Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 14 takich materiałów
    Robert studzi emocje – Oto wyrywki wypowiedzi RK z wywiadów telewizyjnych i prasowych:
"Powoli nabieram pewności siebie, choć to nie łatwe. Każdy dzień był w pewnym sensie pierwszym razem. Różne opony i ustawienia. Ten dzień też był pełen nauki.
Zespół jest bardzo przyjazny. Dziękuję im za możliwość bycia tu. Dla mnie to ważne, abym mógł odpowiedzieć sobie na wiele pytań. Chłopaki są zmęczeni po długim sezonie, ale atmosfera w garażu była bardzo miła.
Przejechałem tylko pół dnia. To coś innego niż normalny test, w którym można przeanalizować sprawy. Zastanowić się, co dalej. Wysiadłem o 15 i miałem 15 minut przerwy.
Co dalej? Po testach jadę do domu...
Przejechałem dużo okrążeń to był produktywny dzień i czekam na jutro. Pewność rosła z okrążenia na okrążenie, ale pojawiła się szybko i mogłem od razu zacząć testy. Dobrze będzie mieć trochę przerwy i przygotować się na jutro.
Rytm i tempo były dobre. Dałoby się coś poprawić w aucie, ale to dzień Pirelli, więc nie można było dotykać samochodu.
Mimo to był to udany dzień i dużo nauki.
Tym razem dostałem możliwość od Williamsa i jestem im bardzo wdzięczny.
Mialem powiedzieć, że było długi, ale nie był. Spędziłem 6 godzin w samochodzie. To mój drugi raz w aucie z sezonu 2017. Mogłem trochę użyć doświadczeń z Renault. Starałem się jak najwiecej nauczyć na tych stu okrążeniach.
Moje podejście nie zmieniło się przez ostatnich 6 miesięcy. Korzystam z każdej okazji, aby się uczyć nowej f1. Nowych samochodów, ustawień, opon. 
Miałem pewność i większej bym nie oczekiwał osoby, która pierwszy raz wsiada do samochodu.
Nie prowadzę w stu procentach lewą ręką. Ciężko byłoby jechać jedną ręką. Nie jestem w stu procentach sprawny, to widać. Jestem jednak mile zaskoczony jak poszły te testy i jak reagował mój organizm, ale nie leżałem w domu przez 6 miesięcy. Szykowałem się i jestem zadowolony z mojego przygotowania fizycznego. Siedem lat temu łatwiej byłoby wskoczyć do samochodu, ale teraz wiele się zmieniło. Musze się ich nauczyć. Zaczynam niemal od zera, ale jeśli dostanę jeszcze okazję, szybko się nauczę. Moje doświadczenie z poprzednich lat pozwala się szybciej uczyć, ale było to prawie jak pierwszy dzień w szkole.
Zespół był zadowolony z moich długich przejazdów tak, jak wcześniej. Ale zawsze można się czegoś więcej nauczyć.
Starałem się pomóc także zespołowi.
Co przyniesie przyszłość, nie wiem... 
jeśli nic dalej się nie stanie i tak będę szczęśliwy. Było warto. Jeśli to dopiero start, to był to dobry początek."
    Oto wyrywki wypowiedzi RK z wywiadów telewizyjnych i prasowych:
    "Powoli nabieram pewności siebie, choć to nie łatwe. Każdy dzień był w pewnym sensie pierwszym razem. Różne opony i ustawienia. Ten dzień też był pełen nauki.
    Zespół jest bardzo przyjazny. Dziękuję im za możliwość bycia tu. Dla mnie to ważne, abym mógł odpowiedzieć sobie na wiele pytań. Chłopaki są zmęczeni po długim sezonie, ale atmosfera w garażu była bardzo miła.
    Przejechałem tylko pół dnia. To coś innego niż normalny test, w którym można przeanalizować sprawy. Zastanowić się, co dalej. Wysiadłem o 15 i miałem 15 minut przerwy.
    Co dalej? Po testach jadę do domu...
    Przejechałem dużo okrążeń to był produktywny dzień i czekam na jutro. Pewność rosła z okrążenia na okrążenie, ale pojawiła się szybko i mogłem od razu zacząć testy. Dobrze będzie mieć trochę przerwy i przygotować się na jutro.
    Rytm i tempo były dobre. Dałoby się coś poprawić w aucie, ale to dzień Pirelli, więc nie można było dotykać samochodu.
    Mimo to był to udany dzień i dużo nauki.
    Tym razem dostałem możliwość od Williamsa i jestem im bardzo wdzięczny.
    Mialem powiedzieć, że było długi, ale nie był. Spędziłem 6 godzin w samochodzie. To mój drugi raz w aucie z sezonu 2017. Mogłem trochę użyć doświadczeń z Renault. Starałem się jak najwiecej nauczyć na tych stu okrążeniach.
    Moje podejście nie zmieniło się przez ostatnich 6 miesięcy. Korzystam z każdej okazji, aby się uczyć nowej f1. Nowych samochodów, ustawień, opon.
    Miałem pewność i większej bym nie oczekiwał osoby, która pierwszy raz wsiada do samochodu.
    Nie prowadzę w stu procentach lewą ręką. Ciężko byłoby jechać jedną ręką. Nie jestem w stu procentach sprawny, to widać. Jestem jednak mile zaskoczony jak poszły te testy i jak reagował mój organizm, ale nie leżałem w domu przez 6 miesięcy. Szykowałem się i jestem zadowolony z mojego przygotowania fizycznego. Siedem lat temu łatwiej byłoby wskoczyć do samochodu, ale teraz wiele się zmieniło. Musze się ich nauczyć. Zaczynam niemal od zera, ale jeśli dostanę jeszcze okazję, szybko się nauczę. Moje doświadczenie z poprzednich lat pozwala się szybciej uczyć, ale było to prawie jak pierwszy dzień w szkole.
    Zespół był zadowolony z moich długich przejazdów tak, jak wcześniej. Ale zawsze można się czegoś więcej nauczyć.
    Starałem się pomóc także zespołowi.
    Co przyniesie przyszłość, nie wiem...
    jeśli nic dalej się nie stanie i tak będę szczęśliwy. Było warto. Jeśli to dopiero start, to był to dobry początek."
    RK w barwach Williamsa – King is back...
    King is back...
    RK wraca na tor!!! – Renault Sport R.S. 01 w parze ze spektakularnym wyglądem idą osiągi. Umieszczony centralnie silnik Nismo 3.8 V6 biturbo generuje powyżej 500 KM mocy i ponad 600 nm momentu obrotowego. Jednostka, pochodząca z Nissana GT-R, współpracuje z sekwencyjną, 7-stopniową skrzynią biegów firmy Sadev. Dokładnych osiągów nie znamy, ale to aż nadto, żeby rozpędzić samochód do ponad 300 km/h. Renault twierdzi, że R.S.01 plasuje się pomiędzy autami klasy GT3 a DTM.
    Renault Sport R.S. 01 w parze ze spektakularnym wyglądem idą osiągi. Umieszczony centralnie silnik Nismo 3.8 V6 biturbo generuje powyżej 500 KM mocy i ponad 600 nm momentu obrotowego. Jednostka, pochodząca z Nissana GT-R, współpracuje z sekwencyjną, 7-stopniową skrzynią biegów firmy Sadev. Dokładnych osiągów nie znamy, ale to aż nadto, żeby rozpędzić samochód do ponad 300 km/h. Renault twierdzi, że R.S.01 plasuje się pomiędzy autami klasy GT3 a DTM.
    Cytując klasyka: Great news! – "Jak informuje portal omnicorse.it, Robert Kubica zamierza rozmawiać z Toto Wolffem na temat miejsca w zespole Mercedesa w przyszłorocznej edycji wyścigów serii DTM.

O takim rozwiązaniu mówiło się od jakiegoś czasu, a teraz, jak pisze portal omnicorse.it, współpracujący przecież z Robertem, Polak jest już zdecydowany aby spróbować swoich sił w DTM.

Sprawa nie jest jeszcze przesądzona, bo Kubica zamierza dopiero zacząć rozmowy z Wolffem, ale Niemiec nie raz już deklarował, że miejsce dla Kubicy w DTM zawsze się znajdzie."
    "Jak informuje portal omnicorse.it, Robert Kubica zamierza rozmawiać z Toto Wolffem na temat miejsca w zespole Mercedesa w przyszłorocznej edycji wyścigów serii DTM.

    O takim rozwiązaniu mówiło się od jakiegoś czasu, a teraz, jak pisze portal omnicorse.it, współpracujący przecież z Robertem, Polak jest już zdecydowany aby spróbować swoich sił w DTM.

    Sprawa nie jest jeszcze przesądzona, bo Kubica zamierza dopiero zacząć rozmowy z Wolffem, ale Niemiec nie raz już deklarował, że miejsce dla Kubicy w DTM zawsze się znajdzie."
    BBS RK – Silnik nie zrobiony, ruda się panoszy, ale felunek musi być!

BBS RK 001 17" 8J ET35 (przód)
BBS RK 003 17" 8,5J ET15 (tył)

Chciałem z tego miejsca jeszcze raz podziękować użytkownikowi padzio91 z forum 3er za miłą współpracę i jego życzliwość.
    Silnik nie zrobiony, ruda się panoszy, ale felunek musi być!

    BBS RK 001 17" 8J ET35 (przód)
    BBS RK 003 17" 8,5J ET15 (tył)

    Chciałem z tego miejsca jeszcze raz podziękować użytkownikowi padzio91 z forum 3er za miłą współpracę i jego życzliwość.
    14 stycznia 2015, 22:56 przez NightStalker93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    E36 Coupe – BMW E36 Coupe na BBS RK.
Liczę, że na wiosnę takie same zagoszczą u mnie.
    BMW E36 Coupe na BBS RK.
    Liczę, że na wiosnę takie same zagoszczą u mnie.