Curved Dash. Oldsmobile Curved Dash – samochód osobowy wyprodukowany przez amerykańskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne Oldsmobile w roku 1899. Wbrew powszechnej opinii, to właśnie ten samochód stał się pierwszym masowo produkowanym samochodem, montowanym na taśmie produkcyjnej. Samochód Ford Model T nie był pierwszym samochodem wytwarzanym na taśmie montażowej. Powstał w 1908 roku.
Łącznie wyprodukowano 4 671 586 sztuk fiatów 126, z czego we Włoszech powstało 1 352 912 sztuk. W Polsce wyprodukowano łącznie 3 318 674 sztuk Fiatów 126, z czego w Bielsku-Białej – 1 152 325, a w Tychach – 2 166 349. W Austrii 2069 sztuk włoskiego Fiata zostało wzbogaconych o m.in. mocniejszy silnik typu bokser przez firmę Steyr, oraz ogrzewanie postojowe.
Echosondę. Typowe czujniki są ultradźwiękowe. Niekiedy z bliskiej odległości daje się usłyszeć wydawane przez nie trzaski. Istnieją także - mniej popularne - czujniki elektromagnetyczne, których montaż nie wymaga wiercenia otworów w zderzaku. Mają jednak tę istotną wadę, że wykrywają jedynie przedmioty metalowe, a nie np. drzewo czy plastik.
Dodatkowe siedzenia w przestrzeni bagażowej. Z uwagi na przepisy celne, na rynek amerykański samochód wyposażony był w dwa dodatkowe siedzenia w przestrzeni bagażowej ("na pace"). Wycofano się z tego rozwiązania w 1985 roku. Ciekawostka: Ronald Reagan posiadał taki model Subaru.
Honda została największym producentem motocykli w Japonii, gdy tylko uruchomiła produkcję w roku 1955 - i pozostała nim do dziś. Hondy były także pierwszymi japońskimi motocyklami eksportowanymi do USA, już od roku 1960.
Firmy wchodzące w skład marki. 4 pierścienie są oficjalnym logo Audi od 1985 roku. Wcześniej oznaczały one 4 firmy wchodzące w skład spółki Auto Union. Były to: Audi, Horch, DKW i Wandereemerget.
Sowieci. Większość armii korzystało w swoich czołgach z lekkich i wydajnych silników benzynowych, często zaadoptowanych z przemysłu lotniczego. Sowieci zdecydowali się na masową produkcję silników diesla, które w ówczesnych czasach były mało wydajne; musiały być więc bardzo duże (nie było wtedy jeszcze turbosprężarek). ZSRR dysponowało jednak potężnymi hutami aluminium i mogło sobie pozwolić na budowę wielkich aluminiowych (więc lekkich mimo swych rozmiarów) bloków. Użycie silników diesla miało wiele zalet, m.in. pozwalało uniknąć pożarów uszkodzonych czołgów.