Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 53 takie materiały
    Celica – Wersja GT4 wizualnie wyróżniała się zupełnie innym przodem z masywniejszym zderzakiem oraz wyraźnymi przetłoczeniami na pokrywie silnika. Linia boczna i tył były wspólne dla wszystkich wersji Celiki z tym, że „rajdówkę” w wyposażeniu seryjnym zdobił tylny spoiler (dostępny jako opcja w pozostałych wersjach).

Celica GT4Celica GT4 we wnętrzu zupełnie nie przypomina ascetycznego samochodu rajdowego. W wyposażeniu seryjnym oprócz wszystkich elektrycznych gadżetów znanych z 2-litrowej wersji GT znalazły się ponadto : skórzana tapicerka i kierownica, dodatkowy wskaźnik na desce rozdzielczej, klimatyzacja oraz szyber dach. Mniejszy w GT4 za to był bagażnik. W końcu gdzieś trzeba było upchnąć napęd tylnej osi oraz większy zbiornik paliwa (68 l)

Turbodoładowany silnik 2.0 generował 242 KM osiągane wysoko, bo przy 6000 obr./min. Kierowca miał do dyspozycji maksymalny moment obrotowy na poziomie 302 Nm przy 4800 obr./min. Jednostka napędowa mieściła 5,2 l oleju, który producent zalecał wymieniać co 7,500 km lub co 6 miesięcy. Napęd przenoszony był przez 5-stopniowa ręczną skrzynię biegów na 4 koła z lekkich stopów o szerokości 7,5 JJ wyposażonych w opony 215/50 R16.

Mechanizmy różnicowe (tylny i centralny dyfer) gwarantowały optymalną trakcję w każdych warunkach. Całość potrafiła ruszyć z miejsca i rozpędzić się do 100 km/h w czasie 6,1 s (dane katalogowe). Prędkość maksymalna wynosiła 240 km/h
    Wersja GT4 wizualnie wyróżniała się zupełnie innym przodem z masywniejszym zderzakiem oraz wyraźnymi przetłoczeniami na pokrywie silnika. Linia boczna i tył były wspólne dla wszystkich wersji Celiki z tym, że „rajdówkę” w wyposażeniu seryjnym zdobił tylny spoiler (dostępny jako opcja w pozostałych wersjach).

    Celica GT4Celica GT4 we wnętrzu zupełnie nie przypomina ascetycznego samochodu rajdowego. W wyposażeniu seryjnym oprócz wszystkich elektrycznych gadżetów znanych z 2-litrowej wersji GT znalazły się ponadto : skórzana tapicerka i kierownica, dodatkowy wskaźnik na desce rozdzielczej, klimatyzacja oraz szyber dach. Mniejszy w GT4 za to był bagażnik. W końcu gdzieś trzeba było upchnąć napęd tylnej osi oraz większy zbiornik paliwa (68 l)

    Turbodoładowany silnik 2.0 generował 242 KM osiągane wysoko, bo przy 6000 obr./min. Kierowca miał do dyspozycji maksymalny moment obrotowy na poziomie 302 Nm przy 4800 obr./min. Jednostka napędowa mieściła 5,2 l oleju, który producent zalecał wymieniać co 7,500 km lub co 6 miesięcy. Napęd przenoszony był przez 5-stopniowa ręczną skrzynię biegów na 4 koła z lekkich stopów o szerokości 7,5 JJ wyposażonych w opony 215/50 R16.

    Mechanizmy różnicowe (tylny i centralny dyfer) gwarantowały optymalną trakcję w każdych warunkach. Całość potrafiła ruszyć z miejsca i rozpędzić się do 100 km/h w czasie 6,1 s (dane katalogowe). Prędkość maksymalna wynosiła 240 km/h
    2 grudnia 2013, 16:52 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Z cyklu napotkane w Portugalii – Opel Kadett C: Produkowany w latach 1973-1979, w sumie wyprodukowano 1 701 076 samochodów. Samochód miał silnik z przodu i napęd na tył. Przedstawiony egzemplarz najprawdopodobniej ma silnik o pojemności 1.0 litra, o mocy 40km (wersja głównie dla krajów śródziemnomorskich).

Większość Kadettów C miało 4 biegową, synchronizowaną ręczną przekładnię. Można było w opcji dla większych silników zamówić 3-biegową, automatyczną przekładnię "GM Strasbourg" Turbo-Hydramatic 180. W opcji można było również wyposażyć samochód w przednie, tarczowe hamulce o średnicy 238mm - opcja ta była standardem dla wszystkich, oprócz najtańszych wersji (a i tutaj stała się standardem w 1975).
    Opel Kadett C: Produkowany w latach 1973-1979, w sumie wyprodukowano 1 701 076 samochodów. Samochód miał silnik z przodu i napęd na tył. Przedstawiony egzemplarz najprawdopodobniej ma silnik o pojemności 1.0 litra, o mocy 40km (wersja głównie dla krajów śródziemnomorskich).

    Większość Kadettów C miało 4 biegową, synchronizowaną ręczną przekładnię. Można było w opcji dla większych silników zamówić 3-biegową, automatyczną przekładnię "GM Strasbourg" Turbo-Hydramatic 180. W opcji można było również wyposażyć samochód w przednie, tarczowe hamulce o średnicy 238mm - opcja ta była standardem dla wszystkich, oprócz najtańszych wersji (a i tutaj stała się standardem w 1975).
    30 października 2013, 16:39 przez feanorek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    SKRADZIONO GOLFA 1.9 TDI 105KM 2006 r. KTO GO WIDZIAŁ?! – Skradziony w nocy z 13 na 14.08.2013 stał na osiedlu Rzeczypospolitej w Poznaniu przy biedronce.
Tablica rejestracyjna: PO 205WM.
Zdjęcie robione od razu po kupnie z inną tablicą dlatego zakryłem!
Silnik 1.9 TDI 105KM 2006 rok, lekko powycierane felgi aluminiowe, napisy golf i TDI z dziwnym osadem-rdzą. Klimatronik, ręczna skrzynia 6 biegów, Radio oryginalne na CD, komputer pokładowy, 6 poduszek, wymieniany plastik bez nalepek jak otwiera się maskę. 
Pomóżcie złapać mi tych frajerów którzy go ukradli!
Jeżeli ktoś go widział gdzie ktokolwiek proszę o informacje na maila:  
bartas14@onet.eu
    Skradziony w nocy z 13 na 14.08.2013 stał na osiedlu Rzeczypospolitej w Poznaniu przy biedronce.
    Tablica rejestracyjna: PO 205WM.
    Zdjęcie robione od razu po kupnie z inną tablicą dlatego zakryłem!
    Silnik 1.9 TDI 105KM 2006 rok, lekko powycierane felgi aluminiowe, napisy golf i TDI z dziwnym osadem-rdzą. Klimatronik, ręczna skrzynia 6 biegów, Radio oryginalne na CD, komputer pokładowy, 6 poduszek, wymieniany plastik bez nalepek jak otwiera się maskę.
    Pomóżcie złapać mi tych frajerów którzy go ukradli!
    Jeżeli ktoś go widział gdzie ktokolwiek proszę o informacje na maila:
    bartas14@onet.eu
    14 sierpnia 2013, 12:04 przez ~poznan | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    4 sierpnia 2013, 17:06 przez ~maxss | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Triumph Stag – Triumph Stag - sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Triumph Motor Company w latach 1970-1977. Dostępny jako 2-drzwiowy kabriolet z zakładanym dachem. Do napędu użyto silnika V8 o pojemności 2997 cm³, z pojedynczym wałkiem rozrządu. Moc maksymalna wynosiła 108 kW, a moment maksymalny 230 Nm. Posiadał 4-biegową ręczną skrzynię biegów, ważył 1270 kg i spalał 12,8 l/100 km. Największa prędkość wynosiła 189 km/h. Auto miało niezależne zawieszenie z przodu i z tyłu.

Więcej ciekawostek w źródle
    Triumph Stag - sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Triumph Motor Company w latach 1970-1977. Dostępny jako 2-drzwiowy kabriolet z zakładanym dachem. Do napędu użyto silnika V8 o pojemności 2997 cm³, z pojedynczym wałkiem rozrządu. Moc maksymalna wynosiła 108 kW, a moment maksymalny 230 Nm. Posiadał 4-biegową ręczną skrzynię biegów, ważył 1270 kg i spalał 12,8 l/100 km. Największa prędkość wynosiła 189 km/h. Auto miało niezależne zawieszenie z przodu i z tyłu.

