Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 1000 takich materiałów
    Aston Martin Vanquish Centenary Edition (2013) – Aston Martin w tym roku obchodzi setną rocznicę istnienia firmy.   
P.S. Dwieście lat życzę.
    Aston Martin w tym roku obchodzi setną rocznicę istnienia firmy.
    P.S. Dwieście lat życzę.
    17 stycznia 2014, 12:25 przez SKON1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    netcarshow.com

    Polski Fiat 125p cabrio – Unikatowe, niepublikowane zdjęcia z dokumentacji fabrycznej FSO, przedstawiające prototyp Polskiego Fiata 125p cabrio. Model  125p cabrio zaprezentowano po raz pierwszy wystawie "Warszawa XXX" w roku 1974. Nadwozie kabrioletu posiadało dwoje wydłużonych drzwi. Użyto tylnych lamp z samochodu WAZ (Łada) 2101, zmieniono wygląd deski rozdzielczej. Składany dach chował się za tylnymi siedzeniami. Powyższy egzemplarz jest prawdopodobnie późniejszy, powstał na bazie MR'75, ma inne zegary i tylne światła. Nie ma również listew pomiędzy tylną klapą a składanym dachem. Jest to o tyle ciekawe, że do tej pory uważano iż powstał jedynie jeden egzemplarz kabrioletu na bazie 125p.
    Unikatowe, niepublikowane zdjęcia z dokumentacji fabrycznej FSO, przedstawiające prototyp Polskiego Fiata 125p cabrio. Model 125p cabrio zaprezentowano po raz pierwszy wystawie "Warszawa XXX" w roku 1974. Nadwozie kabrioletu posiadało dwoje wydłużonych drzwi. Użyto tylnych lamp z samochodu WAZ (Łada) 2101, zmieniono wygląd deski rozdzielczej. Składany dach chował się za tylnymi siedzeniami. Powyższy egzemplarz jest prawdopodobnie późniejszy, powstał na bazie MR'75, ma inne zegary i tylne światła. Nie ma również listew pomiędzy tylną klapą a składanym dachem. Jest to o tyle ciekawe, że do tej pory uważano iż powstał jedynie jeden egzemplarz kabrioletu na bazie 125p.
    16 stycznia 2014, 20:17 przez junior1296 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Polskie prototypy cz7

    Zima - 30 stoni – Audi z 2006 roku nie odpaliło, a stara vectra dała rade i poratowała. Stare auta mają też wiele zalet i mogą wielokrotnie nas zadziwić.
    Audi z 2006 roku nie odpaliło, a stara vectra dała rade i poratowała. Stare auta mają też wiele zalet i mogą wielokrotnie nas zadziwić.
    15 stycznia 2014, 17:55 przez domel134 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (23)
    Rysunki – Przedstawiam wam jedne z lepszych jak nie najlepsze rysunki wykonane w 2013r. Za radą kolegów dziś założyłem fanpage. Mam zamiar na nim udostępniać rysunki wykonywane w roku 2014 i nie tylko! 
Zapraszam na fanpage:
    Przedstawiam wam jedne z lepszych jak nie najlepsze rysunki wykonane w 2013r. Za radą kolegów dziś założyłem fanpage. Mam zamiar na nim udostępniać rysunki wykonywane w roku 2014 i nie tylko!
    Zapraszam na fanpage:
    Historia Audi – Ruszam z serią Historii log i nazw firm, a oto pierwsza z nich(miłego czytania):
Historia Logo i nazwy firmy
Wiekszość miłosników motoryzacji zna logo Audi. Jednak niewiele osób wie, co oznaczają cztery nachodzące na siebie kółka. Otóż każde z kółek występujących w logo Audi jest symbolem jednego przedsiebiorstwa. Mówimy o czterech firmach, które już na poczatku XX w. należaly do najbardziej znanych w branży motoryzacyjnej - o firmie DKW, Audi, Horch i Wanderer. Przedsiebiorstwa te w obliczu światowego kryzysu gospodarczego połączyły sie i 29 czerwca 1932 roku utworzyły firme Auto Union z siedziba w Chemnitz. Auto Union była wówczas drugą co do wielkosci firmą produkujacą w Niemczech samochody. Po wojnie w roku 1945 administracja sowieckich sił okupacyjnych zadecydowała o likwidacji Auto Union. Jednak już w 1949 roku, dzieki staraniom zarządu i pracowników firmy, Auto Union odrodziła się na terenie Niemiec Zachodnich - w Ingolstadt. W roku 1965 wszystkie udziały w Auto Union przejęte zostały przez Volkswagena, a wszystkie samochody produkowane w Ingolstadt noszą odtąd nazwe Audi.

Skad wzieła sie nazwa marki? Osoba, która w historii marki Audi odegrała bardzo ważną rolę jest August Horch. Osiemnastoletni August Horch był świadkiem narodzin samochodu. Po ukończeniu studiów technicznych na uczelni w Mittweida pracował przez trzy lata na stanowisku asystenta kierownika w Zakładach Silników Karola Benza. W 1904 roku August Horch założył w Zwickau własną firme "Horch Werke". W zakładach tych produkowano luksusowe samochody wyposażone początkowo w silniki czterocylindrowe o mocy 22 i 40 KM oraz pojemnosci 2,6 i 5,8 litra. Wkrótce doszło do licznych nieporozumien między Augustem Horchem, który dążył do wprowadzania nowych rozwiązań technicznych wymagających często znacznych nakladów finansowych i jego sponsorami. W wyniku tych niesnasek August Horch opuscił założone przez siebie przedsiebiorstwo i utworzyl nową firme "Zaklady Samochodowe August Horch". W ten sposób w Zwickau istnialy dwa przedsiebiorstwa noszace nazwe Horch. Prowadziło to oczywiście do licznych pomyłek. O tym, która z firm zachowa nazwe Horch zadecydowal sąd. Niestety prawa tego nie przyznano Augustowi Horchowi. Wówczas wpadl on na pomysl, aby swoje nazwisko przetlumaczyc na lacine. Niemieckie Horch czyli słuchaj brzmi po lacinie Audi. I tak w 1910 roku powstała firma Audi Automobilwerke, która dała nazwe jednej z najbardziej znanych marek samochodowych na swiecie i która jest właścicielem jednego z kółek wystepujacych w logo Audi.

Podobało się ? głosuj komentuj, a na pewno dodam więcej :)
    Ruszam z serią Historii log i nazw firm, a oto pierwsza z nich(miłego czytania):
    Historia Logo i nazwy firmy
    Wiekszość miłosników motoryzacji zna logo Audi. Jednak niewiele osób wie, co oznaczają cztery nachodzące na siebie kółka. Otóż każde z kółek występujących w logo Audi jest symbolem jednego przedsiebiorstwa. Mówimy o czterech firmach, które już na poczatku XX w. należaly do najbardziej znanych w branży motoryzacyjnej - o firmie DKW, Audi, Horch i Wanderer. Przedsiebiorstwa te w obliczu światowego kryzysu gospodarczego połączyły sie i 29 czerwca 1932 roku utworzyły firme Auto Union z siedziba w Chemnitz. Auto Union była wówczas drugą co do wielkosci firmą produkujacą w Niemczech samochody. Po wojnie w roku 1945 administracja sowieckich sił okupacyjnych zadecydowała o likwidacji Auto Union. Jednak już w 1949 roku, dzieki staraniom zarządu i pracowników firmy, Auto Union odrodziła się na terenie Niemiec Zachodnich - w Ingolstadt. W roku 1965 wszystkie udziały w Auto Union przejęte zostały przez Volkswagena, a wszystkie samochody produkowane w Ingolstadt noszą odtąd nazwe Audi.

    Skad wzieła sie nazwa marki? Osoba, która w historii marki Audi odegrała bardzo ważną rolę jest August Horch. Osiemnastoletni August Horch był świadkiem narodzin samochodu. Po ukończeniu studiów technicznych na uczelni w Mittweida pracował przez trzy lata na stanowisku asystenta kierownika w Zakładach Silników Karola Benza. W 1904 roku August Horch założył w Zwickau własną firme "Horch Werke". W zakładach tych produkowano luksusowe samochody wyposażone początkowo w silniki czterocylindrowe o mocy 22 i 40 KM oraz pojemnosci 2,6 i 5,8 litra. Wkrótce doszło do licznych nieporozumien między Augustem Horchem, który dążył do wprowadzania nowych rozwiązań technicznych wymagających często znacznych nakladów finansowych i jego sponsorami. W wyniku tych niesnasek August Horch opuscił założone przez siebie przedsiebiorstwo i utworzyl nową firme "Zaklady Samochodowe August Horch". W ten sposób w Zwickau istnialy dwa przedsiebiorstwa noszace nazwe Horch. Prowadziło to oczywiście do licznych pomyłek. O tym, która z firm zachowa nazwe Horch zadecydowal sąd. Niestety prawa tego nie przyznano Augustowi Horchowi. Wówczas wpadl on na pomysl, aby swoje nazwisko przetlumaczyc na lacine. Niemieckie Horch czyli słuchaj brzmi po lacinie Audi. I tak w 1910 roku powstała firma Audi Automobilwerke, która dała nazwe jednej z najbardziej znanych marek samochodowych na swiecie i która jest właścicielem jednego z kółek wystepujacych w logo Audi.

    Podobało się ? głosuj komentuj, a na pewno dodam więcej :)
    15 stycznia 2014, 20:02 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    T-72 – Czołg konstrukcji radzieckiej wprowadzony na uzbrojenie wojsk radzieckich w początku lat 70. Na wyposażenie Wojska Polskiego wszedł w 1978 roku. Do dziś stanowi podstawowy komponent polskich wojsk pancernych – według danych MON z 1 października 2005 w użyciu jest obecnie 597 takich wozów.
    Czołg konstrukcji radzieckiej wprowadzony na uzbrojenie wojsk radzieckich w początku lat 70. Na wyposażenie Wojska Polskiego wszedł w 1978 roku. Do dziś stanowi podstawowy komponent polskich wojsk pancernych – według danych MON z 1 października 2005 w użyciu jest obecnie 597 takich wozów.
    15 stycznia 2014, 21:04 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polonez Long – 7-drzwiowy prototyp limuzyny zbudowany w 1979 roku na bazie 5-drzwiowego modelu, w którym wydłużono dach i podłogę oraz zastosowano boczne drzwi i dodatkowe 2 fotele. Mimo silnika 1.5 samochód charakteryzował się nieznacznie gorszymi osiągami od krótszej wersji, mógł się rozpędzić do 143 km/h, zużycie paliwa było przy tym wyższe średnio o 1,5 l. Masa własna wynosiła 1264 kg, rozstaw osi powiększono do 3400 mm, zaś długość do 5120 mm, średnica zawracania wzrosła do 13,3m. Powstał tylko jeden egzemplarz.
    7-drzwiowy prototyp limuzyny zbudowany w 1979 roku na bazie 5-drzwiowego modelu, w którym wydłużono dach i podłogę oraz zastosowano boczne drzwi i dodatkowe 2 fotele. Mimo silnika 1.5 samochód charakteryzował się nieznacznie gorszymi osiągami od krótszej wersji, mógł się rozpędzić do 143 km/h, zużycie paliwa było przy tym wyższe średnio o 1,5 l. Masa własna wynosiła 1264 kg, rozstaw osi powiększono do 3400 mm, zaś długość do 5120 mm, średnica zawracania wzrosła do 13,3m. Powstał tylko jeden egzemplarz.
    14 stycznia 2014, 16:51 przez junior1296 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mniej popularne, ale równie zacne Volvo – Amazon z 1966 roku.
    Amazon z 1966 roku.
    14 stycznia 2014, 22:20 przez Sarge (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)