Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 3 takie materiały
    Renault Clio w rajdach – Na kolejnych zdjęciach wersje:
16v
Williams N3
Kit Car
Maxi Kit Car
RS
S1600
R3
R3T

Wiem, że to na pewno nie wszystkie, były jeszcze A-grupowa Williams oraz F2000 a może i więcej. Mam nadzieję, że nic nie pomyliłem.
    Na kolejnych zdjęciach wersje:
    16v
    Williams N3
    Kit Car
    Maxi Kit Car
    RS
    S1600
    R3
    R3T

    Wiem, że to na pewno nie wszystkie, były jeszcze A-grupowa Williams oraz F2000 a może i więcej. Mam nadzieję, że nic nie pomyliłem.
    Przejażdżka na fotelu pilota.
    Samochód: Abarth 500 R3T
    Kierowca: Robert Halicki
    3 grudnia 2013, 15:56 przez talarr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Abarth 500 R3T  (Konkurs ) – Samochód rajdowy Abarth 500 homologowany jest w klasie R3T. Cena samochodu gotowego do startu wynosi 48 000 euro.  Samochód wyposażony jest w benzynowy turbodoładowany silnik 1.4, osiągający moc 180KM, sekwencyjną 6-biegową skrzynię biegów, samoblokujący mechanizm różnicowy, dwutarczowe sprzęgło, regulowane wyczynowe zawieszenie, hamulce tarczowe – przednie o średnicy 300 mm, tylne o średnicy 251 mm z rozdzielaczem siły hamowania, hydrauliczny hamulec ręczny oraz felgi OZ 7″ x 17″ i opony w rozmiarze 200/50-R17. Oczywiście nie zabrakło elementów poprawiających bezpieczeństwo, wymaganych i homologowanych przez FIA m.in. klatka bezpieczeństwa zintegrowana z nadwoziem, kubełkowe fotele, 6-punktowe pasy bezpieczeństwa.
    Samochód rajdowy Abarth 500 homologowany jest w klasie R3T. Cena samochodu gotowego do startu wynosi 48 000 euro. Samochód wyposażony jest w benzynowy turbodoładowany silnik 1.4, osiągający moc 180KM, sekwencyjną 6-biegową skrzynię biegów, samoblokujący mechanizm różnicowy, dwutarczowe sprzęgło, regulowane wyczynowe zawieszenie, hamulce tarczowe – przednie o średnicy 300 mm, tylne o średnicy 251 mm z rozdzielaczem siły hamowania, hydrauliczny hamulec ręczny oraz felgi OZ 7″ x 17″ i opony w rozmiarze 200/50-R17. Oczywiście nie zabrakło elementów poprawiających bezpieczeństwo, wymaganych i homologowanych przez FIA m.in. klatka bezpieczeństwa zintegrowana z nadwoziem, kubełkowe fotele, 6-punktowe pasy bezpieczeństwa.
    25 kwietnia 2012, 14:39 przez kacperz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1