Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 42 takie materiały
    Kombajn Bizon Z057!
    Z 1992 roku. Wersja export do Tunezji. W pierwotnej wersji posiadała workownice lecz transakcja nie przebiegła pomyślnie i kombajny miały zamontowane zbiorniki i zostały w kraju. Wyszło około 20 sztuk.
    Jedna z nich na filmie.
    Kombajn Bizon Z057 został oznaczony jako Z056/7.
    Różnił się od Z056 m.in
    - szeroka TYLNA OŚ (Tego nie posiadał nawet Bizon Rekord Z058)
    - nadbudowana chłodnica
    - podwozie Bizona Rekorda Z058
    - 4 biegowa skrzynia Bizona Rekorda Z058
    - posiadał charakterystyczne namalowane białe pasy

    Kombajn przed przerobieniem na zbiorniki wyglądał właśnie tak : http://www.agrofoto.pl/forum/uploads/monthly_05_2008/post-4839-1211046533_thumb.jpg

    PS. Na kanale użytkownika Wacolo73 znajdziecie więcej filmów z tym unikatem.

    Bądź co bądź, ale Polska Motoryzacja to nie tylko motocykle i samochody.
    24 marca 2014, 19:54 przez Mireniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Wiedza własna.

    Moja Honda DOHC Vtec 1.8 – 1.8 Vtec i moja poprzednia Honda 1.4i (teraz brat śmiga zieloną) Edytowałem post, aby wam więcej fot pokazać
    1.8 Vtec i moja poprzednia Honda 1.4i (teraz brat śmiga zieloną) Edytowałem post, aby wam więcej fot pokazać
    16 marca 2014, 15:55 przez gringo108 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Mazda RX-7 – Mój pierwszy post ale nie pierwszy rysunek :) wykonane na A3 przez jakieś 10h.
    Mój pierwszy post ale nie pierwszy rysunek :) wykonane na A3 przez jakieś 10h.
    27 stycznia 2014, 23:23 przez Zimny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    "Jak z 15-stki zrobić 19-stki" – odpowiedz na post uzytkownika "vtec69"
Targi IAA Frankfurt 2011
Concept car Renault
    Odpowiedz na post uzytkownika "vtec69"
    Targi IAA Frankfurt 2011
    Concept car Renault
    16 stycznia 2014, 19:49 przez dawidoo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Skradziono samochód – UWAGA

Z dnia 4/5 października 2013 r. został skradziony NISSAN 200 SX. 
Auto jest w Naszych klubowych barwach.

Rozsyłajcie post. Niech złodziejowi nie ujdzie to na sucho.

Za udzielenie cennych informacji czeka nagroda.

Informacje można przesyłać na Naszego Facebook'a w prywatnej wiadomości! Link do Fb w źródle.

Dziękujemy!
    UWAGA

    Z dnia 4/5 października 2013 r. został skradziony NISSAN 200 SX.
    Auto jest w Naszych klubowych barwach.

    Rozsyłajcie post. Niech złodziejowi nie ujdzie to na sucho.

    Za udzielenie cennych informacji czeka nagroda.

    Informacje można przesyłać na Naszego Facebook'a w prywatnej wiadomości! Link do Fb w źródle.

    Dziękujemy!
    Scion XB – pierwszy post, moje auto. w kraju kilka sztuk z czego dwa w mojej rodzinie.
    Pierwszy post, moje auto. w kraju kilka sztuk z czego dwa w mojej rodzinie.
    10 września 2013, 22:10 przez DiZers (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Nie każdy wie, a wiedzieć by chciał: Anti Lag – Podtrzymanie turbiny (nazywane również ALS -Anti-Lag System) jest systemem pozwalającym zminimalizować Turbo-Lag Time czyli "turbo dziurę". Turbo dziury  w sporcie rajdowym nie są zjawiskiem lubianym. Czas trwania turbo dziury jest uzależniony od wielu czynników, do których należą: inercja, efektywny przepływ powietrza, ciśnienie zwrotne. Problem ten jest częściowo rozwiązany przez zamontowanie w układzie turbo dump valve (zawór upustowy/blow off), który wkracza do akcji, kiedy kierowca zdejmuje nogę z pedału gazu. Wtedy słyszalny jest charakterystyczny szelest uchodzącego powietrza. W silnikach rajdowych jest bardzo powszechne "złe" dopasowanie turbosprężarki (pod względem wielkości) by wytworzyć dostatecznie dużą wartość ciśnienia (spalin) i zapewnić wystarczającą prace silnika. W dużych turbo sprężarkach turbo dziury rosną prawie proporcjonalnie do objętości turbo. W takich przypadkach blow off jest niewystarczający do utrzymania turbo "na obrotach" gdy kierowca odpuszcza pedał gazu. Dodatkowo rajdowe samochody posiadają zwężkę na turbinie (turbo restrictor) ze względu na przepis FIA. Jednym z efektów tej restrykcji jest wydłużenie turbo dziury. Dlatego też w silnikach w specyfikacjach rajdowych, gdzie moment obrotowy i osiągi silnika są istotnymi czynnikami, stosowanie podtrzymania turbo jest bardzo istotne. Podczas Turbo Lag silnik jest dużo mniej "czuły" i jego wydajność spada poniżej wartości nominalnej. Aby przeciwdziałać efektom Turbo Lag, niektórzy kierowcy stosują technikę Waltera Rohrla, polegającą na hamowaniu lewa noga z równoczesnym dociskaniem pedału gazu, aby utrzymać turbo sprężarkę na obrotach. Anti Lag System było bardzo prostym pomysłem lecz w rzeczywistości bardzo trudnym do wdrożenia. W sporcie pierwsze ALS zastosowała Toyota nazywając swój system Toyota Combustion Control System, podczas gdy Mitsubishi nazwało swój system Post Combustion Control System. Ku rozwiązaniu problemu turbo lag przyszła elektronika, która opóźnia moment zapłonu mieszanki tak, aby jej spalenie następowało prawie w momencie otwarcia zaworów wylotowych. Efektem tego jest zwiększenie energii strumienia spalin, wyrzucanych do kolektora wydechowego. Energia te jest już wstanie utrzymać obroty wirnika turbosprężarki. W ten oto sposób po zmianie biegu mamy do dyspozycji cala moc silnika. Minusami tego systemu jest zmniejszenie trwałości


- samej turbiny, temperatury osiągają tutaj 1100 ºC 
- wydechu (gdy system zamontowany jest w cywilnych samochodach wydech może być uszkodzony nawet po 100 km) 

Innymi efektami ALS to niesamowity dźwięk wydobywający się z wydechu. 
No i oczywiście kierowcy którzy nie lubią stosować techniki "left foot braking" nie muszą już jej nadużywać.

W rajdówkach stosuje się również do ALS-u tzw. szprycer (water injection) co schładza zawory a także pozwala  na lepsze spalanie mieszanki.
    Podtrzymanie turbiny (nazywane również ALS -Anti-Lag System) jest systemem pozwalającym zminimalizować Turbo-Lag Time czyli "turbo dziurę". Turbo dziury w sporcie rajdowym nie są zjawiskiem lubianym. Czas trwania turbo dziury jest uzależniony od wielu czynników, do których należą: inercja, efektywny przepływ powietrza, ciśnienie zwrotne. Problem ten jest częściowo rozwiązany przez zamontowanie w układzie turbo dump valve (zawór upustowy/blow off), który wkracza do akcji, kiedy kierowca zdejmuje nogę z pedału gazu. Wtedy słyszalny jest charakterystyczny szelest uchodzącego powietrza. W silnikach rajdowych jest bardzo powszechne "złe" dopasowanie turbosprężarki (pod względem wielkości) by wytworzyć dostatecznie dużą wartość ciśnienia (spalin) i zapewnić wystarczającą prace silnika. W dużych turbo sprężarkach turbo dziury rosną prawie proporcjonalnie do objętości turbo. W takich przypadkach blow off jest niewystarczający do utrzymania turbo "na obrotach" gdy kierowca odpuszcza pedał gazu. Dodatkowo rajdowe samochody posiadają zwężkę na turbinie (turbo restrictor) ze względu na przepis FIA. Jednym z efektów tej restrykcji jest wydłużenie turbo dziury. Dlatego też w silnikach w specyfikacjach rajdowych, gdzie moment obrotowy i osiągi silnika są istotnymi czynnikami, stosowanie podtrzymania turbo jest bardzo istotne. Podczas Turbo Lag silnik jest dużo mniej "czuły" i jego wydajność spada poniżej wartości nominalnej. Aby przeciwdziałać efektom Turbo Lag, niektórzy kierowcy stosują technikę Waltera Rohrla, polegającą na hamowaniu lewa noga z równoczesnym dociskaniem pedału gazu, aby utrzymać turbo sprężarkę na obrotach. Anti Lag System było bardzo prostym pomysłem lecz w rzeczywistości bardzo trudnym do wdrożenia. W sporcie pierwsze ALS zastosowała Toyota nazywając swój system Toyota Combustion Control System, podczas gdy Mitsubishi nazwało swój system Post Combustion Control System. Ku rozwiązaniu problemu turbo lag przyszła elektronika, która opóźnia moment zapłonu mieszanki tak, aby jej spalenie następowało prawie w momencie otwarcia zaworów wylotowych. Efektem tego jest zwiększenie energii strumienia spalin, wyrzucanych do kolektora wydechowego. Energia te jest już wstanie utrzymać obroty wirnika turbosprężarki. W ten oto sposób po zmianie biegu mamy do dyspozycji cala moc silnika. Minusami tego systemu jest zmniejszenie trwałości


    - samej turbiny, temperatury osiągają tutaj 1100 ºC
    - wydechu (gdy system zamontowany jest w cywilnych samochodach wydech może być uszkodzony nawet po 100 km)

    Innymi efektami ALS to niesamowity dźwięk wydobywający się z wydechu.
    No i oczywiście kierowcy którzy nie lubią stosować techniki "left foot braking" nie muszą już jej nadużywać.

    W rajdówkach stosuje się również do ALS-u tzw. szprycer (water injection) co schładza zawory a także pozwala na lepsze spalanie mieszanki.
    25 sierpnia 2013, 13:33 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Proszę przeczytaj to! – Bardzo dobry model Audi. Nie wiem dlaczego jest ono zapomniane. Audi V8, grozi wyginięciem jak dinozaury. Takie Audi niech się nie marnuję, wiem, że to będzie w poczekalni, ale każdy kto zobaczy ten obrazek niech go przeczyta, niech wejdzie na allegro i zobaczy jaki to jest bardzo szybki z bardzo fajnym wnętrzem i za bardzo małe pieniądze. Gdy patrzyłem 31.07.13 na allegro zostało ich tylko 7! Zdjęcie pochodzi z jednych z nich. Wiem, że pewnie dla niektórych, to co ja tu piszę wydaje się głupie. Ale to jest po prostu coś przykrego co się dzieje z tym modelem audi 280 konnym! Tak 280 koni z 1992! Proszę udostępniajcie ten post.
    Bardzo dobry model Audi. Nie wiem dlaczego jest ono zapomniane. Audi V8, grozi wyginięciem jak dinozaury. Takie Audi niech się nie marnuję, wiem, że to będzie w poczekalni, ale każdy kto zobaczy ten obrazek niech go przeczyta, niech wejdzie na allegro i zobaczy jaki to jest bardzo szybki z bardzo fajnym wnętrzem i za bardzo małe pieniądze. Gdy patrzyłem 31.07.13 na allegro zostało ich tylko 7! Zdjęcie pochodzi z jednych z nich. Wiem, że pewnie dla niektórych, to co ja tu piszę wydaje się głupie. Ale to jest po prostu coś przykrego co się dzieje z tym modelem audi 280 konnym! Tak 280 koni z 1992! Proszę udostępniajcie ten post.
    31 lipca 2013, 23:46 przez ~anonim2210 | Do ulubionych | Skomentuj (25)
    Naprawa we własnym zakresie – To zdjęcie w odpowiedzi na post 	vectraman80, w Felici zaniemógł regulator napięcia, a żeby wymontować alternator konieczne jest rozłożenie przodu do stanu jak na zdjęciu. Jeszcze akurat zepsuł mi się u babci i musiałem go robić w stodole ze słomą, w przerwie między Bożym Narodzeniem a Sylwestrem.
    To zdjęcie w odpowiedzi na post vectraman80, w Felici zaniemógł regulator napięcia, a żeby wymontować alternator konieczne jest rozłożenie przodu do stanu jak na zdjęciu. Jeszcze akurat zepsuł mi się u babci i musiałem go robić w stodole ze słomą, w przerwie między Bożym Narodzeniem a Sylwestrem.
    23 kwietnia 2013, 23:19 przez morinio18 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    własne