Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 73 takie materiały
    Walka pomiędzy dwoma rywalami - Camaro i Mustangiem trwa od lat. Więc po przejażdżce Mustangiem pora sprawdzić czy Camaro jest faktycznie lepsze.

    Spoiler: Mustang ma wiele zalet o których zapominamy jeśli nie jechaliśmy Camaro
    22 sierpnia 2023, 15:35 przez ~Rusnar | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Aventador LP750-4 SV – Supersamochód klasy wyższej produkowany przez włoską markę Lamborghini od 2011 roku. Aventador został zaprezentowany publicznie 28 lutego 2011 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, pięć miesięcy po pierwszej prezentacji w Sant’Agata Bolognese. Samochód stworzono jako następcę dla produkowanego przez dziesięć lat modelu Murcielago i zarazem nowy sztandarowy samochód Lamborghini na rok 2011. Podobnie jak w przypadku wcześniejszych modeli Lamborghini, nazwa nawiązuje do rytualnych walk byków – korridy. Samochód dzieli nazwę z wielokrotnie zwyciężającym hiszpańskim bykiem. W marcu 2015 roku podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie została zaprezentowana wersja LP750-4 SV. Od wersji LP700-4 różni się mocą silnika, która wynosi 750 KM. Poprzez zastosowanie włókien węglowych udało się zredukować masę o 50 kg do 1575 kg. Zmianie uległa również stylistyka nadwozia - zmieniony został przedni splitter, zmodyfikowano dyfuzor, zamontowano spoiler, węglowo-ceramiczne hamulce oraz lżejsze felgi. Wszystkie zmiany skróciły czas przyspieszenia 0–100 km/h z 2,9 sekundy w wersji LP700-4 do 2,8 sekundy. Prędkość maksymalna wciąż utrzymana jest na poziomie 350 km/h, lecz siła docisku wzrosła o 180%.
    Supersamochód klasy wyższej produkowany przez włoską markę Lamborghini od 2011 roku. Aventador został zaprezentowany publicznie 28 lutego 2011 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, pięć miesięcy po pierwszej prezentacji w Sant’Agata Bolognese. Samochód stworzono jako następcę dla produkowanego przez dziesięć lat modelu Murcielago i zarazem nowy sztandarowy samochód Lamborghini na rok 2011. Podobnie jak w przypadku wcześniejszych modeli Lamborghini, nazwa nawiązuje do rytualnych walk byków – korridy. Samochód dzieli nazwę z wielokrotnie zwyciężającym hiszpańskim bykiem. W marcu 2015 roku podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie została zaprezentowana wersja LP750-4 SV. Od wersji LP700-4 różni się mocą silnika, która wynosi 750 KM. Poprzez zastosowanie włókien węglowych udało się zredukować masę o 50 kg do 1575 kg. Zmianie uległa również stylistyka nadwozia - zmieniony został przedni splitter, zmodyfikowano dyfuzor, zamontowano spoiler, węglowo-ceramiczne hamulce oraz lżejsze felgi. Wszystkie zmiany skróciły czas przyspieszenia 0–100 km/h z 2,9 sekundy w wersji LP700-4 do 2,8 sekundy. Prędkość maksymalna wciąż utrzymana jest na poziomie 350 km/h, lecz siła docisku wzrosła o 180%.
    9 czerwca 2022, 17:26 przez radzioflatout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/radzioflatout

    Lamborghini Gallardo LP570-4 Squadra Corse – Supersamochód klasy średniej produkowany przez włoskie Lamborghini w latach 2003-2013. Squadra Corse to  jedna z ostatnich wersji Gallardo. Model LP570-4 Squadra Corse ma być drogowym odpowiednikiem Gallardo Super Trofeo, biorących udział w serii Lamborghini Blancpain Super Trofeo. To najlżejsze drogowe Gallardo - waży 1340 kg. Tylny spoiler i pokrywa silnika są wykonane z kompozytów węglowych. Na nadwoziu pojawia się czarny kolor oraz kolorowe paski. Wnętrze jest obszyte lekkimi materiałami. Premiera odbyła się we wrześniu 2013 roku na salonie we Frankfurcie. Produkcja wersji Squadra Corse ograniczona była tylko do 50 egzemplarzy.
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez włoskie Lamborghini w latach 2003-2013. Squadra Corse to jedna z ostatnich wersji Gallardo. Model LP570-4 Squadra Corse ma być drogowym odpowiednikiem Gallardo Super Trofeo, biorących udział w serii Lamborghini Blancpain Super Trofeo. To najlżejsze drogowe Gallardo - waży 1340 kg. Tylny spoiler i pokrywa silnika są wykonane z kompozytów węglowych. Na nadwoziu pojawia się czarny kolor oraz kolorowe paski. Wnętrze jest obszyte lekkimi materiałami. Premiera odbyła się we wrześniu 2013 roku na salonie we Frankfurcie. Produkcja wersji Squadra Corse ograniczona była tylko do 50 egzemplarzy.
    Chevrolet Corvette C7 Z06 – Siódma generacja Chevroleta Corvette została zaprezentowana po raz pierwszy w 2013 roku. Przeszła gruntowną zmianę formuły, zyskując nie tylko nowy projekt stylistyczny, ale i nowe proporcje nadwozia. Samochód zyskał znacznie masywniejszą i bardziej muskularną sylwetkę, z dużym wlotem powietrza w przedniej części nadwozia i większymi, agresywnie zarysowanymi reflektorami. Duże zmiany przeszła tylna część nadwozia, gdzie zachowano motyw podwójnych lamp, które przyjęły jednak bardziej kanciastą, wielokształtną formę. C7 napędzane jest nowym silnikiem LT1 V8 o pojemności 6,2 l W normalnej konfiguracji jednostka ta generuje 461 KM oraz 624 Nm momentu obrotowego. Podczas Detroit Motor Show 2014 zaprezentowano model Z06. Nieznacznym zmianom poddano wygląd nadwozia. Dodano przedni spliter, zmieniono grill oraz tylny spoiler. Moc doładowanego mechanicznie silnika V8 LT4 o pojemności 6,1 l wynosi 625 KM. Jest to druga pod względem mocy Corvette w historii. Za przeniesienie napędu odpowiada 7-biegowa automatyczna skrzynia biegów.
    Siódma generacja Chevroleta Corvette została zaprezentowana po raz pierwszy w 2013 roku. Przeszła gruntowną zmianę formuły, zyskując nie tylko nowy projekt stylistyczny, ale i nowe proporcje nadwozia. Samochód zyskał znacznie masywniejszą i bardziej muskularną sylwetkę, z dużym wlotem powietrza w przedniej części nadwozia i większymi, agresywnie zarysowanymi reflektorami. Duże zmiany przeszła tylna część nadwozia, gdzie zachowano motyw podwójnych lamp, które przyjęły jednak bardziej kanciastą, wielokształtną formę. C7 napędzane jest nowym silnikiem LT1 V8 o pojemności 6,2 l W normalnej konfiguracji jednostka ta generuje 461 KM oraz 624 Nm momentu obrotowego. Podczas Detroit Motor Show 2014 zaprezentowano model Z06. Nieznacznym zmianom poddano wygląd nadwozia. Dodano przedni spliter, zmieniono grill oraz tylny spoiler. Moc doładowanego mechanicznie silnika V8 LT4 o pojemności 6,1 l wynosi 625 KM. Jest to druga pod względem mocy Corvette w historii. Za przeniesienie napędu odpowiada 7-biegowa automatyczna skrzynia biegów.
    Mazda 323 GT-R – Samochód osobowy produkowany przez japoński koncern Mazda sprzedawany w latach 1977–2003. Eksportowany był pod nazwą Mazda Familia. Czwarta generacja Mazdy 323 pojawiła się w 1989. Podobnie jak w poprzednich wersjach produkowano wersję 3-drzwiowy hatchback oraz 5-drzwiowy fastback oznaczony literą F, jak również 4-drzwiowy sedan. Pierwszy raz zdecydowano się na produkcję dwóch płyt podłogowych o rozstawach osi dla wersji 3-drzwiowej: 2450 mm, a dla nadwozia pięciodrzwiowego płyta miała zwiększony rozstaw osi do 2500 mm. Auto na większej płycie o nazwie 323F miało inną formę zewnętrzną, która swoim kształtem przypominała sportowe coupe. Charakterystycznymi szczegółami była nisko opadająca linia pokrywy silnika, chowane reflektory oraz integralny spoiler tylny. Wersja homologacyjna o nazwie GT-R miała zmieniony i wzmocniony do mocy 185 KM silnik BPT, wyposażony w większą od GTX turbosprężarkę, cały samochód przeszedł liczne zmiany mechaniczne. W 1991 przeprowadzono facelifting obejmujący głównie reflektory i lampy tylne. Produkcję czwartej generacji 323 zakończono w 1994 roku.
    Samochód osobowy produkowany przez japoński koncern Mazda sprzedawany w latach 1977–2003. Eksportowany był pod nazwą Mazda Familia. Czwarta generacja Mazdy 323 pojawiła się w 1989. Podobnie jak w poprzednich wersjach produkowano wersję 3-drzwiowy hatchback oraz 5-drzwiowy fastback oznaczony literą F, jak również 4-drzwiowy sedan. Pierwszy raz zdecydowano się na produkcję dwóch płyt podłogowych o rozstawach osi dla wersji 3-drzwiowej: 2450 mm, a dla nadwozia pięciodrzwiowego płyta miała zwiększony rozstaw osi do 2500 mm. Auto na większej płycie o nazwie 323F miało inną formę zewnętrzną, która swoim kształtem przypominała sportowe coupe. Charakterystycznymi szczegółami była nisko opadająca linia pokrywy silnika, chowane reflektory oraz integralny spoiler tylny. Wersja homologacyjna o nazwie GT-R miała zmieniony i wzmocniony do mocy 185 KM silnik BPT, wyposażony w większą od GTX turbosprężarkę, cały samochód przeszedł liczne zmiany mechaniczne. W 1991 przeprowadzono facelifting obejmujący głównie reflektory i lampy tylne. Produkcję czwartej generacji 323 zakończono w 1994 roku.
    9 kwietnia 2022, 21:32 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    - 2005 year
    - Imported from Switzerland in 2018 (second owner)
    - 200.000 km and driven everyday
    - At 198.000 headgaskets done, valve rings
    - New continental belts metelli waterpump
    - Denso iridium spark olugs
    - Valve cover gaskets
    - 10w60 oil
    - New seal rings in gearbox with new fluid
    - Alfaholics shortshifter
    - Cf2 manifolds from gtv 3.0
    - Eql. Length downpipes from alfaowner
    - Thermo painted and wrapper downpipes and manifolds too
    - The rest od exhaust enlarged to 70mm with spliting into 2x55 pipes at rear axle
    - Fm evoluzione front bumper
    - Novitec rear bumper
    - Novitec roof spoiler
    - Full led headlights with morimoto projectors
    - Bmc racing air filter with cleaning set
    - Bianco novuola new paint work
    - And more...
    16 lutego 2021, 0:31 przez AR159bs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Spoiler: dużo Ferrari, Imperator Palpatine, zakręt.
    29 października 2020, 22:38 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne