Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 191 takich materiałów
    9 lipca 2023, 22:51 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tak wygląda największy pick-up w Polsce: 7.3 - litrowa bestia z v8 ...w gazie!
    16 października 2022, 11:30 przez ~usernameed | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    hi_5

    To nie jest Ford F150. To Apokalipsa. Tak nazwali ten szalony projekt jego twórcy - RAM Factory z Prudnika. Gigant ma moc czołgu i bez problemu obudzi całe miasteczko. Na jego widok uciekają dzieci, a wszystkim innym grożą palpitacje serca. Zanim do niego wsiądziesz, lepiej zażyj relanium. Obejrzyj mój test i dowiedz się, czy tym samochodem w ogóle da się jeździć po drodze. Jak pokonuje zakręty? Czy jest stabilny na prostej? Miłego odbioru!
    12 sierpnia 2022, 16:36 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Warszawa – Produkcyjna wersja Warszawy pick-up z roku 1958. Zmieniony został kształt dachu wraz z oknem przednim z pojedynczą szybą panoramiczną. Rozwiązanie to pojawiło się najpierw w samochodach wersji pick-up, a w wersjach osobowych Warszaw zaczęto je stosować dopiero w modelu 203/204 (223/224). Linia tyłu skrzyni ładunkowej przebiegała prostopadle do jezdni (fot. Archiwum FSO)

    Produkcyjna wersja Warszawy pick-up z roku 1958. Zmieniony został kształt dachu wraz z oknem przednim z pojedynczą szybą panoramiczną. Rozwiązanie to pojawiło się najpierw w samochodach wersji pick-up, a w wersjach osobowych Warszaw zaczęto je stosować dopiero w modelu 203/204 (223/224). Linia tyłu skrzyni ładunkowej przebiegała prostopadle do jezdni (fot. Archiwum FSO)

    Subaru BRAT – Wersja pick-up modelu Subaru Leone II generacji produkowana przez japońską firmę Subaru w latach 1978-1993. Nazwa BRAT to skrót od Bi-drive Recreational All-terrain Transporter. BRAT na rynku australijskim był dostępny pod nazwą Brunby, a w Wielkiej Brytanii jako Shifter. Samochód oparto  bezpośrednio na wersji kombi z napędem na 4 koła. Pierwsze egzemplarze trafiły do sprzedaży w 1978 roku. Nadwozie było oryginalnie dwumiejscowe, jednak na rynku amerykańskim, z uwagi na przepisy celne BRAT był dostępny z dodatkowymi dwoma miejscami w przestrzeni bagażowej. Wszystkie modele BRAT posiadały stały napęd na 4 koła i były wyposażone w czterocylindrowe silniki typu bokser z rodziny EA. Początkowo BRAT był wyposażony w silnik o pojemności 1,6 l i mocy 69 KM. W roku 1981 został on zastąpiony mocniejszym silnikiem o pojemności 1,8 l i mocy 74 KM. W 1983 do oferty włączono turbodoładowany silnik 1,8 l generujący moc 95 KM. Modele wolnossące posiadały 4-biegowe skrzynie manualne, zaś model turbodoładowany wyposażony był w 3-biegowy automat. Dodatkowo od 1981 roku wersje wyposażeniowe GL posiadały reduktor.
    Wersja pick-up modelu Subaru Leone II generacji produkowana przez japońską firmę Subaru w latach 1978-1993. Nazwa BRAT to skrót od Bi-drive Recreational All-terrain Transporter. BRAT na rynku australijskim był dostępny pod nazwą Brunby, a w Wielkiej Brytanii jako Shifter. Samochód oparto bezpośrednio na wersji kombi z napędem na 4 koła. Pierwsze egzemplarze trafiły do sprzedaży w 1978 roku. Nadwozie było oryginalnie dwumiejscowe, jednak na rynku amerykańskim, z uwagi na przepisy celne BRAT był dostępny z dodatkowymi dwoma miejscami w przestrzeni bagażowej. Wszystkie modele BRAT posiadały stały napęd na 4 koła i były wyposażone w czterocylindrowe silniki typu bokser z rodziny EA. Początkowo BRAT był wyposażony w silnik o pojemności 1,6 l i mocy 69 KM. W roku 1981 został on zastąpiony mocniejszym silnikiem o pojemności 1,8 l i mocy 74 KM. W 1983 do oferty włączono turbodoładowany silnik 1,8 l generujący moc 95 KM. Modele wolnossące posiadały 4-biegowe skrzynie manualne, zaś model turbodoładowany wyposażony był w 3-biegowy automat. Dodatkowo od 1981 roku wersje wyposażeniowe GL posiadały reduktor.
    Chevrolet Silverado 2500HD – Pick-up klasy pełnowymiarowej produkowany przez amerykańską markę Chevrolet od 1998 roku. Od 2018 roku produkowana jest najnowsza - czwarta generacja modelu. Pierwsza generacja została zaprezentowana w 1998 roku. W czasie, gdy bliźniaczy model GMC porzucił nazwę C/K już w 1988 roku na rzecz emblematu Sierra, Chevrolet wycofał ją dekadę później na rzecz zupełnie nowego modelu Silverado. W 2017 roku została zaprezentowana najnowsza - czwarta generacja samochodu. Pod kątem stylistycznym samochód zyskał bardziej zaokrąglone nadwozie o bardziej awangardowych proporcjach odchodzących od kantów z poprzednich wcieleń. Z przodu pojawił się duży grill, a także wysoko osadzone, mniejsze reflektory współgrające z diodami LED w kształcie litery C. Podwozie Silverado zostało wykonane z mieszanki stali i aluminium w celu osiągnięcia bardziej ekonomicznego i dynamiczniejszego napędu. We wrześniu 2021 roku Chevrolet przedstawił Silverado po kompleksowej restylizacji. Z zewnątrz samochód zyskał przemodelowany pas przedni z węższą chromowaną listwą na przednim zderzaku, która zyskała bardziej regularny kształt. Ponadto, przeprojektowano atrapę chłodnicy, gdzie logo z chromowanej poprzeczki zostało przeniesione na wyższą część wlotu powietrza, wiążąc się także z przemodelowanymi reflektorami. Wersja 2500HD posiada 6,6-litrowe V8 L8T o mocy 401 KM i momencie obrotowym 629 Nm.
    Pick-up klasy pełnowymiarowej produkowany przez amerykańską markę Chevrolet od 1998 roku. Od 2018 roku produkowana jest najnowsza - czwarta generacja modelu. Pierwsza generacja została zaprezentowana w 1998 roku. W czasie, gdy bliźniaczy model GMC porzucił nazwę C/K już w 1988 roku na rzecz emblematu Sierra, Chevrolet wycofał ją dekadę później na rzecz zupełnie nowego modelu Silverado. W 2017 roku została zaprezentowana najnowsza - czwarta generacja samochodu. Pod kątem stylistycznym samochód zyskał bardziej zaokrąglone nadwozie o bardziej awangardowych proporcjach odchodzących od kantów z poprzednich wcieleń. Z przodu pojawił się duży grill, a także wysoko osadzone, mniejsze reflektory współgrające z diodami LED w kształcie litery C. Podwozie Silverado zostało wykonane z mieszanki stali i aluminium w celu osiągnięcia bardziej ekonomicznego i dynamiczniejszego napędu. We wrześniu 2021 roku Chevrolet przedstawił Silverado po kompleksowej restylizacji. Z zewnątrz samochód zyskał przemodelowany pas przedni z węższą chromowaną listwą na przednim zderzaku, która zyskała bardziej regularny kształt. Ponadto, przeprojektowano atrapę chłodnicy, gdzie logo z chromowanej poprzeczki zostało przeniesione na wyższą część wlotu powietrza, wiążąc się także z przemodelowanymi reflektorami. Wersja 2500HD posiada 6,6-litrowe V8 L8T o mocy 401 KM i momencie obrotowym 629 Nm.
    Toyota Hilux Dakar – Terenowy samochód z nadwoziem typu pick-up produkowany przez koncern Toyota od 1968 roku. Nazwa Hilux wywodzi się z określenia highly-luxurious, co po angielsku oznacza bardzo luksusowy. Początkowo oferowany głównie w Azji i Stanach Zjednoczonych, powoli rozpoczął podbój całego świata. Przyczyniła się do tego wersja z napędem na cztery koła, którą zaczęto oferować w 1979 roku. W 1975 roku zrezygnowano z nazwy Hilux na rynku północnoamerykańskim a dwadzieścia lat później model ten definitywnie z niego zniknął, zastąpiony przez model Tacoma. Jednak na wszystkich pozostałych rynkach jest on dostępny do dziś. Ósma generacja Toyoty Hilux zadebiutowała w 2015 roku. Samochód stał się o 75 mm dłuższy i 20 mm szerszy od poprzednika, a przy tym jest o 45 mm niższy. Wzrosła również wielkość skrzyni ładunkowej, której maksymalna szerokość osiągnęła wartość 1645 mm. W 2019 roku z okazji zwycięstwa w Rajdzie Dakar Toyota wprowadziła na rynek model Hilux w limitowanej wersji Dakar 2019. Samochód jest dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych - białej i pomarańczowej, ma dodatkowe oklejenie, zmieniony grill i przedni zderzak, zamykaną klapę przestrzeni bagażowej w kolorze nadwozia, a także czarne, 18-calowe felgi oraz wnętrze wykończone w tym samym kolorze.
    Terenowy samochód z nadwoziem typu pick-up produkowany przez koncern Toyota od 1968 roku. Nazwa Hilux wywodzi się z określenia highly-luxurious, co po angielsku oznacza bardzo luksusowy. Początkowo oferowany głównie w Azji i Stanach Zjednoczonych, powoli rozpoczął podbój całego świata. Przyczyniła się do tego wersja z napędem na cztery koła, którą zaczęto oferować w 1979 roku. W 1975 roku zrezygnowano z nazwy Hilux na rynku północnoamerykańskim a dwadzieścia lat później model ten definitywnie z niego zniknął, zastąpiony przez model Tacoma. Jednak na wszystkich pozostałych rynkach jest on dostępny do dziś. Ósma generacja Toyoty Hilux zadebiutowała w 2015 roku. Samochód stał się o 75 mm dłuższy i 20 mm szerszy od poprzednika, a przy tym jest o 45 mm niższy. Wzrosła również wielkość skrzyni ładunkowej, której maksymalna szerokość osiągnęła wartość 1645 mm. W 2019 roku z okazji zwycięstwa w Rajdzie Dakar Toyota wprowadziła na rynek model Hilux w limitowanej wersji Dakar 2019. Samochód jest dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych - białej i pomarańczowej, ma dodatkowe oklejenie, zmieniony grill i przedni zderzak, zamykaną klapę przestrzeni bagażowej w kolorze nadwozia, a także czarne, 18-calowe felgi oraz wnętrze wykończone w tym samym kolorze.
    9 kwietnia 2022, 20:30 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Urwane koło z pick-upa rozbija przednią szybe w radiowozie.
    20 lutego 2022, 10:47 przez jack111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pick Up –
    8 maja 2019, 11:30 przez galandt (PW) | Do ulubionych | Skomentuj