Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 16 takich materiałów
    Zapraszam Was do testu opon Bridgestone Potenza Sport. Jest to opona letnia UHP, która jest mi bardzo dobrze znana. Miałem okazję testować ją między innymi podczas @Miata Challenge , sprawdziłem ją w mokrych i suchych warunkach. Natomiast tym razem miałem okazję przetestować ją, jak się zachowuje w dużo cięższym od Miaty, BMW M4! Dodatkowo zobaczycie NOWOŚĆ, czyli Bridgestone Potenza Race, długo oczekiwana oponę typu semi slick od japońskiego giganta.
    8 listopada 2022, 17:35 przez radzioflatout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/motolab

    17 lutego 2022, 19:18 przez radzioflatout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/radzioflatout

    23 września 2021, 19:29 przez radzioflatout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/motolab

    Trzy rodzaje opon, jeden tor, jedno auto. Zapraszam do obejrzenia tego materiału.
    21 września 2021, 22:12 przez nitro2112 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    6 maja 2021, 20:14 przez radzioflatout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/motolab

    Pełne okrążenie toru Nurburgring po mokrym zrobiłem w czasie 10:51:6 i tak analizuję sobie co by było gdybym miał deszczową oponę? Przejazd nadal jest bardzo zachowawczy i można urwać spokojnie z 2 minuty po założeniu deszczowych opon. Opony na których jechałem to Michelin Super Sport CUP2 i jak na semi slika były bardzo przewidywalne ale nie polecam jeździć w taką pogodę.
    28 maja 2019, 21:47 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Kolejny pstryczek w nosa dla... – Ciężarówka marki Tesla przed dwie godziny stojąca na poboczu w związku z awarią. Ten widok ucieszył niemałą grupę osób. Zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, gdzie wielu kierowców zawodowych wręcz skręca na samą myśl o elektrycznym ciągniku siodłowym z autopilotem.

Czy jednak Tesla naprawdę uległa awarii? Tak twierdzi kierowca, który wykonał te zdjęcia w amerykańskim stanie Missouri. Dostrzegł on zepsuty zestaw na poboczu i postanowił się zatrzymać. Jak twierdzi, wtedy okazało się, że to Tesla, w której rozpadła się metalowa opaska jednego z węży. Samochód tkwił na poboczu aż dwie godziny i wymagał naprawy na drodze.

Autor zdjęć dodaje też, że w naczepie elektrycznej ciężarówki znajdował się cały magazyn części zamiennych. W ten sposób Tesla ma się zabezpieczać na wypadek problemów z testowymi ciężarówkami.

Sama firma Tesla ma jednak inną wersję. Zgodnie z nią, ciężarowa Tesla Semi nie uległa żadnej awarii, stojąc na poboczu w celu “przeprowadzenia testów” oraz “wprowadzenia poprawek”. 


Patrząc na zdjęcia w ogóle tego nie widać. Można takie poprawki robić na parkingu a nie drodze.
    Ciężarówka marki Tesla przed dwie godziny stojąca na poboczu w związku z awarią. Ten widok ucieszył niemałą grupę osób. Zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, gdzie wielu kierowców zawodowych wręcz skręca na samą myśl o elektrycznym ciągniku siodłowym z autopilotem.

    Czy jednak Tesla naprawdę uległa awarii? Tak twierdzi kierowca, który wykonał te zdjęcia w amerykańskim stanie Missouri. Dostrzegł on zepsuty zestaw na poboczu i postanowił się zatrzymać. Jak twierdzi, wtedy okazało się, że to Tesla, w której rozpadła się metalowa opaska jednego z węży. Samochód tkwił na poboczu aż dwie godziny i wymagał naprawy na drodze.

    Autor zdjęć dodaje też, że w naczepie elektrycznej ciężarówki znajdował się cały magazyn części zamiennych. W ten sposób Tesla ma się zabezpieczać na wypadek problemów z testowymi ciężarówkami.

    Sama firma Tesla ma jednak inną wersję. Zgodnie z nią, ciężarowa Tesla Semi nie uległa żadnej awarii, stojąc na poboczu w celu “przeprowadzenia testów” oraz “wprowadzenia poprawek”.


    Patrząc na zdjęcia w ogóle tego nie widać. Można takie poprawki robić na parkingu a nie drodze.
    25 listopada 2017, 15:20 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    10 marca 2016, 18:30 przez Gudini (PW) | Do ulubionych | Skomentuj