Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Szukaj


 

Znalazłem 24 takie materiały
Vern Schuppan 962 C – Schuppan 962CR – supersamochód zbudowany w 1994 przez australijskiego kierowcę rajdowego Verna Schuppana. Został stworzony jako wyraz uznania dla Schuppana za zwycięstwo w 24 Godzinnym Wyścigu Le Mans w 1983 oraz w 1989 All Japan Sports Prototype Championship. Schuppan 962CR opiera się na modelu 962 który dominował w tamtych czasach w seriach wyścigów Le Mans, 962 jeździł Vern Schuppan.
Schuppan 962CR – supersamochód zbudowany w 1994 przez australijskiego kierowcę rajdowego Verna Schuppana. Został stworzony jako wyraz uznania dla Schuppana za zwycięstwo w 24 Godzinnym Wyścigu Le Mans w 1983 oraz w 1989 All Japan Sports Prototype Championship. Schuppan 962CR opiera się na modelu 962 który dominował w tamtych czasach w seriach wyścigów Le Mans, 962 jeździł Vern Schuppan.
7 grudnia 2016, 15:51 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Audi R18 –
12 września 2015, 11:32 przez Emilia_eS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Źródło: www.facebook.com/lisalinkephotography
Porsche 919 Hybrid – Tegoroczny samochód Porsche na wyścig w klasie Le Mans Prototype 1-H.
Tegoroczny samochód Porsche na wyścig w klasie Le Mans Prototype 1-H.
5 września 2015, 11:41 przez WalQ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Źródło: Własne foto
Lamborghini Diablo Roadster Prototype 1992 –
7 października 2014, 21:13 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Trochę klasyków – Trochę zajęło mi sklejanie tego, ale jeśli Wam się podoba i chcecie więcej, to napiszcie w komentarzu, dorzucę coś.

Od góry:
1935 Hoffman X-8 Prototype,
Delahaye Type 135,
1927 Ford,
Chyba Corvette C4,
1934 Ford,
1959 Edsel Corsair,
1968 Oldsmobile 442,
1927 Ford Model T Roadster,
1978 Dodge Aspen R/T coupe,
1971 Buick Gran Sport,
1932 Chrysler CL Custom Imperial,
1930 Dodge DC-8 Roadster,
Alfa Romeo 6C 1929/33,
1956 Chrysler Diablo Roadster,
1960 Alfa Romeo GT 1300 Junior,
1963 Alfa Romeo 2600 six-doors.
Trochę zajęło mi sklejanie tego, ale jeśli Wam się podoba i chcecie więcej, to napiszcie w komentarzu, dorzucę coś.

Od góry:
1935 Hoffman X-8 Prototype,
Delahaye Type 135,
1927 Ford,
Chyba Corvette C4,
1934 Ford,
1959 Edsel Corsair,
1968 Oldsmobile 442,
1927 Ford Model T Roadster,
1978 Dodge Aspen R/T coupe,
1971 Buick Gran Sport,
1932 Chrysler CL Custom Imperial,
1930 Dodge DC-8 Roadster,
Alfa Romeo 6C 1929/33,
1956 Chrysler Diablo Roadster,
1960 Alfa Romeo GT 1300 Junior,
1963 Alfa Romeo 2600 six-doors.
19 sierpnia 2014, 16:17 przez elemelek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
Od tego się wszystko zaczęło – Ferrari Mule M3 - czyli prototyp Enzo.

Enzo Prototype - one off
Year : 2000
Engine : V12
Power : 680 PS
Gearbox : 6 gears
Weight : 1365 kg
Price : POA
Ferrari Mule M3 - czyli prototyp Enzo.

Enzo Prototype - one off
Year : 2000
Engine : V12
Power : 680 PS
Gearbox : 6 gears
Weight : 1365 kg
Price : POA
7 czerwca 2014, 13:00 przez pietras413 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
ORCA C113 Prototype –
11 maja 2014, 16:24 przez ~osirus | Do ulubionych | Skomentuj
Lamborghini Diablo Roadster Prototype – Na Salonie samochodowym w Genewie w 1992 roku firma Lamborghini zaprezentowała prototyp odkrytego Diablo. Na prawdę odkrytego, nie miał ani dachu a z przedniej szyby została tylko owiewka. Z tyłu "wyrosły" dość masywne pałąki i zostały zmienione wloty powietrza, które potem znalazły się w Diablo VT ( czyli z napędem na cztery koła).Zmiany zaszły także wewnątrz samochodu. Przede wszystkim przebudowano panel zegarów a całość wykończono piękną skórką. Lusterko wsteczne powędrowało na szczyt przedniej owiewki.Za siedzeniami znajdowała się V12 z Diablo (5,7l, 492KM), ale Lamborghini nie zdradziło czy ten prototyp miał napęd na tylne czy na wszystkie koła ( Diablo VT weszło do produkcji rok później). W wprzeciwięństie od Aventadora J (pomysł podobny), ten Diablo znajduje się w Muzeum Lamborghini, ale firma tunerska Koenig oferowała Diablo podobnego do prototypu. Pojazd należy prowadzić w kasku.
Na Salonie samochodowym w Genewie w 1992 roku firma Lamborghini zaprezentowała prototyp odkrytego Diablo. Na prawdę odkrytego, nie miał ani dachu a z przedniej szyby została tylko owiewka. Z tyłu "wyrosły" dość masywne pałąki i zostały zmienione wloty powietrza, które potem znalazły się w Diablo VT ( czyli z napędem na cztery koła).Zmiany zaszły także wewnątrz samochodu. Przede wszystkim przebudowano panel zegarów a całość wykończono piękną skórką. Lusterko wsteczne powędrowało na szczyt przedniej owiewki.Za siedzeniami znajdowała się V12 z Diablo (5,7l, 492KM), ale Lamborghini nie zdradziło czy ten prototyp miał napęd na tylne czy na wszystkie koła ( Diablo VT weszło do produkcji rok później). W wprzeciwięństie od Aventadora J (pomysł podobny), ten Diablo znajduje się w Muzeum Lamborghini, ale firma tunerska Koenig oferowała Diablo podobnego do prototypu. Pojazd należy prowadzić w kasku.
3 maja 2014, 15:32 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
Źródło: zdjęcia własne, tekst częściowo
Hudson Italia Prototype 1953 –
8 kwietnia 2014, 16:25 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)