Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 255 takich materiałów
    Cześć! Jeśli podobał Wam się ostatni odcinek z Lambo, to mamy dla Was mały bonus - jeszcze jeden film z "Avkiem", tym razem krótszy, poświęcony jedynie pokazaniu Wam tego pięknego auta w ruchu! Ciężko napisać o nim coś więcej, bo ten samochód "sprzedaje się" sam. Tak więc usiądźcie wygodnie i zapraszamy na mały pokaz!
    20 czerwca 2022, 19:42 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Cześć! Witajcie w nowym odcinku! Dziś będziemy gościć nie lada auto - unikatowe Lamborghini Aventador LP 720-4 50 Aniversario - wypuszczone na 50cio lecie marki Lamborghini, w limitowanej liczbie 100 egzemplarzy! Zajmiemy się podkręceniem dźwięku tego genialnego silnika a pomoże nam w tym dedykowany, tytanowy układ wydechowy IPE - Innotech Performance Exhaust. Także bez zbędnego przedłużania, zapraszamy do odcinka!
    Chcesz przeprowadzić modyfikacje w swoim samochodzie ?
    17 czerwca 2022, 19:50 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    W tym odcinku Robert zawozi nowego Mercedesa Klasa E do @PG-PERFORMANCE Wrocław na parę zabiegów stylistycznych. Odwiedza również klienta, który pokazuje mu swoją kolekcję samochodów w sekretnym garażu. Następnie udaje się w nowym BMW M3 Competition do Krakowa na nagranie dla @SklepOpon podczas którego ściga się na torze z @Sebastian KickSter Mercedesem Klasa A AMG.
    6 czerwca 2022, 20:30 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cześć! W dzisiejszym odcinku gościmy Roberta Michalskiego ze Stradale Classics wraz z jego nowiutkim Mercedesem W213 Przyjechał do nas na szereg modyfikacji - zaczeliśmy od wymiany sprężyn od firmy H&R, dzięki temu obniżyliśmy go o -3cm. Następnie zmieniliśmy grill na bardziej agresywny od wersji AMG, a wisienką na torcie był montaż felg od firmy Concaver - model CVR4. Jaka była reakcja Roberta? Zapraszamy do odcinka, tam chwilę pogadamy i wszystkiego się dowiecie!
    Chcesz przeprowadzić modyfikacje w swoim samochodzie?
    Zapraszamy
    3 czerwca 2022, 18:12 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Mercedes-AMG A45 S – Klasa A to samochody osobowe klasy aut miejskich, a następnie klasy kompaktowej produkowany przez niemiecką firmę Mercedes-Benz w od 1997 roku. Pierwszą generację o kodzie fabrycznym W168 produkowano w latach 1997–2005. Czwartą i najnowszą generację o kodzie fabrycznym W177 zaprezentowano w 2018 roku na Geneva Motor Show. Jego design jest oparty na nowym wzornictwie Mercedesa - "predator’s face", który został zastosowany w nowym CLS. Wraz z hatchbackiem, linię modelową uzupełnił także przedstawiony w kwietniu 2018 roku 4-drzwiowy sedan. W aucie zastosowano technologię znaną z aut wyższych klas, zwłaszcza jeśli chodzi o aspekty bezpieczeństwa, a także wygody. W 2019 roku do gamy Klasy A w wersji AMG dołączyły topowe wariaty z serii 45: A 45 oraz A 45 S. Oba korzystają z dwulitrowego silnika turbo odpowiednio o mocy 387 oraz 421 KM, 8-biegowej skrzyni dwusprzęgłowej AMG SPEEDSHIFT DCT-8G oraz aktywnego napędu na cztery koła AMG Performance 4MATIC+. A45 S osiąga prędkość maksymalną 270 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,9 sekund.
    Klasa A to samochody osobowe klasy aut miejskich, a następnie klasy kompaktowej produkowany przez niemiecką firmę Mercedes-Benz w od 1997 roku. Pierwszą generację o kodzie fabrycznym W168 produkowano w latach 1997–2005. Czwartą i najnowszą generację o kodzie fabrycznym W177 zaprezentowano w 2018 roku na Geneva Motor Show. Jego design jest oparty na nowym wzornictwie Mercedesa - "predator’s face", który został zastosowany w nowym CLS. Wraz z hatchbackiem, linię modelową uzupełnił także przedstawiony w kwietniu 2018 roku 4-drzwiowy sedan. W aucie zastosowano technologię znaną z aut wyższych klas, zwłaszcza jeśli chodzi o aspekty bezpieczeństwa, a także wygody. W 2019 roku do gamy Klasy A w wersji AMG dołączyły topowe wariaty z serii 45: A 45 oraz A 45 S. Oba korzystają z dwulitrowego silnika turbo odpowiednio o mocy 387 oraz 421 KM, 8-biegowej skrzyni dwusprzęgłowej AMG SPEEDSHIFT DCT-8G oraz aktywnego napędu na cztery koła AMG Performance 4MATIC+. A45 S osiąga prędkość maksymalną 270 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,9 sekund.
    Cześć! Witajcie w ten długi świąteczny weekend! Podobał się odcinek z piątku, z montażu Borli w najnowszej Corvette C8? Jeśli tak, to mamy dla Was mały bonus! To auto jest takim sztosem, że nie mogliśmy poprzestać jedynie na krótkich ogrywkach po montażu wydechu... Zabraliśmy je w znacznie lepsze miejsce i stworzyliśmy to krótkie wideo.
    17 kwietnia 2022, 18:29 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Ferrari 458 Italia – Supersamochód klasy średniej produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2009-2015. Premiera pojazdu odbyła się w dniu 15 września 2009 na Frankfurt Motor Show 2009. Model ten jest następcą Ferrari F430. Nazwa modelu 458 tradycyjnie odwołuje się do rodzaju zastosowanego silnika – 4,5 l V8, silnik ten wytwarza moc 570 KM. Za stylistykę auta odpowiedzialne jest biuro Pininfariny. 458 Italia może osiągnąć prędkość maksymalną 340 km/h i przyspieszyć do 100 km/h w 3,5 sekundy. W 2011 roku samochód zdobył tytuł "World Performance Car of the Year".
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2009-2015. Premiera pojazdu odbyła się w dniu 15 września 2009 na Frankfurt Motor Show 2009. Model ten jest następcą Ferrari F430. Nazwa modelu 458 tradycyjnie odwołuje się do rodzaju zastosowanego silnika – 4,5 l V8, silnik ten wytwarza moc 570 KM. Za stylistykę auta odpowiedzialne jest biuro Pininfariny. 458 Italia może osiągnąć prędkość maksymalną 340 km/h i przyspieszyć do 100 km/h w 3,5 sekundy. W 2011 roku samochód zdobył tytuł "World Performance Car of the Year".
    14 kwietnia 2022, 20:56 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Aristo – Samochód osobowy klasy średniej wyższej produkowany przez japońską markę Lexus w latach 1991-2020. Pierwsze dwie generacje sprzedawane były na japońskim rynku pod nazwą Toyota Aristo, a eksportowane jako Lexus GS. Druga generacja została zaprezentowana w styczniu 1997 podczas Detroit Auto Show jako prototyp o nazwie "High Performance Sedan". W Japonii w sierpniu tego samego roku uruchomiono produkcję drugiej generacji modelu Aristo (oznaczenie JZS160 dla silnika 2JZ-GE, JZS161 (V300 version) dla turbodoładowanych jednostek 2JZ-GTE). Silniki standardowo wyposażone były w system VVT-i co zaowocowało wzrostem wartości momentu obrotowego. Wersja twin-turbo dostępna była z elektronicznie sterowanym systemem skrętu czterech kół, kontrolą trakcji oraz automatyczną skrzynią biegów z trybem sekwencyjnym. Przy projektowaniu pojazdu użyto nowej płyty podłogowej znanej z Toyoty Crown. Podstawowym źródłem napędu został nieco zmodyfikowany silnik R6 3.0 2JZ-GE o mocy 231 KM i maksymalnym momencie obrotowym 305 Nm znany z pierwszej generacji. Na rynek USA przygotowano także wersję GS 400 (UZS160) wyposażoną w silnik V8 4.0 1UZ-FE o mocy 304 KM i momencie obrotowym 420 Nm. Oba modele dostępne były z 5-biegową skrzynią automatyczną, GS 400 dodatkowo wyposażony był w przyciski do zmiany biegów zamontowane na kole kierownicy, w GS 300 rozwiązanie to pojawiło się dopiero w 2001 roku. W roku 2000 przeprowadzono facelifting modelu, zmodernizowana wersja oferowana była na rynku USA jako rocznik 2001. Była to jedyna większa modernizacja drugiej generacji Lexusa GS. W 1998 Lexus GS zdobył tytuł "Import Car of the Year" w rankingu magazynu Motor Trend.
    Samochód osobowy klasy średniej wyższej produkowany przez japońską markę Lexus w latach 1991-2020. Pierwsze dwie generacje sprzedawane były na japońskim rynku pod nazwą Toyota Aristo, a eksportowane jako Lexus GS. Druga generacja została zaprezentowana w styczniu 1997 podczas Detroit Auto Show jako prototyp o nazwie "High Performance Sedan". W Japonii w sierpniu tego samego roku uruchomiono produkcję drugiej generacji modelu Aristo (oznaczenie JZS160 dla silnika 2JZ-GE, JZS161 (V300 version) dla turbodoładowanych jednostek 2JZ-GTE). Silniki standardowo wyposażone były w system VVT-i co zaowocowało wzrostem wartości momentu obrotowego. Wersja twin-turbo dostępna była z elektronicznie sterowanym systemem skrętu czterech kół, kontrolą trakcji oraz automatyczną skrzynią biegów z trybem sekwencyjnym. Przy projektowaniu pojazdu użyto nowej płyty podłogowej znanej z Toyoty Crown. Podstawowym źródłem napędu został nieco zmodyfikowany silnik R6 3.0 2JZ-GE o mocy 231 KM i maksymalnym momencie obrotowym 305 Nm znany z pierwszej generacji. Na rynek USA przygotowano także wersję GS 400 (UZS160) wyposażoną w silnik V8 4.0 1UZ-FE o mocy 304 KM i momencie obrotowym 420 Nm. Oba modele dostępne były z 5-biegową skrzynią automatyczną, GS 400 dodatkowo wyposażony był w przyciski do zmiany biegów zamontowane na kole kierownicy, w GS 300 rozwiązanie to pojawiło się dopiero w 2001 roku. W roku 2000 przeprowadzono facelifting modelu, zmodernizowana wersja oferowana była na rynku USA jako rocznik 2001. Była to jedyna większa modernizacja drugiej generacji Lexusa GS. W 1998 Lexus GS zdobył tytuł "Import Car of the Year" w rankingu magazynu Motor Trend.
    9 kwietnia 2022, 20:23 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Hyundai i20N Performance
    7 kwietnia 2022, 15:05 przez motocamil94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YT/Pan Redaktor