Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 14 takich materiałów
    Holden Commodore SS-V Redline –
    13 września 2023, 19:12 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2008 Saturn Sky Redline –
    19 listopada 2021, 22:15 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    SPECKA:

    Silnik: V6 120 stopni (hybryda)
    Pojemnosc: 2992cc (Twin Turbo)
    MOC: 830PS TOTAL
    CV z Litra: 221CV/litr
    ICE Power: 663CV
    ELECTRIC POWER: 167CV
    Moment: 740NM
    Redline: 8500rpm
    Zasięg na prądzie: 25km
    Pojemność baterii: 7.45 kWh
    0-100 w 2.9s
    0-200 w 7,3s
    Vmax: ponad 330km/h
    Hamowanie: 200- 0 na odcinku 107m
    Czas na torze Fiorano: 1:21s
    Wymiary: 4565/1958/1187
    Masa (DRY): 1470kg
    Rozkład masy: 40F / 60R
    Pojemność zbiornika: 65 Litrow
    Skrzynia: F1 DCT 8B
    Koła: 245/35 ZR20 i 305/35 ZR20
    Opony: Michelin Pilot Sport 4S
    Hamulce: 40cm z przodu (karbon ceramika)
    350 kg docisku aero
    Ceny: od 270k EURO
    Konkurencja: McLaren Artura
    10 sierpnia 2021, 13:58 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Camaro Supercharger 79’ – Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Sprzęt najwyższej półki.

    Hair trick 12 pcs DD Audio REDLINE 818 , STETSOM 9K
    14 lipca 2016, 7:54 przez kalixxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Astra Coupe OPC redline –
    14 sierpnia 2014, 14:52 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)