Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 450 takich materiałów
    To był bardzo trudny rajd dla wielu wszystkich. Opady deszczu, błoto, szybkie trasy połączone ze śliską nawierzchnią...
    By dodać kolejną nutkę pikanterii, na tym rajdzie ważyły się losy na końcowe tytuły m.in. załogom Grupy Rajdowej Surfer: Święcicki/Ciesielski w klasie PRO3 i Kuklis/Walkosz w C2CUP.
    Jak rozstrzygnie się ostatnia runda Tarmac Rajdowe Mistrzostwa Dolnego Śląska?
    30 października 2023, 21:04 przez ~RoadToPro | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Singer 911 DLS Turbo Road –
    21 października 2023, 18:42 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    18 lipca 2023, 23:51 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    23 listopada 2022, 19:12 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1969 Pontiac GTO Judge – GTO to muscle car klasy wyższej produkowany przez amerykańską markę Pontiac w latach 1964-1974. GTO powstał dzięki współpracy dwóch inżynierów Pontiaca: Russella Gee (specjalisty od silników) oraz szefa inżynierów Pontiaca, Johna DeLoreana. Pierwszym pomysłodawcą GTO był Shane Wiser. Pierwsza generacja GTO została zaprezentowana w styczniu 1964 roku, a jej produkcja trwała w latach 1964-1967. Drugą generację GTO zaprezentowano w listopadzie 1968 roku, a produkcja trwała do 1974 roku. GM przeprojektowało swoją platformę A w roku 1968 – nowa wersja była bardziej zaokrąglona, wpisująca się w typową dla fastbacków stylistykę. Klasyczne światła zostały zastąpione chowanymi lampami, umiejscowionymi za przedzieloną w połowie osłoną chłodnicy. Charakterystyczna maska z wlotem została zastąpiona nową, na której znalazły się dwa, rozszerzające się w kierunku szyby, po jednym z każdej strony masywnego przetłoczenia biegnącego przez środek maski. W 1969 Pontiac wprowadził do sprzedaży nowy wariant GTO nazwany "The Judge". Według początkowej koncepcji, Judge miał być tańszą alternatywą dla GTO, miał się również stać poważną konkurencją dla popularnego Plymoutha Road Runnera. Podczas rozwoju tego planu uznano jednak, że Judge będzie zbudowany z myślą o maksymalnych osiągach i sportowym wyglądzie. W tej wersji samochód był droższy o 337 dolarów od standardowej wersji GTO, za tę cenę nabywca otrzymywał szersze opony, przekładnię Hurst, różne wzory i naklejki na całym nadwoziu oraz spojler na klapie bagażnika. Pontiac GTO Judge napędzany jest przez silnik V8 o pojemności 6,6 l, który generuje moc 366 KM oraz moment obrotowy 603 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 247 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 5,4 sekundy. Początkowo Judge oferowany był tylko w jednym kolorze karoserii "Carousel Red," w późniejszych rocznikach dodano jednak możliwość pomalowania karoserii na dowolny kolor występujący w palecie dostępnych dla GTO barw.
    GTO to muscle car klasy wyższej produkowany przez amerykańską markę Pontiac w latach 1964-1974. GTO powstał dzięki współpracy dwóch inżynierów Pontiaca: Russella Gee (specjalisty od silników) oraz szefa inżynierów Pontiaca, Johna DeLoreana. Pierwszym pomysłodawcą GTO był Shane Wiser. Pierwsza generacja GTO została zaprezentowana w styczniu 1964 roku, a jej produkcja trwała w latach 1964-1967. Drugą generację GTO zaprezentowano w listopadzie 1968 roku, a produkcja trwała do 1974 roku. GM przeprojektowało swoją platformę A w roku 1968 – nowa wersja była bardziej zaokrąglona, wpisująca się w typową dla fastbacków stylistykę. Klasyczne światła zostały zastąpione chowanymi lampami, umiejscowionymi za przedzieloną w połowie osłoną chłodnicy. Charakterystyczna maska z wlotem została zastąpiona nową, na której znalazły się dwa, rozszerzające się w kierunku szyby, po jednym z każdej strony masywnego przetłoczenia biegnącego przez środek maski. W 1969 Pontiac wprowadził do sprzedaży nowy wariant GTO nazwany "The Judge". Według początkowej koncepcji, Judge miał być tańszą alternatywą dla GTO, miał się również stać poważną konkurencją dla popularnego Plymoutha Road Runnera. Podczas rozwoju tego planu uznano jednak, że Judge będzie zbudowany z myślą o maksymalnych osiągach i sportowym wyglądzie. W tej wersji samochód był droższy o 337 dolarów od standardowej wersji GTO, za tę cenę nabywca otrzymywał szersze opony, przekładnię Hurst, różne wzory i naklejki na całym nadwoziu oraz spojler na klapie bagażnika. Pontiac GTO Judge napędzany jest przez silnik V8 o pojemności 6,6 l, który generuje moc 366 KM oraz moment obrotowy 603 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 247 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 5,4 sekundy. Początkowo Judge oferowany był tylko w jednym kolorze karoserii "Carousel Red," w późniejszych rocznikach dodano jednak możliwość pomalowania karoserii na dowolny kolor występujący w palecie dostępnych dla GTO barw.
    3 września 2022, 21:59 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Offroad – Off-road (pisane też: offroad, off road) (z ang. poza drogą) – sport motorowy polegający na jeżdżeniu specjalnie przygotowanym samochodem (samochodem terenowym) po nieutwardzonych drogach.
W zależności od terenu, po którym się jeździ wyróżnia się kilka odmian off-roadu:
 off-road przeprawowy, gdzie odcinki tras danego rajdu lub imprezy podzielone na kilka klas (w zależności od specyfiki terenu oraz auta które ma brać udział w przejeżdżaniu danej trasy): turystyczna, sport, adventure, extreme.rock crawling - wspinanie się samochodem po skałkach,cross country - rajdy szybkościowe - np. Rajd Dakar,turystyka off-road (turystyka 4x4), podróżowanie samochodem terenowym bezdrożami lub po wytyczonych szlakach

    Off-road (pisane też: offroad, off road) (z ang. poza drogą) – sport motorowy polegający na jeżdżeniu specjalnie przygotowanym samochodem (samochodem terenowym) po nieutwardzonych drogach.

    W zależności od terenu, po którym się jeździ wyróżnia się kilka odmian off-roadu:

    off-road przeprawowy, gdzie odcinki tras danego rajdu lub imprezy podzielone na kilka klas (w zależności od specyfiki terenu oraz auta które ma brać udział w przejeżdżaniu danej trasy): turystyczna, sport, adventure, extreme.rock crawling - wspinanie się samochodem po skałkach,cross country - rajdy szybkościowe - np. Rajd Dakar,turystyka off-road (turystyka 4x4), podróżowanie samochodem terenowym bezdrożami lub po wytyczonych szlakach
    Plymouth Hemi Superbird – Samochód sportowy typu muscle car klasy wyższej produkowany pod amerykańska marką Plymouth w latach 1970–1972. Powstał on na bazie modelu Road Runner jako wyczynowy samochód sportowy, skierowany także do brania udziału w sportach motorowych jako samochód wyścigowy. Premiera samochodu odbyła się w październiku 1970 roku podczas inauguracji sezonu NASCAR. Samochód posiadał aerodynamiczny stożek przedni, masywny tylny spojler oraz "skrzydła" w wersji street. Siedmiolitrowe 426 Hemi V8 wytwarza moc 425 KM i moment obrotowy 664 Nm, dzięki czemu samochód przyspiesza do 60 mph w 5,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 241 km/h. Z tym silnikiem powstało tylko 135 egzemplarzy.
    Samochód sportowy typu muscle car klasy wyższej produkowany pod amerykańska marką Plymouth w latach 1970–1972. Powstał on na bazie modelu Road Runner jako wyczynowy samochód sportowy, skierowany także do brania udziału w sportach motorowych jako samochód wyścigowy. Premiera samochodu odbyła się w październiku 1970 roku podczas inauguracji sezonu NASCAR. Samochód posiadał aerodynamiczny stożek przedni, masywny tylny spojler oraz "skrzydła" w wersji street. Siedmiolitrowe 426 Hemi V8 wytwarza moc 425 KM i moment obrotowy 664 Nm, dzięki czemu samochód przyspiesza do 60 mph w 5,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 241 km/h. Z tym silnikiem powstało tylko 135 egzemplarzy.