Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 639 takich materiałów
    Honda Jazz... – Kiedyś wrzucałem galerię z motocyklami i samochodami Hondy o tych samych nazwach, teraz dorzucam jeszcze jeden, który namierzyłem. Oto Honda Jazz/Rebel (w zależności od kraju sprzedaży) 50. Jest to lekki cruiser z silnikiem 49cm3 4T, na moje oko japońskim pierwowzorem 139fmb z 4-biegową skrzynią. Podobno kiepsko się sprzedawał, co poskutkowało szybkim zakończeniem produkcji. Następnie został skopiowany przez producentów z Chin i Tajwanu, czego owocem jest popularny w Polsce Kingway/Kinroad, zwany Łośiem.
    Kiedyś wrzucałem galerię z motocyklami i samochodami Hondy o tych samych nazwach, teraz dorzucam jeszcze jeden, który namierzyłem. Oto Honda Jazz/Rebel (w zależności od kraju sprzedaży) 50. Jest to lekki cruiser z silnikiem 49cm3 4T, na moje oko japońskim pierwowzorem 139fmb z 4-biegową skrzynią. Podobno kiepsko się sprzedawał, co poskutkowało szybkim zakończeniem produkcji. Następnie został skopiowany przez producentów z Chin i Tajwanu, czego owocem jest popularny w Polsce Kingway/Kinroad, zwany Łośiem.
    Gorzelnik Łukasz Karmowski opowiedział o produkcji tego alkoholu i pokazał jak wygląda gorzelnia
    16 listopada 2017, 12:46 przez ~ipooo | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: duzywmaluchu
    Golf 1 Cabrio – 1.8 90km 1987r produkcji, od pierwszego właściciela 187tys przebiegu.
    1.8 90km 1987r produkcji, od pierwszego właściciela 187tys przebiegu.
    4 listopada 2017, 18:42 przez ~BartesBe | Do ulubionych | Skomentuj
    Proces produkcji silnika Mercedesa
    30 września 2017, 12:08 przez ~Sillybone | Do ulubionych | Skomentuj
    Proces produkcji
    3 września 2017, 17:22 przez Alkodzio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To już koniec jadowitej żmii – Ogłoszenie zakończenia produkcji kultowego modelu miało miejsce już kilka miesięcy temu, teraz jednak stało się faktem. Jak poinformował koncern FCA 17 sierpnia 2017 zjechał z taśm produkcyjnych fabryki Conner Avenue Assembly w Detroit ostatni Dodge Viper. Powodem zakończenia produkcji legendarnego sportowca było niespełnianie najnowszych norm bezpieczeństwa. Wymagają one stosowania bocznych kurtyn powietrznych. Z racji bardzo ciasnej kabiny nie ma możliwości zamontowania ich w Viperze. Dostosowanie auta do nowych przepisów wiązałoby się z zmianą jego całej konstrukcji, a to zbyt wielkie koszta, tym bardziej, że samochód cieszył się coraz mniejsza popularnością. 

W ostatnich miesiącach sprzedaż trochę wzrosła, było to jednak związane z informacją o zakończeniu produkcji auta. Historia zaczęła się w roku 1992, kiedy pokazany został pierwszy model z ogromnym silnikiem 8 litrowym V10 o mocy 400 KM. Auto powstało w odpowiedzi na Chevroleta Corvetta i cechowało się bardzo dużą narowistością.

Druga generacja zwiększyła pojemność do 8,3 i moc do 500 KM, jej produkcję rozpoczęto w roku 2002.

Trzecia i zarazem ostatnia generacja, produkowana jest od roku 2012. Pod maskę trafił jeszcze większy silnik o pojemności 8,4 litra V10. W czasie produkcji tego auta, był to największy silnik produkowany w seryjnych samochodach. Moc wzrosła do 645 KM i pozwalała rewelacyjnie rozpędzać tego 1,5 tonowego sportowca. Sprint do setki zajmował zaledwie 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna wynosiła 330 km/h. Viper w wersji ACR Extreme osiągnął dodatkowo rewelacyjny czas na Nurburgringu 7:03.45, plasując samochód na 7 pozycji wśród najszybszych aut dopuszczonych do ruchu drogowego na torze.
    Ogłoszenie zakończenia produkcji kultowego modelu miało miejsce już kilka miesięcy temu, teraz jednak stało się faktem. Jak poinformował koncern FCA 17 sierpnia 2017 zjechał z taśm produkcyjnych fabryki Conner Avenue Assembly w Detroit ostatni Dodge Viper. Powodem zakończenia produkcji legendarnego sportowca było niespełnianie najnowszych norm bezpieczeństwa. Wymagają one stosowania bocznych kurtyn powietrznych. Z racji bardzo ciasnej kabiny nie ma możliwości zamontowania ich w Viperze. Dostosowanie auta do nowych przepisów wiązałoby się z zmianą jego całej konstrukcji, a to zbyt wielkie koszta, tym bardziej, że samochód cieszył się coraz mniejsza popularnością.

    W ostatnich miesiącach sprzedaż trochę wzrosła, było to jednak związane z informacją o zakończeniu produkcji auta. Historia zaczęła się w roku 1992, kiedy pokazany został pierwszy model z ogromnym silnikiem 8 litrowym V10 o mocy 400 KM. Auto powstało w odpowiedzi na Chevroleta Corvetta i cechowało się bardzo dużą narowistością.

    Druga generacja zwiększyła pojemność do 8,3 i moc do 500 KM, jej produkcję rozpoczęto w roku 2002.

    Trzecia i zarazem ostatnia generacja, produkowana jest od roku 2012. Pod maskę trafił jeszcze większy silnik o pojemności 8,4 litra V10. W czasie produkcji tego auta, był to największy silnik produkowany w seryjnych samochodach. Moc wzrosła do 645 KM i pozwalała rewelacyjnie rozpędzać tego 1,5 tonowego sportowca. Sprint do setki zajmował zaledwie 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna wynosiła 330 km/h. Viper w wersji ACR Extreme osiągnął dodatkowo rewelacyjny czas na Nurburgringu 7:03.45, plasując samochód na 7 pozycji wśród najszybszych aut dopuszczonych do ruchu drogowego na torze.
    27 sierpnia 2017, 19:57 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge Viper R.I.P 1992-2017 – 17.08.2017 jechał z taśmy produkcyjnej ostatni egzemplarz . Powodem zakończenia produkcji było słabnące zainteresowanie modelem oraz nowe przepisy bezpieczeństwa , których legendarna żmija nie spełniała ...
    17.08.2017 jechał z taśmy produkcyjnej ostatni egzemplarz . Powodem zakończenia produkcji było słabnące zainteresowanie modelem oraz nowe przepisy bezpieczeństwa , których legendarna żmija nie spełniała ...
    Kto poznaje? – Kto poznaje z jakiego modelu pochodzi licznik i z których lat produkcji?
    Kto poznaje z jakiego modelu pochodzi licznik i z których lat produkcji?
    Mały pickup produkcji radzieckiej.
    16 sierpnia 2017, 13:31 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj