Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 22 takie materiały
    Peugeot 106 Rallye – Samochód osobowy klasy aut najmniejszych produkowany przez francuską markę Peugeot w latach 1991–2003. Peugeot 106 wszedł na rynek 12 września 1991 roku jako najmniejszy model tejże marki i nowocześniejsza alternatywa dla Peugeota 205. Dzięki nowoczesnej stylistyce, komforcie jazdy i osiągach model 106 szybko stał się popularny. Dostępnymi wersjami wyposażeniowymi były podstawowa XN, następnie XR, najbogatsza XT i usportowione XS oraz XSi. Dodatkowo, w 1994 roku wprowadzono na rynek wersję Rallye. Na początku 1996 roku Peugeot 106 przeszedł modernizację, wszystkie silniki otrzymały wtrysk paliwa i zwiększono liczbę wersji wyposażenia. Sportową wersję XSi zastąpiła S16 (w niektórych krajach oznaczana jako GTI lub Rallye 16V). Początkowo wersja Rallye napędzana była 1,3-litrowym silnikiem o mocy 101 KM i momencie obrotowym 108 Nm, lecz w latach 1997-1998 oferowana była wersja Rallye drugiej generacji z silnikiem o pojemności zwiększonej do 1,6 l, mocy 103 KM i momencie obrotowym 132 Nm. Po dwunastu latach produkcji, ostatni Peugeot 106 opuścił fabrykę w lipcu 2003 roku natomiast zastępca czyli 107 wszedł na rynek na początku 2005 roku.
    Samochód osobowy klasy aut najmniejszych produkowany przez francuską markę Peugeot w latach 1991–2003. Peugeot 106 wszedł na rynek 12 września 1991 roku jako najmniejszy model tejże marki i nowocześniejsza alternatywa dla Peugeota 205. Dzięki nowoczesnej stylistyce, komforcie jazdy i osiągach model 106 szybko stał się popularny. Dostępnymi wersjami wyposażeniowymi były podstawowa XN, następnie XR, najbogatsza XT i usportowione XS oraz XSi. Dodatkowo, w 1994 roku wprowadzono na rynek wersję Rallye. Na początku 1996 roku Peugeot 106 przeszedł modernizację, wszystkie silniki otrzymały wtrysk paliwa i zwiększono liczbę wersji wyposażenia. Sportową wersję XSi zastąpiła S16 (w niektórych krajach oznaczana jako GTI lub Rallye 16V). Początkowo wersja Rallye napędzana była 1,3-litrowym silnikiem o mocy 101 KM i momencie obrotowym 108 Nm, lecz w latach 1997-1998 oferowana była wersja Rallye drugiej generacji z silnikiem o pojemności zwiększonej do 1,6 l, mocy 103 KM i momencie obrotowym 132 Nm. Po dwunastu latach produkcji, ostatni Peugeot 106 opuścił fabrykę w lipcu 2003 roku natomiast zastępca czyli 107 wszedł na rynek na początku 2005 roku.
    29 kwietnia 2022, 23:30 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Oto kolejny samochód, który nie dał rady dorównać legendzie 205 GTI. Chociaż na pewno bardzo się starał. Czego zabrakło?
    19 listopada 2021, 18:11 przez DanAndCarsOfficial (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    29 listopada 2020, 19:15 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    S16 –
    25 listopada 2016, 13:38 przez ~Radek | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot 206 CC – 2.0 S16
    2.0 S16
    Peugeot 206 GTi S16 –
    1 maja 2015, 0:06 przez ~zake122 | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mój 406 c.d. – No i stuknęło trzy lata razem!

Ostatnio wymienianymi częściami były łączniki wahacza tylnej osi. Dalej jeździ jak marzenie.

Kilka dni temu dobiliśmy do 170 tys.

Tak jak mówiłem, są nowe alu '15 prosto od 306 s16, malowane na biało.

Jak wrażenia?
    No i stuknęło trzy lata razem!

    Ostatnio wymienianymi częściami były łączniki wahacza tylnej osi. Dalej jeździ jak marzenie.

    Kilka dni temu dobiliśmy do 170 tys.

    Tak jak mówiłem, są nowe alu '15 prosto od 306 s16, malowane na biało.

    Jak wrażenia?
    13 kwietnia 2015, 21:49 przez Gronto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne