Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 73 takie materiały
    Jaguar XFR-S – Jaguar XFR-S to najmocniejszy i najszybszy sedan w historii brytyjskiej marki. Już patrząc nie niego widać, że nie mamy już do czynienia z klasyczną limuzyna dla biznesmena. Bardziej agresywny pakiet aerodynamiczny i spoiler na klapie bagażnika od razu pokazują, że jest to specjalna wersja tego luksusowego auta. Z drugiej strony, we wnętrzu o nietypowym charakterze auta mówią tylko niewielkie oznaczenia i sportowe fotele.
 
Najważniejszym elementem modelu XFR-S jest doładowany silnik V8, który produkuje 550 KM i dostarcza maksymalny moment obrotowy różni 680 Nm. Jest to jednostka znana już ze sportowego modelu XKR-S, która jest o 40 KM mocniejsza od tej montowanej w XFR. Za zmianę przełożeń odpowiada 8-biegowa przekładnia automatyczna Quickshift. Dzięki temu XFR-S osiąga 100 km/h w 4,6 s i rozpędza się do ograniczonej elektronicznie prędkości 300 km/h. Jaguar tłumaczy, że zarówno w przypadku silnika, jak i skrzyni biegów inżynierowie poświęcili dużo czasu, aby osiągnąć jak najlepsze ustawienia.
    Jaguar XFR-S to najmocniejszy i najszybszy sedan w historii brytyjskiej marki. Już patrząc nie niego widać, że nie mamy już do czynienia z klasyczną limuzyna dla biznesmena. Bardziej agresywny pakiet aerodynamiczny i spoiler na klapie bagażnika od razu pokazują, że jest to specjalna wersja tego luksusowego auta. Z drugiej strony, we wnętrzu o nietypowym charakterze auta mówią tylko niewielkie oznaczenia i sportowe fotele.

    Najważniejszym elementem modelu XFR-S jest doładowany silnik V8, który produkuje 550 KM i dostarcza maksymalny moment obrotowy różni 680 Nm. Jest to jednostka znana już ze sportowego modelu XKR-S, która jest o 40 KM mocniejsza od tej montowanej w XFR. Za zmianę przełożeń odpowiada 8-biegowa przekładnia automatyczna Quickshift. Dzięki temu XFR-S osiąga 100 km/h w 4,6 s i rozpędza się do ograniczonej elektronicznie prędkości 300 km/h. Jaguar tłumaczy, że zarówno w przypadku silnika, jak i skrzyni biegów inżynierowie poświęcili dużo czasu, aby osiągnąć jak najlepsze ustawienia.
    24 marca 2013, 1:25 przez adrianos12 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 4219Eli – To auto zrodziło się w umyśle 4-letniej Eli, która (przy wsparciu rodziców) kilka tygodni temu wzięła udział w konkursie organizowanym przez Jalopnik. Wymyśliła sobie auto, które my specjalnie dla niej profesjonalnie zaprojektowaliśmy

Jesteście głodni szczegółów technicznych?
Oto one: 42 koła (po 6 na każdej z siedmiu osi), 19 silników (6 z przodu, 13 z tyłu) i oszałamiająca moc 8721 KM. A ponadto: 3 miejsca siedzące, gigantyczny spoiler wyścigowy, mnóstwo wlotów powietrza i co najważniejsze - dwa przeogromne bagażniki pełne pluszaków. Cały czas trwa dyskusja dot. skrzyń biegów - czy powinno się tam znaleźć 14 automatycznych skrzyń 8-biegowych, czy wystarczy 11 ręcznych szóstek.

Wyobraźnia dziecięca nie ma sobie równych!

                         -BMW Polska
    To auto zrodziło się w umyśle 4-letniej Eli, która (przy wsparciu rodziców) kilka tygodni temu wzięła udział w konkursie organizowanym przez Jalopnik. Wymyśliła sobie auto, które my specjalnie dla niej profesjonalnie zaprojektowaliśmy

    Jesteście głodni szczegółów technicznych?
    Oto one: 42 koła (po 6 na każdej z siedmiu osi), 19 silników (6 z przodu, 13 z tyłu) i oszałamiająca moc 8721 KM. A ponadto: 3 miejsca siedzące, gigantyczny spoiler wyścigowy, mnóstwo wlotów powietrza i co najważniejsze - dwa przeogromne bagażniki pełne pluszaków. Cały czas trwa dyskusja dot. skrzyń biegów - czy powinno się tam znaleźć 14 automatycznych skrzyń 8-biegowych, czy wystarczy 11 ręcznych szóstek.

    Wyobraźnia dziecięca nie ma sobie równych!

    -BMW Polska
    13 marca 2013, 20:53 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    facebook.com/BMWPolska

    Audi A3 Sportback od ABT – Po zmianach wprowadzonych w warsztacie ABT, pięciodrzwiowa wersja A3 Sportback wygląda 
bardziej agresywnie, zwłaszcza od frontu. Samochód zawdzięcza ten efekt nowemu grillowi, zderzakowi oraz przedniemu spoilerowi. W modelu możemy dostrzec również zmienione panele boczne, tylny zderzak, spoiler oraz nowe końcówki układu wydechowego.
    Po zmianach wprowadzonych w warsztacie ABT, pięciodrzwiowa wersja A3 Sportback wygląda
    bardziej agresywnie, zwłaszcza od frontu. Samochód zawdzięcza ten efekt nowemu grillowi, zderzakowi oraz przedniemu spoilerowi. W modelu możemy dostrzec również zmienione panele boczne, tylny zderzak, spoiler oraz nowe końcówki układu wydechowego.
    19 lutego 2013, 17:45 przez patryk2 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 323CI BLACK BEAST!!!!E46 ZONE!!! – BMW 323CI 190BPH!!k&n sport air filter,!m3 front bumper,m3 side skirt,black grill,black windows,black carbon emblem,carbon spoiler,18"m3 csl style alloys,scorpion sport exhaust,AC Schnitzer hood spoiler,angel eyes,m3 rear lamps.0-100km 7.3sec,
    BMW 323CI 190BPH!!k&n sport air filter,!m3 front bumper,m3 side skirt,black grill,black windows,black carbon emblem,carbon spoiler,18"m3 csl style alloys,scorpion sport exhaust,AC Schnitzer hood spoiler,angel eyes,m3 rear lamps.0-100km 7.3sec,
    8 lutego 2013, 11:11 przez juribmw1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    moja betka

    BMW 323CI BLACK BEAST!!!!E46 ZONE!!! – BMW 323CI 190BPH!!k&n sport air filter,!m3 front bumper,m3 side skirt,black grill,black windows,black carbon emblem,carbon spoiler,18"m3 csl style alloys,scorpion sport exhaust,AC Schnitzer hood spoiler,angel eyes,m3 rear lamps.0-100km 7.3sec
    BMW 323CI 190BPH!!k&n sport air filter,!m3 front bumper,m3 side skirt,black grill,black windows,black carbon emblem,carbon spoiler,18"m3 csl style alloys,scorpion sport exhaust,AC Schnitzer hood spoiler,angel eyes,m3 rear lamps.0-100km 7.3sec
    8 lutego 2013, 11:07 przez juribmw1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    moja betka

    EVO X – Czy wy też myślicie że ten spoiler daje to coś?
    Czy wy też myślicie że ten spoiler daje to coś?
    30 grudnia 2012, 17:33 przez AlexCarsPL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Spoiler –
    14 grudnia 2012, 18:54 przez adamekkk94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To i ja ! – Moje coupe jak na razie seria ale przez zimę sporo się pozmienia :D
plany:
- M-pakiet zderzaki progi spoiler 
- soczewki ringi
- gwint
- kierunki dymione
itp itd :p
    Moje coupe jak na razie seria ale przez zimę sporo się pozmienia :D
    plany:
    - M-pakiet zderzaki progi spoiler
    - soczewki ringi
    - gwint
    - kierunki dymione
    itp itd :p
    6 listopada 2012, 13:29 przez Komix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Czy tylko ja kocham ten spoiler? –
    17 października 2012, 13:53 przez stoPro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Plymouth Road Runner Superbird 1969-1970 (KONKURS) – Zarówno jak inne koncerny samochodowe Ameryki Północnej, koncern Chryslera był wyjątkowo skuteczny w wykorzystywaniu badań prowadzonych w jego pracowniach inżynieryjnych oraz w łączeniu modeli różnych marek.

Pod koniec lat 60. Modele Plymouth Road Runner miały takie samo nadwozie, jak Dodge Charger.

W latach 50. i 60. Chrysler miał silnik V8 „Hemi” mający wysokie osiągi, którego skutecznie używano w wyścigach NASCAR. W roku 1969 Chrysler bardzo uważnie przestudiował przepisy i doszedł do wniosku, że dodanie do mocy silnika „Hemi” aerodynamiki stworzy znakomitą kombinację i należycie wprowadzi do sprzedaży model Dodge Charger Daytona.

Ponieważ sprzedawcy Plymoutha twierdzili, że Dodge cieszy się dużą popularnością, w roku 1970 Chrysler ponownie wypuścił ten samochód, bez wprowadzania zmian, tym razem nazywając go Plymouth Road Runner Superbird. „Jak spostrzegł jeden żartowniś, była to ‘ta sama kiełbasa, ale inaczej usmażona’”.
Tak samo jak Dodge Charger Daytona, model Superbird ukrywał pod oszałamiającą zewnętrzną powłoką zupełnie zwyczajna podwozie. Zazwyczaj samochody w standardowej wersji były oferowane z silnikiem Chrysler V8 o pojemności 7,2 litra, z automatyczną skrzynią biegów i hamulcami bębnowymi na wszystkich kołach.

Klient mógł sobie na życzenie zamówić samochód z droższym silnikiem Hemi o pojemności 7 litrów, z mocą 425 KM, wyposażony w czterobiegową skrzynię biegów i tarczowe hamulce na przednich kołach.

Samochód nawet z automatyczną skrzynia biegów był wyjątkowo szybki.

Ze względu na to, że planowano odnieść zwycięstwo w wyścigach NASCAR, gdzie prędkość maksymalna jest bardzo istotna, model Superbird otrzymał niezwykły kształt, prawie identyczny z tym, jaki w poprzednich latach miał Dodge Charger Daytona. Samochód miał bardzo długi przód, a na tyle zamontowany wysoki spoiler na wysięgnikach.
Związku z tym Superbird był dłuższy od zwykłego Road Runnera o 42 cm, co sprawiało trudności przy parkowaniu i łatwo było o stłuczkę. Mimo to, Chrysler pozostał obojętny na ten fakt, ponieważ auto było wyprodukowane z przeznaczeniem na zwycięzcę wyścigów.

Wersja wyścigowa z silnikiem Hemi rozwijały prędkość ponad 350 km/h co sprawiało, że Superbird był szybszy od rywali. Model Daytona 500, zwycięski samochód z 1970 roku, osiągał przeciętnie 240 km/h i w ciągu roku te samochody wygrały 21 z 38 zawodów międzynarodowych.
Superbird odniósł tak niezwykłe sukcesy, że organizatorzy postanowili zmienić przepisy, aby móc go zablokować. Z tego też powodu samochód ten był zwycięzcą jednego sezonu. Aby sprostać wymaganiom postawionym przez NASCAR, zbudowano 1920 egzemplarzy tego modelu. Dla porównania Dodge Charger Daytona został wyprodukowany w ilości 505 sztuk w latach 1968-1969.
Głównym rywalem samochodu był Ford Torino Talladega.
Charakterystyczną cechą, jaką wyróżnia się ten samochód jest rysunek „Strusia Pędziwiatra” na spoilerze tego wozu. Obecnie cena tego samochodu wynosić może 80 000 – 300 000 $.
    Zarówno jak inne koncerny samochodowe Ameryki Północnej, koncern Chryslera był wyjątkowo skuteczny w wykorzystywaniu badań prowadzonych w jego pracowniach inżynieryjnych oraz w łączeniu modeli różnych marek.

    Pod koniec lat 60. Modele Plymouth Road Runner miały takie samo nadwozie, jak Dodge Charger.

    W latach 50. i 60. Chrysler miał silnik V8 „Hemi” mający wysokie osiągi, którego skutecznie używano w wyścigach NASCAR. W roku 1969 Chrysler bardzo uważnie przestudiował przepisy i doszedł do wniosku, że dodanie do mocy silnika „Hemi” aerodynamiki stworzy znakomitą kombinację i należycie wprowadzi do sprzedaży model Dodge Charger Daytona.

    Ponieważ sprzedawcy Plymoutha twierdzili, że Dodge cieszy się dużą popularnością, w roku 1970 Chrysler ponownie wypuścił ten samochód, bez wprowadzania zmian, tym razem nazywając go Plymouth Road Runner Superbird. „Jak spostrzegł jeden żartowniś, była to ‘ta sama kiełbasa, ale inaczej usmażona’”.
    Tak samo jak Dodge Charger Daytona, model Superbird ukrywał pod oszałamiającą zewnętrzną powłoką zupełnie zwyczajna podwozie. Zazwyczaj samochody w standardowej wersji były oferowane z silnikiem Chrysler V8 o pojemności 7,2 litra, z automatyczną skrzynią biegów i hamulcami bębnowymi na wszystkich kołach.

    Klient mógł sobie na życzenie zamówić samochód z droższym silnikiem Hemi o pojemności 7 litrów, z mocą 425 KM, wyposażony w czterobiegową skrzynię biegów i tarczowe hamulce na przednich kołach.

    Samochód nawet z automatyczną skrzynia biegów był wyjątkowo szybki.

    Ze względu na to, że planowano odnieść zwycięstwo w wyścigach NASCAR, gdzie prędkość maksymalna jest bardzo istotna, model Superbird otrzymał niezwykły kształt, prawie identyczny z tym, jaki w poprzednich latach miał Dodge Charger Daytona. Samochód miał bardzo długi przód, a na tyle zamontowany wysoki spoiler na wysięgnikach.
    Związku z tym Superbird był dłuższy od zwykłego Road Runnera o 42 cm, co sprawiało trudności przy parkowaniu i łatwo było o stłuczkę. Mimo to, Chrysler pozostał obojętny na ten fakt, ponieważ auto było wyprodukowane z przeznaczeniem na zwycięzcę wyścigów.

    Wersja wyścigowa z silnikiem Hemi rozwijały prędkość ponad 350 km/h co sprawiało, że Superbird był szybszy od rywali. Model Daytona 500, zwycięski samochód z 1970 roku, osiągał przeciętnie 240 km/h i w ciągu roku te samochody wygrały 21 z 38 zawodów międzynarodowych.
    Superbird odniósł tak niezwykłe sukcesy, że organizatorzy postanowili zmienić przepisy, aby móc go zablokować. Z tego też powodu samochód ten był zwycięzcą jednego sezonu. Aby sprostać wymaganiom postawionym przez NASCAR, zbudowano 1920 egzemplarzy tego modelu. Dla porównania Dodge Charger Daytona został wyprodukowany w ilości 505 sztuk w latach 1968-1969.
    Głównym rywalem samochodu był Ford Torino Talladega.
    Charakterystyczną cechą, jaką wyróżnia się ten samochód jest rysunek „Strusia Pędziwiatra” na spoilerze tego wozu. Obecnie cena tego samochodu wynosić może 80 000 – 300 000 $.
    5 kwietnia 2012, 20:56 przez folley212 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj