieje też spora grupa ludzi, dla których ten samochód to nie kończąca się miłość i pasja, obiekt fascynacji dotyczących najmniejszych ciekawostek oraz szczegółów, czy też dyskusji na temat wyników wyścigów sprzed kilkunastu lat i specyfikacji danych modeli, nie zapominając o bazie modyfikacji które nadal przedłużają życie tego samochodu, itp. itd. 
Sport jest esencją duszy AE86. Osobiście za każdym razem jak myślę o tym modelu, mam przez oczami jego specyfikację N2 łącznie z wyglądem, albo driftowóz z solidnie zbudowanym silnikiem 4A lub 3S po swapie, czy też jakikolwiek projekt który jest efektem pasji, aby po 30 latach od opuszczenia fabryki, mieć sportowy samochód który oferuje taki poziom doznań, że niektórym ludziom ciężko pozbywać się Toyoty AE86.
    W 2013 roku mija dokładnie 30 lat, od premiery tych modeli Toyoty. W 1983 roku, generacja E80 (Corolla i Sprinter) pojawiła się na rynku, a w tym 3-drzwiowe modele, czyli AE85 (Hachi-Go) i AE86 (Hachi-Roku), pierwszy ukierunkowany był na oszczędność, natomiast drugi na sport. Z czasem model AE86 zaczął zyskiwać coraz większe uznanie i szacunek, lokalna (japońska) scena sportu samochodowego była nasycona tym modelem, od lig wyścigowych, rajdowych, poprzez gymkhana, a kończąc oczywiście na driftingu. W krajach gdzie popularność i ilość AE86 była mniejsza, stosunek ten był odpowiednio mniejszy. Tak czy inaczej, powoli zaczęło się to przeradzać w kult, napędzała to również ciekawość JDM, który kilkanaście lat temu zaczynał być popularyzowany, przelewały się tony informacji, zdjęć, filmów itp, przedstawiające ten samochód w klimatach, do których został stworzony.
    Ale mimo wszystko, dzisiaj nie wszyscy łapią klimat tego samochodu.
    Jedni nie zwracają uwagi na ten model, ponieważ śledzą jedynie aktualności, słowo "Corolla" kojarzy im się z przednionapędowymi modelami, o których czytają dziś na onecie.
    Dla innych to nadal "tylko toyota" albo "tylko corolla", poza tym myślą, że jego popularność to wyłącznie "japońska bajka" (chodzi im o mangę i anime Initial D).
    Jednak istnieje też spora grupa ludzi, dla których ten samochód to nie kończąca się miłość i pasja, obiekt fascynacji dotyczących najmniejszych ciekawostek oraz szczegółów, czy też dyskusji na temat wyników wyścigów sprzed kilkunastu lat i specyfikacji danych modeli, nie zapominając o bazie modyfikacji które nadal przedłużają życie tego samochodu, itp. itd.
    Sport jest esencją duszy AE86. Osobiście za każdym razem jak myślę o tym modelu, mam przez oczami jego specyfikację N2 łącznie z wyglądem, albo driftowóz z solidnie zbudowanym silnikiem 4A lub 3S po swapie, czy też jakikolwiek projekt który jest efektem pasji, aby po 30 latach od opuszczenia fabryki, mieć sportowy samochód który oferuje taki poziom doznań, że niektórym ludziom ciężko pozbywać się Toyoty AE86.
    16 czerwca 2013, 18:29 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nowy Sprinter –
    16 maja 2013, 18:02 przez zrazik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Toyota Corolla Levin Coupe (E20) – Klasyczny napęd, w najlepszej wersji (TE27 - 1600GT) silnik DOHC 1.6L 115KM i masa 855 kg. Samochód produkowany w latach 70. W Japonii sprzedawany też jako Toyota Sprinter Trueno, który to różnił się nieco przednim grillem, światłami i był ~10 kg cięższy.
    Klasyczny napęd, w najlepszej wersji (TE27 - 1600GT) silnik DOHC 1.6L 115KM i masa 855 kg. Samochód produkowany w latach 70. W Japonii sprzedawany też jako Toyota Sprinter Trueno, który to różnił się nieco przednim grillem, światłami i był ~10 kg cięższy.
    Toyota Sprinter E60 sedan – Klasyk z lat 70 na dobrej feldze. Sprinter jak wiadomo bazował na Corolli.
    Klasyk z lat 70 na dobrej feldze. Sprinter jak wiadomo bazował na Corolli.
    Nawet na wąskiej przestrzeni jak dobrze wyczujesz auto to dasz rade
    17 stycznia 2013, 0:10 przez baster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Sprinter Trueno AE111 –
    5 stycznia 2013, 19:20 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes Sprinter – Tego jeszcze nie było, na firme budowlaną to on raczej juz nie wróci
    Tego jeszcze nie było, na firme budowlaną to on raczej juz nie wróci
    9 września 2012, 10:38 przez thcprzemekthc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Mercedes Sprinter Vs. Ford Transit – Którego wolicie? 
Ja tego drugiego. Oceniajcie w komentarzach
    Którego wolicie?
    Ja tego drugiego. Oceniajcie w komentarzach
    15 czerwca 2012, 23:02 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)