Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 73 takie materiały
    Megane II CC + hokej – Kto zgadnie od czego to hokej/dokładka/spoiler?

Leciwa, tania i według mnie bardzo ciekawa alternatywa do wielu aut.
    Kto zgadnie od czego to hokej/dokładka/spoiler?

    Leciwa, tania i według mnie bardzo ciekawa alternatywa do wielu aut.
    31 maja 2014, 1:40 przez Jackass89 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    Ford Sierra 2.0i 4x4 DOHC EFI 92r. Sedan cz.1 – Tak jak w opisie, widać ze brudny i zakurzony ale już nie długo zagości na ulicach, silnik N9E 115 KM obecnie już 125 Atrapa, progi i tylny spoiler RS

Zrobiłem:
-usunięta zwężka za przepustnicą
-strumienica zamiast kata (zrobione przez któregoś z poprzednich właścicieli)
-regeneracja rozrusznika
-wymieniona tarcza sprzęgła na używaną
-nowe świece
-nowy akumulator
-łożysko koła (na razie prawe ale będzie też lewe)
-nowa nagrzewnica (poprzednia przeciekała i zalała mi wnętrze)
-używana kierownica (po przenia była w fatalnym stanie)
-wyjęte i rozebrane przednie półosie i wyczyszczone, złożona została jedna sprawna. trwają poszukiwania drugiej...

-w najbliższym czasie zrobię dolot z puszką :)

szukam info na temat scier 4x4, szczególnie co do części i tuningu silnika, jako max moc wytrzyma silnik na seryjnych podzespołach bo wiem ze skrzynia z napędem wytrzymuje max około 300-350 KM

jeszcze sporo duperelek do zrobienia ale będę robić foto relacje
    Tak jak w opisie, widać ze brudny i zakurzony ale już nie długo zagości na ulicach, silnik N9E 115 KM obecnie już 125 Atrapa, progi i tylny spoiler RS

    Zrobiłem:
    -usunięta zwężka za przepustnicą
    -strumienica zamiast kata (zrobione przez któregoś z poprzednich właścicieli)
    -regeneracja rozrusznika
    -wymieniona tarcza sprzęgła na używaną
    -nowe świece
    -nowy akumulator
    -łożysko koła (na razie prawe ale będzie też lewe)
    -nowa nagrzewnica (poprzednia przeciekała i zalała mi wnętrze)
    -używana kierownica (po przenia była w fatalnym stanie)
    -wyjęte i rozebrane przednie półosie i wyczyszczone, złożona została jedna sprawna. trwają poszukiwania drugiej...

    -w najbliższym czasie zrobię dolot z puszką :)

    szukam info na temat scier 4x4, szczególnie co do części i tuningu silnika, jako max moc wytrzyma silnik na seryjnych podzespołach bo wiem ze skrzynia z napędem wytrzymuje max około 300-350 KM

    jeszcze sporo duperelek do zrobienia ale będę robić foto relacje
    17 marca 2014, 13:27 przez adam519810 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Porsche Cayman Techart GT Sport MkII – Porsche z ,,Fast and Furious 4" . W tym wypadku nie mamy do czynienia wyłącznie ze zmianami stylistycznymi, ponieważ sporo pracy kosztowało też zmodyfikowanie silnika. Zamiast 3,4-litrowego mamy do czynienia z 3,8-litrowym sześciocylindrowcem, co zapewniło przyrost mocy do 385 koni mechanicznych. Przyspieszenie od zera do 100 km/h wynosi teraz 4,9 sekundy, a prędkość maksymalna to aż 300 kilometrów na godzinę. Do tego dochodzą bardziej aerodynamiczne zderzaki i ogromny tylny spoiler oraz typowe dla TechArta obręcze. W kabinie nie zmieniło się nic, chociaż i tak przestrzeń pasażerska wyglądała pięknie.
    Porsche z ,,Fast and Furious 4" . W tym wypadku nie mamy do czynienia wyłącznie ze zmianami stylistycznymi, ponieważ sporo pracy kosztowało też zmodyfikowanie silnika. Zamiast 3,4-litrowego mamy do czynienia z 3,8-litrowym sześciocylindrowcem, co zapewniło przyrost mocy do 385 koni mechanicznych. Przyspieszenie od zera do 100 km/h wynosi teraz 4,9 sekundy, a prędkość maksymalna to aż 300 kilometrów na godzinę. Do tego dochodzą bardziej aerodynamiczne zderzaki i ogromny tylny spoiler oraz typowe dla TechArta obręcze. W kabinie nie zmieniło się nic, chociaż i tak przestrzeń pasażerska wyglądała pięknie.
    8 marca 2014, 2:54 przez Lus93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW e90 325i – kupiłem ją jako seryjną 325i o mocy 218ps. Dołożyłem M-Pakiet (zderzaki i progi) spoiler Ac Schnitzer, splitery BMW performance, alufelgi 19", lampy przednie i tylne, dolot K&N, skórzane wnętrze. Czeka ją jeszcze kilka zmian
    Kupiłem ją jako seryjną 325i o mocy 218ps. Dołożyłem M-Pakiet (zderzaki i progi) spoiler Ac Schnitzer, splitery BMW performance, alufelgi 19", lampy przednie i tylne, dolot K&N, skórzane wnętrze. Czeka ją jeszcze kilka zmian
    28 stycznia 2014, 13:26 przez bukovsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Źródło:

    własne

    Celica – Wersja GT4 wizualnie wyróżniała się zupełnie innym przodem z masywniejszym zderzakiem oraz wyraźnymi przetłoczeniami na pokrywie silnika. Linia boczna i tył były wspólne dla wszystkich wersji Celiki z tym, że „rajdówkę” w wyposażeniu seryjnym zdobił tylny spoiler (dostępny jako opcja w pozostałych wersjach).

Celica GT4Celica GT4 we wnętrzu zupełnie nie przypomina ascetycznego samochodu rajdowego. W wyposażeniu seryjnym oprócz wszystkich elektrycznych gadżetów znanych z 2-litrowej wersji GT znalazły się ponadto : skórzana tapicerka i kierownica, dodatkowy wskaźnik na desce rozdzielczej, klimatyzacja oraz szyber dach. Mniejszy w GT4 za to był bagażnik. W końcu gdzieś trzeba było upchnąć napęd tylnej osi oraz większy zbiornik paliwa (68 l)

Turbodoładowany silnik 2.0 generował 242 KM osiągane wysoko, bo przy 6000 obr./min. Kierowca miał do dyspozycji maksymalny moment obrotowy na poziomie 302 Nm przy 4800 obr./min. Jednostka napędowa mieściła 5,2 l oleju, który producent zalecał wymieniać co 7,500 km lub co 6 miesięcy. Napęd przenoszony był przez 5-stopniowa ręczną skrzynię biegów na 4 koła z lekkich stopów o szerokości 7,5 JJ wyposażonych w opony 215/50 R16.

Mechanizmy różnicowe (tylny i centralny dyfer) gwarantowały optymalną trakcję w każdych warunkach. Całość potrafiła ruszyć z miejsca i rozpędzić się do 100 km/h w czasie 6,1 s (dane katalogowe). Prędkość maksymalna wynosiła 240 km/h
    Wersja GT4 wizualnie wyróżniała się zupełnie innym przodem z masywniejszym zderzakiem oraz wyraźnymi przetłoczeniami na pokrywie silnika. Linia boczna i tył były wspólne dla wszystkich wersji Celiki z tym, że „rajdówkę” w wyposażeniu seryjnym zdobił tylny spoiler (dostępny jako opcja w pozostałych wersjach).

    Celica GT4Celica GT4 we wnętrzu zupełnie nie przypomina ascetycznego samochodu rajdowego. W wyposażeniu seryjnym oprócz wszystkich elektrycznych gadżetów znanych z 2-litrowej wersji GT znalazły się ponadto : skórzana tapicerka i kierownica, dodatkowy wskaźnik na desce rozdzielczej, klimatyzacja oraz szyber dach. Mniejszy w GT4 za to był bagażnik. W końcu gdzieś trzeba było upchnąć napęd tylnej osi oraz większy zbiornik paliwa (68 l)

    Turbodoładowany silnik 2.0 generował 242 KM osiągane wysoko, bo przy 6000 obr./min. Kierowca miał do dyspozycji maksymalny moment obrotowy na poziomie 302 Nm przy 4800 obr./min. Jednostka napędowa mieściła 5,2 l oleju, który producent zalecał wymieniać co 7,500 km lub co 6 miesięcy. Napęd przenoszony był przez 5-stopniowa ręczną skrzynię biegów na 4 koła z lekkich stopów o szerokości 7,5 JJ wyposażonych w opony 215/50 R16.

    Mechanizmy różnicowe (tylny i centralny dyfer) gwarantowały optymalną trakcję w każdych warunkach. Całość potrafiła ruszyć z miejsca i rozpędzić się do 100 km/h w czasie 6,1 s (dane katalogowe). Prędkość maksymalna wynosiła 240 km/h
    2 grudnia 2013, 16:52 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Spoiler – ...można i tak
    ...można i tak
    28 listopada 2013, 22:44 przez TeRRoR91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Spoiler na zimę –
    26 listopada 2013, 19:02 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge Charger Daytona – To auto zna chyba każdy. 
Jako ciekawostkę dodam że spoiler wystawał na 635mm ponad powierzchnię tyłu.
    To auto zna chyba każdy.
    Jako ciekawostkę dodam że spoiler wystawał na 635mm ponad powierzchnię tyłu.
    17 listopada 2013, 18:50 przez krzysecki (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Volkswagen Golf A59 - Rajdowa wersja Golfa III – latach 1992-1994 Volkswagen zajmował się projektem rajdowej wersji Golfa III. Do dziś dotrwały dwa egzemplarze, jeden jest w rękach prywatnych, a drugi stanowi eksponat muzeum VW w Wolfsburgu. Trzeci, jak głoszą pogłoski, został rozbity podczas testów. A59 cechowały znacznie lepsze osiągi, nawet w porównaniu do wersji VR6. Został on poszerzony i zmniejszony został prześwit. Dodano duży spoiler na dachu oraz zmieniono zderzaki. Wizualnie A59 znacznie odbiegał od seryjnej wersji. Zastosowano 6-biegową skrzynię i napęd na cztery koła.
Silnik A59 jest najbardziej wysiloną jednostką jaka została zamontowana w trzeciej generacji Golfa. Z 1999 cm³ 16V uzyskano 275KM przy 6000obr. Moment obrotowy to 367Nm przy 3500obr. Wyposażony był w turbosprężarkę oraz wielopunktowy wtrysk paliwa. Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW[potrzebne źródło].
Dane techniczne:
pojemność silnika: 1999cm³
liczba zaworów: 16
Moc maksymalna: 275KM/202KW przy 6000obr.
Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
Prędkość maksymalna: >250km/h
Przyspieszenie 0-100: 4,2s
Masa własna: 1373kg
    Latach 1992-1994 Volkswagen zajmował się projektem rajdowej wersji Golfa III. Do dziś dotrwały dwa egzemplarze, jeden jest w rękach prywatnych, a drugi stanowi eksponat muzeum VW w Wolfsburgu. Trzeci, jak głoszą pogłoski, został rozbity podczas testów. A59 cechowały znacznie lepsze osiągi, nawet w porównaniu do wersji VR6. Został on poszerzony i zmniejszony został prześwit. Dodano duży spoiler na dachu oraz zmieniono zderzaki. Wizualnie A59 znacznie odbiegał od seryjnej wersji. Zastosowano 6-biegową skrzynię i napęd na cztery koła.
    Silnik A59 jest najbardziej wysiloną jednostką jaka została zamontowana w trzeciej generacji Golfa. Z 1999 cm³ 16V uzyskano 275KM przy 6000obr. Moment obrotowy to 367Nm przy 3500obr. Wyposażony był w turbosprężarkę oraz wielopunktowy wtrysk paliwa. Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW[potrzebne źródło].
    Dane techniczne:
    pojemność silnika: 1999cm³
    liczba zaworów: 16
    Moc maksymalna: 275KM/202KW przy 6000obr.
    Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
    Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
    Prędkość maksymalna: >250km/h
    Przyspieszenie 0-100: 4,2s
    Masa własna: 1373kg
    31 października 2013, 20:44 przez JaJo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mitsubishi Evo8 – carbon maska i spoiler
    Carbon maska i spoiler
    22 września 2013, 15:07 przez turboandrzej (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne