Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 63 takie materiały
    Dziennikarze z Motorsport Magazine, przy pomocy Lamborghini Huracana Performante, ustanowili rekordowe okrążenie na torze Circuit de Nevers Magny-Cours.

    Wersję Performante napędza jednostka 5,2-litrowa, silnik V10 o mocy 640 KM i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 2,9 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 325 km/h.

    Chris Harris prezenter Top Gear, wypowiedział się o Lambo w samych superlatywach. Jak to powiedział? Określił je najlepszym sportowym samochodem produkcyjnym dostępnym na rynku.

    Jego masa własna wyrażana jest w 1382 kg na sucho, a stosunek mocy do wagi wynosi 2,15 kg/KM. Standardem jest system napędu na obie osie, który w razie konieczności może przekazać do 70% momentu obrotowego na tylną oś.

    Auto zostało również perfekcyjnie dopracowane pod względem aerodynamiki, co podkreśla cudowny spoiler, na klapie silnika.
    25 kwietnia 2018, 15:02 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    Już za parę dni możesz jechać tym samochodem na jeździe próbnej - Volkswagen Caddy

    Galancik – Mój galancik 2.5 v6 który aktualnie ma 180KM ale będzie wincyj!
    Mój galancik 2.5 v6 który aktualnie ma 180KM ale będzie wincyj!
    14 marca 2018, 6:03 przez snickowaty (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: aparat
    Druga część przeglądu gazetek z zamierzchłych czasów - tutaj rok 2003 i czasopismo SPOILER.
    21 stycznia 2018, 2:05 przez Yojimbo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: facebook.com/niechcemisiegarage
    Japoński Mustang, czy Mustang po Japońsku? – Zestaw poprawek od Liberty Walk jest idealny na Japoński rynek. Jak nie trudno zauważyć samochód znajduje się w tej chwili maksymalnie nisko, a do tego jest sporo szerszy. Japończycy uwielbiają taki styl, a do tego mają u siebie drogi, które nie zniechęcają do jeżdżenia tak niskimi autami. Poza nadaniem auto odpowiedniej szerokości, możecie dostrzec także zupełnie nowe koła oraz zderzaki. W tylnej części nadwozia wyróżnia się także spoiler w stylu ducktail. Za bazę w tym przypadku posłużyła wersja z silnikiem EcoBoost, generującym seryjnie raptem 317 KM, chociaż dzięki turbosprężarce bez większych problemów przekracza się wartość 400 KM i osiągi GT-ka.

Ford Mustang to zdecydowanie jedna z najtańszych opcji na zakup nowego sportowego auta, wyróżniającego się z tłumu. Jednak zestaw od Liberty Walk nie jest tani i trzeba za niego sporo dopłacić. Koszt za komplet elementów to 6800 dolarów plus podatki i wysyłka. Także może się z tego wraz z montażem uzbierać sumka na poziomie nawet 40 tys PLN. Przy cenie nowego auta 160 tys, nie jest to mało.
    Zestaw poprawek od Liberty Walk jest idealny na Japoński rynek. Jak nie trudno zauważyć samochód znajduje się w tej chwili maksymalnie nisko, a do tego jest sporo szerszy. Japończycy uwielbiają taki styl, a do tego mają u siebie drogi, które nie zniechęcają do jeżdżenia tak niskimi autami. Poza nadaniem auto odpowiedniej szerokości, możecie dostrzec także zupełnie nowe koła oraz zderzaki. W tylnej części nadwozia wyróżnia się także spoiler w stylu ducktail. Za bazę w tym przypadku posłużyła wersja z silnikiem EcoBoost, generującym seryjnie raptem 317 KM, chociaż dzięki turbosprężarce bez większych problemów przekracza się wartość 400 KM i osiągi GT-ka.

    Ford Mustang to zdecydowanie jedna z najtańszych opcji na zakup nowego sportowego auta, wyróżniającego się z tłumu. Jednak zestaw od Liberty Walk nie jest tani i trzeba za niego sporo dopłacić. Koszt za komplet elementów to 6800 dolarów plus podatki i wysyłka. Także może się z tego wraz z montażem uzbierać sumka na poziomie nawet 40 tys PLN. Przy cenie nowego auta 160 tys, nie jest to mało.
    3 października 2017, 19:08 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dobry spoiler –
    21 maja 2017, 22:49 przez Snupi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    RX-7 FD – Jaki spoiler pasuje najlepiej?
    Jaki spoiler pasuje najlepiej?
    Eclipse kupiłem od kolegi za śmieszne pieniądze, po niewielkim wkładzie finansowym zaczęła jeździć. Sprzedałem ją szefowi ale po jakimś czasie wróciła do mnie z czego byłem i jestem zadowolony. Ze względu że Eclipse cała w dobrym stanie jak na swoje lata 93r. mój rocznik postanowiłem nieco odświeżyć autko i nadać mu indywidualny design. Silnik oryginalnie zakuty, co jest niespotykane w osobówkach nawet sportowych. Jak widać na zdjęciach do silnika zaglądałem i praca przy takim silniku to czysta przyjemność i zdrowy jest jak nówka sztuka... W następnym etapie przyszedł czas na karoserię. Mile mnie zaskoczył stan blachy, minimalne oznaki korozji... Długo myślałem nad kolorem do mojej perełki i wymyśliłem, efekt przeszedł moje oczekiwania. Usunąłem starą lotkę która mi się za bardzo nie podobała i założyłem spoiler. Przy okazji zrobiłem również hamulce. Następny etapem będzie Car audio CDN..
    15 czerwca 2016, 23:49 przez szymon16997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)