Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 114 takich materiałów
    Japońskie V12 – Czyli Toyota Century. Luksusowa limuzyna z napędem na tył, produkowana od lat 60 z niewielkimi zmianami. Na początku z silnikiem V8, natomiast od 1997 r. pod maską jest 5-litrowy V12, póki co jest to jedyny, seryjny, japoński samochód z silnikiem V12. Samochód między innymi przez swoją konserwatywną stylistykę wewnątrz i na zewnątrz , najczęściej wykorzystywany był przez ludzi z wysokiego szczebla np. jako samochód rządowy, ale oczywiście dostępny jest dla każdego, można go normalnie kupić w określonych salonach Toyoty w Japonii. Century najczęściej posiada fotele tapicerowane wysokiej jakości tkaniną, ponieważ skóra okazała się "zbyt głośna" w użytkowaniu. Drzwi zamykane są elektronicznie, ponieważ tradycyjne zamknięcie okazało się "zbyt głośne". Tylne siedzenia wyposażone są w system masażu. Samochód, podobnie jak wiele oldschoolowych Toyot, posiada swój własny, unikalny emblemat. Specjalna wersja Century, służy jako transport dla Cesarza Japonii.
    Czyli Toyota Century. Luksusowa limuzyna z napędem na tył, produkowana od lat 60 z niewielkimi zmianami. Na początku z silnikiem V8, natomiast od 1997 r. pod maską jest 5-litrowy V12, póki co jest to jedyny, seryjny, japoński samochód z silnikiem V12. Samochód między innymi przez swoją konserwatywną stylistykę wewnątrz i na zewnątrz , najczęściej wykorzystywany był przez ludzi z wysokiego szczebla np. jako samochód rządowy, ale oczywiście dostępny jest dla każdego, można go normalnie kupić w określonych salonach Toyoty w Japonii. Century najczęściej posiada fotele tapicerowane wysokiej jakości tkaniną, ponieważ skóra okazała się "zbyt głośna" w użytkowaniu. Drzwi zamykane są elektronicznie, ponieważ tradycyjne zamknięcie okazało się "zbyt głośne". Tylne siedzenia wyposażone są w system masażu. Samochód, podobnie jak wiele oldschoolowych Toyot, posiada swój własny, unikalny emblemat. Specjalna wersja Century, służy jako transport dla Cesarza Japonii.
    Mój Golf 2.3 V5, tym razem od tyłu – W wolnym czasie dołączę również środek z kremową skóra Recaro.
    W wolnym czasie dołączę również środek z kremową skóra Recaro.
    11 października 2014, 23:59 przez NalepusGTI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    BMW e39 – Witajcie. Po długiej przerwie powracam z moim maleństwem. Auto w końcu przeszło pełny remont mechaniczny i w wreszcie da się tym jechać. Do tego doszło nowe koło oraz chip tuning. Zostało nawet jeszcze trochę grosza na przerejestrowanie, więc Gnieźnieńskie blachy zostały pożegnane. Pozostało ogarnąć blacharkę, okleić auto folią w celu zmiany koloru oraz kupić i założyć M-pakiet'owe zderzaki i lusterka. W dalszej przyszłości obicie wnętrza świeżą skórą, gdyż stara już nie wygląda najlepiej. Pozdrawiam wszystkich Motokillerów. Szerokości Panie i Panowie!
    Witajcie. Po długiej przerwie powracam z moim maleństwem. Auto w końcu przeszło pełny remont mechaniczny i w wreszcie da się tym jechać. Do tego doszło nowe koło oraz chip tuning. Zostało nawet jeszcze trochę grosza na przerejestrowanie, więc Gnieźnieńskie blachy zostały pożegnane. Pozostało ogarnąć blacharkę, okleić auto folią w celu zmiany koloru oraz kupić i założyć M-pakiet'owe zderzaki i lusterka. W dalszej przyszłości obicie wnętrza świeżą skórą, gdyż stara już nie wygląda najlepiej. Pozdrawiam wszystkich Motokillerów. Szerokości Panie i Panowie!
    4 października 2014, 14:38 przez madamski34 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Peugeot 406 Coupe "Pininfarina" – Moje pierwsze "Ferrari" 2.0 16v kosztowało wiele wyrzeczeń. Zjeździłem pół Polski za dobrym egzemplarzem, a kupiłem 30km od domu w wymarzonej konfiguracji (Grafitowy metalic i wiśniowa skóra). Będzie niżej, będzie felga. Na razie wpadły czerwone, LEDowe postojówki i czerwone podświetlenie tablicy, wszystko idealnie komponuje się z wnętrzem samochodu. Mam nadzieję, że się podoba.
Pozdrawiam !

"Nie odkładaj marzeń... Odkładaj na marzenia!"
    Moje pierwsze "Ferrari" 2.0 16v kosztowało wiele wyrzeczeń. Zjeździłem pół Polski za dobrym egzemplarzem, a kupiłem 30km od domu w wymarzonej konfiguracji (Grafitowy metalic i wiśniowa skóra). Będzie niżej, będzie felga. Na razie wpadły czerwone, LEDowe postojówki i czerwone podświetlenie tablicy, wszystko idealnie komponuje się z wnętrzem samochodu. Mam nadzieję, że się podoba.
    Pozdrawiam !

    "Nie odkładaj marzeń... Odkładaj na marzenia!"
    29 września 2014, 23:39 przez ~Oharo | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własne

    Po roku prac i zmian – Wiem, że dużo tutaj Złotej jednak teraz przedstawiam wszystkie zmiany, które zaszły przez rok (bo od września 2013r zacząłem nad nią pracować). Myślę, że są to zmiany na plus. Kosztowało mnie to wiele wyrzeczeń oraz poświęceń. Wiadomo, że to jeszcze nie ideał i do ideału jej daleko, ale jakieś postępy są. Teraz będzie zima, a co za tym idzie - dużo czasu na ulepszanie Złotka. Mam wobec niej dużo planów i mam nadzieję, że na następnym zlocie MK zrobi jeszcze większe i lepsze wrażenie.

Zmiany które wprowadziłem:
- remont blachy
- obszycie foteli skórą
- zmiana silnika z m20b20 na strokera (2.7seta+2.5)
- kompletna zmiana zawieszenia
- remont układu napędowego (dyfer 3.38)
- założenie felg Dare RS 16''
- zderzaki, kierownica i lotka ori M-Technic II
- lampy przód ori BLACK HELLA
- przyciemnienie szyb
- zmiana oświetlenia wnętrza z ori na ledy od naszego admina Charakterka 

To takie podstawowe rzeczy, bo nie ma co się rozpisywać nad szczegółami, ale trochę tego było.
    Wiem, że dużo tutaj Złotej jednak teraz przedstawiam wszystkie zmiany, które zaszły przez rok (bo od września 2013r zacząłem nad nią pracować). Myślę, że są to zmiany na plus. Kosztowało mnie to wiele wyrzeczeń oraz poświęceń. Wiadomo, że to jeszcze nie ideał i do ideału jej daleko, ale jakieś postępy są. Teraz będzie zima, a co za tym idzie - dużo czasu na ulepszanie Złotka. Mam wobec niej dużo planów i mam nadzieję, że na następnym zlocie MK zrobi jeszcze większe i lepsze wrażenie.

    Zmiany które wprowadziłem:
    - remont blachy
    - obszycie foteli skórą
    - zmiana silnika z m20b20 na strokera (2.7seta+2.5)
    - kompletna zmiana zawieszenia
    - remont układu napędowego (dyfer 3.38)
    - założenie felg Dare RS 16''
    - zderzaki, kierownica i lotka ori M-Technic II
    - lampy przód ori BLACK HELLA
    - przyciemnienie szyb
    - zmiana oświetlenia wnętrza z ori na ledy od naszego admina Charakterka

    To takie podstawowe rzeczy, bo nie ma co się rozpisywać nad szczegółami, ale trochę tego było.
    9 września 2014, 14:18 przez sheepster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (28)
    Źródło:

    własne

    Mój pierwszy samochód – Może nie jest idealny, ale własny. Silnik 1.8 16v. Auto jest z 1996 roku przebieg to nieco ponad to 127 000 w środku jak widać na foto sama skóra. w planach jest zmiana felg. macie jakieś propozycje na mody?
    Może nie jest idealny, ale własny. Silnik 1.8 16v. Auto jest z 1996 roku przebieg to nieco ponad to 127 000 w środku jak widać na foto sama skóra. w planach jest zmiana felg. macie jakieś propozycje na mody?
    14 sierpnia 2014, 14:54 przez karix1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (22)
    Źródło:

    Własne

    Ferrari Testarossa z przebiegiem... 95 mil – "To gratka dla kolekcjonerów aut z Maranello i dla tych, którzy mieli niegdyś plakat Testarossy nad łóżkiem, a dziś mogą pozwolić sobie na wydatek około 200 tys. dolarów - taka jest spodziewana cena samochodu. Jego licytacja odbędzie się 15 sierpnia br. w Monterey w USA.

Prezentowany egzemplarz został wyprodukowany w 1989 roku i przejechał od tej pory całe... 95 mil, czyli 153 kilometry! Nadwozie ma jedynie słuszny kolor, czyli Rosso Corsa, a wnętrze wyłożono beżową i brązową skórą. Wóz jest od nowości w rękach tego samego właściciela, który nowemu nabywcy dorzuca komplet oryginalnych walizek.

Warto zauważyć, że zakup Testarossy może być niezłą inwestycją - model wciąż notuje jeszcze "umiarkowane" ceny. Jako nowy, w USA kosztował 25 lat temu 115 tys. dolarów, co po uwzględnieniu inflacji stanowi dziś równowartość 221 tys. dolarów."
    "To gratka dla kolekcjonerów aut z Maranello i dla tych, którzy mieli niegdyś plakat Testarossy nad łóżkiem, a dziś mogą pozwolić sobie na wydatek około 200 tys. dolarów - taka jest spodziewana cena samochodu. Jego licytacja odbędzie się 15 sierpnia br. w Monterey w USA.

    Prezentowany egzemplarz został wyprodukowany w 1989 roku i przejechał od tej pory całe... 95 mil, czyli 153 kilometry! Nadwozie ma jedynie słuszny kolor, czyli Rosso Corsa, a wnętrze wyłożono beżową i brązową skórą. Wóz jest od nowości w rękach tego samego właściciela, który nowemu nabywcy dorzuca komplet oryginalnych walizek.

    Warto zauważyć, że zakup Testarossy może być niezłą inwestycją - model wciąż notuje jeszcze "umiarkowane" ceny. Jako nowy, w USA kosztował 25 lat temu 115 tys. dolarów, co po uwzględnieniu inflacji stanowi dziś równowartość 221 tys. dolarów."
    2 sierpnia 2014, 16:17 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    magazynauto.pl

    Mercedes-Benz W108 250S – Spot #4 - 03.07.2009

Piękne auto. Ten egzemplarz z czerwoną skórą w środku i z automatyczną skrzynią biegów. Użytkowany wtedy przez młodą kobietę.
    Spot #4 - 03.07.2009

    Piękne auto. Ten egzemplarz z czerwoną skórą w środku i z automatyczną skrzynią biegów. Użytkowany wtedy przez młodą kobietę.
    2 sierpnia 2014, 21:29 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Mój aparat

    Ferrari F430 w skórze – Kiedy oklejenie samochodu to za mało. Ferrari F430 zostało pokryte skórą przez Dartz.
    Kiedy oklejenie samochodu to za mało. Ferrari F430 zostało pokryte skórą przez Dartz.
    29 lipca 2014, 23:58 przez Max940918 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1992 Jaguar XJ220 - Ciekawe wnętrza #29 – Ciekawy, a zarazem elegancki kształt kokpitu, wszechobecna skóra, oraz cztery wskaźniki umiejscowione na boczku drzwi, oto najszybszy samochód świata w roku 1992.
    Ciekawy, a zarazem elegancki kształt kokpitu, wszechobecna skóra, oraz cztery wskaźniki umiejscowione na boczku drzwi, oto najszybszy samochód świata w roku 1992.
    5 czerwca 2014, 18:48 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)