Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 73 takie materiały
    Mercedes-Benz C 63 AMG Coupé Black Series – Moim zdaniem spoiler nie pasuje do reszty auta ale to i tak bestia!
    Moim zdaniem spoiler nie pasuje do reszty auta ale to i tak bestia!
    Pontiac Fiero GT 1987 – Pontiac Fiero był pierwszym samochodem od Pontiaca z silnikiem umieszczonym centralnie. Sprzedawany jako samochód sportowy w latach 1984-1988.

Podstawowa jednostka napędowa to 2.5 litrowa 4 cylindrowa jednostka, która generowała 98KM oraz ok. 200Nm.

Fiero było sprzedawane również jako wersja GT z silnikiem 2.8L V6 140KM 230Nm. Dodatkowo można było dokupić do niego pakiet Formula, który zmieniał trochę wygląd oraz dokładał inny spoiler. Opcja ta zawierała też zawieszenie WS6, lepsze hamulce oraz lepszy układ sterowniczy.

Spalanie takiego GT wynosiło 8.7L/100 w mieście oraz 5.9L/100 w trasie.

Samochód często (wg mnie) wieśniaczony przez jakieś Lambo i Ferrari Body Kity. Sam w sobie jest piękny i nie pogardził bym takowym.

W Ameryce bardzo dużo osób wkłada do niego V8 np. LS1, LS3, tworząc z niego prawdziwego potwora.
    Pontiac Fiero był pierwszym samochodem od Pontiaca z silnikiem umieszczonym centralnie. Sprzedawany jako samochód sportowy w latach 1984-1988.

    Podstawowa jednostka napędowa to 2.5 litrowa 4 cylindrowa jednostka, która generowała 98KM oraz ok. 200Nm.

    Fiero było sprzedawane również jako wersja GT z silnikiem 2.8L V6 140KM 230Nm. Dodatkowo można było dokupić do niego pakiet Formula, który zmieniał trochę wygląd oraz dokładał inny spoiler. Opcja ta zawierała też zawieszenie WS6, lepsze hamulce oraz lepszy układ sterowniczy.

    Spalanie takiego GT wynosiło 8.7L/100 w mieście oraz 5.9L/100 w trasie.

    Samochód często (wg mnie) wieśniaczony przez jakieś Lambo i Ferrari Body Kity. Sam w sobie jest piękny i nie pogardził bym takowym.

    W Ameryce bardzo dużo osób wkłada do niego V8 np. LS1, LS3, tworząc z niego prawdziwego potwora.
    Volvo 242 Coupe – Patrząc na auto z zewnątrz, w oczy rzucają się 17-calowe felgi BBS Le Mans, zmienione reflektory, spoiler na tylnej klapie oraz nowy lakier metaliczny z palety Volvo. Wygląd trzydrzwiowego coupe przypomina bardziej odrestaurowanego klasyka, aniżeli niszczyciela w wyścigach na 1/4 mili. Niespodzianka, ten egzemplarz na 400 metrów osiąga czas 10,61 sekundy i przekracza linię mety z prędkością 212 km/h. Pod maską zamontowano 24-zaworowy silnik Volvo T6, czyli rzędową szóstkę o pojemności 2,8 litra, wzmocnioną turbosprężarką Precision Turbo PT67 RS. Potężna moc 740 KM przy doładowaniu 1,7 bara przyniosła konieczność wymiany innych podzespołów. Manulana, sześciobiegowa skrzynia biegów pochodzi z BMW, a tylna oś z Chryslera. Zawieszenie oparto o części Bilsteina, Öhlins, a także w znacznym stopniu o elementy wykonane na zamówienie. Co ciekawe, przednie hamulce, tj. 340-milimetrowe tarcze oraz sześciotłoczkowe zaciski, pochodzą z Koenigsegga.
    Patrząc na auto z zewnątrz, w oczy rzucają się 17-calowe felgi BBS Le Mans, zmienione reflektory, spoiler na tylnej klapie oraz nowy lakier metaliczny z palety Volvo. Wygląd trzydrzwiowego coupe przypomina bardziej odrestaurowanego klasyka, aniżeli niszczyciela w wyścigach na 1/4 mili. Niespodzianka, ten egzemplarz na 400 metrów osiąga czas 10,61 sekundy i przekracza linię mety z prędkością 212 km/h. Pod maską zamontowano 24-zaworowy silnik Volvo T6, czyli rzędową szóstkę o pojemności 2,8 litra, wzmocnioną turbosprężarką Precision Turbo PT67 RS. Potężna moc 740 KM przy doładowaniu 1,7 bara przyniosła konieczność wymiany innych podzespołów. Manulana, sześciobiegowa skrzynia biegów pochodzi z BMW, a tylna oś z Chryslera. Zawieszenie oparto o części Bilsteina, Öhlins, a także w znacznym stopniu o elementy wykonane na zamówienie. Co ciekawe, przednie hamulce, tj. 340-milimetrowe tarcze oraz sześciotłoczkowe zaciski, pochodzą z Koenigsegga.
    Cała na przód! – Wreszcie Cytryna jest w trakcie "drugiej młodości" a to dlatego, że auto było poobdzierane przez poprzedniego właściciela i za pomocą drobnych zaprawek oraz polerki się gubiło. Błotniki i spoiler były malowane w styczniu a teraz pieniążki i czas pozwoliły na zderzaki. Jak widać na zdjęciach też klapa jest w remoncie gdyż miałem niechciane bum w klapę i wyklepać się już nie da niestety, a 5 kilo szpachli nie wchodzi w rachubę. Do końca miesiąca planuję zrobić również konserwację (Auto nie gnije tylko jak to mówią lepiej zapobiegać niż leczyć). A i na koniec mam małe pytanko: Wie ktoś jak mógłbym odkleić nakleję z klapy nie niszcząc jej? lakierem proszę się nie przejmować bo zależy mi tylko na naklejce. Pozdrawiam MOTOkillerzy i szerokości.
    Wreszcie Cytryna jest w trakcie "drugiej młodości" a to dlatego, że auto było poobdzierane przez poprzedniego właściciela i za pomocą drobnych zaprawek oraz polerki się gubiło. Błotniki i spoiler były malowane w styczniu a teraz pieniążki i czas pozwoliły na zderzaki. Jak widać na zdjęciach też klapa jest w remoncie gdyż miałem niechciane bum w klapę i wyklepać się już nie da niestety, a 5 kilo szpachli nie wchodzi w rachubę. Do końca miesiąca planuję zrobić również konserwację (Auto nie gnije tylko jak to mówią lepiej zapobiegać niż leczyć). A i na koniec mam małe pytanko: Wie ktoś jak mógłbym odkleić nakleję z klapy nie niszcząc jej? lakierem proszę się nie przejmować bo zależy mi tylko na naklejce. Pozdrawiam MOTOkillerzy i szerokości.
    10 października 2014, 19:21 przez nitro997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Moja Hania na nowych felgach – Po prawie dwóch latach posiadania Hondy przyszedł czas na pierwsze zmiany, czyli widoczne na zdjęciu felgi Dezent (15 cali, z oponami 195/45 -> aczkolwiek szukam 195/50, gdyż te "łysieją"). Nie są może idealne (trochę pozdzierane/porysowane, ale kupiłem je po okazyjnej cenie), aczkolwiek uważam, że "robią robotę". 

W następnej kolejności przydałoby się dobrać jakiś spoiler, ponieważ teraz Hania wydaje mi się taka "łysa" z tyłu.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Jeśli macie jakieś pytania, to piszcie w komentarzach.

PS. Zdjęcie jest jakie jest, na tyle pozwolił telefon. Nie mam lepszego sprzętu przy sobie.
    Po prawie dwóch latach posiadania Hondy przyszedł czas na pierwsze zmiany, czyli widoczne na zdjęciu felgi Dezent (15 cali, z oponami 195/45 -> aczkolwiek szukam 195/50, gdyż te "łysieją"). Nie są może idealne (trochę pozdzierane/porysowane, ale kupiłem je po okazyjnej cenie), aczkolwiek uważam, że "robią robotę".

    W następnej kolejności przydałoby się dobrać jakiś spoiler, ponieważ teraz Hania wydaje mi się taka "łysa" z tyłu.
    Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Jeśli macie jakieś pytania, to piszcie w komentarzach.

    PS. Zdjęcie jest jakie jest, na tyle pozwolił telefon. Nie mam lepszego sprzętu przy sobie.
    5 sierpnia 2014, 14:08 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    własne

    Odświeżanie poprzedniej generacji – Gallardo z Warszawy. Dołożony przedni zderzak i bok od DMC, niedługo będzie też tylny dyfuzor DMC, spoiler od Superleggery oraz karbonowa pokrywa silnika i lusterka.
    Gallardo z Warszawy. Dołożony przedni zderzak i bok od DMC, niedługo będzie też tylny dyfuzor DMC, spoiler od Superleggery oraz karbonowa pokrywa silnika i lusterka.
    Bo Bora nie musi być nudna – VW Bora mojego kolegi.

1.6 101KM w Wersji Speciale.

Są tam takie bajery jak fabrycznie przyciemnione szyby, spoiler nad tylną szybą, chromy itd. Do tego dochodzą piękne aluminiowe obręcze o średnicy 18 cali i obniżone zawieszenie.
    VW Bora mojego kolegi.

    1.6 101KM w Wersji Speciale.

    Są tam takie bajery jak fabrycznie przyciemnione szyby, spoiler nad tylną szybą, chromy itd. Do tego dochodzą piękne aluminiowe obręcze o średnicy 18 cali i obniżone zawieszenie.
    30 czerwca 2014, 15:21 przez ShoopDaWhoop (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Range Rover Sport Stealth Pack – pod maską do 510 KM! – Producent zaprezentował wyjątkowo dobrze prezentujący się pakiet stylistyczny o nazwie Stealth Pack. Auto w tej wersji wyróżnia się nieco innymi detalami, a całość jest utrzymana w kolorze białym i czarnym. Zmodyfikowano m.in. grill, reflektory, maskę, spoiler oraz lusterka. Użytkownik może zdecydować się na felgi w rozmiarze 21” lub 22”.

Najmocniejszą jednostką w ofercie jest doładowane 5.0 V8 zasilane benzyną, które generuje 510 KM oraz 625 Nm. Pomimo, że Range Rover Sport w tej wersji waży aż 2310 kg, auto do 100 km/h przyspiesza w czasie 5,3 sekundy. Producent podkreśla, że samochód dostępny jest z napędem na 4 koła i mimo imponujących osiągów wciąż dobrze radzi sobie w terenie.
    Producent zaprezentował wyjątkowo dobrze prezentujący się pakiet stylistyczny o nazwie Stealth Pack. Auto w tej wersji wyróżnia się nieco innymi detalami, a całość jest utrzymana w kolorze białym i czarnym. Zmodyfikowano m.in. grill, reflektory, maskę, spoiler oraz lusterka. Użytkownik może zdecydować się na felgi w rozmiarze 21” lub 22”.

    Najmocniejszą jednostką w ofercie jest doładowane 5.0 V8 zasilane benzyną, które generuje 510 KM oraz 625 Nm. Pomimo, że Range Rover Sport w tej wersji waży aż 2310 kg, auto do 100 km/h przyspiesza w czasie 5,3 sekundy. Producent podkreśla, że samochód dostępny jest z napędem na 4 koła i mimo imponujących osiągów wciąż dobrze radzi sobie w terenie.
    Spoiler –
    12 czerwca 2014, 19:45 przez snorlaxkiller (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)