Szukaj
Znalazłem 160 takich materiałów
Następnie do oferty dołączą pozostałe odmiany, w tym przednionapędowy Diesel D4 / 190 KM, benzynowy T5 / 254 KM oraz hybrydowy T8 o mocy niemal 400 KM. XC90 z silnikiem D5 (470 Nm) będzie przyspieszał do 100 km/h w 7,8 s. Prędkość maksymalna samochodu to 220 km/h, a deklarowane spalanie średnie ma wynieść 5,8 l ON na 100 km. Z silnikiem T6 (400 Nm) sprint do setki potrwa 6,9 s, a w wersji hybrydowej – 5,9 s.
W wersjach AWD znajdzie się układ Haldex piątej generacji. Wszystkie auta XC90 będą dostępne wyłącznie z ośmiostopniową automatyczną skrzynią biegów.
Dla kierowców oznacza to, że odcinkowy pomiar prędkości pojawi się na polskich drogach najwcześniej z początkiem przyszłego roku.
Zdjęcie oraz samochód, od którego w wieku 15 lat rozpocząłem swoją przygodę z "car spottingiem" (niestety już przerwaną z braku czasu). Do dziś pamiętam jak do moich uszu trafił miły dźwięk silnika powodujący odwrócenie się oraz sprint aby w ostatniej chwili wykonać to zdjęcie. Bieg rozpoczął się pod tym budynkiem na lewym skraju zdjęcia. Myślałem, że wyzionę ducha, ale jako piętnastolatek byłem przeszczęsliwy.
Postaram się wrzucić wszystkie/większość zdjęć, które od tamtej pory wykonałem, ale nie naraz. Przy okazji powspominam sobie trochę :)