Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 60 takich materiałów
    Ford Mustang Sportsroof '69 – Bo w Pony Cars jest prawdziwa moc!
    Bo w Pony Cars jest prawdziwa moc!
    14 maja 2013, 17:17 przez Herkay (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FORD MUSTANG – jeden z najpopularniejszych pony carów, jeśli nie najpopularniejszy
    Jeden z najpopularniejszych pony carów, jeśli nie najpopularniejszy
    27 kwietnia 2013, 10:52 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jawa 350 TS (Mój sprzęt) – Mam 14 lat rok temu zdałem na kartę motorowerową, moim pierwszym pojazdem była wszystkim znana "Motorynka" (Pony), następnie Ogar, a od roku posiadam Jawę 350.
    Mam 14 lat rok temu zdałem na kartę motorowerową, moim pierwszym pojazdem była wszystkim znana "Motorynka" (Pony), następnie Ogar, a od roku posiadam Jawę 350.
    11 lutego 2013, 20:44 przez system32 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (20)
    Romet Pony 50-M-2 – Jako pasjonat starych motorowerów, wstawiam moją perełkę
    Jako pasjonat starych motorowerów, wstawiam moją perełkę
    4 lutego 2013, 19:46 przez Feiro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Romet Pony/Motorynka – Kto pamięta ten miał Zajeb**te dzieciństwo
    Kto pamięta ten miał Zajeb**te dzieciństwo
    Romet Pony 60 – moja motorynka po paru modyfikacjach: większy cylinder, powiększony gaźnik, inny tłumik i zmieniony tył.
    Moja motorynka po paru modyfikacjach: większy cylinder, powiększony gaźnik, inny tłumik i zmieniony tył.
    27 grudnia 2012, 20:18 przez grzenioooo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Mówią na nie pony car albo Baby Muscle. Mają tylko 4,80 metra długości i do prawdziwych Muscle brakuje im 40 centymetrów. Ale też potrafią nieźle zagrać. Można oglądać od 2:15
    17 listopada 2012, 0:44 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    My Little Pony! – Wariacje z kucykowego świata.
    Wariacje z kucykowego świata.
    19 września 2012, 14:01 przez MlodaLarwa (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mój Romet Pony 50-M-2 – Auta i motocykle?! A tutaj mój Romecik!
- Rok prod.1984
- silnik Dezamet 023
- Moc 1,7 KM
- spalanie max 2,5-3L/100km 

Romet stał i marnował się długo w garażu, aż w końcu rozebrałem go na części pierwsze, wszystko odnowiłem i poskładałem na nowo. Działa wyśmienicie i ani nie myśli o zepsuciu się. Czy zimny czy ciepły pali za pierwszym razem.

POZDRAWIAM WSZYSTKICH PASJONATÓW STARYCH MOTOROWERÓW I MOTOCYKLI.
    Auta i motocykle?! A tutaj mój Romecik!
    - Rok prod.1984
    - silnik Dezamet 023
    - Moc 1,7 KM
    - spalanie max 2,5-3L/100km

    Romet stał i marnował się długo w garażu, aż w końcu rozebrałem go na części pierwsze, wszystko odnowiłem i poskładałem na nowo. Działa wyśmienicie i ani nie myśli o zepsuciu się. Czy zimny czy ciepły pali za pierwszym razem.

    POZDRAWIAM WSZYSTKICH PASJONATÓW STARYCH MOTOROWERÓW I MOTOCYKLI.
    10 lipca 2012, 23:35 przez Feiro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Dodge Challenger – Dodge Challenger wraz z siostrzanym modelem Plymouth Barracuda stanowiły schyłkowy produkt epoki, w której panowała moda na tzw. Pony-cars, czyli samochody mocne, szybkie i jednocześnie tanie. Klasę Pony – cars cechowały także mniejsze rozmiary niż większość amerykańskich krążowników szos, zaś ich nabywcami byli z reguły młodzi ludzie.

Challenger miał pozwolić koncernowi Chryslera uzyskać wpływy w segmencie rynku opanowanym przez Forda Mustanga oraz modele GM: Chevroleta Camaro i Pontiaca Firebird.

Atutami samochodu miała być opływowa linia nadwozia w odmianie coupe tradycyjnie nazywanej hardtop, oraz elegancja w odmianie z otwartym dachem zwanej convertible. Ponadto Challengera wyposażono w całą gamę silników sześcio- i ośmiocylindrowych o mocach od skromnych 145 KM, aż po siedmiolitrowe „Hemi” - prawdziwe potwory  przekraczające 400 KM.

Dodatkowo klientów miało przyciągnąć bogactwo i różnorodność wyposażenia. Samochód sprzedawano w trzech zasadniczych wersjach: podstawowej Basic, szybszej T/A ( nazwę zapożyczono od słynnych amerykańskich wyścigów Trans America ), oraz stojącej na szczycie hierarchii wersji Track and Road ( droga i teren ), czyli T/R.

Te wszystkie wyżej wymienione cechy zaowocowały błyskotliwym startem Challengera na rynku – w roku premiery sprzedano 76 935 egzemplarzy. Od początku wzięciem nie cieszyła się odmiana z otwieranym dachem, której przez dwa lata sprzedano tylko 5741 sztuk i dlatego z końcem 1971 roku została wykreślona z programu produkcyjnego.

Niestety Dodge padł ofiarą przemijającej mody na samochody typu Pony i jego sprzedaż zmniejszała się z roku na rok, osiągając 16 437 sztuk w 1974 roku. Stało się to przyczyną rezygnacji z dalszej produkcji Challengera.

Łącznie w ciągu pięciu lat powstało 179 264 egzemplarzy modelu Challenger.

Zaprojektowany przez Carla Camerona produkowana w Hamtramck w Michigan i Los Angeles w Californii z 4 biegowa manualną skrzynią biegów lub 3 biegowym automatem i silnikami:

    3.7 i (145KM)
    5.2 i V8 (230KM)
    5.6 i V8 (275KM)
    5.9 i V8 (245KM)
    6.3 i V8 (290KM)
    7.2 i V8 (375KM)
    7.0 V8 HEMI (425KM)
    Dodge Challenger wraz z siostrzanym modelem Plymouth Barracuda stanowiły schyłkowy produkt epoki, w której panowała moda na tzw. Pony-cars, czyli samochody mocne, szybkie i jednocześnie tanie. Klasę Pony – cars cechowały także mniejsze rozmiary niż większość amerykańskich krążowników szos, zaś ich nabywcami byli z reguły młodzi ludzie.

    Challenger miał pozwolić koncernowi Chryslera uzyskać wpływy w segmencie rynku opanowanym przez Forda Mustanga oraz modele GM: Chevroleta Camaro i Pontiaca Firebird.

    Atutami samochodu miała być opływowa linia nadwozia w odmianie coupe tradycyjnie nazywanej hardtop, oraz elegancja w odmianie z otwartym dachem zwanej convertible. Ponadto Challengera wyposażono w całą gamę silników sześcio- i ośmiocylindrowych o mocach od skromnych 145 KM, aż po siedmiolitrowe „Hemi” - prawdziwe potwory przekraczające 400 KM.

    Dodatkowo klientów miało przyciągnąć bogactwo i różnorodność wyposażenia. Samochód sprzedawano w trzech zasadniczych wersjach: podstawowej Basic, szybszej T/A ( nazwę zapożyczono od słynnych amerykańskich wyścigów Trans America ), oraz stojącej na szczycie hierarchii wersji Track and Road ( droga i teren ), czyli T/R.

    Te wszystkie wyżej wymienione cechy zaowocowały błyskotliwym startem Challengera na rynku – w roku premiery sprzedano 76 935 egzemplarzy. Od początku wzięciem nie cieszyła się odmiana z otwieranym dachem, której przez dwa lata sprzedano tylko 5741 sztuk i dlatego z końcem 1971 roku została wykreślona z programu produkcyjnego.

    Niestety Dodge padł ofiarą przemijającej mody na samochody typu Pony i jego sprzedaż zmniejszała się z roku na rok, osiągając 16 437 sztuk w 1974 roku. Stało się to przyczyną rezygnacji z dalszej produkcji Challengera.

    Łącznie w ciągu pięciu lat powstało 179 264 egzemplarzy modelu Challenger.

    Zaprojektowany przez Carla Camerona produkowana w Hamtramck w Michigan i Los Angeles w Californii z 4 biegowa manualną skrzynią biegów lub 3 biegowym automatem i silnikami:

    3.7 i (145KM)
    5.2 i V8 (230KM)
    5.6 i V8 (275KM)
    5.9 i V8 (245KM)
    6.3 i V8 (290KM)
    7.2 i V8 (375KM)
    7.0 V8 HEMI (425KM)
    12 kwietnia 2012, 15:15 przez juras737 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj