Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 654 takie materiały
    Silnik 426 HEMI – W końcówce produkcji tego silnika (lata 1970-71) silniki były składane tak podle, że Chrysler nie udzielał gwarancji na samochody wyprodukowane z tym silnikiem. Znaczy gwarancja była, bo być musiała, ale na miesiąc i nie obejmowała usterek silnika, a te nie należały do rzadkości.
    W końcówce produkcji tego silnika (lata 1970-71) silniki były składane tak podle, że Chrysler nie udzielał gwarancji na samochody wyprodukowane z tym silnikiem. Znaczy gwarancja była, bo być musiała, ale na miesiąc i nie obejmowała usterek silnika, a te nie należały do rzadkości.
    25 czerwca 2018, 23:37 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche – Jest taka fotka z Poznań Motor Show, która czekała na okazję i oto jest - Porsche wygrało Le Mans 24h w kategorii GTPro (bo w LMP nie startowali). Na pierwszym miejscu 911 "Łowca Trufli", na drugim Rothmans - dwa kultowe malowania z okazji 70-lecia produkcji aut sportowych. Na poniższej fotce mamy GT3 w malowaniu, które ma szanse być choć w jakiejś części tak kultowe, jak te obecne w Le Mans - Lizard Green:) No i oczywiście GT2 na pierwszym planie.
    Jest taka fotka z Poznań Motor Show, która czekała na okazję i oto jest - Porsche wygrało Le Mans 24h w kategorii GTPro (bo w LMP nie startowali). Na pierwszym miejscu 911 "Łowca Trufli", na drugim Rothmans - dwa kultowe malowania z okazji 70-lecia produkcji aut sportowych. Na poniższej fotce mamy GT3 w malowaniu, które ma szanse być choć w jakiejś części tak kultowe, jak te obecne w Le Mans - Lizard Green:) No i oczywiście GT2 na pierwszym planie.
    18 czerwca 2018, 23:24 przez juno (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Poznań Motor Show, Stoisko Porsche, 2018
    Z cyklu: Genialne wnętrza - Renault 25 – Samochód z segmentu E wyprodukowany przez Renault. Silniki benzynowe od 2.0 do 2.8 o mocach od 104 do 208 KM. Przy czym najmocniejsze silniki to były 2.5 turbo  o mocach 185 i 204 KM. Samochód z tym mocniejszym silnikiem w topowej wersjo Baccara do setki przyspieszał w 7.4 sekundy i osiągał prędkość maksymalną 233 km/h. W samochodzie zastosowano także silniki Diesla o pojemności o pojemności 2.1 litra. Wolnossący o mocy 65 KM i z turbosprężarką o mocy 86 KM. Jednak na osiągi auta z tymi silnikami spuśćmy zasłonę milczenia. Tak będzie lepiej dla wszystkich. Samochód z topowymi silnikami i w wersji wyposażenia Baccara był oficjalną limuzyną francuskiego rządu i absolutnie nic nie miało do rzeczy to, że Renault jest przedsiębiorstwem państwowym. Tak przynajmniej tłumaczył rząd Francji, że to nie miało nic do rzeczy. Ale widząc wnętrze tego pojazdu (na zdjęciu wersja Baccara właśnie) raczej się rządzącym nie dziwię, że wybrali to auto jako rządowe. Bo we Francji mieli do wyboru albo już mocno podstarzałego CX, albo wychodzącego z produkcji jeszcze bardziej podstarzałego Peugeota 604. Mówimy tu o połowie lat 80...
    Samochód z segmentu E wyprodukowany przez Renault. Silniki benzynowe od 2.0 do 2.8 o mocach od 104 do 208 KM. Przy czym najmocniejsze silniki to były 2.5 turbo o mocach 185 i 204 KM. Samochód z tym mocniejszym silnikiem w topowej wersjo Baccara do setki przyspieszał w 7.4 sekundy i osiągał prędkość maksymalną 233 km/h. W samochodzie zastosowano także silniki Diesla o pojemności o pojemności 2.1 litra. Wolnossący o mocy 65 KM i z turbosprężarką o mocy 86 KM. Jednak na osiągi auta z tymi silnikami spuśćmy zasłonę milczenia. Tak będzie lepiej dla wszystkich. Samochód z topowymi silnikami i w wersji wyposażenia Baccara był oficjalną limuzyną francuskiego rządu i absolutnie nic nie miało do rzeczy to, że Renault jest przedsiębiorstwem państwowym. Tak przynajmniej tłumaczył rząd Francji, że to nie miało nic do rzeczy. Ale widząc wnętrze tego pojazdu (na zdjęciu wersja Baccara właśnie) raczej się rządzącym nie dziwię, że wybrali to auto jako rządowe. Bo we Francji mieli do wyboru albo już mocno podstarzałego CX, albo wychodzącego z produkcji jeszcze bardziej podstarzałego Peugeota 604. Mówimy tu o połowie lat 80...
    16 czerwca 2018, 13:13 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-Benz 280SL – W113, rok produkcji 1970
    W113, rok produkcji 1970
    16 czerwca 2018, 22:35 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Packard Caribbean – Rok produkcji 1954, silnik o pojemności 5,9 litra
    Rok produkcji 1954, silnik o pojemności 5,9 litra
    16 czerwca 2018, 22:36 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Shelby Mustang GT 500 – Rok produkcji 2012, doładowane V8 o pojemności 5.5 litra, 550 KM, pakiet SVT Performance Package
    Rok produkcji 2012, doładowane V8 o pojemności 5.5 litra, 550 KM, pakiet SVT Performance Package
    16 czerwca 2018, 22:40 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Filmik mojej "produkcji"
    pierwszy z serii showtime
    pozdrawiam :)
    7 czerwca 2018, 15:53 przez Bombel9677 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własny - YouTube
    29 marca 2018, 18:32 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    29 marca 2018, 18:32 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wszystkiego najlepszego! – 20.03.1957 - Rozpoczęcie produkcji Syreny.

Tak więc, z okazji 61. urodzin, wszystkiego najlepszego Syrenko i sto lat!
    20.03.1957 - Rozpoczęcie produkcji Syreny.

    Tak więc, z okazji 61. urodzin, wszystkiego najlepszego Syrenko i sto lat!
    20 marca 2018, 22:55 przez juno (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Retro Motor Show Poznań