    Więcej ciekawostek w źródle
    Następny projekt BMW E30 318is 90" – Moja Beemka E30 318is z 1990r.
W rodzinie od 9 lat. Staram się zachować ją w oryginale, ponieważ mało ich jest... Jedynymi modernizacjami są rzeczy z epoki, ew. coś typu audio ale to wiadomo.

Tutaj dokładny opis po rozkodowaniu VIN:

S209A	 SPERRDIFFERENTIAL 25%	 Blokada dyrefencjału
S210A	 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )	 Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S215A	 SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG	 Wspom. ukł. kier., zależ. od pręd. obr.
S300A	 ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH	 Centralny zamek z autoalarmem
S314A	 FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT	 Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S320A	 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL	 Brak napisu modelu
S350A	 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM	 Szkło izolacji cieplnej zielone
S400A	 SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH	 Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S428A	 WARNDREIECK	 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S481A	 SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER	 Fotel sportowy
S510A	 LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT	 Regulator zasięgu świateł
S520A	 NEBELSCHEINWERFER	 Lampa przeciwmgłowa
S652A	 BMW BAVARIA C II	 Radio Bavaria C II
S680A	 RADIOANTENNE MANUELL	 Antena radiowa ręczna
S690A	 CASSETTENHALTERUNG	 Uchwyt kasety
	
 Wersja krajowa Niemcy/Austria

Z czego nie ma radia, org. anteny oraz zamieniłem tunel środkowy na ten z samym schowkiem. Do tego dojdą Borbety A 15" 7j. 
Aktualnie jest już dokładka org. z wersji 318is
Co sądzicie?
    Moja Beemka E30 318is z 1990r.
    W rodzinie od 9 lat. Staram się zachować ją w oryginale, ponieważ mało ich jest... Jedynymi modernizacjami są rzeczy z epoki, ew. coś typu audio ale to wiadomo.

    Tutaj dokładny opis po rozkodowaniu VIN:

    S209A SPERRDIFFERENTIAL 25% Blokada dyrefencjału
    S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
    S215A SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG Wspom. ukł. kier., zależ. od pręd. obr.
    S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek z autoalarmem
    S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
    S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
    S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone
    S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
    S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
    S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
    S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
    S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
    S652A BMW BAVARIA C II Radio Bavaria C II
    S680A RADIOANTENNE MANUELL Antena radiowa ręczna
    S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety

    Wersja krajowa Niemcy/Austria

    Z czego nie ma radia, org. anteny oraz zamieniłem tunel środkowy na ten z samym schowkiem. Do tego dojdą Borbety A 15" 7j.
    Aktualnie jest już dokładka org. z wersji 318is
    Co sądzicie?
    2 maja 2013, 12:18 przez dzikuPL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Polerowane Felgi – Dzisiaj skończone, ręczna robota. Podoba się?
    Dzisiaj skończone, ręczna robota. Podoba się?
    14 kwietnia 2013, 19:06 przez kentaky12 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Morgan Threewheeler – Threewheeler to, jak informuje producent auta, współczesna interpretacja klasycznego 3-kołowca Morgana sprzed ponad 50 lat. Ma aluminiową konstrukcję, minimalistycznie zaprojektowane wnętrze, 5-stopniową przekładnię ręczną od Mazdy oraz silnik rozwijający 115 KM. Choć wartość mocy nie powala na kolana, w połączeniu z bardzo niską masą daje piorunujące osiągi – wg danych fabrycznych, przyspieszenie do „setki” trwa nieco ponad 4,5 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 185 km/h.
    Threewheeler to, jak informuje producent auta, współczesna interpretacja klasycznego 3-kołowca Morgana sprzed ponad 50 lat. Ma aluminiową konstrukcję, minimalistycznie zaprojektowane wnętrze, 5-stopniową przekładnię ręczną od Mazdy oraz silnik rozwijający 115 KM. Choć wartość mocy nie powala na kolana, w połączeniu z bardzo niską masą daje piorunujące osiągi – wg danych fabrycznych, przyspieszenie do „setki” trwa nieco ponad 4,5 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 185 km/h.
    5 marca 2013, 18:04 przez lewar1968 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jelcz 315 – NADWOZIE
rama: stalowa, podłużnicowa
kabina: dwumiejscowa z dodatkowymi miejscami po złożeniu leżanki, metalowa, typ 407, drzwi zawieszone na słupkach przednich
skrzynia ładunkowa: drewniana o wymiarach 4883 x 2290 x 600 mm, z metalowymi burtami
wymiary samochodu: długość - 7346 mm, szerokość: 2500 mm, wysokość 3000 mm (bez plandeki), rozstaw osi - 4100 mm, rozstaw kół: przednich - 2086 mm, tylnych - 1800 mm
masa własna: 6440 kg, ładowność: 8000 kg
dopuszczalna masa przyczepy: 14 000 kg 
SILNIK
typ: SW680, czterosuwowy, górnozaworowy, wolnossący
liczba i układ cylindrów: 6, układ pionowy
pojemność skokowa: 11 100 cm
moc maksymalna: 200 KM (147 kW) przy 2200 obr./min 
PRZENIESIENIE NAPĘDU
sprzęgło: suche, jednotarczowe
skrzynia biegów: ręczna, pięcioprzekładniowa plus bieg wsteczny, zsynchronizowana (II-V)
zmiana biegów: dźwignią obok fotela kierowcy 
ZAWIESZENIE
przednia oś: sztywne, dwa półeliptyczne resory wzdłużne
tylna oś: sztywny most, dwa resory wzdłużne z resorami pomocniczymi 
KOŁA, OGUMIENIE, HAMULCE
koła: 8.00 x 20", koła tylne bliźniacze
opony: 11.00 x 20"
hamulce: bębnowe, układ pneumatyczny, dwuobwodowy ze wspomaganiem
hamulec pomocniczy: ręczny, mechaniczny, działający na tylne bębny hamulcowe, dodatkowo hamulec silnikowy
    NADWOZIE
    rama: stalowa, podłużnicowa
    kabina: dwumiejscowa z dodatkowymi miejscami po złożeniu leżanki, metalowa, typ 407, drzwi zawieszone na słupkach przednich
    skrzynia ładunkowa: drewniana o wymiarach 4883 x 2290 x 600 mm, z metalowymi burtami
    wymiary samochodu: długość - 7346 mm, szerokość: 2500 mm, wysokość 3000 mm (bez plandeki), rozstaw osi - 4100 mm, rozstaw kół: przednich - 2086 mm, tylnych - 1800 mm
    masa własna: 6440 kg, ładowność: 8000 kg
    dopuszczalna masa przyczepy: 14 000 kg
    SILNIK
    typ: SW680, czterosuwowy, górnozaworowy, wolnossący
    liczba i układ cylindrów: 6, układ pionowy
    pojemność skokowa: 11 100 cm
    moc maksymalna: 200 KM (147 kW) przy 2200 obr./min
    PRZENIESIENIE NAPĘDU
    sprzęgło: suche, jednotarczowe
    skrzynia biegów: ręczna, pięcioprzekładniowa plus bieg wsteczny, zsynchronizowana (II-V)
    zmiana biegów: dźwignią obok fotela kierowcy
    ZAWIESZENIE
    przednia oś: sztywne, dwa półeliptyczne resory wzdłużne
    tylna oś: sztywny most, dwa resory wzdłużne z resorami pomocniczymi
    KOŁA, OGUMIENIE, HAMULCE
    koła: 8.00 x 20", koła tylne bliźniacze
    opony: 11.00 x 20"
    hamulce: bębnowe, układ pneumatyczny, dwuobwodowy ze wspomaganiem
    hamulec pomocniczy: ręczny, mechaniczny, działający na tylne bębny hamulcowe, dodatkowo hamulec silnikowy
    25 lipca 2012, 20:29 przez petro161 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Marcos Mantis – Dane techniczne pojazdu:
Prędkość maksymalna: 161mph (258km/h)
0-100km/h: 4,8s
Silnik: V8
Pojemność: 4601 cm3
Skrzynia biegów: 5-biegowa, ręczna
Moc maksymalna: 352hp
Moment maksymalny: 406Nm
Masa: 1191kg
Zużycie paliwa: 13,3 l/100km
    Dane techniczne pojazdu:
    Prędkość maksymalna: 161mph (258km/h)
    0-100km/h: 4,8s
    Silnik: V8
    Pojemność: 4601 cm3
    Skrzynia biegów: 5-biegowa, ręczna
    Moc maksymalna: 352hp
    Moment maksymalny: 406Nm
    Masa: 1191kg
    Zużycie paliwa: 13,3 l/100km
    17 maja 2012, 21:45 przez m4h7f (PW) | Do ulubionych | Skomentuj