Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 636 takich materiałów
    Proces produkcji silnika Mercedesa
    30 września 2017, 12:08 przez ~Sillybone | Do ulubionych | Skomentuj
    Proces produkcji
    3 września 2017, 17:22 przez Alkodzio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To już koniec jadowitej żmii – Ogłoszenie zakończenia produkcji kultowego modelu miało miejsce już kilka miesięcy temu, teraz jednak stało się faktem. Jak poinformował koncern FCA 17 sierpnia 2017 zjechał z taśm produkcyjnych fabryki Conner Avenue Assembly w Detroit ostatni Dodge Viper. Powodem zakończenia produkcji legendarnego sportowca było niespełnianie najnowszych norm bezpieczeństwa. Wymagają one stosowania bocznych kurtyn powietrznych. Z racji bardzo ciasnej kabiny nie ma możliwości zamontowania ich w Viperze. Dostosowanie auta do nowych przepisów wiązałoby się z zmianą jego całej konstrukcji, a to zbyt wielkie koszta, tym bardziej, że samochód cieszył się coraz mniejsza popularnością. 

W ostatnich miesiącach sprzedaż trochę wzrosła, było to jednak związane z informacją o zakończeniu produkcji auta. Historia zaczęła się w roku 1992, kiedy pokazany został pierwszy model z ogromnym silnikiem 8 litrowym V10 o mocy 400 KM. Auto powstało w odpowiedzi na Chevroleta Corvetta i cechowało się bardzo dużą narowistością.

Druga generacja zwiększyła pojemność do 8,3 i moc do 500 KM, jej produkcję rozpoczęto w roku 2002.

Trzecia i zarazem ostatnia generacja, produkowana jest od roku 2012. Pod maskę trafił jeszcze większy silnik o pojemności 8,4 litra V10. W czasie produkcji tego auta, był to największy silnik produkowany w seryjnych samochodach. Moc wzrosła do 645 KM i pozwalała rewelacyjnie rozpędzać tego 1,5 tonowego sportowca. Sprint do setki zajmował zaledwie 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna wynosiła 330 km/h. Viper w wersji ACR Extreme osiągnął dodatkowo rewelacyjny czas na Nurburgringu 7:03.45, plasując samochód na 7 pozycji wśród najszybszych aut dopuszczonych do ruchu drogowego na torze.
    Ogłoszenie zakończenia produkcji kultowego modelu miało miejsce już kilka miesięcy temu, teraz jednak stało się faktem. Jak poinformował koncern FCA 17 sierpnia 2017 zjechał z taśm produkcyjnych fabryki Conner Avenue Assembly w Detroit ostatni Dodge Viper. Powodem zakończenia produkcji legendarnego sportowca było niespełnianie najnowszych norm bezpieczeństwa. Wymagają one stosowania bocznych kurtyn powietrznych. Z racji bardzo ciasnej kabiny nie ma możliwości zamontowania ich w Viperze. Dostosowanie auta do nowych przepisów wiązałoby się z zmianą jego całej konstrukcji, a to zbyt wielkie koszta, tym bardziej, że samochód cieszył się coraz mniejsza popularnością.

    W ostatnich miesiącach sprzedaż trochę wzrosła, było to jednak związane z informacją o zakończeniu produkcji auta. Historia zaczęła się w roku 1992, kiedy pokazany został pierwszy model z ogromnym silnikiem 8 litrowym V10 o mocy 400 KM. Auto powstało w odpowiedzi na Chevroleta Corvetta i cechowało się bardzo dużą narowistością.

    Druga generacja zwiększyła pojemność do 8,3 i moc do 500 KM, jej produkcję rozpoczęto w roku 2002.

    Trzecia i zarazem ostatnia generacja, produkowana jest od roku 2012. Pod maskę trafił jeszcze większy silnik o pojemności 8,4 litra V10. W czasie produkcji tego auta, był to największy silnik produkowany w seryjnych samochodach. Moc wzrosła do 645 KM i pozwalała rewelacyjnie rozpędzać tego 1,5 tonowego sportowca. Sprint do setki zajmował zaledwie 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna wynosiła 330 km/h. Viper w wersji ACR Extreme osiągnął dodatkowo rewelacyjny czas na Nurburgringu 7:03.45, plasując samochód na 7 pozycji wśród najszybszych aut dopuszczonych do ruchu drogowego na torze.
    27 sierpnia 2017, 19:57 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge Viper R.I.P 1992-2017 – 17.08.2017 jechał z taśmy produkcyjnej ostatni egzemplarz . Powodem zakończenia produkcji było słabnące zainteresowanie modelem oraz nowe przepisy bezpieczeństwa , których legendarna żmija nie spełniała ...
    17.08.2017 jechał z taśmy produkcyjnej ostatni egzemplarz . Powodem zakończenia produkcji było słabnące zainteresowanie modelem oraz nowe przepisy bezpieczeństwa , których legendarna żmija nie spełniała ...
    Kto poznaje? – Kto poznaje z jakiego modelu pochodzi licznik i z których lat produkcji?
    Kto poznaje z jakiego modelu pochodzi licznik i z których lat produkcji?
    Mały pickup produkcji radzieckiej.
    16 sierpnia 2017, 13:31 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Trabant 800 RS – W latach 1986–1988 stworzono 3 egzemplarze Trabanta przeznaczonego do wyścigów, ze wzmocnionym silnikiem dwusuwowym o pojemności 771 cm³ i mocy 65 KM, który osiągał prędkość 160 km/h. Moc przenoszona była na koła przednie jak w modelu seryjnym, jednak za pomocą 5-biegowej, manualnej skrzyni biegów. Samochód konkurował z niektórymi pojazdami produkcji krajów Europy Zachodniej
    W latach 1986–1988 stworzono 3 egzemplarze Trabanta przeznaczonego do wyścigów, ze wzmocnionym silnikiem dwusuwowym o pojemności 771 cm³ i mocy 65 KM, który osiągał prędkość 160 km/h. Moc przenoszona była na koła przednie jak w modelu seryjnym, jednak za pomocą 5-biegowej, manualnej skrzyni biegów. Samochód konkurował z niektórymi pojazdami produkcji krajów Europy Zachodniej
    4 sierpnia 2017, 9:41 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: wikipedia
    Lexus LFA – Lexus LFA przestał być produkowany blisko 5 lat temu, aczkolwiek część dealerów ciągle ma nowe egzemplarze na swoich placach. Podczas gdy serwis autoblog tworzył raport sprzedaży za miesiąc Lipiec, odkryto zadziwiającą rzecz. Lexus w zeszłym miesiącu sprzedał jedno LFA, redaktorzy zaczęli myśleć, że wkradł się jakiś błąd i zaczęli bardziej wnikliwie analizować tą sytuację. Finalnie okazało się, że w USA dealarzy ciągle mają do zaoferowania 12 zupełnie nowych LFA, co jest dość zdumiewające zważywszy na fakt, że powstało zaledwie 500 egzemplarzy tego modelu, a to tanowi ledwie 2% produkcji.

Szanse zakupu jednego z tych aut są jednak bardzo niskie, gdyż najprawdopodobniej te samochody zostały w salonach celowo. Tworząc ekspozycję, bądź będąc inwestycje na lata, gdy wartość tych aut jeszcze wzrośnie. Model LFA jest autem bardzo chwalonym i cieszył się sporym zainteresowaniem, jednym z jego największych atutów jest niesamowity dźwięk, przypominający najlepsze lata Formuły 1. Wszystko dzięki wolnossącemu silnikowi 4,8 V10 o mocy 560 KM, kręcącemu się do 9000 obr/min. Prace nad samochodem trwały 10 lat, finalnie powstało jednak coś wyjątkowego.
    Lexus LFA przestał być produkowany blisko 5 lat temu, aczkolwiek część dealerów ciągle ma nowe egzemplarze na swoich placach. Podczas gdy serwis autoblog tworzył raport sprzedaży za miesiąc Lipiec, odkryto zadziwiającą rzecz. Lexus w zeszłym miesiącu sprzedał jedno LFA, redaktorzy zaczęli myśleć, że wkradł się jakiś błąd i zaczęli bardziej wnikliwie analizować tą sytuację. Finalnie okazało się, że w USA dealarzy ciągle mają do zaoferowania 12 zupełnie nowych LFA, co jest dość zdumiewające zważywszy na fakt, że powstało zaledwie 500 egzemplarzy tego modelu, a to tanowi ledwie 2% produkcji.

    Szanse zakupu jednego z tych aut są jednak bardzo niskie, gdyż najprawdopodobniej te samochody zostały w salonach celowo. Tworząc ekspozycję, bądź będąc inwestycje na lata, gdy wartość tych aut jeszcze wzrośnie. Model LFA jest autem bardzo chwalonym i cieszył się sporym zainteresowaniem, jednym z jego największych atutów jest niesamowity dźwięk, przypominający najlepsze lata Formuły 1. Wszystko dzięki wolnossącemu silnikowi 4,8 V10 o mocy 560 KM, kręcącemu się do 9000 obr/min. Prace nad samochodem trwały 10 lat, finalnie powstało jednak coś wyjątkowego.
    4 sierpnia 2017, 20:51 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Proces produkcji falgi!
    Tylko dla prawdziwych mężczyzn!
    13 lipca 2017, 20:19 przez ~Sillybone | Do ulubionych | Skomentuj